作者: vtrchan 時間: 2011-8-20 00:32 標題: 廣州朝聖遊
早幾日上了廣州的電子聖地朝聖, 參考了師兄之前的介紹, 就唔使盲摸摸. 感激! 搭地鐵又平又方便, 非常好.
參考: http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 3331&highlight=
第一站去了荔灣的二手市場, 真係好似鴨寮街, 好多地灘.
第二站去陶街, 就好似鴨寮街的排檔.
第三站去電子零件集中地, 惠福西路及米市路, 願意做零售的店舖比深圳多.
真係平, $3就有一包零件, 咩種類都有, LED, Diode, Fuse, Resistor, Capacitor, IC, Tr, Opto-coupler, etc. 不過部份Cap係拆機件.
今次的戰利品. 最開心買到了一種特別的VR (深圳搵過都無現貨).
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1235402&k=232bf92972c70133f94aa6288135c11d&t=1782313388&sid=h6vN7tUvuv

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1235403&k=3a9ce4e9bac4502db5ade590343ab914&t=1782313388&sid=h6vN7tUvuv

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1235404&k=35271f1fb6d35127d757e0750e1b7809&t=1782313388&sid=h6vN7tUvuv

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1235405&k=dd270383501858f344ceabeb39ba27a5&t=1782313388&sid=h6vN7tUvuv

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1235406&k=69574eed0266280b602936b01c7b6976&t=1782313388&sid=h6vN7tUvuv

作者: hknightlife 時間: 2011-8-20 00:39
荔灣油站後面, 星期五 4-6pm先有好野睇.
作者: vtrchan 時間: 2011-8-20 00:45
回復 2# hknightlife
多謝報料. 下次再有機會上去, 一定要去逛逛.
作者: ray08 時間: 2011-8-20 01:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatso916 時間: 2011-8-20 07:31
可變電阻??
作者: oo0t0oo 時間: 2011-8-20 07:46
不如搵師兄開廣州尋寶團
作者: edwardfcy 時間: 2011-8-20 16:57
回復 6# oo0t0oo
支持、十扑及贊成!!!
作者: jamesting 時間: 2011-8-20 19:29
開廣州尋寶團有太多技術性問題要解決
EG:
1.各人與趣唔同,有人鐘意HIFI,有人鐘意垃圾,限於廣州既電子市場唔夠集中,同一"境點"有人要睇一日都唔夠喉,有人睇一陣就要走
2.夾時間上去都係另一個問題
不過下次我上去可以預早通知一下大家,就到時間既,可以一齊去玩下既
作者: jamesting 時間: 2011-8-20 19:34
個人玩法
星期五晚上深圳,鬆下骨
星期六朝行下華強,食中午飯,下就起行搭高鐵
約六點左右到廣州,行下街,搵酒店
星期日一早行荔灣電子市場,中午 check out ,再去惠福果邊
可以食埋晚飯先搭高鐵落深圳再返香港
如果覺得唔夠時間,可以星期六一早就去廣州
咁會多D時間行下
其實我自己會預三日相連既假期先會返上去
作者: vtrchan 時間: 2011-8-20 21:33
係丫! 4隻腳的, 深圳有同款, 但得10K, 我要的是5k.
今次買了8粒, 每粒$3.
作者: vtrchan 時間: 2011-8-20 21:35
國內賣的確實是有粗有幼.
作者: vtrchan 時間: 2011-8-20 21:38
我都同意師兄的睇法. 深圳一個場已經好多家商店, 廣州就一街長長的, 行到腳仔都軟.
不過, 可以分小組去唔同的地方.
作者: hknightlife 時間: 2011-8-21 01:31
除非你想搵二手野, 洋垃圾, HIFI野, 否則近近地去深圳仲好.
作者: jamesting 時間: 2011-8-21 01:35
回復 13# hknightlife
我鐘意垃圾
作者: vtrchan 時間: 2011-8-21 01:38
回復 13# hknightlife
我覺得洋垃圾係珍貴的寶物.
作者: hknightlife 時間: 2011-8-21 02:27
嗯...有品味喎!
me too.
作者: oo0t0oo 時間: 2011-8-21 10:26
回復 14# jamesting
me too
作者: vtrchan 時間: 2011-8-23 00:25
師兄, 有沒有深圳賣洋垃圾的好地方介紹呀?
作者: hknightlife 時間: 2011-8-23 00:59
Not in 深圳, only 廣州.
依家RMB係咁升, 洋垃圾都不再便宜哦! 計返匯率, 有D野貴過ebay.
作者: vtrchan 時間: 2011-8-23 23:42
咁....就唯有再"小明上廣州"啦....
RMB咁升法, 又真係好慘, 我依o架洗RMB多.
ebay最衰運費太貴, 有好多o野仲唔肯寄oversea, 如果o向美國就可以有好多好o野bid啦.
作者: iscat 時間: 2013-2-16 18:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Offer 時間: 2013-2-16 19:04
搭地鐵不遠
作者: BEpsilon 時間: 2013-2-16 20:07
係啊。有時有D係廠唔要(未用過)的 surplus。不過好多賣家唔寄國外,連加拿大都唔得。


