作者: lestertam 時間: 2018-5-29 12:01 標題: R290想裝水冷
Hello,
張卡用左幾年,而家想平平地攪下水冷,用盡d張卡(之前因怕嘈開到好低)
有無咩平平地方案, (小弟零經驗)?
係未買套NZXT kraken G10就OK?
作者: snap820 時間: 2018-5-29 13:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lestertam 時間: 2018-5-29 14:02
原來要加埋G40 先得 -_-"
作者: ho12291229 時間: 2018-5-29 14:09
回覆 3# lestertam
通常都唔會一樣野搞掂
作者: lestertam 時間: 2018-5-29 14:23
吾知 Accelero Xtreme IV 夠吾夠照 ?
作者: ho12291229 時間: 2018-5-29 14:50
回覆 5# lestertam
好多評測
作者: gn01119056 時間: 2018-5-29 15:18
搞水冷不如買新卡.. 效能提升唔到幾多
作者: lestertam 時間: 2018-5-29 15:49
其實主要吾想佢咁嘈
作者: gn01119056 時間: 2018-5-29 16:38
都係買過張好過, 你換張二手970都好過換水冷
作者: chris05 時間: 2018-5-29 20:31
花錢在r290上水很浪費,實際點換咭效能提升更多……
作者: Pppk 時間: 2018-5-29 22:33
Nzxt G12+各款一體水
多數都合用,290無問題
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2062160&k=5259cf20303138f06d5d10723bcd2a43&t=1782201197&sid=N2ET9S4k2a

作者: Pppk 時間: 2018-5-29 22:36
NZXT G10無得賣
作者: ngtungo 時間: 2018-5-31 09:54
回覆 7# gn01119056
世界寧靜
BTW PUBG 9x度降至 6x度
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2062402&k=22b1767280933394a05183f4afbf2bd5&t=1782201197&sid=N2ET9S4k2a

作者: gn01119056 時間: 2018-5-31 09:57
用左幾多錢? 賣左佢換個張新卡會唔會仲抵?
作者: OHiToMiO 時間: 2018-5-31 17:58
回覆 13# ngtungo
G10定G12
冷排用左邊隻?
作者: ngtungo 時間: 2018-6-1 03:07
回覆 14# gn01119056
二手幾百 , 水冷冇話抵唔抵 有用就買。反正新卡都用到
作者: ngtungo 時間: 2018-6-1 03:08
回覆 15# OHiToMiO
Corsair - H55 + G10
岩岩好夠壓290
作者: gn01119056 時間: 2018-6-1 09:38
幾百都算底玩
作者: dblooi 時間: 2018-6-2 14:11
天气热,上一套便宜水冷值得
作者: may210999 時間: 2018-6-4 08:13
楼上师兄50元r9 290冷頭, 问吓佢重有没。
作者: lestertam 時間: 2018-6-4 22:15
難吾難裝架, 我睇youtube d 人裝 Accelero Xtreme IV 好似吾係太易, D vrm 好似要攪一大輪
作者: netmen 時間: 2018-6-15 01:05
回覆 21# lestertam
仲想裝水冷未 ?我有隻290德國野全覆式全金屬製連背蓋冷頭',可平壤
作者: yjfoeg 時間: 2018-6-15 23:22
金X恩是你?
作者: teamling 時間: 2018-6-16 22:37
上淘仔买个海神一会水冷就得,安装好方便,又平,我290X改左full load70度左右,好正。
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2065465&k=48edb453bd189fc0598e8fb76ed4680b&t=1782201197&sid=N2ET9S4k2a

作者: netmen 時間: 2018-6-17 14:48
........CHNIG , 認錯人了
我都係問下 , 過幾日得閒先放二手 , 早排有部機張290CF 拆開賣 , 淨返D水冷跟想平出而己
作者: q789456123 時間: 2018-6-18 10:10
r9 290真係唔建議上水~都咁多年卡.
買過張新好過
作者: 啊甘 時間: 2018-6-19 06:50
又不是可以咁説
男人seafood行就係咁
作者: lestertam 時間: 2018-6-20 14:20
報告番 我已經用左300人仔入左隻 Accelero Xtreme III 來裝左, 效果都幾明顯
作者: lestertam 時間: 2018-6-20 14:22
下一步諗緊換隻 LG 34UM88
作者: rock999v 時間: 2018-6-24 13:03
買張10606Gb 好過啦
via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.2)
作者: lestertam 時間: 2018-6-25 11:08
遲多一年啦, 今年吾想換卡


