Board logo

標題: [分享]最平之透側機箱 [打印本頁]

作者: kaho_bb    時間: 2009-10-23 19:46     標題: [分享]最平之透側機箱

早排見到有C兄入左個變型金剛機箱,290大元又黑化又透側,好似幾抵玩,咁岩想換箱就去拎左個返屋企啦....
唔講咁多,睇相





除左分享,仲順便想請教下C兄我D線仲可以點撿...
執極都硬係仲有D亂咁,可能因為仲用緊IDE HD同DVD關係啦
作者: thgx    時間: 2009-10-23 20:01

想問有冇尺寸呢?
作者: abc_123613    時間: 2009-10-23 20:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kaho_bb    時間: 2009-10-23 20:13

原帖由 thgx 於 2009-10-23 20:01 發表
想問有冇尺寸呢?

個包裝箱丟左,係咁椅搵尺度左度,49(長)X29(闊)X45(高)
作者: kaho_bb    時間: 2009-10-23 20:16

原帖由 abc_123613 於 2009-10-23 20:10 發表
harddisk 換一換方向   會唔會好d

我都有諗過,不過條SATA好似會頂住背板
作者: B-52    時間: 2009-10-23 20:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kaho_bb    時間: 2009-10-23 20:32

原帖由 B-52 於 2009-10-23 20:22 發表

咁樣都仲叫做亂?你唔好俾呢度D"執線上癮綜合症"傳染左先得架...

$290都算係咁,想問下裝唔裝到11"card?

我可能已經被傳染 佢地果D真係整齊到嘩一聲....
由PATPAT最邊邊位度到去HD架有11.5",唔敢講裝唔裝到,因為可能會食左D位...:funk:

[ 本帖最後由 kaho_bb 於 2009-10-23 20:33 編輯 ]
作者: babyChocobo    時間: 2009-10-23 20:50

原帖由 kaho_bb 於 2009-10-23 20:16 發表

我都有諗過,不過條SATA好似會頂住背板


可以用L型的SATA線...
作者: billyduck    時間: 2009-10-23 20:52

最平有透側機箱唔係e隻,不過有黑化+透側買$290算係幾抵用,不過e隻箱執線比較麻煩


作者: mrkamand8    時間: 2009-10-23 20:59

如果係下置火牛就正
作者: law23325192    時間: 2009-10-23 21:03

原帖由 mrkamand8 於 2009-10-23 20:59 發表
如果係下置火牛就正

有同感
作者: shimanong    時間: 2009-10-23 23:41

原帖由 kaho_bb 於 2009-10-23 20:16 發表

我都有諗過,不過條SATA好似會頂住背板


可唔可以閂左側板先安裝HDD + SATA?
原本有D想比少少意見關於執線
不過見到C兄E兩個字縮左
作者: billyduck    時間: 2009-10-24 00:40

原帖由 shimanong 於 2009-10-23 23:41 發表


可唔可以閂左側板先安裝HDD + SATA?
原本有D想比少少意見關於執線
不過見到C兄E兩個字縮左

唔調轉得裝hdd會頂
作者: ivanpong    時間: 2009-10-24 00:48

幾錢同係邊樹買架
作者: shimanong    時間: 2009-10-24 10:56

原帖由 billyduck 於 2009-10-24 00:40 發表

唔調轉得裝hdd會頂


咁搞笑呀
有冇考慮下自己DIY個HDD位(E.G.索帶)
見個機箱都好闊下
裝212+閂側板都仲有淨位
作者: Yin92    時間: 2009-10-24 11:13

隻箱好正,好抵玩
作者: Sav_月    時間: 2009-10-24 19:37

個機箱全名叫乜?我想出返個
作者: leo_yuen_    時間: 2009-10-24 19:50

幾靚..係咩箱黎架..
作者: ivanpong    時間: 2009-10-24 21:58

原帖由 ivanpong 於 2009-10-24 00:48 發表
幾錢同係邊樹買架

冇人答我地
作者: kaho_bb    時間: 2009-10-24 22:12

+都,$290...箱名唔記得LU,唔係大牌子箱黎,你想買可以認住個樣,佢果度有SHOW出黎....

**其實唔係好想幫佢賣廣告,間野D SALES態度奇差....
作者: YellowBird    時間: 2009-10-25 00:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jouathen    時間: 2009-10-25 00:47

原帖由 Sav_月 於 2009-10-24 19:37 發表
個機箱全名叫乜?我想出返個



http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1351057
NAME:AYWUN A1-G01 - GAME Series mid tower case

[ 本帖最後由 jouathen 於 2009-10-25 00:47 編輯 ]
作者: kachun1988    時間: 2009-10-25 00:52

最平應該係GTR K07
作者: tim747    時間: 2009-10-25 00:55

夠長安裝ati 5870 咭嗎?
作者: billy1312    時間: 2009-10-25 02:34

唔錯
個樣幾穩重
作者: michael2010    時間: 2009-10-25 17:38     標題: 回覆 5# 的帖子

你意思係點頂法?
插sata/power 虛位無問題
HDD推前少少,用佢個tool-free扣都扣得實
所以裝一兩部HDD應該就無問題,
係走線麻煩,佢背面封HDD果格o既鐵太貼背板
線身厚先頂住,要大力D關背板
作者: 邪惡的化身    時間: 2009-10-26 09:05

唔差喎...黑化...仲咁平
作者: CX048339    時間: 2009-10-26 09:18

如果講透側only
最平係gtr k07
作者: FW河本鬼茂    時間: 2009-10-27 11:29     標題: 回覆 21# 的帖子

上次行cut *見過,用料好似幾單薄。
作者: tekkaman    時間: 2009-10-27 18:06

好抵, 不過如果火牛係底同個頂有抽出就無敵啦
作者: henry1026    時間: 2009-10-29 01:08

師兄
我想問而家仲有無貨
我想心思思想換個箱
作者: lyh1993    時間: 2009-10-29 19:41

最平唔係呢隻咩

作者: takuro1103    時間: 2009-10-30 14:54

原帖由 mrkamand8 於 2009-10-23 20:59 發表
如果係下置火牛就正

想問下點解你個hardisk位後面可以入到咁多線既?? 我試過d線會頂住側板, 你係唔係成個hardisk位侑過黎??@@
作者: 爽死啊    時間: 2009-10-30 23:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lyh1993    時間: 2009-10-31 13:04

D線.....:funk:
作者: hkdogfai    時間: 2009-10-31 23:21

ching包唔包風扇?
作者: kaho_bb    時間: 2009-10-31 23:47

原帖由 hkdogfai 於 2009-10-31 23:21 發表
ching包唔包風扇?

包一前一後12CM 藍燈唔知乜牌風扇
作者: ivanpong    時間: 2009-11-1 00:25

原帖由 kaho_bb 於 2009-10-31 23:47 發表

包一前一後12CM 藍燈唔知乜牌風扇

咁咪好過cm334/5
唔知仲有冇貨呢~未得閒過ssp住
作者: fai0618    時間: 2009-11-1 12:39

原帖由 lyh1993 於 2009-10-29 19:41 發表
最平唔係呢隻咩


有冇詳細資料?
作者: tekkaman    時間: 2009-11-1 13:10

無記錯死角大鋪有, 約$160, 係果堆日式圖案機箱附近
作者: LTd.    時間: 2009-11-1 14:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LTd.    時間: 2009-11-1 14:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: anson1732    時間: 2009-11-1 18:29

好似幾好咁
作者: ccckkkx3    時間: 2009-11-1 19:35

原帖由 tekkaman 於 2009-11-1 13:10 發表
無記錯死角大鋪有, 約$160, 係果堆日式圖案機箱附近


$160又真係幾抵玩喎.....
作者: firekei    時間: 2009-11-1 19:50

哇~好型啊~真係好抵玩
作者: bbbaaa    時間: 2009-11-1 22:24

原帖由 kaho_bb 於 2009-10-23 19:46 發表
早排見到有C兄入左個變型金剛機箱,290大元又黑化又透側,好似幾抵玩,咁岩想換箱就去拎左個返屋企啦....
唔講咁多,睇相

http://i127.photobuck ...

真係幾好 wo...290 入番隻先....THX

[ 本帖最後由 bbbaaa 於 2009-11-1 22:24 編輯 ]
作者: fai0618    時間: 2009-11-1 23:32

原帖由 tekkaman 於 2009-11-1 13:10 發表
無記錯死角大鋪有, 約$160, 係果堆日式圖案機箱附近


icute ???
作者: taid38    時間: 2009-11-2 10:47

$290都算係咁
作者: shek40984    時間: 2009-11-2 14:00

係邊買~~我都想買反個
作者: porpor    時間: 2009-11-2 14:55

c/p 幾好咁喎...........靚過我依家果個
作者: takuro1103    時間: 2009-11-2 17:36

原帖由 fai0618 於 2009-11-1 23:32 發表


icute ???

好似係2THEMAX定GTR..
作者: lyh1993    時間: 2009-11-2 19:31

原帖由 fai0618 於 2009-11-1 12:39 發表


有冇詳細資料?

GTRK07 黃金死角賣緊好似$165

作者: takuro1103    時間: 2009-11-2 19:48

原帖由 lyh1993 於 2009-11-2 19:31 發表

GTRK07 黃金死角賣緊好似$165

里個我都有睇, 但唔係太鐘意佢向角位個銀色位
作者: 米高    時間: 2009-11-2 22:47

原帖由 lyh1993 於 2009-10-29 19:41 發表
最平唔係呢隻咩


ching 呢個前面板裝唔裝到 12cm fan?
作者: 電腦超人    時間: 2009-11-3 13:40

點解第一隻牛係2 the max, 第二張係Antec???

[ 本帖最後由 電腦超人 於 2009-11-3 13:41 編輯 ]
作者: tryyourbreast    時間: 2009-11-3 13:44

原帖由 fai0618 於 2009-11-1 23:32 發表


icute ???

叫做Aywun ,+都同展星都有.
作者: ken021325    時間: 2009-11-3 17:01

正刀好多日都無貨 ... 有無人知邊到仲有. ?
作者: gn02259451    時間: 2009-11-3 18:39

CUT* 仲有 昨晚先入左隻
作者: kaho_bb    時間: 2009-11-3 20:09

原帖由 電腦超人 於 2009-11-3 13:40 發表
點解第一隻牛係2 the max, 第二張係Antec???

因為係兩個人既兩個箱黎
作者: 風信子    時間: 2009-11-4 13:29

原帖由 gn02259451 於 2009-11-3 18:39 發表
CUT* 仲有 昨晚先入左隻

大大請問幾多錢入呀?
作者: chopper    時間: 2009-11-4 14:18

原帖由 米高 於 2009-11-2 22:47 發表


ching 呢個前面板裝唔裝到 12cm fan?


可以.
作者: pikeman    時間: 2009-11-4 14:46

唔該邊間係CUT*??
作者: kaho_bb    時間: 2009-11-4 15:00

原帖由 pikeman 於 2009-11-4 14:46 發表
唔該邊間係CUT*??

黃金上層
作者: pikeman    時間: 2009-11-4 15:13

GTRK07 連GTR 網站都無
http://www.gtr.com.hk/
作者: gn02259451    時間: 2009-11-4 15:58

原帖由 風信子 於 2009-11-4 13:29 發表

大大請問幾多錢入呀?


$290~連箱送2把12CM 藍光FAN~
作者: Faizu    時間: 2009-11-4 18:42

原帖由 pikeman 於 2009-11-4 15:13 發表
GTRK07 連GTR 網站都無
http://www.gtr.com.hk/


呢到
http://www.gtr.com.hk/case/diy/k07/k07.htm
作者: 米高    時間: 2009-11-5 11:12

原帖由 chopper 於 2009-11-4 14:18 發表


可以.



平就真係又平喎
正就要試過先知
作者: dapump    時間: 2009-11-5 15:04

原帖由 gn02259451 於 2009-11-4 15:58 發表


$290~連箱送2把12CM 藍光FAN~


想問d fan會唔會好熱?
作者: kaho_bb    時間: 2009-11-5 16:08

原帖由 dapump 於 2009-11-5 15:04 發表


想問d fan會唔會好熱?

D FAN點解會好熱
不過你唔好預佢轉數好勁囉....亦都唔係太嘈...
作者: Tsuna    時間: 2009-11-5 16:39

汁線已經好好喇~~
作者: dapump    時間: 2009-11-5 18:06

原帖由 kaho_bb 於 2009-11-5 16:08 發表

D FAN點解會好熱
不過你唔好預佢轉數好勁囉....亦都唔係太嘈...


HAHA,sorry,打錯左,
原本係想問會唔會D FAN好弱~
作者: happypoon    時間: 2009-11-9 22:09     標題: 回覆 1# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eddie143    時間: 2009-11-9 23:03

幾錢
作者: pcnhkl    時間: 2009-11-10 18:52

呢個好似幾抵玩
作者: se126    時間: 2009-12-10 18:49

HD架易拆嗎?
點拆?
作者: se126    時間: 2009-12-12 01:17

原帖由 se126 於 2009-12-10 18:49 發表
HD架易拆嗎?
點拆?


真係冇人知 :funk:
作者: panda926    時間: 2009-12-12 17:37

原帖由 kaho_bb 於 2009-10-23 20:16 發表

我都有諗過,不過條SATA好似會頂住背板

聽人講個HDD位好似要鑽出黎 再換方向上番入箱先唔會頂箱嫁
作者: btfedison    時間: 2009-12-12 17:59

幾型wor 師兄
作者: panda926    時間: 2009-12-13 14:45

原帖由 se126 於 2009-12-12 01:17 發表


真係冇人知 :funk:
好似用拉釘Lock住左(有錯勿插 )
作者: kennethsam    時間: 2009-12-15 11:35

有ching入左G03... 不過好似錯體咁...
原本想入G03... 宜家都係入番G01 算
作者: ile123hk    時間: 2009-12-16 11:10

咁平@@" 搵a sir界則透都差唔多價.
作者: Sav_月    時間: 2009-12-21 19:21

佢塊770t-c45點解係黑色既= =
作者: Sav_月    時間: 2009-12-21 19:29

佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =女女佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =佢塊770t-c45點解係黑色既= =
作者: ctee    時間: 2009-12-22 08:39

原帖由 billyduck 於 2009-10-23 20:52 發表
最平有透側機箱唔係e隻,不過有黑化+透側買$290算係幾抵用,不過e隻箱執線比較麻煩
http://i1022.photobucket.com/albums/af344/billyduck9886 ...

汁線已經好好喇~~
作者: kennethsam    時間: 2009-12-28 14:52

剛買左$270...
咁既價錢... 真係低到震...
作者: s108186    時間: 2009-12-28 22:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: se126    時間: 2010-1-7 08:59

有冇G01拆了面板的正面相?
作者: cmh    時間: 2010-2-16 22:44

我過年前都買左隻G01
$250
平靚正
作者: 夜神_Ehorth    時間: 2010-4-6 20:15

嘩.......超型呀......!!!!!!!!
作者: rex_lyl_lkyamb    時間: 2010-4-7 00:01

都系go3&g04正d
由奇是系g04真系超正
本身都想買呢個
但見整系得hd有90度轉火牛火下置
所以買左個得有下置火牛冇hd轉既g03&g04
作者: rex_lyl_lkyamb    時間: 2010-4-7 00:02

我果板770T系棕色
作者: hotdog1407    時間: 2010-4-7 02:11

唔錯, 但火牛係埋下面就真係抵玩
作者: M生    時間: 2010-4-7 04:16

jeezzz, you guys are damn good hiding all those cables. wish i can do that with mine.
作者: kachun74    時間: 2010-4-10 14:36

真係平靚正吖
作者: picaroon    時間: 2010-4-10 23:13

260、285應該裝唔入。
作者: kevin118    時間: 2010-4-10 23:15

差個下置火牛...就成功啦XD
作者: ytyty567    時間: 2010-4-10 23:16

$290 有透側同黑化真係好抵





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2