作者: claw 時間: 2009-10-25 02:09 標題: 請問咩箱啱Zotac GF9300-ITX Wifi?
想換部細機, 師兄有乜指點?
散熱首要,盡量薄,企身都ok.
[ 本帖最後由 claw 於 2009-10-25 02:10 編輯 ]
作者: SQ 時間: 2009-10-25 08:54
Using which CPU !
作者: Evangeline 時間: 2009-10-25 09:12
siliverstone itx case 幾好
作者: dust 時間: 2009-10-25 09:58
Lian Li Q-07
作者: panpanw 時間: 2009-10-25 10:00
Lian Li Q-07 X2
作者: muihin 時間: 2009-10-25 11:16
好多case 都得啦, 睇你咩要求
之前有用過 PCQ07
都有用緊 MiniX LX01
而家想搵個再細D, 用外罝牛, 因為度過用 E84+1個 HDD 基本上唔過100W, 棍搵隻 150W外罝牛
作者: Wing718 時間: 2009-10-25 14:46
想問問...有無ITX箱有位可以用到條PCI E 架...見到好多都用唔到....
作者: muihin 時間: 2009-10-25 15:52
咪 PCQ07 囉
或者SilverStone SG05 啦
作者: beefung88 時間: 2009-10-25 16:59
淘寶多到呢
search: itx 机箱
作者: claw 時間: 2009-10-26 03:18
多謝各位!!因為係加燦,唔係好熟窿路,基本上想要:
1. Zotac GF9300-ITX Wifi + 粒Quad(如果太熱,可以降級到dual),
2. 4GB RAM + 500GB 2.5 HDD
3. DVD ROM 可以用外置
要靜+薄. 想用呢隻heatsink,請問要幾厚先fit到又唔頂殼呢?65-70mm會唔會有間題?要外置牛嘅話,起碼要幾多W? 有FD十一月返HK/深圳入貨,所以急問, 多謝!!!
[ 本帖最後由 claw 於 2009-10-26 03:19 編輯 ]
作者: 魔靈兒 時間: 2009-10-26 17:14
del....
[ 本帖最後由 魔靈兒 於 2009-10-26 17:15 編輯 ]
作者: SimonMan 時間: 2009-10-26 17:22
見到外置牛, 忍唔住回下post 先
ITX機箱就冇乜推介, 得2種, 一係slim , 一係box
如果唔係slim 唔係box 果d, 根本已經冇左itx ge 意義
(例如某大牌子itx case 可以裝 ATX牛, 隻牛仲大過成set 機
落場自己搵隻岩心水就得
CPU方面,
itx MB 建議最多用65W CPU,
因為itx 機散熱器細, 機箱空間少, 容易造成積熱
如要用4核, 請用Qxxxxs <~ 等低發熱量CPU
如用雙核, 全線E系都冇問題
如果想用4核又覺得貴, 可轉AMD
PII x4 905e / AII x4 605e 都係好選擇, 又平成千數
火牛方面,
一般Intel 雙核 全機full load 唔過100W,
所以買120W DC 牛都冇問題
最大問題係你邊到買DC牛
香港鋪頭係冇咁大火數的
如要到深圳買, 請揀相熟鋪頭,
如果唔係, 到時燒牛燒埋部機就唔好
你亦可以選擇搵我買
散熱器方面,
其實A Shop 隻 Gelid Slim Silence 775 都好夠用,
大前題係你個機箱要通風, 唔係裝乜HS 都係冇用
作者: edmond_wong 時間: 2009-10-26 18:17
原帖由 claw 於 2009-10-26 03:18 發表
多謝各位!!因為係加燦,唔係好熟窿路,基本上想要:
1. Zotac GF9300-ITX Wifi + 粒Quad(如果太熱,可以降級到dual),
2. 4GB RAM + 500GB 2.5 HDD
3. DVD ROM 可以用外置
要靜+薄. 想用呢隻heatsink,請問要幾厚先fit到又 ...
如果你夠 budget 可以考慮 Origen ae M10 (有150W外置牛,4核應該都可以)
http://www.origenae.co.kr/en/htpc_m10.htm
請問你o個隻heatsink係o羊牌子?
作者: Kodak 時間: 2009-10-26 20:13
SCYTHE BIG Shuriken(大手裏剣)

作者: csl_eric 時間: 2009-10-26 21:57
原帖由 claw 於 2009-10-26 03:18 發表
多謝各位!!因為係加燦,唔係好熟窿路,基本上想要:
1. Zotac GF9300-ITX Wifi + 粒Quad(如果太熱,可以降級到dual),
2. 4GB RAM + 500GB 2.5 HDD
3. DVD ROM 可以用外置
要靜+薄. 想用呢隻heatsink,請問要幾厚先fit到又 ...
AMD Athlon IIx4 620 + J&W MINIX
[ 本帖最後由 csl_eric 於 2009-10-26 22:03 編輯 ]
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=961399&k=4aa9b3d9896deb84358ac02e3e0f66ea&t=1782282491&sid=FoftwP9NYA

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=961400&k=665e83092e884bc33765df2109acf7be&t=1782282491&sid=FoftwP9NYA

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=961401&k=e8438600662e95e44f93d343dbf2afdb&t=1782282491&sid=FoftwP9NYA

作者: gum 時間: 2009-10-27 05:23
原帖由 edmond_wong 於 2009-10-26 18:17 發表
如果你夠 budget 可以考慮 Origen ae M10 (有150W外置牛,4核應該都可以)
http://www.origenae.co.kr/en/htpc_m10.htm
請問你o個隻heatsink係o羊牌子?
origrn ae香港有得賣?
作者: muihin 時間: 2009-10-27 06:48
我都想知

