Board logo

標題: RIP -- 跟了我11年的示波器 [打印本頁]

作者: 7145d33p    時間: 2013-3-24 16:23     標題: RIP -- 跟了我11年的示波器

過年前重用緊﹐ 今日攞出黎用就bye-bye.

dso-dead.jpg

圖片附件: dso-dead.jpg (2013-3-24 16:22, 21.26 KB) / 下載次數 67
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1509747&k=1506026cc4578b00ab8cdaac0c3135e6&t=1782151071&sid=4Nktr1Wa0d


作者: morris    時間: 2013-3-24 17:41

本帖最後由 morris 於 2024-3-22 09:44 編輯

......
作者: 肥媽    時間: 2013-3-24 17:58

如果只係個 MON 壞,
淘X有得賣.
二手 4xx 人仔.
作者: rutellor    時間: 2013-3-24 18:00

實際開左幾多個鐘
作者: av212    時間: 2013-3-24 18:18

個面係咪被磁石磁過
作者: aa16092000    時間: 2013-3-24 18:22

定係受左潮?
作者: francislee168    時間: 2013-3-24 20:25

塊backlight module夠鐘,係taobao淘塊spare part,跟住上網d/l 個DSO既 service manual,跟住黎換就搞掂。

我部210上年都係咁救反。
作者: vtrchan    時間: 2013-3-24 22:13

回復 1# 7145d33p

又係依個問題.
唯有換LCD Panel了.
作者: hon829    時間: 2013-3-24 22:58

尼隻換mon唔難的
作者: 7145d33p    時間: 2013-3-24 23:10

吾關backlight事,中央部份D液晶打柴,徬邊就無事
作者: 情長仔    時間: 2013-3-24 23:36

如果有心機, 可以BID 塊偏光膜自己換,唔洗成個LCD MODULE 換,  T牌 DSO 經常會偏光膜變質
作者: steakham    時間: 2013-3-25 00:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vtrchan    時間: 2013-3-25 00:23

如果有心機, 可以BID 塊偏光膜自己換,唔洗成個LCD MODULE 換,  T牌 DSO 經常會偏光膜變質 ...
情長仔 發表於 2013-3-24 23:36

已經咁嚴重, 個panel好可能已裂左.....
作者: icefire    時間: 2013-3-25 00:54

估唔倒LCD冇CRT咁耐用
作者: YES_MAN    時間: 2013-3-25 07:59

已經咁嚴重, 個panel好可能已裂左.....
vtrchan 發表於 2013-3-25 00:23


裂左會漏液晶
超級臭同漏位黑畫面

現在是白畫面
所以我估係polarizer浮起左
作者: Vincent2006    時間: 2013-3-25 08:21

我都有兩部n年前ga CRO(都冇用n年), 放係床底, 得閒攞番出黎睇下先
作者: FPDman    時間: 2013-3-25 08:34

回復 10# 7145d33p
打柴原因分析:
1. LCD panel 應該唔怕磁力影嚮;
2. 偏光片受潮多數會由 LCD 的四邊滲入,四周會首先發白;
3. 不是爆裂,因為 panel 爆裂後,LCD cell 內會滲入空氣,肉眼會見到明顯的黑色泡泡 (俗稱漏液晶),
用手指大力按壓 d 泡泡,泡泡會有少少 "唧" 開,放手後 d 泡泡又自動凝聚;
4. 黑白 LCD 內是沒有 transistor 的,而圖中 LCD 中央還隱約見到有 image,咁即是外面 driver 電路冇事;
5 十幾年前的 backlight 鐘意用 CCFL,但死 CCFL 多數會變暗。

可能的原因:
1. 液晶失效 -- 正常液晶壽命應該有十廿幾年,而且只是對比度慢慢下降,除非生產 LCD 時受污染;
2. 偏光片失效 -- 面 (或底) 偏光片受高温或受揮發性溶液/氣體影嚮,有時底偏光片太貼近 backlight,
也會有可能受 backlight 影響而破壞。偏光片唔怕浮起,最怕是失去 polarization。

修理:
自已好難換偏光片,因為重貼時好難避免沒貼出氣泡 (除非你唔介意貼到表面一笪笪);
較實際的,還是去 TB 買個 panel 自己換。
作者: Newbie    時間: 2013-3-25 09:19

擺埋一邊好耐冇用, 一開就係咁了

圖片附件: S1.jpg (2013-3-25 09:18, 56.82 KB) / 下載次數 41
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1510100&k=218ca17688c110e0cfd5d55a26fa3cbb&t=1782151071&sid=4Nktr1Wa0d


作者: morris    時間: 2013-3-25 09:56

本帖最後由 morris 於 2024-3-22 09:44 編輯

......

圖片附件: photo1.JPG (2013-3-25 09:56, 100.06 KB) / 下載次數 35
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1510101&k=b922c88c021af35121b283246fa16f6b&t=1782151071&sid=4Nktr1Wa0d


作者: FPDman    時間: 2013-3-25 10:00

回復 18# Newbie
Symptom 同樓主塊 panel 一樣,會唔會真係 backlight 壽命問題?
作者: Newbie    時間: 2013-3-25 10:17

回復 20# FPDman

我估係, 另外想問下有冇平價又com用hk買到既scope推介下?
作者: FPDman    時間: 2013-3-25 10:29

回復 21# Newbie
又平又耐用 ...  ... 嗯 ...   
我睇都要向國產貨方向諗,但係想響香港揾又似乎要花 d 功夫
我都係追緊睇 http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1938710&extra=page%3D1   的介紹。
作者: hon829    時間: 2013-3-25 10:46

如果其他一切正常,我覺都值得換mon
我果隻都遇此症,買了隻大陸製安捷x,D操控/反應疾疾下,新不如舊
http://global.hkepc.com/forum/vi ... p;extra=&page=1
作者: Newbie    時間: 2013-3-25 10:51

回復 23# hon829

搵mon要成750rmb..........而且之前係taobao買過塊平板mon黎換, 塊mon既質素只有256 color 咁... 怕怕
作者: hon829    時間: 2013-3-25 11:08

回復  hon829

搵mon要成750rmb..........而且之前係taobao買過塊平板mon黎換, 塊mon既質素只有256 color  ...
Newbie 發表於 2013-3-25 10:51


   
TDS220 是單色lcd的, 如無記錯是用sharp的 LM32P073屏,淘x見都有幾多選擇
http://s.taobao.com/search?spm=a ... aiwaigou#J_relative
作者: Newbie    時間: 2013-3-25 11:16

回復 25# hon829

我意思係之前買過塊for平板用既, 不過由ips變成256色

http://s.taobao.com/search?q=tds ... 8_8935934&unid=

TDS220  mon
作者: 7145d33p    時間: 2013-3-25 12:55

擺埋一邊好耐冇用, 一開就係咁了
Newbie 發表於 2013-3-25 09:19


哇塞, 好似兩兄弟咁

從旁邊睇系可以用到,所以部scope系無事,只系壞LCD panel.
淘寶見到panel要700人仔, 加埋運費紙水可以買過部新既國內scope.而家十五十六,吾整又吾舒服.
作者: vtrchan    時間: 2013-3-25 21:40

裂左會漏液晶
超級臭同漏位黑畫面

現在是白畫面
所以我估係polarizer浮起左 ...
YES_MAN 發表於 2013-3-25 07:59


我果部同樓主的情況一樣. 我打開睇, 見到polarizer變左質, panel出現裂紋. 個panel應該唔係玻璃面, 開始有D溶化, 最後都係要成份換.......
作者: lunxg    時間: 2013-3-26 14:08

成日見到D MON都係咁死, 大廈對講機同GAMEBOY個MON都係

估唔到係polarizer出事! 但我見到多數係個lcd面起晒簸紋
作者: Newbie    時間: 2013-3-26 15:05

TDS220 是單色lcd的, 如無記錯是用sharp的 LM32P073屏,淘x見都有幾多選擇
...
hon829 發表於 2013-3-25 11:08


肯定嗎? 係的話, rmb200博一博.............
作者: FPDman    時間: 2013-3-26 15:56

回復 29# lunxg
偏光片都有不同的等級:有汽車/outdoor 用,有普通室內用,也有 TFT 專用的偏光片。
把貼了室內用的偏光片的 LCD 放在猛烈陽下,或放在車廂內一段時間,
偏光片的膠水層就會起變化,或會 "溶化"。
回常温後,膠水層就可能出現皺紋,偏光片甚至會失去 polarization。

此外,以前有 d 偏光片冇 UV cut 作用,把這些冇 UV cut 的玻璃拿到戶外作長期使用,
偏光片同液晶都會慢慢變淡 (fading),對比度下降。
作者: hon829    時間: 2013-3-26 18:36

肯定嗎? 係的話, rmb200博一博.............
Newbie 發表於 2013-3-26 15:05


肯定是用LM32P073(以前拆了看過).
作者: YES_MAN    時間: 2013-3-26 18:40

肯定嗎? 係的話, rmb200博一博.............
Newbie 發表於 2013-3-26 15:05


拆開睇咪一定肯定
作者: Newbie    時間: 2013-4-8 11:04

擺埋一邊好耐冇用, 一開就係咁了
Newbie 發表於 2013-3-25 09:19


更新 :
係tb淘左個代用品返黎博一博.........
接決完線, 畫面全黑(但有暗光), 應該係contrast問題, 要換返舊既搵返點較contrast, 再安裝返新既較, 最後都睇到, 但顏色黃左, 畫面要好正面先睇到, contrast由15%~0%先有畫面, 一過20%已經係全黑 板 + 運費(東莞收) = rmb 212.....用住先

圖片附件: lcd1.jpg (2013-4-8 10:57, 67.09 KB) / 下載次數 0
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1516232&k=5dba7718944975e751e28379e16ae373&t=1782151071&sid=4Nktr1Wa0d


作者: hon829    時間: 2013-4-8 15:13

更新 :
係tb淘左個代用品返黎博一博.........
接決完線, 畫面全黑(但有暗光), 應該係contrast問題, 要換 ...
Newbie 發表於 2013-4-8 11:04



咁這件麻麻
作者: 關你    時間: 2013-4-8 23:15

更新 :
係tb淘左個代用品返黎博一博.........
接決完線, 畫面全黑(但有暗光), 應該係contrast問題, 要換 ...
Newbie 發表於 2013-4-8 11:04



    係唔係二手mon黎?!
作者: Newbie    時間: 2013-4-9 13:48

係唔係二手mon黎?!
關你 發表於 2013-4-8 23:15


應該唔係, 不過好舊好殘下......用到就算了
作者: 7145d33p    時間: 2013-11-7 17:43

本帖最後由 7145d33p 於 2013-11-7 17:52 編輯

因做一個project要比較好一d o既trigger, 部 USB scope頂吾住, 終於的起心肝買塊LCD屏返黎換. 代用屏200人仔,加運費, 附加費等要310港紙埋單.
先拆7粒制
2013-11-06 20.42.32.jpg

出事, 攞handle出黎時整斷左, 不過不影晌功能
2013-11-06 21.30.38.jpg

鬆開2粒螺絲, 用一字批整開底部面底殼個扣, 成部機便會分成3份 -奶白色面殼, 藍色底殼同入面的電子野.
Unplug LCD flat cable 同 backlight cable. 用手拉開扣住LCD的2個白色扣, 千祈吾好用LCD白色塑膠部份借力, 成塊屏就可以向左方趟出黎.
發現代用屏backlight cable無插, 要自己駁線.
2013-11-06 20.59.11.jpg

左邊是新代用屏, 右邊是視網膜脫落的原裝屏.
2013-11-06 20.58.15.jpg

先多謝之前師兄指出TD220系用sharp LM32P073
2013-11-06 21.00.25.jpg

換個新屏上去, 插返兩條cable, 清潔手指模, 上返條奇怪ground tube
2013-11-06 21.15.29.jpg
2013-11-06 21.22.21.jpg

合返個殼, 修螺絲…等等.
一開機 ----黑屏
原來代用屏要較到個contrast好低,10% contrast先叫好目弟d.
返生! 前後吾洗30分鐘.

2013-11-06 21.34.25.jpg

目弟post有人話哩個代用屏偏黃, 但我又吾覺黃, 不過可視角度同contrast系無sharp屏o甘好, 三舊水救返部DSO算系o甘喇

圖片附件: 2013-11-06 20.42.32.jpg (2013-11-7 17:38, 53.2 KB) / 下載次數 58
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1602258&k=1c7e3508d3e68caddf9d3d087670cb2e&t=1782151071&sid=4Nktr1Wa0d



圖片附件: 2013-11-06 20.58.15.jpg (2013-11-7 17:38, 48.3 KB) / 下載次數 41
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1602259&k=789291d244b87ea1b8609ade25fecc73&t=1782151071&sid=4Nktr1Wa0d



圖片附件: 2013-11-06 20.59.11.jpg (2013-11-7 17:38, 40.23 KB) / 下載次數 43
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1602260&k=b62af08e20704acb90e8ceea53fe1d40&t=1782151071&sid=4Nktr1Wa0d



圖片附件: 2013-11-06 21.00.25.jpg (2013-11-7 17:38, 32.24 KB) / 下載次數 33
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1602261&k=d055665445d449fd29fe9e4b0972c615&t=1782151071&sid=4Nktr1Wa0d



圖片附件: 2013-11-06 21.15.29.jpg (2013-11-7 17:38, 41.69 KB) / 下載次數 63
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1602262&k=45c913b4f59dd34911b4a2981fb375d1&t=1782151071&sid=4Nktr1Wa0d



圖片附件: 2013-11-06 21.22.21.jpg (2013-11-7 17:38, 51.14 KB) / 下載次數 58
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1602263&k=a9a46e68edfcd6ecfbb7bd72637aafb6&t=1782151071&sid=4Nktr1Wa0d



圖片附件: 2013-11-06 21.30.38.jpg (2013-11-7 17:38, 39.28 KB) / 下載次數 41
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1602264&k=11110cec3a03fab891c27e8508d12ee7&t=1782151071&sid=4Nktr1Wa0d



圖片附件: 2013-11-06 21.34.25.jpg (2013-11-7 17:38, 45.47 KB) / 下載次數 34
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1602265&k=f52594290a9329a5a35feeab14030172&t=1782151071&sid=4Nktr1Wa0d


作者: kskt    時間: 2013-11-7 23:53

我個部都係咁, 不過我就自己買Polarizer返嚟換, 但D顏色就變晒

TDS220.jpg

圖片附件: TDS220.jpg (2013-11-7 23:46, 143.21 KB) / 下載次數 38
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1602431&k=29f738451111b8d2b0583236f08a05cb&t=1782151071&sid=4Nktr1Wa0d


作者: leoyeung125    時間: 2013-11-8 00:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mad scientist    時間: 2013-11-8 00:06

過年前重用緊﹐ 今日攞出黎用就bye-bye.
7145d33p 發表於 2013-3-24 16:23



    嘩, 我有部97年一出就走去ssp 德寶到買, 用過都冇十次,都要攞出泥睇下乜情況
作者: FPDman    時間: 2013-11-8 07:44

本帖最後由 FPDman 於 2013-11-8 07:48 編輯

回復 39# kskt
圖案/字變咗色可能係: rear polarizer --> LCD --> front polarizer 三者的偏光軸角度配得唔正。
但係唔明白點解連背光都變成橙色。
作者: 7145d33p    時間: 2013-11-8 09:15

回復 39# kskt

CHING 请问polarizer晌边树买同有无更换步骤, 想目弟下有无得救返我块原装视网膜脱落屏做backup.Thanks.
作者: yesau    時間: 2013-11-8 17:10

回復  kskt

CHING 请问polarizer晌边树买同有无更换步骤, 想目弟下有无得救返我块原装视网膜脱落屏做back ...
7145d33p 發表於 2013-11-8 09:15

偏光片有幾隻度數,更換同換保護貼一樣黎換
上TB實有,不過尺寸就實唔岩,要自己裁
作者: kskt    時間: 2013-11-8 22:06

回復 43# 7145d33p


我係淘寶買 http://item.taobao.com/item.htm?id=10182457293
不過你要好有心機先得, 因為都好花時間
你要撕走底面兩面舊嘅polarizer先,
跟住要剷走剩低D膠, 再貼新嘅polarizer
貼嘅時要留意面同底嘅polarizer有90度分別
作者: 7145d33p    時間: 2013-11-8 23:41

回復 45# kskt


    Thank you 兩位CHing
作者: pinnacle8k    時間: 2013-11-14 17:06

回復  7145d33p


我係淘寶買
不過你要好有心機先得, 因為都好花時間
你要撕走底面兩面舊嘅polarizer先,
...
kskt 發表於 2013-11-8 22:06


CHing, D膠積好硬好難剷, 有冇D溶劑可另它易剷D, 試過火酒晤多得

圖片附件: t1.jpg (2013-11-14 17:06, 116.01 KB) / 下載次數 36
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1604896&k=7dd940097f5518657143c753d1c08649&t=1782151071&sid=4Nktr1Wa0d


作者: kskt    時間: 2013-11-17 02:48

回復 47# pinnacle8k

WP_20130905_002_crop.jpg
我先用比較利嘅工具 托剷走面頭比較硬同較厚個層膠先
之後再用火酒清理剩餘D膠

圖片附件: WP_20130905_002_crop.jpg (2013-11-17 02:47, 147.76 KB) / 下載次數 42
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1605925&k=269ab1801e110ed0f62eacd1f479e93b&t=1782151071&sid=4Nktr1Wa0d






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2