作者: louisme 時間: 2010-12-31 02:30 標題: 用過stc-isp 黎燒89c51 o既師兄請進(未用過但識都希望可以幫幫小弟)

我已經create 左個hex file 準備燒入個stc 89c51rc 到
但板都駁好晒,因為現成板
但用左好多方法都出左上面果個連接問題.....
包括用第二個version o既software
用default com port / usb - rs232 port
等等都係咁
唔知有冇師兄可以幫幫手?
作者: jackli 時間: 2010-12-31 07:33

1. 選錯com
2. 減低bit rate
作者: oo0t0oo 時間: 2010-12-31 07:51
回復 1# louisme
印象中步驟:
1. 接好所有野(費話)
2. 開軟件.
3.確認軟件己DECTECT到MCU<---MCU電路必須上左電
4.CHECK軟件個DOWNLOAD BUTTOM.
5. 冷動啟.....即抆電在插電.
作者: Offer 時間: 2010-12-31 08:19
Step3 is incorrect,just skip step3
1.power off MCU
2.connect com port
3.run STC software
4.press download button in STC software
5.power up MCU
作者: oo0t0oo 時間: 2010-12-31 12:05
回復 4# Offer
o.....多謝師兄指點.
不過, 用我講個個步驟, 我學習板都係可以WORK到
作者: louisme 時間: 2010-12-31 13:06
Step3 is incorrect,just skip step3
1.power off MCU
2.connect com port
3.run STC software
4.press ...
Offer 發表於 2010-12-31 08:19
試過幾次都係唔得.......
作者: Offer 時間: 2010-12-31 13:12
3.確認軟件己DECTECT到MCU<---MCU電路必須上左電
無理由step3會出現,因為STC係無Auto dectect MCU功能,佢只會話你model不合,而且係要在冷動啟動時出現,所以"電路必須上左電"係無可能出現在STC上,ATMEL 就要"電路必須上左電"
作者: Offer 時間: 2010-12-31 13:15
回復 6# louisme
可能MCU已壞或development board 已壞,叫賣家更換啦
作者: oo0t0oo 時間: 2010-12-31 13:58
回復 7# Offer
可能嚟個步驟係多餘左, 所以我做左, 都冇影響.
XD
作者: Offer 時間: 2010-12-31 22:45
any update?
作者: louisme 時間: 2011-1-1 07:20
我改左用個大d v o既火牛就有改變
但都係燒唔到..... 問題係咁....

而且佢個頻率次次都唔同.......但都差唔多係11.05xxx
作者: hknightlife 時間: 2011-1-1 14:36
樓主, 本人認為STC的MCU比較垃圾, 好多細節野做得唔好. 但價錢偏向便宜, 一分錢一分貨囉.
可以試下將波特率最高和最低都設成1200.
至於上電順序亦係大問題. 例如Microchip既PIC, 有得software set Vpp before Vdd以確保能順利進入編程. 但STC就要手工ensure編程開始時, 完全無電進入.
若果再唔得, 有大陸高手suggest係STC串口線TXD串一個300-500歐電阻、RXD串一個1N4148, 以防電力從編程線進入. anyway, STC真係好脆弱.

作者: Offer 時間: 2011-1-1 20:54
見到你個圖係顯示software已收到MCU UART Tx的data知佢係89c81rc及個clock但係好似mcu UART Rx收吾到software的握手信號所以開始吾到編程
作者: upcupcupc 時間: 2011-1-1 22:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Offer 時間: 2011-1-2 09:20
回復 14# upcupcupc
佢個軟件都收到個時鐘速度係11.095...
,所以com7係無錯
作者: 越野兔 時間: 2011-1-11 12:17
com7? you are using some kind of "usb->rs232" cable, right? this cable is not compatible with the software. try to change with another cable (that built with another usb->rs232 chipset), or use another pc with a real com port.
作者: xiao 時間: 2011-1-11 20:45
你用的訊號線是否太長.
有無係 MCU電源附近加個10UF 及0.1UF的退偶電蓉.
作者: hknightlife 時間: 2011-1-12 00:56
有那麼多壇友幫忙關注, 但樓主什麼update也沒有.
作者: id19642000 時間: 2011-1-12 09:59
師兄已經可以正常燒錄
作者: rocyang 時間: 2011-1-18 15:12
1:拿掉mcu
2:给板子通电
3:按下载按钮
4:插上MCU
STC 很垃圾,就是要这样子才可以下载
作者: louisme 時間: 2011-2-9 03:42
多謝咁多位師兄相助。
我已經可以正常燒到hex落個stc 到
只係呢排出左國,冇時間回覆
但依家我有一個關於circuit 問題
我個mcu pin 40 同31 要駁vcc 5v
我想問係咪可以就咁俾5v dc 佢就可以而中間唔洗加resistor?
如果要加,又要加幾多呢?
因為我有兩個板。一個正常(買返黎) 一個想自己warp 因為個size 可以ideal d
我已經駁好晒個osc crystal 同d gnd,但好似冇咩反應(而正常板就冇問題)
但個vcc 中間加左個r (因為怕個mcu 燒)<< 知識太少,有錯請指出
唔知洗唔洗加呢?
作者: jackli 時間: 2011-2-9 06:07
8051 基本電路

作者: KSC 時間: 2011-2-9 09:08
樓主話用stc-spi,沒講話是用stc的89c51
89c51無spi,要89s51先得
作者: louisme 時間: 2011-2-9 12:16
小弟多口問句,其實個電路有冇咩大分別呢?
作者: jackli 時間: 2011-2-9 12:45
系isp.,.,.,.,.,.,.,
作者: id19642000 時間: 2011-2-9 18:09
如果已下載hex ,isp便可以不接
作者: louisme 時間: 2011-2-10 06:17
師兄你好呀~~
我跟住你個circuit 黎駁。但自製果個板都係唔得。買果個皮就得。
自製果個我係用三粒AA 俾5-6V 電。唔知會唔會係呢個問題呢?
我SET 左P0 OUTPUT
買果個板正常OUTPUT到,個VOLTAGE 都正常咁CHANGING (0 V TO 6v)
但到自己果個板.P0 所有PIN 都只係得0.2-0.3V 又唔係好變咁....
而其他就好似P1 P2 同P3 都正常(5-6V)
應該係邊到出左問題呢?
作者: jackli 時間: 2011-2-10 09:27
用P1 - P3 la..,,.,.,
P0 要加 外部提升電阻
作者: louisme 時間: 2011-2-10 13:22
多謝師兄指點,等我返去試下先~

