Board logo

標題: Ryzen 3600 自組水冷用排 [打印本頁]

作者: eel997    時間: 2020-8-23 16:19     標題: Ryzen 3600 自組水冷用排

請問Ryzen 3600 自組水冷,用240 排夠唔夠做?定係要360 排?
基本上唔會點超,就算超都係超少少,主要係想要靜。
風扇打算用貓頭鷹F-12,請問好唔好?
謝謝
作者: g1jockey    時間: 2020-8-23 16:33

240 排夠做有餘,但行360排就方便以後upgrade
作者: kenny0258    時間: 2020-8-23 17:41

裝到360就360,散熱面積大左個風扇都唔洗轉咁快

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: eel997    時間: 2020-8-23 19:27

Thank you!
風扇用F-12 好唔好呢?
作者: t9097    時間: 2020-8-23 19:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eel997    時間: 2020-8-23 21:15

唔超120厚排都夠。
t9097 發表於 2020-8-23 19:36


Thx Ching
咁如用360排,長行,基本上可超到幾多呢?4.2G?4.4G?
當然知道有好多因素,我指係一般正常,平均嚟講。
Thx
作者: t9097    時間: 2020-8-23 23:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: arfatt    時間: 2020-8-24 14:38

本帖最後由 arfatt 於 2020-8-24 14:43 編輯
請問Ryzen 3600 自組水冷,用240 排夠唔夠做?定係要360 排?
基本上唔會點超,就算超都係超少少,主要係想 ...
eel997 發表於 2020-8-23 16:19


機箱裝到360mm 全銅冷排一定買360mm,風扇用arctic p12 pwm 香港行賣8x hkd /把,又靜又夠風壓。

圖片附件: [artic p12 pwm 在30dBA內吹冷排風力] FB_IMG_1595425038852.jpg (2020-8-24 14:42, 61.66 KB) / 下載次數 59
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2213500&k=cee5813da27188f1ba79485102be774f&t=1782490840&sid=p5y7Vd2yBe


作者: NH69    時間: 2020-9-1 17:18

Amd 3600 如果超頻係極熱,我超到上4.3 V1.35 , 打機個陣360+240+120 全底面1200轉風扇排都6x度

via HKEPC Reader for Android
作者: 驚你唔識    時間: 2020-9-1 18:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: t9097    時間: 2020-9-1 20:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: arfatt    時間: 2020-9-1 21:05

Amd 3600 如果超頻係極熱,我超到上4.3 V1.35 , 打機個陣360+240+120 全底面1200轉風扇排都6x度

via HKEP ...
NH69 發表於 2020-9-1 17:18


我都用r 5 3600上年九月貨體質較差最盡oc得4.25ghz 1.35v,行r20 cinebench  最高67c,行自組水冷 420mm加280mmx29mm厚全銅冷排。室溫大約25-26c開機前一定開冷氣,機箱Phanteks P600S 打機51-54c。
作者: K.F    時間: 2020-9-2 16:17

本帖最後由 K.F 於 2021-4-18 12:47 編輯

Delete
作者: 6666    時間: 2020-9-2 21:33

3300X 用 O11D 上 360 30mm排,三把扇有無人用緊,我想參考下溫度。
K.F 發表於 2020-9-2 16:17

師兄你好!請問 LIAN LI 011DX 那裡買?我想買四圍都無貨。
作者: eel997    時間: 2020-9-2 21:36

回覆 12# arfatt


Thx Ching.
我最後只用了240厚排。只在試吓個溫度:跟你上4.25G@1.35V,行cinebench r20 最高71度。
收唔收貨呢?
作者: arfatt    時間: 2020-9-2 21:58

回覆  arfatt


Thx Ching.
我最後只用了240厚排。只在試吓個溫度:跟你上,行cinebench r20 最高71度。
...
eel997 發表於 2020-9-2 21:36


如行一個240mm冷排 71c 算係咁,如機箱前置同頂有位盡用大冷排。
作者: nelsonlee130    時間: 2020-9-2 22:29

回覆 15# eel997

唔錯喎, 師兄用邊隻冷頭+冷排?
作者: eel997    時間: 2020-9-3 07:58

回覆  eel997

唔錯喎, 師兄用邊隻冷頭+冷排?
nelsonlee130 發表於 2020-9-2 22:29


我用EK Velocity + blackice 240, 用120x55 風扇抽出
作者: K.F    時間: 2020-9-3 12:13

本帖最後由 K.F 於 2021-4-18 12:48 編輯

Delete
作者: 6666    時間: 2020-9-3 22:53

我未買,計劃中,無貨咪訂。中田呀,珍寶應該唔難。
K.F 發表於 2020-9-3 12:13


謝謝你!星期日去看看
作者: K.F    時間: 2020-9-5 17:38

本帖最後由 K.F 於 2021-4-18 12:47 編輯

Delete
作者: 驚你唔識    時間: 2020-9-5 17:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: arfatt    時間: 2020-9-5 19:42

如果用nemesis 360gts 16fpi 30mm排,風扇要用幾多轉吹
K.F 發表於 2020-9-5 17:38


nemesis 360 GTS 用120mm 風扇有2.0mm H2O以上風壓會比較好,樓上ching 講得啱因大部份argb 風扇1800rpm都得1mm H2O 風壓,好難用風扇轉速計。
作者: K.F    時間: 2020-9-6 00:24

本帖最後由 K.F 於 2021-4-18 12:47 編輯

Delete





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2