Board logo

標題: NZXT Kraken G10水冷一體 [打印本頁]

作者: g1jockey    時間: 2014-5-29 17:51     標題: NZXT Kraken G10水冷一體

呢套Kit其實買咗都幾耐下,但一直未買到適合嘅顯卡,故此曾經係EPC放過,最後交收亦告吹。今個月手頭鬆動啲,購入咗一張GTX780,今日動手改上顯卡。改上後效果不過不失,idle 31度,跑3D Mark時溫度飈上50度,如果計埋套一體水其實套kit都幾融下,抵唔抵玩自己諗下。

圖片附件: [上一個H80i,下一個Zalman CNPS20LQ] IMG_2899.jpg (2014-5-29 17:45, 107.46 KB) / 下載次數 145
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1679300&k=28c7777a136b572767373160d46952d4&t=1782147385&sid=v4PeJcMFL8



圖片附件: [打排用CM Jetflo] IMG_2900.jpg (2014-5-29 17:45, 136.36 KB) / 下載次數 145
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1679301&k=e1da7e4129240c6473c07d8c586b5e89&t=1782147385&sid=v4PeJcMFL8



圖片附件: [走線有待改進] IMG_2901.jpg (2014-5-29 17:46, 138 KB) / 下載次數 148
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1679302&k=22ce4f3aa53852945bdf4e144d120ed1&t=1782147385&sid=v4PeJcMFL8



圖片附件: [上埋顯存heatsink] IMG_2902.jpg (2014-5-29 17:45, 92.84 KB) / 下載次數 148
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1679303&k=3ba401f90783d23a5812f4b6a182b852&t=1782147385&sid=v4PeJcMFL8



圖片附件: [水冷頭及吹ram嘅92mm風扇] IMG_2903.jpg (2014-5-29 17:45, 112.11 KB) / 下載次數 147
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1679304&k=b4f48a78675431ea6c7692073bd5e6e6&t=1782147385&sid=v4PeJcMFL8


作者: g1jockey    時間: 2014-5-29 18:20

附溫度測試圖

圖片附件: Before Stress Test.PNG (2014-5-29 18:20, 95.56 KB) / 下載次數 151
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1679314&k=8e8bc3dfed302a13cada9e0721039579&t=1782147385&sid=v4PeJcMFL8



圖片附件: After 10 mins Furmark burn-in.PNG (2014-5-29 18:19, 95.96 KB) / 下載次數 135
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1679315&k=792ccdc23eaa8905e55266fbd261b2f1&t=1782147385&sid=v4PeJcMFL8


作者: mikeylam    時間: 2014-5-29 20:17

回復 2 #g1jockey

师兄你好。我都有用呢件野。温度测试结果同你差唔多,furmark大概60度。

想问问师兄d显存heatsink仔响边度买?

via HKEPC Reader for Android
作者: polarhei    時間: 2014-5-29 20:37

一體水冷,如按照上述設計. 對用單核心顯示的人, 預算一般的玩家來說是恩物.  不過, 我看過官方網站, 單以打型號名稱, 我想可能好麻煩, 例如我用ASUS R9系列, 但沒有對應的檔案.
作者: polarhei    時間: 2014-5-29 20:45

回覆 3# mikeylam

香港比較困難點, 而且要夾咭, 如果你找不到清單上的, 你是認真的, 你將要用回傳統水冷(成本可能極高, 因為冷頭可能是顯示咭價格的35%)或向3M香港公司查問解決方法.
作者: g1jockey    時間: 2014-5-29 21:04

回覆 3# mikeylam

我係新高登度買,超貧3 八爪魚,一盒八粒
作者: g1jockey    時間: 2014-5-29 21:09

回覆 4# polarhei

R9要公板至夠膽搏,我就係搵唔到ATi嘅公板(同埋多礦卡),所以買咗張innoX 3X嘅GTX780嚟上水。
作者: god_snowman    時間: 2014-5-29 21:11

An annoying thing is need to make sure the warranty will not be voided when removing stock cooler
作者: polarhei    時間: 2014-5-29 21:30

回覆 7# g1jockey

我知道, 有隱憂. 知道不是張張非公版是友善的, 有部份甚至說找不到風扇就被停下.  不過, 雖然AMD好多非公版, 但大多數依足公版改造. 只要查冷頭能支援的型號, 就不會有問題.


話雖如此, 我知道有更徹底的方法, 連甚麼一體水冷頭都可以忘記掉. 不過, 前提你需要對化學, 物理, 設計有一定的認知才可以做. 我在液冷區說過, 油有好多種, 人們以為我用礦物油, 實情不是. 一般人通常知道有五種. 底油(油魚油), 食油, 汽油, 柴油,石油氣. 不過, 原來很多, 當中有部份改裝, 對你而言可能是震撼. 原來從刷牙過程中想出來(笑)?

https://www.youtube.com/watch?v=__q0szYdi_A
內有GPU.

另一個



溶劑名稱? 我相信跟進我的人已經知道, 故不詳述了.
作者: g1jockey    時間: 2014-5-29 21:46

回覆 9# polarhei

https://www.youtube.com/watch?v= ... 3i8vj3&index=31

好似呢個咁?
作者: polarhei    時間: 2014-5-29 22:36

回覆 10# g1jockey

是.
作者: DeFiniLoGy    時間: 2014-5-30 03:25

VRAM 溫度高唔高?
有聽過VRAM Cooling 唔係好夠
作者: g1jockey    時間: 2014-5-30 06:53

回覆 11# polarhei

呢啲貴嘢玩唔起
作者: polarhei    時間: 2014-5-30 08:58

回覆 13# g1jockey

未必, 同人合作, 原則上是很低廉. 因為你不需要超過一升, 但最低訂購量是五升. 這個是問題.
作者: g1jockey    時間: 2014-5-30 13:12     標題: 師兄有乜軟件測試,定必須用儀器實測?

回覆 12# DeFiniLoGy

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: DeFiniLoGy    時間: 2014-5-30 14:00

回覆  DeFiniLoGy

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
g1jockey 發表於 2014-5-30 13:12



MSI Afterburner 好似會check 到,我都係聽人講會好高
作者: insanity    時間: 2014-5-30 14:31

VRAM 溫度高唔高?
有聽過VRAM Cooling 唔係好夠
DeFiniLoGy 發表於 2014-5-30 03:25


VRAM唔會太熱,VRM 就會好熱
作者: insanity    時間: 2014-5-30 14:33

MSI Afterburner 好似會check 到,我都係聽人講會好高
DeFiniLoGy 發表於 2014-5-30 14:00

N 卡好似無
不過過百度唔出奇
作者: g1jockey    時間: 2014-5-30 14:33     標題: 所以一陣會試下加把風扇直接吹住佢(插電位),應該會好好多。

回覆 17# insanity

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: DeFiniLoGy    時間: 2014-5-30 16:40

回覆  insanity

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
g1jockey 發表於 2014-5-30 14:33



其實有冇check 過G10 clearance 夠唔夠放heatsink?
作者: g1jockey    時間: 2014-5-30 16:47

回覆 20# DeFiniLoGy

VRAM嗰part 裝咗上去啦,VRM 冇搞,但有兩把風扇吹住,應該冇問題(希望)
作者: insanity    時間: 2014-5-30 17:06

回覆  DeFiniLoGy

VRAM嗰part 裝咗上去啦,VRM 冇搞,但有兩把風扇吹住,應該冇問題(希望) ...
g1jockey 發表於 2014-5-30 16:47

VRM 最好搞搞佢,因為真係好熱,有heatsink個surface area 大左,風吹嘅效果應該好好多
不過因為佢好細粒..要搵返岩用嘅長條形HEATSINK

我見arctic cooling 出左新散熱
佢係用隻大heatsink放喺背到,似乎都唔錯
作者: g1jockey    時間: 2014-5-30 17:10

回覆 22# insanity

一陣再拆嚟搞搞,搞唔到就算,反正仲有張GTX 780 spare係度,燒咗就返代理
作者: g1jockey    時間: 2014-5-30 17:29

而家部機都有好多把風扇,唔知咁擺啱唔啱,大家幫我手睇睇,建議下有乜可以改進

1) CM Sickle放係CD/DVD位,直吹CPU方向
2,3) Corsair本身跟冷排風扇,先吹HDD,再到顯卡
4,5) 跟機嚟嘅風扇,得個靜字,風量好細,抽出抽入分別唔大
6) CM Jetflo一把打一體水冷排 (CPU)
7) Tt 打排風扇一把抽風
8) G10 嗰把細風扇吹VRM
9) CM Jetflo一把打一體水冷排 (顯卡)
中間冇標明嗰把係一把薄扇 (日本鐮刀),直吹顯卡

圖片附件: Case.png (2014-5-30 17:20, 8.15 KB) / 下載次數 122
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1679621&k=4d984f499903362c550002528c4dc492&t=1782147385&sid=v4PeJcMFL8


作者: w4and14094    時間: 2014-5-30 19:30

睇落無大問題,雖然頂扇抽出會好少少,但喺照你講風量不足就算啦,如果喺我我會換左呢兩把扇
作者: g1jockey    時間: 2014-5-31 08:26

回覆 22# insanity
This one??
http://www.arctic.ac/worldwide_e ... -hybrid-ii-120.html
作者: SEED    時間: 2014-5-31 08:39

回覆  insanity
This one??
g1jockey 發表於 2014-5-31 08:26



    我想買第1代
作者: g1jockey    時間: 2014-5-31 09:03

回覆 27# SEED

但新嗰隻覆蓋面大啲,照計散熱會好啲喎
P.S.今朝發現把打G10水冷排個風扇擺錯風向,搞返好後idle保持30℃,我已經好滿意啦
作者: g1jockey    時間: 2014-5-31 14:25     標題: 師兄,想問下放VRM嘅heat sink,可以放背面嘛?有作用嘛?剛剛係Wo 興買咗三粒長啲嘅heatsink,但好明顯厚得滯…

回覆 22# insanity

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: 1112311123    時間: 2014-5-31 14:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: g1jockey    時間: 2014-5-31 15:55

回覆 30# 1112311123

一體水係 Zalman CNPS20LQ ,香港冇賣架,係淘返嚟。
VRAM上咗超頻3八爪魚heatsink,貼之前噴過CRC隻“精密電器清潔劑”,乾咗至貼上去,暫時冇乜問題,VRM未上;我唔打機,轉片多,上一頁有測試,full load 10分鐘GPU大約60℃左右。
作者: 1112311123    時間: 2014-5-31 16:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: g1jockey    時間: 2014-5-31 16:28

回覆 32# 1112311123

Seed兄bid過,但冇位擺大家同意取消,留返個開箱文俾我。
G10個隻風扇係9CM,唔怕噪可換暴力扇,唔駛驚熱壞VRM。
以下呢堆一體水都啱,上隻Zalman CNPS20LQ 係膽搏膽咋,個水冷頭其實同Tt Water 2.0 Performer一樣 (我有三套係度),嚴重懷疑同一間OEM出品
NZXT : Kraken X60, Kraken X40
Corsair : H105, H110, H90, H75, H55 , H50
Antec : KUHLER H2O 920V4, KUHLER H2O 620V4, KUHLER H2O 920, KUHLER H2O 620
Thermaltake : Water 3.0 Extreme, Water 3.0 Pro, Water 3.0 Performer, Water 2.0 Extreme, Water 2.0 Pro, Water 2.0 Performer
Zalman : LQ-320, LQ-315, LQ-310
作者: insanity    時間: 2014-5-31 17:07

回覆  insanity

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
g1jockey 發表於 2014-5-31 14:25



放背面都應該有幫助,AC 嗰個都係咁嘅設計
不過你要有傳熱嗰啲thermal pads
作者: g1jockey    時間: 2014-5-31 17:14

回覆 34# insanity

I bought a bag of "High-Temperature Mounting Tape"--double side tape , it claims that it can stand for 80℃.
Would it be OK?
作者: insanity    時間: 2014-5-31 18:11

回覆  insanity

I bought a bag of "High-Temperature Mounting Tape"--double side tape , it claims th ...
g1jockey 發表於 2014-5-31 17:14

貼紙?你用貼紙應該痴唔到背面
我講嗰隻係厚身,你拆公版散熱嗰陣見到軟淋淋嗰啲
作者: g1jockey    時間: 2014-5-31 18:17

本帖最後由 g1jockey 於 2014-5-31 18:18 編輯

回覆 36# insanity

明白,如果係淘寶買應該叫乜嘢?導熱散熱貼紙?
作者: insanity    時間: 2014-5-31 18:46

回覆  insanity

明白,如果係淘寶買應該叫乜嘢?導熱散熱貼紙?
g1jockey 發表於 2014-5-31 18:17

嗰啲應該叫"導熱墊",你可以買啲厚身嘅
唔算好黏,唔可以用嚟固定啲嘢
不過因為你係放喺卡背,應該OK

我上次就買左3mm嘅,不過我只係順便買,未有用
再唔係你可以拎公版散熱上面嗰啲嚟用
作者: g1jockey    時間: 2014-5-31 18:49

回覆 38# insanity

顯卡矽膠片已order…其實新高登都見過,懶得出去囉。
作者: 肥寶    時間: 2014-6-3 08:43

回覆 9# polarhei


    邊度有實物睇?
作者: polarhei    時間: 2014-6-3 08:59

回覆 40# 肥寶


我唔知道詳細內容, 只知道XFX好像有某個設定.
作者: sapphire4890    時間: 2014-6-3 09:14

佔三個slot⋯雙卡表示無緣

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: g1jockey    時間: 2014-6-3 19:49

今日係背板上都上晒heatsink,未跑甜圈,摸落就好涼爽,等係淘寶買嗰支測溫槍落到嚟再出報告。

圖片附件: IMG_2899.jpg (2014-6-3 19:47, 107.95 KB) / 下載次數 87
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1681086&k=0555128de600d8a6d39a7e79b4067d0e&t=1782147385&sid=v4PeJcMFL8


作者: insanity    時間: 2014-6-3 21:53

今日係背板上都上晒heatsink,未跑甜圈,摸落就好涼爽,等係淘寶買嗰支測溫槍落到嚟再出報告。 ...
g1jockey 發表於 2014-6-3 19:49


IDLE 一定好涼
不過你run 甜圈時就小心辣手
分分鐘過百度
作者: 20111029    時間: 2014-6-3 21:57

呢套野又真係幾爽咁,780嚟講溫度都壓得幾低呀
作者: g1jockey    時間: 2014-6-3 22:00

回覆 44# insanity

所以買測溫計咯
作者: harrier1999    時間: 2014-6-6 10:58

香港仲有無得賣?
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2014-6-6 11:16

師兄你120一體,用係8320度都係47度,你叫我6300 120+240都5x度自組水情何以堪
作者: g1jockey    時間: 2014-6-6 11:42     標題: 風扇、室溫、泵速都好有關係,Jetflow大家都知道噪,落咗就涼啲,要犧牲。

本帖最後由 g1jockey 於 2014-6-6 12:00 編輯

回覆 48# 唐賓南紀念中學

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: g1jockey    時間: 2014-6-7 17:52

本帖最後由 g1jockey 於 2014-6-7 17:58 編輯

為咗呢個開箱,特登係淘寶訂咗呢支紅外線測溫計返嚟,
跑甜圈前:
室溫28℃  VRAM 35.9℃ VRM 31.9℃
閂側版跑甜圈煲十分鐘




After 10 mins 開側版時熱氣迫人,一體水箱同啲喉好慶
室溫28℃  VRAM 58.8℃ VRM 67℃

總結:裝G10時不單要為VRAM 、VRM 加 Heatsink,用風扇吹住都好緊要,VRM嗰part本身有把92mm,但單靠佢一定壓唔住啲熱力。

圖片附件: TASI.jpg (2014-6-7 17:42, 18.45 KB) / 下載次數 119
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1682394&k=47b75b0c09b5963cb6e6fe20d4edcbf8&t=1782147385&sid=v4PeJcMFL8


作者: g1jockey    時間: 2014-6-10 09:33

今朝再改一體水箱嘅擺位,換咗風扇(NF-P12),加把原裝AMD Heatsink風扇係機箱尾底部,整體效果都唔錯,晏啲再跑甜圈。

圖片附件: [室溫29℃無開冷氣] idle-rm temp 29.PNG (2014-6-10 09:33, 93.85 KB) / 下載次數 128
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1683470&k=0d29a28d16b40c9396be75cf3c91cfa6&t=1782147385&sid=v4PeJcMFL8



圖片附件: [最新擺放位置] IMG_2900.jpg (2014-6-10 09:33, 139.34 KB) / 下載次數 108
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1683471&k=759353fda7f8f8cf8dc0f9cd42d8427a&t=1782147385&sid=v4PeJcMFL8


作者: 1112311123    時間: 2014-7-29 19:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: g1jockey    時間: 2014-7-29 19:55

回覆 52# 1112311123

已經拆咗出嚟囉,呢個箱唔多啱玩,二號機上咗另一套780Ti+一體水,用呢個擺法idle只係29℃(室溫26℃),正到喊。
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 68&pid=32156606
作者: 1112311123    時間: 2014-7-29 20:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: g1jockey    時間: 2014-7-29 20:17

回覆 54# 1112311123

張780TI彎咗?唔多覺喎,上個水冷頭太實係會出現呢個情況,調較一下啲鬆緊就冇事。
我仲未燒機呀,俾少少時間我,食完飯出報告
作者: g1jockey    時間: 2014-7-29 20:59

Furmark 1920x1080 15mins
Idle temp 29c  
Max temp 53c

圖片附件: [idle temp] idle.PNG (2014-7-29 20:57, 71.57 KB) / 下載次數 116
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1701241&k=baab07152a464aaee580d6808152eadb&t=1782147385&sid=v4PeJcMFL8



圖片附件: [Furmark test] test.PNG (2014-7-29 20:57, 96.84 KB) / 下載次數 117
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1701242&k=c211b9913e38e28bcc0909b45f9adfce&t=1782147385&sid=v4PeJcMFL8



圖片附件: [After 15 mins] FurMark 15 mins.PNG (2014-7-29 20:57, 54.65 KB) / 下載次數 113
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1701243&k=c0613cabc013078c688ab9969106ea42&t=1782147385&sid=v4PeJcMFL8


作者: 1112311123    時間: 2014-7-31 22:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2