Board logo

標題: 請問那裡有賣厚身金屬板 [打印本頁]

作者: peaking    時間: 2012-6-15 18:06     標題: 請問那裡有賣厚身金屬板

我想定做一塊厚身 (約5mm-10mm)金屬板,
約 10cm  x 12cm  x 0.5cm 的板,在板上要開四個約3mm的細孔。
請問大約幾錢,邊度有得定做?
謝謝!
作者: Botti    時間: 2012-6-15 18:14

都係上海街個頭
咩金屬先 ? 銅好貴
你咁 size 叫 "碎料" (一大塊用剩的)
0.5cm = 2 分厚
都唔易搵...
要開埋 0..你畫定圖紙啦
一陣開錯就無得救
作者: peaking    時間: 2012-6-15 18:23

回復 2# Botti

Yes. 要幫我開孔
我一定會畫圖紙。我想要硬和平的金屬,咩金屬好?
大約幾$ ?Thanks !
作者: awinds    時間: 2012-6-15 18:25

硬和平的金屬
得不鏽鋼
作者: peaking    時間: 2012-6-15 18:28

回復 4# awinds

"不鏽鋼" 有5mm 厚嗎? 10cm x 12cm x 0.5cm 大約幾$
Thanks!
作者: awinds    時間: 2012-6-15 18:30

回復 5# peaking

5MM 唔知 可6MM 應該有
作者: awinds    時間: 2012-6-15 18:36

買板材 通常都係1分 2分咁
1分 3mm
分半 4.5mm
2分 6mm
所以應該得4.5mm 同6mm 岩你用
作者: peaking    時間: 2012-6-16 13:48

回復 7# awinds

明白,就買2分啦。Thanks !
係唔係上海街啲五金鋪?其他(賣鐵枝,角鐵等...)五金鋪有冇架?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2