Board logo

標題: 國產無名ITX [打印本頁]

作者: Chick    時間: 2012-6-29 09:50     標題: 國產無名ITX

呢隻嘢無名無姓,網上只有銷售網站有些少資料,我唔方便post.....唔緊要,睇圖最實際。
01.JPG
02.JPG
03.JPG
04.JPG
05.JPG
三圍相當嬌人:H89xW229xD210mm,僅4.3lit,比GTR ITX細一半!而且係內置1U牛,可裝3.5"HDD,比好多迷你機箱實用!
面板係厚鋁,機身係鐵板,厚度達1.2mm,仲厚過好多ATX箱!
全黑化,噴咗層好似砂紙嘅油,手感一流。螺絲盡量隱藏,抵讃!
細箱罕見full size PCI slot,不過同HDD佔用相同空間,點裝?
舊版有前置8cm風扇,呢隻新版只可以裝側邊4cm風扇~廢!
始終係山寨貨,面板有4個焊接位外露好明顯、4隻角好尖、全機好多細部有瑕疵、擺烏龍,例如:
06.JPG

裝機示範
07.JPG
08.JPG
09.JPG
10.JPG
求其裝未執線,如果側板開到窿就perfect!(1.2mm 厚SECC,有無師兄開到?)

最後,大家估下幾多$?
多謝收看!

圖片附件: 10.JPG (2012-6-29 09:48, 110.72 KB) / 下載次數 204
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1391942&k=405c42185a39f8d8e31f3742b0884429&t=1782360799&sid=57XnHH5I1c



圖片附件: 01.JPG (2012-6-29 09:48, 97.69 KB) / 下載次數 200
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1391943&k=f791ff5aff53211b4e7094da8c227929&t=1782360799&sid=57XnHH5I1c



圖片附件: 02.JPG (2012-6-29 09:48, 85.83 KB) / 下載次數 205
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1391944&k=a229fa5246e07bcc60083b891056534b&t=1782360799&sid=57XnHH5I1c



圖片附件: 03.JPG (2012-6-29 09:48, 89.77 KB) / 下載次數 199
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1391945&k=a281940d68b42de7ccbf51ef01966483&t=1782360799&sid=57XnHH5I1c



圖片附件: 04.JPG (2012-6-29 09:48, 105.98 KB) / 下載次數 199
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1391946&k=58dda4668bcb33f4c787f2365127d8fb&t=1782360799&sid=57XnHH5I1c



圖片附件: 05.JPG (2012-6-29 09:48, 74.88 KB) / 下載次數 199
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1391947&k=8722bc84f4ce591f30ba92d06ff53cb4&t=1782360799&sid=57XnHH5I1c



圖片附件: 06.JPG (2012-6-29 09:48, 92.47 KB) / 下載次數 198
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1391948&k=2baf2c9541c56d3c9bcc8f3b9620bb4a&t=1782360799&sid=57XnHH5I1c



圖片附件: 07.JPG (2012-6-29 09:48, 131.66 KB) / 下載次數 197
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1391949&k=b73786df4e8331b6366744c18a3e8e56&t=1782360799&sid=57XnHH5I1c



圖片附件: 08.JPG (2012-6-29 09:48, 105.17 KB) / 下載次數 204
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1391950&k=3bcec79f26f8c5dad8f9f1d79fa0fec2&t=1782360799&sid=57XnHH5I1c



圖片附件: 09.JPG (2012-6-29 09:48, 143.19 KB) / 下載次數 207
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1391951&k=afca373f4b61328b34523bb676e4094f&t=1782360799&sid=57XnHH5I1c


作者: sing    時間: 2012-6-29 10:09

真係唔錯喎!
人仔300 Case only唔包牛?
作者: mvp3    時間: 2012-6-29 10:10

面板係厚鋁 ... need 400 人仔? 火牛是?
作者: Chick    時間: 2012-6-29 10:12

唔包牛,唔使¥300,遲D開估
作者: google    時間: 2012-6-29 10:19

回復 4# Chick

見過淘寶好似百幾蚊
作者: Chick    時間: 2012-6-29 12:42

回復 2# sing

回復 5# google

150人仔唔包牛!仲係無講價!
當玩具都抵
作者: Chick    時間: 2012-6-29 12:46

回復 3# mvp3
鋁面板有好多坑,最薄位應該有3mm,但手工麻麻
牛係HKEPC團購嘅Seasonic
作者: google    時間: 2012-6-29 14:06

回復 6# Chick


抵過我見到個間

可唔可以PM個link比我
作者: mvp3    時間: 2012-6-29 14:11

very good~ 150手工麻麻 都接受, 但砌時有無整損手?
作者: Chick    時間: 2012-6-29 15:09

回復 9# mvp3

鐵殼果部分全部有摺邊,唔刮手
不過面板D角一個唔小心就瀨嘢
作者: joe007    時間: 2012-6-29 15:29

一分錢一分貨
作者: hktwaiwai    時間: 2012-6-29 15:48

個人覺得幾OK 喎~
不過唔知會唔會好熱, 好似無位裝風扇咁既..............
作者: fungfungfungfun    時間: 2012-6-29 17:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Chick    時間: 2012-6-29 18:22

回復 12# hktwaiwai
得一隻4cm風扇,唔熱就奇
不過有計,裝隻PCI抽風扇,HDD要讓位
作者: Chick    時間: 2012-6-29 18:28

回復 13# fungfungfungfun
我隻Seasonic都好靜,但係幾熱下。
全被動Seventeam連續出150W會唔會好熱?
作者: fungfungfungfun    時間: 2012-6-29 18:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ellis    時間: 2012-6-29 18:57

回復 1# Chick


    如何安裝FULL PROFILE DISPLAY CARD?
作者: Chick    時間: 2012-6-29 19:11

本帖最後由 Chick 於 2012-6-29 19:12 編輯

回復 17# ellis
唔係呱,裝full size display咁狼死
圖中就係PCI位,不過同時係HDD位,裝咗display就只可以係面板後放一隻2.5HDD,另外再加PCI-E riser。
1206290948f575c86f599a79c2.jpg
就算裝到,散熱問題只會更嚴重

圖片附件: 1206290948f575c86f599a79c2.jpg (2012-6-29 19:10, 113.8 KB) / 下載次數 148
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1392065&k=14cac6943cfdcbbf72c3a468aa10471b&t=1782360799&sid=57XnHH5I1c


作者: ellis    時間: 2012-6-29 19:16

回復 18# Chick


    如果安裝左FULL PROFILE  THEN HDD 點安裝?

兩個只能活一個?
作者: ellis    時間: 2012-6-29 19:21

係咪仲有兩個6CM FAN位 做對流?
作者: Chick    時間: 2012-6-29 19:28

回復 20# ellis
SEE~
12062909487f45278b28cdd00d.jpg
根本唔係標準位,係夾硬塞,自己搵嘢固定。我打算咁整
并無6cm位

圖片附件: 12062909487f45278b28cdd00d.jpg (2012-6-29 19:25, 142.25 KB) / 下載次數 126
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1392073&k=673ad0daef19e5edd0d6485683330741&t=1782360799&sid=57XnHH5I1c


作者: ellis    時間: 2012-6-29 20:58

咁散熱都係問題
作者: batman7570    時間: 2012-7-2 18:14

簡單就是美呀!!

作者: RRR    時間: 2012-7-19 14:32

回復  ellis
SEE~

根本唔係標準位,係夾硬塞,自己搵嘢固定。我打算咁整
并無6cm位 ...
Chick 發表於 2012-6-29 19:28


個頂再開個窿就正了
作者: Chick    時間: 2012-7-19 14:56

回復 24# RRR

用紙皮試過,效果幾滿意,跟手再用膠片自制。
1207171835a6715f2e7c7a41b3.jpg

圖片附件: 1207171835a6715f2e7c7a41b3.jpg (2012-7-19 14:56, 113.28 KB) / 下載次數 147
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1402767&k=03976e54643494560663933b8e7ff4b7&t=1782360799&sid=57XnHH5I1c


作者: RRR    時間: 2012-7-19 15:22

回復  RRR

用紙皮試過,效果幾滿意,跟手再用膠片自制。
Chick 發表於 2012-7-19 14:56


自己用方角剪得唔得?
不過就辛苦d





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2