Board logo

標題: 汁屋揾到批8051 PCB(每人送一片)已派完 [打印本頁]

作者: Offer    時間: 2012-2-1 20:59     標題: 汁屋揾到批8051 PCB(每人送一片)已派完

本帖最後由 Offer 於 2012-2-3 07:17 編輯

汁屋揾到批8051 PCB,各版友如有興趣每人送你一片當派利是,請PM我啦得十片咋(如太多人未必先到先得)如果不會8051最好吾好攞除非你想學,PCB有乜用?請自己睇圖呀!
只限郵遞(我包)或A Shop(自費)交收
P1110963.JPG

Sch.GIF

P1110962.JPG

PCB.jpg

圖片附件: P1110962.JPG (2012-2-1 20:55, 113.88 KB) / 下載次數 48
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1313280&k=8cfe6dc0d49e9866fe8fe92d04801f61&t=1782371865&sid=57XnUmoOyp



圖片附件: P1110963.JPG (2012-2-1 20:55, 106.87 KB) / 下載次數 16
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1313281&k=d46533dda0c23d37d25e5df694e001a1&t=1782371865&sid=57XnUmoOyp



圖片附件: PCB.jpg (2012-2-1 20:55, 140.01 KB) / 下載次數 38
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1313282&k=d53ab3a19c51ba91bdf4fd3a54cc9923&t=1782371865&sid=57XnUmoOyp



圖片附件: Sch.GIF (2012-2-1 20:55, 77.98 KB) / 下載次數 30
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1313283&k=a7c725c542be030a93b379a4bf24fb4b&t=1782371865&sid=57XnUmoOyp


作者: chingkit    時間: 2012-2-1 21:08

多謝師兄,我有興趣。
請問 TFT 是否可以接駁128 x 64 Graphic LCD?
作者: patmb    時間: 2012-2-1 21:16

師兄,已 PM!  謝謝!
作者: Offer    時間: 2012-2-1 21:25

多謝師兄,我有興趣。
請問 TFT 是否可以接駁128 x 64 Graphic LCD?
chingkit 發表於 2012-2-1 21:08


請自己睇圖呀!

作者: cli    時間: 2012-2-1 21:25

Ching
己PM 多謝!
作者: chingkit    時間: 2012-2-1 21:27

回復 4# Offer

IC,咁喺時候買塊 TFT 玩下。
作者: raymondchan338    時間: 2012-2-1 21:43

多謝師兄,我有興趣。 已 PM!  謝謝!
作者: Newbie    時間: 2012-2-1 21:53

已pm.
作者: Offer    時間: 2012-2-1 22:23

多謝師兄,我有興趣。
請問 TFT 是否可以接駁128 x 64 Graphic LCD?
chingkit 發表於 2012-2-1 21:08


飛線
作者: victorspc    時間: 2012-2-1 23:30

師兄我可唔可以要一片?
作者: kin20058    時間: 2012-2-2 00:57

CHINg 我要一片 THX
作者: ahakyeee    時間: 2012-2-2 01:15

多謝師兄先,不過用唔着,先支持一下
作者: studyiluarl    時間: 2012-2-2 01:16

多謝師兄,我有興趣。
作者: jareth    時間: 2012-2-2 01:34

多謝師兄,我有興趣。 已 PM!
作者: Offer    時間: 2012-2-2 07:33

仲未收到我PM的師兄請等多一日明天我會覆你
作者: Offer    時間: 2012-2-2 12:42

多謝師兄先,不過用唔着,先支持一下
ahakyeee 發表於 2012-2-2 01:15



你玩AVR?
作者: edwardfcy    時間: 2012-2-2 13:02

回復 1# Offer


   
多謝OFFER師兄先,我有興趣,地址已PM!!
作者: icefire    時間: 2012-2-2 15:34

auto route...?
作者: Offer    時間: 2012-2-2 18:18

auto route...?
icefire 發表於 2012-2-2 15:34



    Yes,除非對高頻,擴干擾要求高或過大電流否則用auto
作者: icefire    時間: 2012-2-3 01:39

Yes,除非對高頻,擴干擾要求高或過大電流否則用auto
Offer 發表於 2012-2-2 18:18



大部份情況都冇問題,不過crystal oscillator果度係高頻,最好人手route一route會好d
作者: Offer    時間: 2012-2-3 07:16

由於反應過於熱烈,有部份師兄未能分到8051PCB,如果揾到多D時會PM你地
作者: Offer    時間: 2012-2-3 21:38

多謝師兄,我有興趣。
請問 TFT 是否可以接駁128 x 64 Graphic LCD?
chingkit 發表於 2012-2-1 21:08


師兄請提供郵遞地址,欠你一个咋,我想明天一齊寄出
作者: Offer    時間: 2012-2-4 12:03

多謝師兄,我有興趣。
請問 TFT 是否可以接駁128 x 64 Graphic LCD?
chingkit 發表於 2012-2-1 21:08


原本係比TFT LCD用但係昨日試過12864的LCD都用到,但係19 同20腳要自已駁5v同gnd
作者: Offer    時間: 2012-2-4 23:10


各位選郵寄的師兄我明天入郵箱你地應該星期一或二會收到
作者: Offer    時間: 2012-2-5 07:34

多謝師兄,我有興趣。
請問 TFT 是否可以接駁128 x 64 Graphic LCD?
chingkit 發表於 2012-2-1 21:08


如今天20:00前未覆,我比其他人
作者: Offer    時間: 2012-2-5 21:08

Sorry,我比其他人
作者: alundrahk    時間: 2012-2-5 21:24

唔知重有無,想知
作者: Offer    時間: 2012-2-5 21:55

回復 27# alundrahk


師兄
作者: Offer    時間: 2012-2-7 07:29

其餘已上A shop
作者: Newbie    時間: 2012-2-7 10:09

請問A shop平時收幾點?
作者: patmb    時間: 2012-2-7 20:05

已到 A Shop 取得 PCB,多謝了 Offer 兄!
作者: Offer    時間: 2012-2-7 20:17

請問A shop平時收幾點?
Newbie 發表於 2012-2-7 10:09



    地址:九龍深水埗長沙灣道226 - 242號深之都商場 三樓 85-90 號鋪(深水埗地鐵站D1出口側)
營業時間: 13:00-21:30
作者: Newbie    時間: 2012-2-8 09:16

地址:九龍深水埗長沙灣道226 - 242號深之都商場 三樓 85-90 號鋪(深水埗地鐵站D1出口側)
營業時間:  ...
Offer 發表於 2012-2-7 20:17

已經取板了, 再次多謝!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2