Board logo

標題: R290想裝水冷 [打印本頁]

作者: lestertam    時間: 2018-5-29 12:01     標題: R290想裝水冷

Hello,
張卡用左幾年,而家想平平地攪下水冷,用盡d張卡(之前因怕嘈開到好低)
有無咩平平地方案, (小弟零經驗)?
係未買套NZXT kraken G10就OK?
作者: snap820    時間: 2018-5-29 13:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lestertam    時間: 2018-5-29 14:02

依處有
snap820 發表於 2018-5-29 13:03



    原來要加埋G40 先得 -_-"
作者: ho12291229    時間: 2018-5-29 14:09

回覆 3# lestertam


    通常都唔會一樣野搞掂
作者: lestertam    時間: 2018-5-29 14:23

回覆  lestertam


    通常都唔會一樣野搞掂
ho12291229 發表於 2018-5-29 14:09



   
吾知  Accelero Xtreme IV  夠吾夠照 ?
作者: ho12291229    時間: 2018-5-29 14:50

回覆 5# lestertam


    好多評測
作者: gn01119056    時間: 2018-5-29 15:18

搞水冷不如買新卡.. 效能提升唔到幾多
作者: lestertam    時間: 2018-5-29 15:49

搞水冷不如買新卡.. 效能提升唔到幾多
gn01119056 發表於 2018-5-29 15:18



其實主要吾想佢咁嘈
作者: gn01119056    時間: 2018-5-29 16:38

其實主要吾想佢咁嘈
lestertam 發表於 2018-5-29 15:49



    都係買過張好過, 你換張二手970都好過換水冷
作者: chris05    時間: 2018-5-29 20:31

花錢在r290上水很浪費,實際點換咭效能提升更多……
作者: Pppk    時間: 2018-5-29 22:33

IMG_20180316_142051.jpg
Nzxt G12+各款一體水
多數都合用,290無問題

圖片附件: IMG_20180316_142051.jpg (2018-5-29 22:32, 63.15 KB) / 下載次數 28
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2062160&k=5259cf20303138f06d5d10723bcd2a43&t=1782201197&sid=N2ET9S4k2a


作者: Pppk    時間: 2018-5-29 22:36

Hello,
張卡用左幾年,而家想平平地攪下水冷,用盡d張卡(之前因怕嘈開到好低)
有無咩平平地方案, (小弟 ...
lestertam 發表於 2018-5-29 12:01


NZXT G10無得賣,找不到
作者: ngtungo    時間: 2018-5-31 09:54

回覆 7# gn01119056


世界寧靜

BTW PUBG 9x度降至 6x度

圖片附件: dd582453-75d8-4e65-9d9e-879fd1d9ce73-K150.jpg (2018-5-31 09:52, 149.91 KB) / 下載次數 53
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2062402&k=22b1767280933394a05183f4afbf2bd5&t=1782201197&sid=N2ET9S4k2a


作者: gn01119056    時間: 2018-5-31 09:57

回覆  gn01119056


世界寧靜

BTW PUBG 9x度降至 6x度
ngtungo 發表於 2018-5-31 09:54



    用左幾多錢? 賣左佢換個張新卡會唔會仲抵?
作者: OHiToMiO    時間: 2018-5-31 17:58

回覆 13# ngtungo


G10定G12
冷排用左邊隻?
作者: ngtungo    時間: 2018-6-1 03:07

回覆 14# gn01119056


    二手幾百 , 水冷冇話抵唔抵 有用就買。反正新卡都用到
作者: ngtungo    時間: 2018-6-1 03:08

回覆 15# OHiToMiO


    Corsair - H55 + G10

岩岩好夠壓290
作者: gn01119056    時間: 2018-6-1 09:38

回覆  gn01119056


    二手幾百 , 水冷冇話抵唔抵 有用就買。反正新卡都用到 ...
ngtungo 發表於 2018-6-1 03:07



    幾百都算底玩
作者: dblooi    時間: 2018-6-2 14:11

天气热,上一套便宜水冷值得
作者: may210999    時間: 2018-6-4 08:13

几百都算底玩
gn01119056 发表于 2018-6-1 09:38

楼上师兄50元r9 290冷頭, 问吓佢重有没。
作者: lestertam    時間: 2018-6-4 22:15

難吾難裝架, 我睇youtube d 人裝 Accelero Xtreme IV 好似吾係太易, D vrm 好似要攪一大輪
作者: netmen    時間: 2018-6-15 01:05

回覆 21# lestertam

仲想裝水冷未 ?我有隻290德國野全覆式全金屬製連背蓋冷頭',可平壤
作者: yjfoeg    時間: 2018-6-15 23:22

回覆  lestertam

仲想裝水冷未 ?我有隻290德國野全覆式全金屬製連背蓋冷頭',可平壤 ...
netmen 發表於 2018-6-15 01:05

金X恩是你?
作者: teamling    時間: 2018-6-16 22:37

上淘仔买个海神一会水冷就得,安装好方便,又平,我290X改左full load70度左右,好正。
IMG_20180616_223358.jpg

圖片附件: IMG_20180616_223358.jpg (2018-6-16 22:37, 121.4 KB) / 下載次數 40
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2065465&k=48edb453bd189fc0598e8fb76ed4680b&t=1782201197&sid=N2ET9S4k2a


作者: netmen    時間: 2018-6-17 14:48

金X恩是你?
yjfoeg 發表於 2018-6-15 23:22


........CHNIG , 認錯人了
我都係問下 , 過幾日得閒先放二手 , 早排有部機張290CF 拆開賣 , 淨返D水冷跟想平出而己
作者: q789456123    時間: 2018-6-18 10:10

r9 290真係唔建議上水~都咁多年卡.
買過張新好過
作者: 啊甘    時間: 2018-6-19 06:50

r9 290真係唔建議上水~都咁多年卡.
買過張新好過
q789456123 發表於 2018-6-18 10:10



    又不是可以咁説
男人seafood行就係咁  洗D$慍野來攪
作者: lestertam    時間: 2018-6-20 14:20

報告番 我已經用左300人仔入左隻 Accelero Xtreme III 來裝左, 效果都幾明顯
作者: lestertam    時間: 2018-6-20 14:22

下一步諗緊換隻 LG 34UM88
作者: rock999v    時間: 2018-6-24 13:03

買張10606Gb 好過啦

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.2)
作者: lestertam    時間: 2018-6-25 11:08

買張10606Gb 好過啦

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.2)
rock999v 發表於 2018-6-24 13:03


遲多一年啦, 今年吾想換卡





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2