Board logo

標題: [操作疑難] Magic TV 遙控個 coding? [打印本頁]

作者: Soxan    時間: 2015-12-21 18:58     標題: Magic TV 遙控個 coding?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: raymondchan338    時間: 2015-12-21 22:14

PM:

http://www.hkepc.com/forum/space.php?uid=214325

Expert in Remote Controller
作者: C_Law    時間: 2015-12-21 23:52

本帖最後由 C_Law 於 2015-12-22 00:03 編輯

MagicTV 係用 NEC 的遙控 Protocol。
http://www.sbprojects.com/knowledge/ir/nec.php

這個 Excel 檔內的 Sheet:MagicTV 係 MTV-5000D 個遙控器所有鍵的 Code。
https://sites.google.com/site/chineseinput/electronics/winlirc/IRTx.rar

識玩 Arduino 可以睇下這個 Library,可以發射到 NEC Protocol 的遙控訊號。
http://www.righto.com/2009/08/multi-protocol-infrared-remote-library.html
https://github.com/z3t0/Arduino-IRremote


ps. SB-Porject 網頁內係 LSB 行先,但係我個 Excel 及以上 Library 都係 MSB 行先。
作者: Soxan    時間: 2015-12-22 10:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Soxan    時間: 2015-12-22 10:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Soxan    時間: 2015-12-24 16:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Amuro    時間: 2015-12-25 09:41

MagicTV 係用 NEC 的遙控 Protocol。


這個 Excel 檔內的 Sheet:MagicTV 係 MTV-5000D 個遙控器所有鍵的 C ...
C_Law 發表於 2015-12-21 23:52

大大原來係這方面專家。

請問冷氣機一類家電既code有無途徑可以搵倒?
作者: C_Law    時間: 2015-12-25 17:57

大大原來係這方面專家。

請問冷氣機一類家電既code有無途徑可以搵倒?
Amuro 發表於 2015/12/25 09:41


小弟並非專家,最初只係好奇心重,無聊的時候搵個 Receiver 睇下遙控器的 Waveform,後來市面上出現可以學習的萬用遙控器,但始終都要有個原裝遙控器發射訊號給萬用遙控器去學,心諗如果原裝遙控器已經壞,萬用遙控器都係無得學,於是開始嘗試錄低原裝遙控器的訊號資料,萬一塊遙控器都有資料重姐返個訊號。

冷氣機遙控訊號比一般家電複雜好多。事關每按一個掣,都係將成部機所有 Setting 發射出去,所以就算按同一個掣,每次按掣所發出的訊號都未必一樣。要搞冷氣遙控就要花時間慢慢從整個訊號逐 Bit 去搵出用途。剛剛搵到這個,可以參巧下:
https://perhof.wordpress.com/2015/03/29/reverse-engineering-hitachi-air-conditioner-infrared-remote-commands/
作者: Amuro    時間: 2015-12-26 18:10

小弟並非專家,最初只係好奇心重,無聊的時候搵個 Receiver 睇下遙控器的 Waveform,後來市面上 ...
C_Law 發表於 2015-12-25 17:57

大大真係有心機,我而家靠用logic既萬的搖控,但若果唔係大牌子就一樣無法。

我知冷氣機啲code比較煩,所以見有人玩開就即刻問問。好多謝你比果條link,佢話其他model都應該行得通,雖然都要人肉式處理,但有個版點都好啲。認真唔該晒!
作者: big_nature    時間: 2015-12-26 18:42

MagicTV 係用 NEC 的遙控 Protocol。


這個 Excel 檔內的 Sheet:MagicTV 係 MTV-5000D 個遙控器所有鍵的 C ...
C_Law 發表於 2015-12-21 23:52


請教下師兄,
家中8仔個遙控因電池漏電壞左.

朋友畀左個用緊的GIEC GK-HD12
個遙控同8仔共通.冇問題。
但8仔主機前個星期HDMI位時得時唔得,

為有攞番架GIEC GK-HD12主機尼用,
但原跟個遙控就用唔到,現只好用手動按主機.
可否指教下問題所在。是否原機粒接收晶片壞左!?

作者: C_Law    時間: 2015-12-26 23:40

本帖最後由 C_Law 於 2015-12-27 00:08 編輯
請教下師兄,
家中8仔個遙控因電池漏電壞左.

朋友畀左個用緊的GIEC GK-HD12
個遙控同8仔共通.冇 ...
big_nature 發表於 2015/12/26 18:42


如果個 GIEC 遙控器一向是正常用緊,而一部好耐無用過的 GIEC 機對遙控無反應,我的第一個想法都係 GIEC 機內的接收器問題,又或者(如果有)接收器附近用來穩定供電電壓的電解電容。

先用相機檢查 GIEC 遙控器。

其次拆開部 GIEC 機個殼度下粒 IR 接收器條 Data pin 電壓。測試方法可以睇睇以下舊 Post 5#:
http://www.hkepc.com/forum/redirect.php?goto=findpost&ptid=2090632&pid=31908658





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2