Board logo

標題: 用過stc-isp 黎燒89c51 o既師兄請進(未用過但識都希望可以幫幫小弟) [打印本頁]

作者: louisme    時間: 2010-12-31 02:30     標題: 用過stc-isp 黎燒89c51 o既師兄請進(未用過但識都希望可以幫幫小弟)



我已經create 左個hex file 準備燒入個stc 89c51rc 到

但板都駁好晒,因為現成板

但用左好多方法都出左上面果個連接問題.....

包括用第二個version o既software

用default com port / usb - rs232 port

等等都係咁

唔知有冇師兄可以幫幫手?
作者: jackli    時間: 2010-12-31 07:33



1. 選錯com
2. 減低bit rate
作者: oo0t0oo    時間: 2010-12-31 07:51

回復 1# louisme


    印象中步驟:

1. 接好所有野(費話)
2. 開軟件.
3.確認軟件己DECTECT到MCU<---MCU電路必須上左電
4.CHECK軟件個DOWNLOAD BUTTOM.
5. 冷動啟.....即抆電在插電.
作者: Offer    時間: 2010-12-31 08:19

回復  louisme


    印象中步驟:

1. 接好所有野(費話)
2. 開軟件.
3.確認軟件己DECTECT到MCU ...
oo0t0oo 發表於 2010-12-31 07:51



Step3 is incorrect,just skip step3

1.power off MCU
2.connect com port
3.run STC software
4.press download button in STC software
5.power up MCU
作者: oo0t0oo    時間: 2010-12-31 12:05

回復 4# Offer


    o.....多謝師兄指點.

不過, 用我講個個步驟, 我學習板都係可以WORK到
作者: louisme    時間: 2010-12-31 13:06

Step3 is incorrect,just skip step3

1.power off MCU
2.connect com port
3.run STC software
4.press ...
Offer 發表於 2010-12-31 08:19


試過幾次都係唔得.......
作者: Offer    時間: 2010-12-31 13:12

回復  Offer


    o.....多謝師兄指點.

不過, 用我講個個步驟, 我學習板都係可以WORK到 ...
oo0t0oo 發表於 2010-12-31 12:05



3.確認軟件己DECTECT到MCU<---MCU電路必須上左電

無理由step3會出現,因為STC係無Auto dectect MCU功能,佢只會話你model不合,而且係要在冷動啟動時出現,所以"電路必須上左電"係無可能出現在STC上,ATMEL 就要"電路必須上左電"
作者: Offer    時間: 2010-12-31 13:15

回復 6# louisme


  可能MCU已壞或development board  已壞,叫賣家更換啦
作者: oo0t0oo    時間: 2010-12-31 13:58

回復 7# Offer


    可能嚟個步驟係多餘左, 所以我做左, 都冇影響.

XD
作者: Offer    時間: 2010-12-31 22:45

試過幾次都係唔得.......
louisme 發表於 2010-12-31 13:06



    any update?
作者: louisme    時間: 2011-1-1 07:20

any update?
Offer 發表於 2010-12-31 22:45



    我改左用個大d v o既火牛就有改變

但都係燒唔到..... 問題係咁....



而且佢個頻率次次都唔同.......但都差唔多係11.05xxx
作者: hknightlife    時間: 2011-1-1 14:36

樓主, 本人認為STC的MCU比較垃圾, 好多細節野做得唔好. 但價錢偏向便宜, 一分錢一分貨囉.

可以試下將波特率最高和最低都設成1200.

至於上電順序亦係大問題.  例如Microchip既PIC, 有得software set Vpp before Vdd以確保能順利進入編程. 但STC就要手工ensure編程開始時, 完全無電進入.

若果再唔得, 有大陸高手suggest係STC串口線TXD串一個300-500歐電阻、RXD串一個1N4148, 以防電力從編程線進入. anyway, STC真係好脆弱.
作者: Offer    時間: 2011-1-1 20:54

我改左用個大d v o既火牛就有改變

但都係燒唔到..... 問題係咁....



而且佢個頻率次次都唔同.... ...
louisme 發表於 2011-1-1 07:20


見到你個圖係顯示software已收到MCU UART Tx的data知佢係89c81rc及個clock但係好似mcu UART Rx收吾到software的握手信號所以開始吾到編程
作者: upcupcupc    時間: 2011-1-1 22:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Offer    時間: 2011-1-2 09:20

回復 14# upcupcupc


    佢個軟件都收到個時鐘速度係11.095...


,所以com7係無錯
作者: 越野兔    時間: 2011-1-11 12:17

com7? you are using some kind of "usb->rs232" cable, right? this cable is not compatible with the software. try to change with another cable (that built with another usb->rs232 chipset), or use another pc with a real com port.
作者: xiao    時間: 2011-1-11 20:45

我改左用個大d v o既火牛就有改變

但都係燒唔到..... 問題係咁....



而且佢個頻率次次都唔同.... ...
louisme 發表於 2011-1-1 07:20


你用的訊號線是否太長.
有無係 MCU電源附近加個10UF 及0.1UF的退偶電蓉.
作者: hknightlife    時間: 2011-1-12 00:56

有那麼多壇友幫忙關注, 但樓主什麼update也沒有.
作者: id19642000    時間: 2011-1-12 09:59

師兄已經可以正常燒錄
作者: rocyang    時間: 2011-1-18 15:12

1:拿掉mcu
2:给板子通电
3:按下载按钮
4:插上MCU

STC 很垃圾,就是要这样子才可以下载
作者: louisme    時間: 2011-2-9 03:42

多謝咁多位師兄相助。
我已經可以正常燒到hex落個stc 到
只係呢排出左國,冇時間回覆

但依家我有一個關於circuit 問題

我個mcu pin 40 同31 要駁vcc 5v

我想問係咪可以就咁俾5v dc 佢就可以而中間唔洗加resistor?

如果要加,又要加幾多呢?

因為我有兩個板。一個正常(買返黎) 一個想自己warp 因為個size 可以ideal d

我已經駁好晒個osc crystal 同d gnd,但好似冇咩反應(而正常板就冇問題)

但個vcc 中間加左個r (因為怕個mcu 燒)<< 知識太少,有錯請指出

唔知洗唔洗加呢?
作者: jackli    時間: 2011-2-9 06:07

多謝咁多位師兄相助。
我已經可以正常燒到hex落個stc 到
只係呢排出左國,冇時間回覆

但依家我有一個關於c ...
louisme 發表於 2011-2-9 03:42


8051 基本電路


作者: KSC    時間: 2011-2-9 09:08

樓主話用stc-spi,沒講話是用stc的89c51
89c51無spi,要89s51先得
作者: louisme    時間: 2011-2-9 12:16

樓主話用stc-spi,沒講話是用stc的89c51
89c51無spi,要89s51先得
KSC 發表於 2011-2-9 09:08



    小弟多口問句,其實個電路有冇咩大分別呢?
作者: jackli    時間: 2011-2-9 12:45

樓主話用stc-spi,沒講話是用stc的89c51
89c51無spi,要89s51先得
KSC 發表於 2011-2-9 09:08


系isp.,.,.,.,.,.,.,
作者: id19642000    時間: 2011-2-9 18:09

如果已下載hex ,isp便可以不接
作者: louisme    時間: 2011-2-10 06:17

8051 基本電路
jackli 發表於 2011-2-9 06:07



    師兄你好呀~~
我跟住你個circuit 黎駁。但自製果個板都係唔得。買果個皮就得。
自製果個我係用三粒AA 俾5-6V 電。唔知會唔會係呢個問題呢?

我SET 左P0 OUTPUT
買果個板正常OUTPUT到,個VOLTAGE 都正常咁CHANGING (0 V TO 6v)
但到自己果個板.P0 所有PIN 都只係得0.2-0.3V 又唔係好變咁....
而其他就好似P1 P2 同P3 都正常(5-6V)

應該係邊到出左問題呢?
作者: jackli    時間: 2011-2-10 09:27

師兄你好呀~~
我跟住你個circuit 黎駁。但自製果個板都係唔得。買果個皮就得。
自製果個我係用三粒A ...
louisme 發表於 2011-2-10 06:17


用P1 - P3 la..,,.,.,
P0 要加 外部提升電阻
作者: louisme    時間: 2011-2-10 13:22

用P1 - P3 la..,,.,.,
P0 要加 外部提升電阻
jackli 發表於 2011-2-10 09:27



    多謝師兄指點,等我返去試下先~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2