作者: RX-8 時間: 2012-1-6 23:41 標題: ★ Silverstone Kublai KL-04 中型機箱 ★
本帖最後由 RX-8 於 2012-1-7 00:07 編輯
好耐都無用過Silverstone機箱,剛見一隻新箱最近上架,機主覺得外型及內部設計唔錯,暫將舊系統過檔新箱,等待Ivy-Bridge來臨
今次呢隻正係Silverstone新推出無耐Kublai KL-04
開箱
彩盒




機箱正面,無任何網孔,簡單線條,只有power及reset按鈕,4 bay 5.25"

機箱側面,附有大型透明視窗

機箱後面,2X水冷喉孔,8 slots PCI擋板,12CM 風扇及下置牛設計

機箱背面,備有入風口,可拆式隔塵網


機箱頂部,設有USB 3.0 X2及前置音效,頂部風扇位為可拆式隔塵網


機箱底部,火牛入風位及附加12CM入風位都附可拆式隔塵網

機箱內部,4組免工具5.25吋磁碟架,活動式3.5吋硬碟架,最多可安裝9顆硬碟,另外火牛對開附1個最高可裝6隻2.5吋硬碟架,後面一把120mm靜音風扇,頂部設計兩組12CM或14CM風扇(已附一把12CM風扇)



獨特的把手式磁架設計,可整個硬碟架拆除,拆開後可見機殼右側有2把個專為硬碟區塊設計的12CM風扇架把(已附一把12CM風扇)




機箱背部,提供整線空間,大型CPU散熱器背板破孔,側面進氣風扇,針對硬碟做最直接的散熱


機箱配件,附有USB 3.0 19Pin轉底板USB轉頭,5.25"轉3.5"架,2.5" Floppy面罩,替量後備鑼絲及少量索帶


上機圖


其實其KL-04有另一個內部同類設計o既機箱,就係另一Temjin系列TJ-04E,內部跟KL-04大同小異,但就採用7mm厚的髮絲紋鋁合金面板,並設硬碟散熱鰭片與整合式SATA電源線




全文完! 謝謝!
作者: BEGD 時間: 2012-1-6 23:52
隻硬碟架個設計幾搞鬼
ching買咩價錢
作者: ricky95hk 時間: 2012-1-6 23:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RX-8 時間: 2012-1-7 00:28
街價 $899
作者: ttw1988 時間: 2012-1-7 00:38
本帖最後由 ttw1988 於 2012-1-7 00:40 編輯
上網睇到有另一隻 (Temjin系列TJ-04E) 同CHING 介紹的好似, 唔知CHING 又知唔知幾錢?
小弟想入一隻

作者: RX-8 時間: 2012-1-7 00:40
我最後都有介紹,但個價over 千三
作者: ttw1988 時間: 2012-1-7 00:50
回復 6# RX-8
可惜另一個的價太高.....

聽日行下SSP 睇下見唔見到真身先
作者: kh2995 時間: 2012-1-7 03:01
RX-8 CHING
裝唔裝到 H100 ??
THX
作者: RX-8 時間: 2012-1-7 03:15
絕對可以,頂2把12CM係貼住的!
作者: billyduck 時間: 2012-1-7 03:20
但240排連FAN頂唔頂板呀??
作者: billyduck 時間: 2012-1-7 03:26
咦~~~點解個機箱咁多窿?
作者: RX-8 時間: 2012-1-7 10:58
背板底4個窿係走線位, 下面2個係俾ATX板用, 中間2個係俾MATX板用.
作者: kaaeloke 時間: 2012-1-7 17:16
作者: 必殺技 時間: 2012-1-7 22:26
好少有呢種面板
功能方面冇乜驚喜
作者: ttw1988 時間: 2012-1-7 23:00
但硬碟容量係 賣點 (而且是我想買的原因)
差在放滿硬碟(8X 3.5") 會唔會太熱/嘈
作者: chung475 時間: 2012-1-8 00:17
內籠幾乎一樣
04e面個塊7mm拉絲鋼面就要$400多
作者: c_k_yung 時間: 2012-1-8 00:47
簡約設計喎,正!!
作者: kh2995 時間: 2012-1-8 01:42
得個面板係 鋁
買 LIAN-LI 好似抵的
作者: littletiger 時間: 2012-1-8 13:33
要多硬碟呢隻都唔錯
NZXT Whisper
裝到9個HDD
另外有6個5.25"
有需要的話可以用硬碟架
9+8
總共裝到17個HDD
不過佢冇黑化同USB3.0
另外我想問下個硬碟架手抦係咪有磁力,如果係有磁力,會唔會影響d HDD?

作者: 奄烈 時間: 2012-1-8 16:40
我都想換個可以多硬碟既機箱
兼有USB 3.0
CM692已經滿足唔到我
作者: littletiger 時間: 2012-1-8 18:20
以我所知
聯力的PC-V2100 應該裝到最多HDD
本身已經有12個HDD 位
再加7個5.25"
可惜已經停左產

作者: chung475 時間: 2012-1-8 20:16
儲存庫......
作者: murooney 時間: 2012-1-8 22:03
幾正喎呢個, 不過價錢就....
作者: lamech 時間: 2012-1-9 22:27
TJ-04E邊到有現貨?
作者: shinggo 時間: 2012-1-9 22:29
回復 21# littletiger
好似車仔麵
作者: ttw1988 時間: 2012-1-9 23:05
回復 24# lamech
上星期六係SSP 見到有
作者: bruno0307 時間: 2012-1-10 13:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: badmanfavour 時間: 2013-3-29 11:55
個箱好正
作者: nnd 時間: 2013-3-29 15:43
樓主點解執線可以咁勁揪?
作者: lfswong 時間: 2013-3-29 16:18
個機箱OK wor~
作者: XFX-ISSA 時間: 2013-3-29 16:22
街價 $899又OK喎 !!
作者: 魂.遊 時間: 2013-3-30 01:29
我反而覺得好貴

作者: madcc 時間: 2013-3-30 12:07
先前想賣...
但價格如果小降一下有興趣入手
作者: dicky6328 時間: 2013-3-30 15:39
個箱幾靚仔
作者: gerry06 時間: 2013-3-30 17:36
個箱好高
作者: icecream2013 時間: 2013-3-30 18:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: badmanfavour 時間: 2013-3-31 11:35
琴日出SSP問有冇貨, 佢話冇貨啊

作者: icecream2013 時間: 2013-3-31 13:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: icecream2013 時間: 2013-3-31 13:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cityjim 時間: 2013-3-31 17:57
街價 $899又OK貴就真
作者: giga. 時間: 2013-3-31 19:12
有冇咁搶手呀, 又無貨
899 又唔係話好平咋喎..
作者: GoodDaddy 時間: 2013-4-3 13:29
個箱好正
作者: ChunLi 時間: 2013-4-4 13:17
回復 21# littletiger
師兄我用緊
反而好想知響邊可以買到一條插幾隻HD既電源線 同 SATA線..
因為裝到最底果格要用好長既SATA線先夠長 而且太多線好亂
作者: samkee 時間: 2013-4-4 13:26
回復 43# ChunLi
去找 ORICO 1分4SATA 電源綫,有 80cm 長,一定夠。
作者: lfswong 時間: 2013-4-4 15:28
不錯wo~
作者: 風之一 時間: 2013-4-5 00:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

