作者: rhino 時間: 2013-3-23 19:19 標題: 購買Digital oscilloscope 建議
希望各路高手、前輩、 Ching 比下意見
請問邊隻數字式示波器好同底用
Tektronix , Agilent 等等
心目中有Tektronix TDS2102
作者: skybread 時間: 2013-3-24 00:04
買DSO...
要幾多Bandwidth??
Sample Rate??
要唔要連電腦用LabView??
要唔要連Printer可以直接Print圖??
...
仲有好多問題都要解決先解決到$$既問題 ._.""
作者: LIKEDIY 時間: 2013-3-24 12:10
china scope la
http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b25195524
http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1131573646
作者: poonpoon 時間: 2013-3-24 12:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zlab 時間: 2013-3-24 15:47
本帖最後由 zlab 於 2013-3-25 10:14 編輯
相近價位可考慮這部,不錯的,比ATTEN的好。
如果鬆動D,可以考慮普源這款,老外論壇的評價比安捷倫和Tektronix的還好。
關於DS2XXX的詳情, 可參考以下網站:
http://www.eevblog.com/forum/tes ... sg201349/#msg201349
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1509736&k=21351264f3baf89d63fb588bdef310f9&t=1782382577&sid=JnLE8JmL6m

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1509737&k=d9e11d2b69c19b5e9ee8f5d0289d2164&t=1782382577&sid=JnLE8JmL6m

作者: icefire 時間: 2013-3-25 01:12
Tektronix TDS2102會唔會舊左d
而家買有grey scale果種入門機會好用好多,即係Agilent DSOX 2000/3000, Tektronix DPO2000/3000, Rigol DS2000/4000好d
可以參考下哩份doc
http://cp.literature.agilent.com/litweb/pdf/5989-7885EN.pdf
作者: kfceric 時間: 2013-3-25 01:21
Ching 好有米,
作者: morris 時間: 2013-3-25 10:12
本帖最後由 morris 於 2024-3-22 09:44 編輯
......
作者: KSC 時間: 2013-3-25 10:36
我的建議係,器材還是要買外國野
作者: zlab 時間: 2013-3-25 16:22
回復 9# KSC
排除愛國/仇外情緒,高檔儀器確是國外的好,但國內的中低檔開始趕上來了,普源的DS2072在國外的實測在120MHz才-3db,算是很有良心的了,但如果考慮到二手市場價值就一定要買國外名牌。
作者: icefire 時間: 2013-3-25 18:30
第一部買,咪就係起度問人,比哩度眾多師兄毒親,買左Agilent, 當時夜生活人士好多毒post,而且Rigol 2000/4000都未出。
之後想換4 channel,諗緊安仔好定Rigol新機,但一睇Rigol都要接近兩萬人仔,Agilent又咁啱有優惠送Wavegen licence。咁就緊係Agilent啦,QC,保養服務都值返啦
放返個開箱先

作者: morris 時間: 2013-3-25 19:34
本帖最後由 morris 於 2024-3-22 09:44 編輯
......
作者: Amuro 時間: 2013-3-31 22:53
本帖最後由 Amuro 於 2013-4-1 01:28 編輯
如果閣下真的咁有米,唔考慮大陸貨,咁…
在Tektronix同Agilent之間…
我會全力支持Agilent!相對地,我覺得Agilent的性價比高唔小,唔使睇sampling rate,睇bandwidth就得。


