作者: 7145d33p 時間: 2013-3-24 16:23 標題: RIP -- 跟了我11年的示波器
過年前重用緊﹐ 今日攞出黎用就bye-bye.
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1509747&k=1506026cc4578b00ab8cdaac0c3135e6&t=1782151071&sid=4Nktr1Wa0d

作者: morris 時間: 2013-3-24 17:41
本帖最後由 morris 於 2024-3-22 09:44 編輯
......
作者: 肥媽 時間: 2013-3-24 17:58
如果只係個 MON 壞,
淘X有得賣.
二手 4xx 人仔.
作者: rutellor 時間: 2013-3-24 18:00
實際開左幾多個鐘
作者: av212 時間: 2013-3-24 18:18
個面係咪被磁石磁過
作者: aa16092000 時間: 2013-3-24 18:22
定係受左潮?
作者: francislee168 時間: 2013-3-24 20:25
塊backlight module夠鐘,係taobao淘塊spare part,跟住上網d/l 個DSO既 service manual,跟住黎換就搞掂。
我部210上年都係咁救反。
作者: vtrchan 時間: 2013-3-24 22:13
回復 1# 7145d33p
又係依個問題.
唯有換LCD Panel了.
作者: hon829 時間: 2013-3-24 22:58
尼隻換mon唔難的
作者: 7145d33p 時間: 2013-3-24 23:10
吾關backlight事,中央部份D液晶打柴,徬邊就無事
作者: 情長仔 時間: 2013-3-24 23:36
作者: steakham 時間: 2013-3-25 00:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vtrchan 時間: 2013-3-25 00:23
已經咁嚴重, 個panel好可能已裂左.....
作者: icefire 時間: 2013-3-25 00:54
估唔倒LCD冇CRT咁耐用
作者: YES_MAN 時間: 2013-3-25 07:59
裂左會漏液晶
超級臭同漏位黑畫面
現在是白畫面
所以我估係polarizer浮起左
作者: Vincent2006 時間: 2013-3-25 08:21
我都有兩部n年前ga CRO(都冇用n年), 放係床底, 得閒攞番出黎睇下先
作者: FPDman 時間: 2013-3-25 08:34
回復 10# 7145d33p
打柴原因分析:
1. LCD panel 應該唔怕磁力影嚮;
2. 偏光片受潮多數會由 LCD 的四邊滲入,四周會首先發白;
3. 不是爆裂,因為 panel 爆裂後,LCD cell 內會滲入空氣,肉眼會見到明顯的黑色泡泡 (俗稱漏液晶),
用手指大力按壓 d 泡泡,泡泡會有少少 "唧" 開,放手後 d 泡泡又自動凝聚;
4. 黑白 LCD 內是沒有 transistor 的,而圖中 LCD 中央還隱約見到有 image,咁即是外面 driver 電路冇事;
5 十幾年前的 backlight 鐘意用 CCFL,但死 CCFL 多數會變暗。
可能的原因:
1. 液晶失效 -- 正常液晶壽命應該有十廿幾年,而且只是對比度慢慢下降,除非生產 LCD 時受污染;
2. 偏光片失效 -- 面 (或底) 偏光片受高温或受揮發性溶液/氣體影嚮,有時底偏光片太貼近 backlight,
也會有可能受 backlight 影響而破壞。偏光片唔怕浮起,最怕是失去 polarization。
修理:
自已好難換偏光片,因為重貼時好難避免沒貼出氣泡 (除非你唔介意貼到表面一笪笪);
較實際的,還是去 TB 買個 panel 自己換。
作者: Newbie 時間: 2013-3-25 09:19
擺埋一邊好耐冇用, 一開就係咁了
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1510100&k=218ca17688c110e0cfd5d55a26fa3cbb&t=1782151071&sid=4Nktr1Wa0d

作者: morris 時間: 2013-3-25 09:56
本帖最後由 morris 於 2024-3-22 09:44 編輯
......
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1510101&k=b922c88c021af35121b283246fa16f6b&t=1782151071&sid=4Nktr1Wa0d

作者: FPDman 時間: 2013-3-25 10:00
回復 18# Newbie
Symptom 同樓主塊 panel 一樣,會唔會真係 backlight 壽命問題?
作者: Newbie 時間: 2013-3-25 10:17
回復 20# FPDman
我估係, 另外想問下有冇平價又com用hk買到既scope推介下?
作者: FPDman 時間: 2013-3-25 10:29
回復 21# Newbie
又平又耐用 ... ... 嗯 ...
我睇都要向國產貨方向諗,但係想響香港揾又似乎要花 d 功夫
我都係追緊睇 http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1938710&extra=page%3D1 的介紹。
作者: hon829 時間: 2013-3-25 10:46
如果其他一切正常,我覺都值得換mon

我果隻都遇此症,買了隻大陸製安捷x,D操控/反應疾疾下,新不如舊
http://global.hkepc.com/forum/vi ... p;extra=&page=1
作者: Newbie 時間: 2013-3-25 10:51
回復 23# hon829
搵mon要成750rmb..........而且之前係taobao買過塊平板mon黎換, 塊mon既質素只有256 color 咁...
怕怕作者: hon829 時間: 2013-3-25 11:08
回復 hon829
搵mon要成750rmb..........而且之前係taobao買過塊平板mon黎換, 塊mon既質素只有256 color ...
Newbie 發表於 2013-3-25 10:51
TDS220 是單色lcd的, 如無記錯是用sharp的 LM32P073屏,淘x見都有幾多選擇
http://s.taobao.com/search?spm=a ... aiwaigou#J_relative
作者: Newbie 時間: 2013-3-25 11:16
回復 25# hon829
我意思係之前買過塊for平板用既, 不過由ips變成256色

http://s.taobao.com/search?q=tds ... 8_8935934&unid=
TDS220 mon
作者: 7145d33p 時間: 2013-3-25 12:55
哇塞, 好似兩兄弟咁
從旁邊睇系可以用到,所以部scope系無事,只系壞LCD panel.
淘寶見到panel要700人仔, 加埋運費紙水可以買過部新既國內scope.而家十五十六,吾整又吾舒服.
作者: vtrchan 時間: 2013-3-25 21:40
我果部同樓主的情況一樣. 我打開睇, 見到polarizer變左質, panel出現裂紋. 個panel應該唔係玻璃面, 開始有D溶化, 最後都係要成份換.......
作者: lunxg 時間: 2013-3-26 14:08
成日見到D MON都係咁死, 大廈對講機同GAMEBOY個MON都係
估唔到係polarizer出事! 但我見到多數係個lcd面起晒簸紋
作者: Newbie 時間: 2013-3-26 15:05
肯定嗎? 係的話, rmb200博一博.............
作者: FPDman 時間: 2013-3-26 15:56
回復 29# lunxg
偏光片都有不同的等級:有汽車/outdoor 用,有普通室內用,也有 TFT 專用的偏光片。
把貼了室內用的偏光片的 LCD 放在猛烈陽下,或放在車廂內一段時間,
偏光片的膠水層就會起變化,或會 "溶化"。
回常温後,膠水層就可能出現皺紋,偏光片甚至會失去 polarization。
此外,以前有 d 偏光片冇 UV cut 作用,把這些冇 UV cut 的玻璃拿到戶外作長期使用,
偏光片同液晶都會慢慢變淡 (fading),對比度下降。
作者: hon829 時間: 2013-3-26 18:36
肯定是用LM32P073(以前拆了看過).
作者: YES_MAN 時間: 2013-3-26 18:40
拆開睇咪一定肯定
作者: Newbie 時間: 2013-4-8 11:04
更新 :
係tb淘左個代用品返黎博一博.........
接決完線, 畫面全黑(但有暗光), 應該係contrast問題, 要換返舊既搵返點較contrast, 再安裝返新既較, 最後都睇到, 但顏色黃左, 畫面要好正面先睇到, contrast由15%~0%先有畫面, 一過20%已經係全黑
板 + 運費(東莞收) = rmb 212.....用住先https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1516232&k=5dba7718944975e751e28379e16ae373&t=1782151071&sid=4Nktr1Wa0d

作者: hon829 時間: 2013-4-8 15:13
咁這件麻麻
作者: 關你 時間: 2013-4-8 23:15
係唔係二手mon黎?!
作者: Newbie 時間: 2013-4-9 13:48
應該唔係, 不過好舊好殘下......用到就算了
作者: 7145d33p 時間: 2013-11-7 17:43
本帖最後由 7145d33p 於 2013-11-7 17:52 編輯
因做一個project要比較好一d o既trigger, 部 USB scope頂吾住, 終於的起心肝買塊LCD屏返黎換. 代用屏200人仔,加運費, 附加費等要310港紙埋單.
先拆7粒制
出事, 攞handle出黎時整斷左, 不過不影晌功能
鬆開2粒螺絲, 用一字批整開底部面底殼個扣, 成部機便會分成3份 -奶白色面殼, 藍色底殼同入面的電子野.
Unplug LCD flat cable 同 backlight cable. 用手拉開扣住LCD的2個白色扣, 千祈吾好用LCD白色塑膠部份借力, 成塊屏就可以向左方趟出黎.
發現代用屏backlight cable無插, 要自己駁線.
左邊是新代用屏, 右邊是視網膜脫落的原裝屏.
先多謝之前師兄指出TD220系用sharp LM32P073
換個新屏上去, 插返兩條cable, 清潔手指模, 上返條奇怪ground tube
合返個殼, 修螺絲…等等.
一開機 ----黑屏
原來代用屏要較到個contrast好低,10% contrast先叫好目弟d.
返生! 前後吾洗30分鐘.
目弟post有人話哩個代用屏偏黃, 但我又吾覺黃, 不過可視角度同contrast系無sharp屏o甘好, 三舊水救返部DSO算系o甘喇
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1602258&k=1c7e3508d3e68caddf9d3d087670cb2e&t=1782151071&sid=4Nktr1Wa0d

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1602259&k=789291d244b87ea1b8609ade25fecc73&t=1782151071&sid=4Nktr1Wa0d

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1602260&k=b62af08e20704acb90e8ceea53fe1d40&t=1782151071&sid=4Nktr1Wa0d

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1602261&k=d055665445d449fd29fe9e4b0972c615&t=1782151071&sid=4Nktr1Wa0d

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1602262&k=45c913b4f59dd34911b4a2981fb375d1&t=1782151071&sid=4Nktr1Wa0d

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1602263&k=a9a46e68edfcd6ecfbb7bd72637aafb6&t=1782151071&sid=4Nktr1Wa0d

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1602264&k=11110cec3a03fab891c27e8508d12ee7&t=1782151071&sid=4Nktr1Wa0d

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1602265&k=f52594290a9329a5a35feeab14030172&t=1782151071&sid=4Nktr1Wa0d

作者: kskt 時間: 2013-11-7 23:53
我個部都係咁, 不過我就自己買Polarizer返嚟換, 但D顏色就變晒
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1602431&k=29f738451111b8d2b0583236f08a05cb&t=1782151071&sid=4Nktr1Wa0d

作者: leoyeung125 時間: 2013-11-8 00:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mad scientist 時間: 2013-11-8 00:06
嘩, 我有部97年一出就走去ssp 德寶到買, 用過都冇十次,都要攞出泥睇下乜情況
作者: FPDman 時間: 2013-11-8 07:44
本帖最後由 FPDman 於 2013-11-8 07:48 編輯
回復 39# kskt
圖案/字變咗色可能係: rear polarizer --> LCD --> front polarizer 三者的偏光軸角度配得唔正。
但係唔明白點解連背光都變成橙色。
作者: 7145d33p 時間: 2013-11-8 09:15
回復 39# kskt
CHING 请问polarizer晌边树买同有无更换步骤, 想目弟下有无得救返我块原装视网膜脱落屏做backup.Thanks.
作者: yesau 時間: 2013-11-8 17:10
偏光片有幾隻度數,更換同換保護貼一樣黎換
上TB實有,不過尺寸就實唔岩,要自己裁
作者: kskt 時間: 2013-11-8 22:06
回復 43# 7145d33p
我係淘寶買 http://item.taobao.com/item.htm?id=10182457293
不過你要好有心機先得, 因為都好花時間
你要撕走底面兩面舊嘅polarizer先,
跟住要剷走剩低D膠, 再貼新嘅polarizer
貼嘅時要留意面同底嘅polarizer有90度分別
作者: 7145d33p 時間: 2013-11-8 23:41
回復 45# kskt
Thank you 兩位CHing
作者: pinnacle8k 時間: 2013-11-14 17:06
CHing, D膠積好硬好難剷, 有冇D溶劑可另它易剷D, 試過火酒晤多得
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1604896&k=7dd940097f5518657143c753d1c08649&t=1782151071&sid=4Nktr1Wa0d

作者: kskt 時間: 2013-11-17 02:48
回復 47# pinnacle8k
我先用比較利嘅工具 托剷走面頭比較硬同較厚個層膠先
之後再用火酒清理剩餘D膠
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1605925&k=269ab1801e110ed0f62eacd1f479e93b&t=1782151071&sid=4Nktr1Wa0d



