Board logo

標題: Arduino 個LCD 點做嫁? [打印本頁]

作者: fo2live    時間: 2009-6-15 12:01     標題: Arduino 個LCD 點做嫁?

睇左好多版
好亂

我想學整個LCD 資訊板
display cpu usage, hd space

應該由咩開始?
作者: pch0113    時間: 2009-6-15 12:02

唔一定要Arduino就下面呢個Easy D
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
有套件賣
作者: fo2live    時間: 2009-6-15 12:04

但係完全唔知點搞
點入手
點set
要唔要焊

好亂 (全新手+冇電子底 )
作者: jackli    時間: 2009-6-15 12:05

其實唔用shield都好容易整到,..,.,.
search google b4 ask:

http://www.google.com.hk/search? ... a=&aq=f&oq=

or

http://www.google.com.hk/search? ... ino+lcd&spell=1
e.g.:
http://www.ladyada.net/learn/arduino/lcd.html

[ 本帖最後由 jackli 於 2009-6-15 12:05 編輯 ]
作者: pch0113    時間: 2009-6-15 12:08

原帖由 fo2live 於 2009-6-15 12:04 發表
但係完全唔知點搞
點入手
點set
要唔要焊

好亂 (全新手+冇電子底 )

佢有成品
亦可以自己焊
成品緊係要有D代價

[ 本帖最後由 pch0113 於 2009-6-15 12:08 編輯 ]
作者: fo2live    時間: 2009-6-15 12:16

其實係唔係買 item 11就已經得呢??
作者: jackli    時間: 2009-6-15 12:20

原帖由 fo2live 於 2009-6-15 12:16 發表
其實係唔係買 item 11就已經得呢??


係,
唔應睇下依度先:

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page=74#pid20014495   
作者: fo2live    時間: 2009-6-15 12:21

完全冇電子底
相死
作者: jackli    時間: 2009-6-15 12:25

原帖由 fo2live 於 2009-6-15 12:21 發表
完全冇電子底
相死


我係指你睇哂成個post,.,.,.
作者: fo2live    時間: 2009-6-15 12:27

ic
我睇的同時
我想問

買:
[[套餐-04]]
STARTER KIT
Arduino Duemilanove (ATmega168-20PU) + ATmega328P-20PU 淨MCU with Arduino Bootloader + 原型發展擴展板 + 感應器擴展板 A型+ 555積體電路48種實驗套件
暫定$325

同埋 Item 11個LCD
係唔係ok呢?

都唔知點起步
作者: jackli    時間: 2009-6-15 12:28

原帖由 fo2live 於 2009-6-15 12:27 發表
ic
我睇的同時
我想問

買:
[[套餐-04]]
STARTER KIT
Arduino Duemilanove (ATmega168-20PU) + ATmega328P-20PU 淨MCU with Arduino Bootloader + 原型發展擴展板 + 感應器擴展板 A型+ 555積體電路48種實驗 ...


你想做D咩先
作者: fo2live    時間: 2009-6-15 12:33

原帖由 jackli 於 2009-6-15 12:28 發表


你想做D咩先


先做個LCD Display下個CPU usage / fan speed
慢慢再做一D detector功能
好似聲呀, security (光, 壓力), 之後email 通知我
又或者入有人入屋, 就著燈 (一D燈仔)

(係唔係得嫁?)

作者: jackli    時間: 2009-6-15 12:38

原帖由 fo2live 於 2009-6-15 12:33 發表


先做個LCD Display下個CPU usage / fan speed
慢慢再做一D detector功能
好似聲呀, security (光, 壓力), 之後email 通知我
又或者入有人入屋, 就著燈 (一D燈仔)

(係唔係得嫁?)


咁你都好明顯知自己要D咩嫁啦.,.,.
作者: fo2live    時間: 2009-6-15 12:38

328 同 168...咩黎嫁
睇左好多版, 都搵唔到...
作者: jackli    時間: 2009-6-15 12:40

原帖由 fo2live 於 2009-6-15 12:38 發表
328 同 168...咩黎嫁
睇左好多版, 都搵唔到...


係個容量唔同
作者: fo2live    時間: 2009-6-15 12:41

LCD 係要買 11 還是 21D??

一個board 係唔係只可以插一個11, 之後就唔可以再加野
作者: jackli    時間: 2009-6-15 12:42

原帖由 fo2live 於 2009-6-15 12:41 發表
LCD 係要買 11 還是 21D??

一個board 係唔係只可以插一個11, 之後就唔可以再加野


睇舊POST
問答過唔只一次

[ 本帖最後由 jackli 於 2009-6-15 12:42 編輯 ]
作者: fo2live    時間: 2009-6-15 12:44

原帖由 jackli 於 2009-6-15 12:42 發表


睇舊POST
問答過唔只一次


不斷睇中....
作者: fo2live    時間: 2009-6-15 13:29

都係唔知點開始好
作者: Offer    時間: 2009-6-15 13:37

原帖由 fo2live 於 2009-6-15 12:33 發表


先做個LCD Display下個CPU usage / fan speed
慢慢再做一D detector功能
好似聲呀, security (光, 壓力), 之後email 通知我
又或者入有人入屋, 就著燈 (一D燈仔)

(係唔係得嫁?)


如果你想display CPU usage , Harddisk usage, Network information USB LCD + LCD Smartie 最合你用,如果無電子底加上吾會焊野,你一定要買成品.




做一D detector功能好似聲呀, security (光, 壓力), 之後email 通知又或者入有人入屋, 就著燈 (一D燈仔) 甘你便要好好由零學起,不過起步點不是8051 MCU 或 Arduino


Arduino 係一套好好玩的電子積目,但最少要識寫詩 及logic
作者: fo2live    時間: 2009-6-15 14:25

原帖由 Offer 於 2009-6-15 13:37 發表


如果你想display CPU usage , Harddisk usage, Network information USB LCD + LCD Smartie 最合你用,如果無電子底加上吾會焊野,你一定要買成品.

http://www.hkepc.com/forum/attachments/month_0904/20090408_ea ...


C又唔難, 我睇你地個D code
我大概都知 (因為之前都學過C++, 又寫開其他program)
做copycat, 好易上手

電子野, 我就係開始想學, 無錯, 我要一個起步點 + 推動力 (就好似Arduino咁)
作者: ahuo    時間: 2009-6-15 14:32

原帖由 fo2live 於 2009-6-15 12:33 發表


先做個LCD Display下個CPU usage / fan speed
慢慢再做一D detector功能
好似聲呀, security (光, 壓力), 之後email 通知我
又或者入有人入屋, 就著燈 (一D燈仔)

(係唔係得嫁?)

其實呢...lz你唔應該一開始就將目標set的太高
因為你完全唔清楚mcu究竟系d咩
所以呢,你應該慢慢黎,由最簡單ge野學起(嘛~反正高手都系由流水燈玩起 )

咪你一開始就set到鬼咁難做,咪功能都想要
但咩功能都唔識做到時你失敗多2次你就會放棄ga啦

而且你上面講ge個d功能mcu系獨立做唔到ga...要靠外圍d sensor負責detect
講到尾mcu都只係負責做邏輯處理ga咋
作者: rossi_lao    時間: 2009-6-15 14:55

有无人教我写C

PS:入屋着灯好easy,装个感应开关就得

[ 本帖最後由 rossi_lao 於 2009-6-15 14:56 編輯 ]
作者: 薯餅v.v    時間: 2009-6-15 16:57

原帖由 Offer 於 2009-6-15 13:37 發表


如果你想display CPU usage , Harddisk usage, Network information USB LCD + LCD Smartie 最合你用,如果無電子底加上吾會焊野,你一定要買成品.

http://www.hkepc.com/forum/attachments/month_0904/20090408_ea ...

暑假本身都諗著自學c++
之後e+諗諗下用arduino code 作程式起步


只有logic 但沒有半點程式語言的我上
作者: pch0113    時間: 2009-6-15 17:33

原帖由 薯餅v.v 於 2009-6-15 16:57 發表

暑假本身都諗著自學c++
之後e+諗諗下用arduino code 作程式起步


只有logic 但沒有半點程式語言的我上

如果學C++我又會想學8051
作者: 薯餅v.v    時間: 2009-6-15 20:20

原帖由 pch0113 於 2009-6-15 17:33 發表

如果學C++我又會想學8051

ARDUINO都可以用的
作者: dulllou    時間: 2009-6-15 20:36

原帖由 fo2live 於 2009-6-15 12:01 發表
睇左好多版
好亂

我想學整個LCD 資訊板
display cpu usage, hd space

應該由咩開始?



睇呢度 http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1222236

新手都做到
作者: dulllou    時間: 2009-6-15 20:41

原帖由 fo2live 於 2009-6-15 12:33 發表


先做個LCD Display下個CPU usage / fan speed
慢慢再做一D detector功能
好似聲呀, security (光, 壓力), 之後email 通知我
又或者入有人入屋, 就著燈 (一D燈仔)

(係唔係得嫁?)


你以上講o既(除左 LCD), 呢本書都有教
而且呢本書係當你咩都唔識由零教起的

我買左本, 睇到不亦樂乎





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2