Board logo

標題: [開箱] 開箱 Antec Lanboy Air [打印本頁]

作者: ivancwm    時間: 2010-9-26 04:17     標題: 開箱 Antec Lanboy Air

本帖最後由 ivancwm 於 2010-9-26 04:22 編輯

全透氣型 Antec Lanboy air  機箱

紙盒正面


背面


開箱了


正前




頂部




手揪


機箱背面




兩側










內部














詳細進度






完成













紅 Wing :smile_34:



多謝收看
作者: 太田胃散    時間: 2010-9-26 05:18

個箱好正......
作者: aldanaa    時間: 2010-9-26 09:18

睇圖好似唔見有隔塵網...咁咪食晒塵
作者: btx87    時間: 2010-9-26 09:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Qookei    時間: 2010-9-26 10:16

呢個機箱一定食塵食到飽晒   咁Q多網
btx87 發表於 2010-9-26 09:35



    都唔會既,佢全部風扇都係抽入,玩正壓,只要係入風位加晒隔塵網就冇乜塵既
作者: tomy700    時間: 2010-9-26 12:05

好似無隔塵網又咁多洞,真係吸塵機一部...
作者: chanyu    時間: 2010-9-26 12:12

食塵多- -隔塵網要自己整吧
作者: fathai    時間: 2010-9-26 12:13

加D隔塵網 will better ? hehe
作者: madcc    時間: 2010-9-26 13:17

謝謝分享~剛好需要看看
作者: foma    時間: 2010-9-26 13:42

個case好靚 簡簡單單
ching how much, Hong Kong buy
作者: barrychung11    時間: 2010-9-26 13:43

The case looks very nice, but seems like it will eat lots of dust at the same time
作者: hirodo    時間: 2010-9-26 13:45

反而我覺得佢唔會入晒塵...
咁多位比D塵走~
作者: CMZ    時間: 2010-9-26 13:57

中秋節當燈籠都得
隻牛仲貼住張透明膠紙嘅?
係咪大部份網都拆得出黎?
張 display 係?
作者: 469394    時間: 2010-9-26 14:46

呢個箱真係唔錯, 但我唔會買囉
作者: daigorho    時間: 2010-9-26 15:01

我寧願裸跑.....
作者: georgekei    時間: 2010-9-26 16:22

好似去左地盤起緊綱架大厦咁!
作者: secretman    時間: 2010-9-26 16:27

回復 16# georgekei
我反而覺得似寵物籠咁
作者: georgekei    時間: 2010-9-26 16:30

回復  georgekei
我反而覺得似寵物籠咁
secretman 發表於 2010-9-26 16:27


係喎!講開又幾似狗籠喎,只係多咗啲灯!
作者: allenwuhk    時間: 2010-9-26 18:33

正,請問幾$
作者: aR_man    時間: 2010-9-26 20:00

食塵都幾嚴重
作者: -=NiCeGuY=-    時間: 2010-9-26 20:08

本帖最後由 -=NiCeGuY=- 於 2010-9-26 20:10 編輯

想問係咪無 HD 灯 ? 同埋D外圍黑色 parts 係咪膠黎 ?

賣場報價寫 賣$ 1339 . 諗緊買依個定買SKELETON好....
作者: windwalker    時間: 2010-9-26 20:20

屋企可慳番個吸塵機
作者: a886    時間: 2010-9-26 20:21

如果我買咗~
防塵工作做死我

不過過真係好型
作者: lovelykeroro    時間: 2010-9-26 22:38

有啲似當年Lubic超頻架企直再加透窿側板
作者: BBkeong    時間: 2010-9-26 22:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: UK-BBOY    時間: 2010-9-26 22:44

想問吓樓主~~
再長D o既卡會唔會放唔到?
作者: zackare    時間: 2010-9-27 00:30

好輕, 好通爽, 好多塵.......
作者: mp55    時間: 2010-9-27 01:03

好奘觀d洞
作者: KOCHUN0303    時間: 2010-9-27 01:06

回復 16# georgekei


    我都覺得係...黃色既話可能會仲似
作者: airshoot    時間: 2010-9-27 02:13

有網既超頻架?  xD
作者: ivancwm    時間: 2010-9-27 04:14

睇圖好似唔見有隔塵網...咁咪食晒塵
aldanaa 發表於 2010-9-26 09:18

呢個箱講到明全通風嘛
跟本無預防塵呢樣
作者: ivancwm    時間: 2010-9-27 04:16

中秋節當燈籠都得
隻牛仲貼住張透明膠紙嘅?
係咪大部份網都拆得出黎?
張 display 係? ...
CMZ 發表於 2010-9-26 13:57

係,隻牛貼紙都未拉走
至於網方面
的確全部都可拆走的
作者: ivancwm    時間: 2010-9-27 04:20

本帖最後由 ivancwm 於 2010-9-27 04:28 編輯
想問係咪無 HD 灯 ? 同埋D外圍黑色 parts 係咪膠黎 ?

賣場報價寫 賣$ 1339 . 諗緊買依個定買SKELETON好... ...
-=NiCeGuY=- 發表於 2010-9-26 20:08

之前我都有個SKELETON啦(出個post 添)
而呢個比較似機箱多d 囉,我覺得彈性較大呢
因呢個可裝唔同散熱器,而SKELETON 最唔好就係唔用得高身散熱


作者: ivancwm    時間: 2010-9-27 04:21

如果我買咗~
防塵工作做死我

不過過真係好型
a886 發表於 2010-9-26 20:21

係電腦都吸塵架啦
作者: LoBo    時間: 2010-9-27 19:59

個箱咁通風,點會有正壓係箱內,無塵一定假啦
作者: Botti    時間: 2010-9-27 20:17

對唔住樓主都要講
散熱一流
個樣就絕對唔係我杯茶
作者: billy~!    時間: 2010-9-27 21:35

logo case 好正
作者: joe712    時間: 2010-9-27 21:55

而家澳門都有得賣啦
都係賣1300
好想買番個玩吓
作者: xxYxx    時間: 2010-9-28 03:19

唔覺意一杯水倒落去就
作者: uts    時間: 2010-9-28 04:13

不出半年,啲硬件一定好厚塵
作者: fung614    時間: 2010-9-28 12:30

個樣好正咁喎
作者: tommymiu    時間: 2010-9-28 12:38

本帖最後由 tommymiu 於 2010-9-28 12:40 編輯

之前睇到依個CASE都覺得幾討好
只係防塵工作要勤力D
咁光夜晚掛機唔使訓
作者: ivancwm    時間: 2010-9-29 11:44

之前睇到依個CASE都覺得幾討好
只係防塵工作要勤力D
咁光夜晚掛機唔使訓
tommymiu 發表於 2010-9-28 12:38
呢個唔係問題
換晒無LED 風扇咪得囉
作者: ivancwm    時間: 2010-9-29 11:45

不出半年,啲硬件一定好厚塵
uts 發表於 2010-9-28 04:13
唔換件就係
作者: ken125111    時間: 2010-9-29 13:13

我寧願裸跑.....
daigorho 發表於 26/9/2010 15:01



    我都覺!
起碼清潔換硬件都方便啲!
作者: anonymoushk    時間: 2010-9-29 18:07

lego

like the casemod product
作者: 暴力乂狗仔    時間: 2010-9-29 18:34

好多好多好多好多好多好多好多好多{龍}
作者: AkiroA    時間: 2010-9-29 18:44

好通爽的機箱= =
作者: testtesttest123    時間: 2010-9-29 18:56

通氣到爆炸
作者: kenn    時間: 2010-9-29 19:18

Cool.  Should be good.
作者: ediot    時間: 2010-9-30 00:40

nice modular design... the handle's for taking the pc case to different places, but i wonder who's going to take it around when it weighs so much...
作者: 神手達人    時間: 2010-9-30 23:36

NICE CASE~~~!
HOW MUCH?
作者: fai103    時間: 2010-10-1 00:55

好一部吸塵機-_-
作者: man5678    時間: 2010-10-1 12:08

成舊積木咁
作者: kenisshit    時間: 2010-10-1 12:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zoin0000    時間: 2010-10-1 19:43

塵都唔是問題最大問題是佢會好曹
作者: tommyytk    時間: 2010-10-1 23:55

個箱識唔識變身做機械人:funk:
作者: hk2089    時間: 2010-10-3 00:02

一個十分通風既機箱, 不過可能要多D清塵
作者: CMZ    時間: 2010-10-3 12:16

其實個箱咁通風, 清塵可能就咁用吸塵機吸就得, 連"側板"都懶得開
作者: kenisshit    時間: 2010-10-3 12:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: madcc    時間: 2010-10-3 14:54

3DGameman 有評測
http://www.3dgameman.com/reviews/1181/antec-lanboy-air-case

火牛與主機板位置可互換
但我想問一下, 硬碟防震扣具有幾多套??
作者: blueuma    時間: 2010-10-5 07:30

我唸都要用好多隔塵網先掂。一張過.......
作者: kenneth32    時間: 2010-10-5 07:44

好正的網箱
作者: ss08116g    時間: 2010-10-5 18:36

會唔會吃塵呢`咁多窿窿
作者: ivancwm    時間: 2010-10-6 02:21


但我換件速度過快
跟本就唔會出現積塵問題
作者: ivancwm    時間: 2010-10-6 02:21

本帖最後由 ivancwm 於 2010-10-6 02:24 編輯

重複左
煩請版主DEL
作者: ivancwm    時間: 2010-10-6 02:23

重複左
煩請版主DEL
作者: RX-8    時間: 2010-10-7 00:56


但我換件速度過快
跟本就唔會出現積塵問題
ivancwm 發表於 2010-10-6 02:21

箱唔會吸塵.......但會舖塵.....你明我講咩
作者: victor888    時間: 2010-10-7 00:57

好靚ar...

DIY.....都要8XX多D

嘿嘿
作者: klkklk    時間: 2010-10-7 17:51

antec最令都係依個
作者: ivancwm    時間: 2010-10-7 19:48

箱唔會吸塵.......但會舖塵.....你明我講咩
RX-8 發表於 2010-10-7 00:56

點會唔明呢,o拿!佢而家開始返入紙箱內封塵了
作者: fishhead    時間: 2010-10-7 23:08

故名思義, 哩個PC case 好明顯係用來開打機 Lan party 時 show off 用, 唔係放响屋企自用果種.
作者: MLMGBD    時間: 2010-10-7 23:45

本帖最後由 MLMGBD 於 2010-10-7 23:49 編輯

請問用黎"COOL"住個HARDDISK個兩件野有冇得另外配????
同埋用黎HOLD住個DVDROM個兩條野又有冇得折架????
因為想折左第二同第三個DVDROM位黎放HARDDISK
作者: ivancwm    時間: 2010-10-8 02:26

故名思義, 哩個PC case 好明顯係用來開打機 Lan party 時 show off 用, 唔係放响屋企自用果種. ...
fishhead 發表於 2010-10-7 23:08

都係師兄明白呢個機箱個真正用意
作者: ivancwm    時間: 2010-10-8 02:28

請問用黎"COOL"住個HARDDISK個兩件野有冇得另外配????
同埋用黎HOLD住個DVDROM ...
MLMGBD 發表於 2010-10-7 23:45

唔清楚,要配可能要問代理了
至於個dvd rom 位呢,其實全機所有配件都可以拆除的
作者: 笨小傻;]    時間: 2010-10-8 03:27

真係好令=(
但係塵應該都幾多下~
作者: computerman2    時間: 2010-10-9 01:14

ching 後面吹冷排果把係咩牌子既風扇來架?同埋價錢,轉速係多少ar? thx 哂ching
作者: dirtyman1984    時間: 2010-10-9 01:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ivancwm    時間: 2010-10-9 01:21

ching 後面吹冷排果把係咩牌子既風扇來架?同埋價錢,轉速係多少ar? thx 哂ching  ...
computerman2 發表於 2010-10-9 01:14

我用左兩把試喎
你想問亞波羅定紅 wing 呀?
作者: uwantwant    時間: 2010-10-9 01:23

咁奇怪既DESGIN 連正氣壓都好難做, 怪箱
作者: computerman2    時間: 2010-10-9 01:37

我用左兩把試喎
你想問亞波羅定紅 wing 呀?
ivancwm 發表於 2010-10-9 01:21



    紅色果把
作者: computerman2    時間: 2010-10-9 01:38

我用左兩把試喎
你想問亞波羅定紅 wing 呀?
ivancwm 發表於 2010-10-9 01:21



    完成字眼下面果把,有冇藍色架? 有我明天飛落去買
作者: nekkix    時間: 2010-10-9 02:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ivancwm    時間: 2010-10-9 04:06

完成字眼下面果把,有冇藍色架? 有我明天飛落去買
computerman2 發表於 2010-10-9 01:38

有藍色的
作者: ivancwm    時間: 2010-10-9 04:07

想問一問樓主, 紅色既地方係膠還是金屬呢??"?"
nekkix 發表於 2010-10-9 02:18

不是金屬,應該係膠
作者: nekkix    時間: 2010-10-9 07:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: computerman2    時間: 2010-10-9 10:59


有藍色的
ivancwm 發表於 2010-10-9 04:06



    好,唔該哂^^





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2