Board logo

標題: Antec kuhler 920 拆解, 大發現 [打印本頁]

作者: g2david    時間: 2014-6-9 23:50     標題: Antec kuhler 920 拆解, 大發現

壞了, 放了一年. 今日得閒拆開研究. 首前發現一粒"賢石"在Pump的入口, 輕輕一按便碎.
2-IMG_20140607_120820.jpg

給奇的你, 電路板, 磁力摩打


整個Radiator 裡面有很多石仔.
4-IMG_20140607_123839.jpg

輕輕搖都有
3-IMG_20140607_123203.jpg

我去了朋友家用水pump, 打水半小時, 發現有更多石仔

現在己清潔好, 請問怎樣入番D coolant 入去呢?

圖片附件: 1-IMG_20140607_120704.jpg (2014-6-9 23:42, 111.16 KB) / 下載次數 19
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1683397&k=9a28dca3421e51b3680e7ae087caee2a&t=1782135771&sid=1NGRA0AEne



圖片附件: 2-IMG_20140607_120820.jpg (2014-6-9 23:43, 130.04 KB) / 下載次數 27
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1683398&k=e1f102120700d0ce06a3cd5fbccb496e&t=1782135771&sid=1NGRA0AEne



圖片附件: 3-IMG_20140607_123203.jpg (2014-6-9 23:43, 81.12 KB) / 下載次數 24
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1683399&k=697437cf6f50d17e008c425677f8f47a&t=1782135771&sid=1NGRA0AEne



圖片附件: 4-IMG_20140607_123839.jpg (2014-6-9 23:42, 90.1 KB) / 下載次數 20
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1683400&k=4dd0575ec1edbf59823f2caf11d13597&t=1782135771&sid=1NGRA0AEne


作者: sapphire4890    時間: 2014-6-10 00:13

本帖最後由 sapphire4890 於 2014-6-10 00:14 編輯

裝番個pump但駁少條入水喉
然後灌入去 插三pin線開機,等佢水自己移位



(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: g2david    時間: 2014-6-10 19:42

回覆 2# sapphire4890


    請問水管去那裡買呢?
作者: sapphire4890    時間: 2014-6-10 20:08

沒看錯應該是兩分喉吧...A SHOP有售
作者: g2david    時間: 2014-6-12 10:47

回覆 4# sapphire4890


    I went to A-Shop. I did not see any plastic hose. Can I buy it from street?  6mm / 10 mm silicon ?
作者: sapphire4890    時間: 2014-6-12 10:55

回覆 5# g2david
Sold but a sir listed in his post I believed that it is in stock

There are three method to buy
1.go to taobao(cheap and convenience)
2.buy from EK/Koolance(expensive way)
3.HK have some shop which sell these type of products but there might much more expensive and few stock ( I remember that Golden shopping mall have in N years ago)



(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: g2david    時間: 2014-6-12 13:58

回覆 6# sapphire4890


    Thx C Hing.

I am looking 聚氨酯棒6 x 10 mm (PU).
I think I will buy a new radiator.  I discovered the radiator has a lot of residues.
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2014-6-13 10:43

鋁排銅頭,入水必死,唔好慳水錢,買支專用水
作者: g2david    時間: 2014-6-16 17:47

回覆 8# 唐賓南紀念中學


    Can I buy car coolant?
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2014-6-16 19:11

回覆  唐賓南紀念中學


    Can I buy car coolant?
g2david 發表於 2014-6-16 05:47 PM


可以, 但車用水本身係比較儲熱, 你套野可能會比用純水或專用水熱
一係淘支東遠水冷水落黎, 一係買支/同呢度師兄收支EK水返黎, 一係密D換水. 係佢有反應前換水.
入水就可以買三分通道, 慢慢入水; 一係就買個小型水箱.
你諗你, 我就懶得排氣, 買個有水箱的泵. 但用落又有少少後悔, 應該買個大D的水箱, 加個泵
作者: g2david    時間: 2014-6-16 22:41

回覆 10# 唐賓南紀念中學


    我用distilled water. , 有D人話會有菌.   排氣真係好麻煩! 我放平係水到, 用針筒慢慢注水. 好Q煩, 但這個水冷係我第一個, 慢慢玩下學到d野.

EK 水同邊個師兄收呢?  我想買們水箱too, 透明PU 管 買了6.5mmx10mm , 好似唔夠粗. 可以加個泵的嗎?
作者: pochaccoandxo    時間: 2014-6-16 22:43

回覆  唐賓南紀念中學


    我用distilled water. , 有D人話會有菌.   排氣真係好麻煩! 我放平係水到, 用 ...
g2david 發表於 2014-6-16 22:41


我有藍EK
作者: kimlam666    時間: 2014-6-17 00:51

可以, 但車用水本身係比較儲熱, 你套野可能會比用純水或專用水熱
一係淘支東遠水冷水落黎, 一係買支/同呢 ...
唐賓南紀念中學 發表於 16/6/2014 19:11


唔排氣,個冷掛會有DEAD AIR影響效能呀
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2014-6-17 08:55

唔排氣,個冷掛會有DEAD AIR影響效能呀
kimlam666 發表於 2014-6-17 12:51 AM


我直接入滿水箱, 開閂個泵幾次, 搖搖個箱, 聽唔到有泡聲就閂蓋. 早排睇睇個泵, 比滿水低左2mm左右, ok啦
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2014-6-17 09:04

回覆  唐賓南紀念中學


    我用distilled water. , 有D人話會有菌.   排氣真係好麻煩! 我放平係水到, 用 ...
g2david 發表於 2014-6-16 10:41 PM


咩都有菌, 就算水出廠時無菌, 開樽入水個下已經入菌
所以我放D硝酸銅入去殺菌用(有人去賣魚的地方買, 我就放藍色一粒粒的結晶入去) 唔係水會生藻, 生菌, 好L核凸
你個泵唔強就唔好用大喉, 減少水壓之餘時你個泵狂轉黎推動D水, 仲嘈
可以加泵, 但我見行雙泵都係用同一隻泵, 暫時未見過話大泵加細泵, 唔知效果點
作者: benny8888    時間: 2014-6-17 10:07

咩都有菌, 就算水出廠時無菌, 開樽入水個下已經入菌
所以我放D硝酸銅入去殺菌用(有人去賣魚的地方買, 我 ...
唐賓南紀念中學 發表於 2014-6-17 09:04



    9999 silver la good to use xd
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2014-6-17 10:41

9999 silver la good to use xd
benny8888 發表於 2014-6-17 10:07 AM


彈頭同銀線呢D消耗品, 唔夠我幾十蚊買一支硫酸銅咁抵
好似PK NUKE咁, 4 50蚊大大支可以用好耐, 又可以用係魚缸度
作者: benny8888    時間: 2014-6-17 10:45

彈頭同銀線呢D消耗品, 唔夠我幾十蚊買一支硫酸銅咁抵
好似PK NUKE咁, 4 50蚊大大支可以用好耐, 又可以用 ...
唐賓南紀念中學 發表於 2014-6-17 10:41



    消耗品?? ooo that's mean need buy over and over again ? i thought it can be renew
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2014-6-17 11:01

消耗品?? ooo  that's mean need buy over and over again ? i thought it can be renew :fain ...
benny8888 發表於 2014-6-17 10:45 AM


銀線應該耐D, 但monsoon隻銀彈頭要半年到1年換一粒, 我自問無咁多錢換
http://www.frozencpu.com/product ... ON-PLUG-AG-BLK.html
in another 6 to 12 months, replace the original plug. Keep rotating a new one on that schedule.
作者: benny8888    時間: 2014-6-17 11:11

銀線應該耐D, 但monsoon隻銀彈頭要半年到1年換一粒, 我自問無咁多錢換

in another 6 to 12 months, rep ...
唐賓南紀念中學 發表於 2014-6-17 11:01


waaaa 早知吾買monsoon隻銀彈頭 ><
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2014-6-17 12:48

waaaa 早知吾買monsoon隻銀彈頭 >
benny8888 發表於 2014-6-17 11:11 AM


6蚊美元想人地比個純銀彈頭你
係銅/鎳度鍍一層銀上去就有
不如直接去周大陸度買條銀牌放入去
作者: g2david    時間: 2014-6-18 22:59

回覆 17# 唐賓南紀念中學


    PT-NUKE.. where to buy
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2014-6-18 23:13

回覆  唐賓南紀念中學


    PT-NUKE.. where to buy
g2david 發表於 2014-6-18 10:59 PM



真正的pt nuke要等師兄們去PCS度買野時夾單
我的pt nuke係抗生素或者硫酸銅   
pt nuke都係硫酸銅, 只係濃度上我可以比佢稀, 都可以比佢濃





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2