作者: ivancwm 時間: 2010-9-26 04:17 標題: 開箱 Antec Lanboy Air
本帖最後由 ivancwm 於 2010-9-26 04:22 編輯
全透氣型 Antec Lanboy air 機箱
紙盒正面

背面

開箱了

正前


頂部


手揪

機箱背面


兩側





內部







詳細進度



完成






紅 Wing :smile_34:

多謝收看
作者: 太田胃散 時間: 2010-9-26 05:18
個箱好正......
作者: aldanaa 時間: 2010-9-26 09:18
睇圖好似唔見有隔塵網...咁咪食晒塵

作者: btx87 時間: 2010-9-26 09:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Qookei 時間: 2010-9-26 10:16
都唔會既,佢全部風扇都係抽入,玩正壓,只要係入風位加晒隔塵網就冇乜塵既
作者: tomy700 時間: 2010-9-26 12:05
好似無隔塵網又咁多洞,真係吸塵機一部...
作者: chanyu 時間: 2010-9-26 12:12
食塵多- -隔塵網要自己整吧
作者: fathai 時間: 2010-9-26 12:13
加D隔塵網 will better ? hehe
作者: madcc 時間: 2010-9-26 13:17
謝謝分享~剛好需要看看
作者: foma 時間: 2010-9-26 13:42
個case好靚 簡簡單單
ching how much, Hong Kong buy
作者: barrychung11 時間: 2010-9-26 13:43
The case looks very nice, but seems like it will eat lots of dust at the same time
作者: hirodo 時間: 2010-9-26 13:45
反而我覺得佢唔會入晒塵...
咁多位比D塵走~
作者: CMZ 時間: 2010-9-26 13:57
中秋節當燈籠都得
隻牛仲貼住張透明膠紙嘅?
係咪大部份網都拆得出黎?
張 display 係?
作者: 469394 時間: 2010-9-26 14:46
呢個箱真係唔錯, 但我唔會買囉
作者: daigorho 時間: 2010-9-26 15:01
我寧願裸跑.....
作者: georgekei 時間: 2010-9-26 16:22
好似去左地盤起緊綱架大厦咁!
作者: secretman 時間: 2010-9-26 16:27
回復 16# georgekei
我反而覺得似寵物籠咁
作者: georgekei 時間: 2010-9-26 16:30
係喎!講開又幾似狗籠喎,只係多咗啲灯!
作者: allenwuhk 時間: 2010-9-26 18:33
正,請問幾$
作者: aR_man 時間: 2010-9-26 20:00
食塵都幾嚴重
作者: -=NiCeGuY=- 時間: 2010-9-26 20:08
本帖最後由 -=NiCeGuY=- 於 2010-9-26 20:10 編輯
想問係咪無 HD 灯 ? 同埋D外圍黑色 parts 係咪膠黎 ?
賣場報價寫 賣$ 1339 . 諗緊買依個定買SKELETON好....
作者: windwalker 時間: 2010-9-26 20:20
屋企可慳番個吸塵機
作者: a886 時間: 2010-9-26 20:21
如果我買咗~
防塵工作做死我
不過過真係好型
作者: lovelykeroro 時間: 2010-9-26 22:38
有啲似當年Lubic超頻架企直再加透窿側板
作者: BBkeong 時間: 2010-9-26 22:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: UK-BBOY 時間: 2010-9-26 22:44
想問吓樓主~~
再長D o既卡會唔會放唔到?
作者: zackare 時間: 2010-9-27 00:30
好輕, 好通爽, 好多塵.......
作者: mp55 時間: 2010-9-27 01:03
好奘觀d洞

作者: KOCHUN0303 時間: 2010-9-27 01:06
回復 16# georgekei
我都覺得係...黃色既話可能會仲似
作者: airshoot 時間: 2010-9-27 02:13
有網既超頻架? xD
作者: ivancwm 時間: 2010-9-27 04:14
呢個箱講到明全通風嘛
跟本無預防塵呢樣
作者: ivancwm 時間: 2010-9-27 04:16
係,隻牛貼紙都未拉走
至於網方面
的確全部都可拆走的
作者: ivancwm 時間: 2010-9-27 04:20
本帖最後由 ivancwm 於 2010-9-27 04:28 編輯
想問係咪無 HD 灯 ? 同埋D外圍黑色 parts 係咪膠黎 ?
賣場報價寫 賣$ 1339 . 諗緊買依個定買SKELETON好... ...
-=NiCeGuY=- 發表於 2010-9-26 20:08
之前我都有個SKELETON啦(出個post 添)
而呢個比較似機箱多d 囉,我覺得彈性較大呢
因呢個可裝唔同散熱器,而SKELETON 最唔好就係唔用得高身散熱

作者: ivancwm 時間: 2010-9-27 04:21
係電腦都吸塵架啦
作者: LoBo 時間: 2010-9-27 19:59
個箱咁通風,點會有正壓係箱內
,無塵一定假啦作者: Botti 時間: 2010-9-27 20:17
對唔住樓主都要講
散熱一流
個樣就絕對唔係我杯茶
作者: billy~! 時間: 2010-9-27 21:35
logo case 好正
作者: joe712 時間: 2010-9-27 21:55
而家澳門都有得賣啦
都係賣1300
好想買番個玩吓

作者: xxYxx 時間: 2010-9-28 03:19
唔覺意一杯水倒落去就
作者: uts 時間: 2010-9-28 04:13
不出半年,啲硬件一定好厚塵

作者: fung614 時間: 2010-9-28 12:30
個樣好正咁喎
作者: tommymiu 時間: 2010-9-28 12:38
本帖最後由 tommymiu 於 2010-9-28 12:40 編輯
之前睇到依個CASE都覺得幾討好
只係防塵工作要勤力D
咁光夜晚掛機唔使訓
作者: ivancwm 時間: 2010-9-29 11:44
呢個唔係問題
換晒無LED 風扇咪得囉
作者: ivancwm 時間: 2010-9-29 11:45
唔換件就係
作者: ken125111 時間: 2010-9-29 13:13
我都覺!
起碼清潔換硬件都方便啲!
作者: anonymoushk 時間: 2010-9-29 18:07
lego
like the casemod product
作者: 暴力乂狗仔 時間: 2010-9-29 18:34
好多好多好多好多好多好多好多好多{龍}

作者: AkiroA 時間: 2010-9-29 18:44
好通爽的機箱= =
作者: testtesttest123 時間: 2010-9-29 18:56
通氣到爆炸
作者: kenn 時間: 2010-9-29 19:18
Cool. Should be good.
作者: ediot 時間: 2010-9-30 00:40
nice modular design... the handle's for taking the pc case to different places, but i wonder who's going to take it around when it weighs so much...
作者: 神手達人 時間: 2010-9-30 23:36
NICE CASE~~~!
HOW MUCH?
作者: fai103 時間: 2010-10-1 00:55
好一部吸塵機-_-
作者: man5678 時間: 2010-10-1 12:08
成舊積木咁
作者: kenisshit 時間: 2010-10-1 12:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zoin0000 時間: 2010-10-1 19:43
塵都唔是問題最大問題是佢會好曹
作者: tommyytk 時間: 2010-10-1 23:55
個箱識唔識變身做機械人:funk:
作者: hk2089 時間: 2010-10-3 00:02
一個十分通風既機箱, 不過可能要多D清塵
作者: CMZ 時間: 2010-10-3 12:16
其實個箱咁通風, 清塵可能就咁用吸塵機吸就得, 連"側板"都懶得開
作者: kenisshit 時間: 2010-10-3 12:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: madcc 時間: 2010-10-3 14:54
3DGameman 有評測
http://www.3dgameman.com/reviews/1181/antec-lanboy-air-case
火牛與主機板位置可互換
但我想問一下, 硬碟防震扣具有幾多套??
作者: blueuma 時間: 2010-10-5 07:30
我唸都要用好多隔塵網先掂。一張過.......
作者: kenneth32 時間: 2010-10-5 07:44
好正的網箱
作者: ss08116g 時間: 2010-10-5 18:36
會唔會吃塵呢`咁多窿窿
作者: ivancwm 時間: 2010-10-6 02:21
會
但我換件速度過快
跟本就唔會出現積塵問題
作者: ivancwm 時間: 2010-10-6 02:21
本帖最後由 ivancwm 於 2010-10-6 02:24 編輯
重複左
煩請版主DEL
作者: ivancwm 時間: 2010-10-6 02:23
重複左
煩請版主DEL
作者: RX-8 時間: 2010-10-7 00:56
箱唔會吸塵.......但會舖塵.....你明我講咩
作者: victor888 時間: 2010-10-7 00:57
好靚ar...
DIY.....都要8XX多D
嘿嘿
作者: klkklk 時間: 2010-10-7 17:51
antec最令都係依個
作者: ivancwm 時間: 2010-10-7 19:48
點會唔明呢,o拿!佢而家開始返入紙箱內封塵了
作者: fishhead 時間: 2010-10-7 23:08
故名思義, 哩個PC case 好明顯係用來開打機 Lan party 時 show off 用, 唔係放响屋企自用果種.
作者: MLMGBD 時間: 2010-10-7 23:45
本帖最後由 MLMGBD 於 2010-10-7 23:49 編輯
請問用黎"COOL"住個HARDDISK個兩件野有冇得另外配????
同埋用黎HOLD住個DVDROM個兩條野又有冇得折架????
因為想折左第二同第三個DVDROM位黎放HARDDISK
作者: ivancwm 時間: 2010-10-8 02:26
都係師兄明白呢個機箱個真正用意
作者: ivancwm 時間: 2010-10-8 02:28
唔清楚,要配可能要問代理了
至於個dvd rom 位呢,其實全機所有配件都可以拆除的
作者: 笨小傻;] 時間: 2010-10-8 03:27
真係好令=(
但係塵應該都幾多下~
作者: computerman2 時間: 2010-10-9 01:14
ching 後面吹冷排果把係咩牌子既風扇來架?同埋價錢,轉速係多少ar? thx 哂ching
作者: dirtyman1984 時間: 2010-10-9 01:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ivancwm 時間: 2010-10-9 01:21
我用左兩把試喎
你想問亞波羅定紅 wing 呀?
作者: uwantwant 時間: 2010-10-9 01:23
咁奇怪既DESGIN 連正氣壓都好難做, 怪箱
作者: computerman2 時間: 2010-10-9 01:37
紅色果把
作者: computerman2 時間: 2010-10-9 01:38
完成字眼下面果把,有冇藍色架? 有我明天飛落去買
作者: nekkix 時間: 2010-10-9 02:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ivancwm 時間: 2010-10-9 04:06
有
有藍色的
作者: ivancwm 時間: 2010-10-9 04:07
不是金屬,應該係膠
作者: nekkix 時間: 2010-10-9 07:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: computerman2 時間: 2010-10-9 10:59
好,唔該哂^^

