Board logo

標題: 改善LTC4002充電板 [打印本頁]

作者: kwliu    時間: 2024-7-7 13:09     標題: 改善LTC4002充電板

https://item.taobao.com/item.htm?id=4070797107
塊充電板早前用嚟差廢柴18650時無啦啦出哂煙著火咁濟,
粒inductor甩埋出嚟.
維修時發現係粒MLCC短路燒到附近啲膠溶兼部份PCB碳化,
焊返inductor同求其執兩粒22uF電解代替原先40uF MLCC,
上電試充電時摸落inductor係辣手,
switch去另一塊同款充電板都有同樣現像,
已經係銅帶inductor都咁誇張. 除咗黐個mini heatsink外,
我見塊module有粒NTC去sense電池溫度,
如果將粒NTC貼實inductor, 等佢發熱時去暫停充電好唔好呢.
作者: hon829    時間: 2024-7-7 18:41

基本過熱一係加強冷卻; 一係set低充電電流吧
作者: Ian_Seabourne    時間: 2024-7-8 02:50

半導體先會過熱燒。
Inductor 熱都唔會燒。有需要加強散熱嗎?
作者: kwliu    時間: 2024-7-8 11:06

半導體先會過熱燒。
Inductor 熱都唔會燒。有需要加強散熱嗎?
Ian_Seabourne 發表於 2024-7-8 02:50


辣到個心有啲不安.
之前MLCC短路粒cap都無脫焊反而Inductor跌出嚟.
作者: kwliu    時間: 2024-7-12 14:00

將粒NTC用膠紙綁落inductor之後充電個溫度尚可接受, 唔再辣手, 不過代價係充電慢咗.
作者: hon829    時間: 2024-7-12 14:36

印象IC99果類充電器到1A左右充電時都會開風扇散熱

這類模塊真要用電流錶mon.著至知與溫度的關係, 另其MOS管的內阻對產生熱量亦有一點關係
作者: kwliu    時間: 2024-7-12 15:13

本帖最後由 kwliu 於 2024-7-12 15:16 編輯

MOS管係底摸唔到, 不過用4431個Rds on有~0.02Ω算低掛.
檢流電阻用33mΩ set咗3A電流.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2