Board logo

標題: [操作疑難] 購買Digital oscilloscope 建議 [打印本頁]

作者: rhino    時間: 2013-3-23 19:19     標題: 購買Digital oscilloscope 建議

希望各路高手、前輩、 Ching 比下意見
請問邊隻數字式示波器好同底用
Tektronix , Agilent 等等
心目中有Tektronix TDS2102
作者: skybread    時間: 2013-3-24 00:04

買DSO...
要幾多Bandwidth??
Sample Rate??
要唔要連電腦用LabView??
要唔要連Printer可以直接Print圖??
...
仲有好多問題都要解決先解決到$$既問題 ._.""
作者: LIKEDIY    時間: 2013-3-24 12:10

china scope la

http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b25195524

http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1131573646
作者: poonpoon    時間: 2013-3-24 12:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zlab    時間: 2013-3-24 15:47

本帖最後由 zlab 於 2013-3-25 10:14 編輯

相近價位可考慮這部,不錯的,比ATTEN的好。
osc1.jpg
如果鬆動D,可以考慮普源這款,老外論壇的評價比安捷倫和Tektronix的還好。
osc2.jpg
關於DS2XXX的詳情, 可參考以下網站:
http://www.eevblog.com/forum/tes ... sg201349/#msg201349

圖片附件: osc1.jpg (2013-3-24 15:46, 81.48 KB) / 下載次數 41
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1509736&k=21351264f3baf89d63fb588bdef310f9&t=1782382577&sid=JnLE8JmL6m



圖片附件: osc2.jpg (2013-3-24 15:46, 94.5 KB) / 下載次數 54
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1509737&k=d9e11d2b69c19b5e9ee8f5d0289d2164&t=1782382577&sid=JnLE8JmL6m


作者: icefire    時間: 2013-3-25 01:12

Tektronix TDS2102會唔會舊左d
而家買有grey scale果種入門機會好用好多,即係Agilent DSOX 2000/3000, Tektronix DPO2000/3000, Rigol DS2000/4000好d
可以參考下哩份doc
http://cp.literature.agilent.com/litweb/pdf/5989-7885EN.pdf
作者: kfceric    時間: 2013-3-25 01:21

Ching 好有米,
作者: morris    時間: 2013-3-25 10:12

本帖最後由 morris 於 2024-3-22 09:44 編輯

......
作者: KSC    時間: 2013-3-25 10:36

我的建議係,器材還是要買外國野
作者: zlab    時間: 2013-3-25 16:22

回復 9# KSC
排除愛國/仇外情緒,高檔儀器確是國外的好,但國內的中低檔開始趕上來了,普源的DS2072在國外的實測在120MHz才-3db,算是很有良心的了,但如果考慮到二手市場價值就一定要買國外名牌。
作者: icefire    時間: 2013-3-25 18:30

係,之前research過,同樣價位,好似普源功能強勁好多。
icefire師兄,想聽吓你意見,點解揀安仔唔揀普源 ...
morris 發表於 2013-3-25 10:12



第一部買,咪就係起度問人,比哩度眾多師兄毒親,買左Agilent, 當時夜生活人士好多毒post,而且Rigol 2000/4000都未出。
之後想換4 channel,諗緊安仔好定Rigol新機,但一睇Rigol都要接近兩萬人仔,Agilent又咁啱有優惠送Wavegen licence。咁就緊係Agilent啦,QC,保養服務都值返啦

放返個開箱先
作者: morris    時間: 2013-3-25 19:34

本帖最後由 morris 於 2024-3-22 09:44 編輯

......
作者: Amuro    時間: 2013-3-31 22:53

本帖最後由 Amuro 於 2013-4-1 01:28 編輯
希望各路高手、前輩、 Ching 比下意見
請問邊隻數字式示波器好同底用
Tektronix , Agilent 等等
心目中有Te ...
rhino 發表於 2013-3-23 19:19

如果閣下真的咁有米,唔考慮大陸貨,咁…
在Tektronix同Agilent之間…

我會全力支持Agilent!相對地,我覺得Agilent的性價比高唔小,唔使睇sampling rate,睇bandwidth就得。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2