Board logo

標題: [開箱] ★ Silverstone Kublai KL-04 中型機箱 ★ [打印本頁]

作者: RX-8    時間: 2012-1-6 23:41     標題: ★ Silverstone Kublai KL-04 中型機箱 ★

本帖最後由 RX-8 於 2012-1-7 00:07 編輯

好耐都無用過Silverstone機箱,剛見一隻新箱最近上架,機主覺得外型及內部設計唔錯,暫將舊系統過檔新箱,等待Ivy-Bridge來臨

今次呢隻正係Silverstone新推出無耐Kublai KL-04

開箱

彩盒









機箱正面,無任何網孔,簡單線條,只有power及reset按鈕,4 bay 5.25"



機箱側面,附有大型透明視窗



機箱後面,2X水冷喉孔,8 slots PCI擋板,12CM 風扇及下置牛設計



機箱背面,備有入風口,可拆式隔塵網





機箱頂部,設有USB 3.0 X2及前置音效,頂部風扇位為可拆式隔塵網





機箱底部,火牛入風位及附加12CM入風位都附可拆式隔塵網



機箱內部,4組免工具5.25吋磁碟架,活動式3.5吋硬碟架,最多可安裝9顆硬碟,另外火牛對開附1個最高可裝6隻2.5吋硬碟架,後面一把120mm靜音風扇,頂部設計兩組12CM或14CM風扇(已附一把12CM風扇)







獨特的把手式磁架設計,可整個硬碟架拆除,拆開後可見機殼右側有2把個專為硬碟區塊設計的12CM風扇架把(已附一把12CM風扇)









機箱背部,提供整線空間,大型CPU散熱器背板破孔,側面進氣風扇,針對硬碟做最直接的散熱





機箱配件,附有USB 3.0 19Pin轉底板USB轉頭,5.25"轉3.5"架,2.5" Floppy面罩,替量後備鑼絲及少量索帶





上機圖





其實其KL-04有另一個內部同類設計o既機箱,就係另一Temjin系列TJ-04E,內部跟KL-04大同小異,但就採用7mm厚的髮絲紋鋁合金面板,並設硬碟散熱鰭片與整合式SATA電源線











全文完! 謝謝!
作者: BEGD    時間: 2012-1-6 23:52

隻硬碟架個設計幾搞鬼
ching買咩價錢
作者: ricky95hk    時間: 2012-1-6 23:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RX-8    時間: 2012-1-7 00:28

隻硬碟架個設計幾搞鬼
ching買咩價錢
BEGD 發表於 2012-1-6 23:52



   
HOW MUCh
ricky95hk 發表於 2012-1-6 23:54


街價 $899
作者: ttw1988    時間: 2012-1-7 00:38

本帖最後由 ttw1988 於 2012-1-7 00:40 編輯

上網睇到有另一隻 (Temjin系列TJ-04E) 同CHING 介紹的好似, 唔知CHING 又知唔知幾錢?

小弟想入一隻
作者: RX-8    時間: 2012-1-7 00:40

上網睇到有另一隻 (Temjin系列TJ-04E) 同CHING 介紹的好似, 但多左D 硬碟散熱鰭片 同 整合式SATA電源線, 唔 ...
ttw1988 發表於 2012-1-7 00:38



我最後都有介紹,但個價over 千三
作者: ttw1988    時間: 2012-1-7 00:50

回復 6# RX-8


可惜另一個的價太高.....

聽日行下SSP 睇下見唔見到真身先
作者: kh2995    時間: 2012-1-7 03:01

RX-8 CHING

裝唔裝到 H100 ??

THX
作者: RX-8    時間: 2012-1-7 03:15

RX-8 CHING

裝唔裝到 H100 ??

THX
kh2995 發表於 2012-1-7 03:01


絕對可以,頂2把12CM係貼住的!
作者: billyduck    時間: 2012-1-7 03:20

絕對可以,頂2把12CM係貼住的!
RX-8 發表於 2012-1-7 03:15
但240排連FAN頂唔頂板呀??
作者: billyduck    時間: 2012-1-7 03:26

好耐都無用過Silverstone機箱,剛見一隻新箱最近上架,機主覺得外型及內部設計唔錯,暫將舊系統過檔新箱, ...
RX-8 發表於 2012-1-6 23:41
咦~~~點解個機箱咁多窿?
作者: RX-8    時間: 2012-1-7 10:58

咦~~~點解個機箱咁多窿?
billyduck 發表於 2012-1-7 03:26



背板底4個窿係走線位, 下面2個係俾ATX板用, 中間2個係俾MATX板用.
作者: kaaeloke    時間: 2012-1-7 17:16

簡約設計幾型 , 簡格非常好 , 但 $899 確實係貴左 dd ... CM 好多定位唔過 $700 都好正 , 所以競爭力係差左 dd , 除非係銀石粉絲 ~ 否則同場比拼好大機會唔揀佢~~
作者: 必殺技    時間: 2012-1-7 22:26

好少有呢種面板

功能方面冇乜驚喜
作者: ttw1988    時間: 2012-1-7 23:00

好少有呢種面板

功能方面冇乜驚喜
必殺技 發表於 2012-1-7 22:26



但硬碟容量係 賣點 (而且是我想買的原因)

差在放滿硬碟(8X 3.5") 會唔會太熱/嘈
作者: chung475    時間: 2012-1-8 00:17

內籠幾乎一樣
04e面個塊7mm拉絲鋼面就要$400多
作者: c_k_yung    時間: 2012-1-8 00:47

簡約設計喎,正!!
作者: kh2995    時間: 2012-1-8 01:42

我最後都有介紹,但個價over 千三
RX-8 發表於 2012-1-7 00:40


得個面板係 鋁

買 LIAN-LI 好似抵的
作者: littletiger    時間: 2012-1-8 13:33

要多硬碟呢隻都唔錯
NZXT Whisper
裝到9個HDD
另外有6個5.25"
有需要的話可以用硬碟架
9+8
總共裝到17個HDD
不過佢冇黑化同USB3.0
另外我想問下個硬碟架手抦係咪有磁力,如果係有磁力,會唔會影響d HDD?

作者: 奄烈    時間: 2012-1-8 16:40

我都想換個可以多硬碟既機箱
兼有USB 3.0

CM692已經滿足唔到我
作者: littletiger    時間: 2012-1-8 18:20

以我所知
聯力的PC-V2100 應該裝到最多HDD
本身已經有12個HDD 位
再加7個5.25"
可惜已經停左產

作者: chung475    時間: 2012-1-8 20:16

儲存庫......
作者: murooney    時間: 2012-1-8 22:03

幾正喎呢個, 不過價錢就....
作者: lamech    時間: 2012-1-9 22:27

TJ-04E邊到有現貨?
作者: shinggo    時間: 2012-1-9 22:29

回復 21# littletiger

好似車仔麵
作者: ttw1988    時間: 2012-1-9 23:05

回復 24# lamech


上星期六係SSP 見到有
作者: bruno0307    時間: 2012-1-10 13:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: badmanfavour    時間: 2013-3-29 11:55

個箱好正
作者: nnd    時間: 2013-3-29 15:43

樓主點解執線可以咁勁揪?
作者: lfswong    時間: 2013-3-29 16:18

個機箱OK wor~
作者: XFX-ISSA    時間: 2013-3-29 16:22

街價 $899
RX-8 發表於 2012-1-7 00:28



    街價 $899又OK喎 !!
作者: 魂.遊    時間: 2013-3-30 01:29

我反而覺得好貴
作者: madcc    時間: 2013-3-30 12:07

先前想賣...
但價格如果小降一下有興趣入手
作者: dicky6328    時間: 2013-3-30 15:39

個箱幾靚仔
作者: gerry06    時間: 2013-3-30 17:36

個箱好高
作者: icecream2013    時間: 2013-3-30 18:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: badmanfavour    時間: 2013-3-31 11:35

琴日出SSP問有冇貨, 佢話冇貨啊
作者: icecream2013    時間: 2013-3-31 13:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: icecream2013    時間: 2013-3-31 13:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cityjim    時間: 2013-3-31 17:57

街價 $899又OK貴就真
作者: giga.    時間: 2013-3-31 19:12

有冇咁搶手呀, 又無貨
899 又唔係話好平咋喎..
作者: GoodDaddy    時間: 2013-4-3 13:29

個箱好正
作者: ChunLi    時間: 2013-4-4 13:17

回復 21# littletiger


   
師兄我用緊

反而好想知響邊可以買到一條插幾隻HD既電源線 同 SATA線..
因為裝到最底果格要用好長既SATA線先夠長 而且太多線好亂
作者: samkee    時間: 2013-4-4 13:26

回復 43# ChunLi

去找 ORICO 1分4SATA 電源綫,有 80cm 長,一定夠。
作者: lfswong    時間: 2013-4-4 15:28

不錯wo~
作者: 風之一    時間: 2013-4-5 00:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2