作者: osxhunter 時間: 2012-12-25 11:36 標題: 有冇cm k280 用家,分享下
如題
k280 好唔好用? 同價位有冇邊隻好過佢?
作者: AL131 時間: 2012-12-25 12:02
K280有走線位
內籠同K350差唔多
$300有找算幾抵用
作者: osxhunter 時間: 2012-12-25 12:05
本帖最後由 osxhunter 於 2012-12-25 12:16 編輯
回復 2# AL131
thx
散熱,防塵方面如何,原本想要xigmatek asgard pro,但d人話易吸塵,所以放棄
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=6

作者: AL131 時間: 2012-12-25 12:16
本帖最後由 AL131 於 2012-12-25 12:19 編輯
圖你去官方網睇睇
不過機頂冇散熱位
唔超頻應該冇問題
都係果句,姑媽機箱都幾食塵
作者: osxhunter 時間: 2012-12-25 12:18
回復 4# AL131
都係什麼?
作者: AL131 時間: 2012-12-25 12:22
食塵
作者: samtse22 時間: 2012-12-26 17:04
k280 最近中田出機要320元

作者: rabbit82047 時間: 2012-12-26 21:39
幫人砌過一部用 K280
裝機都算輕鬆,只係箱底個 2.5" mount 位比較難插線,小問題
食制問題就煩D
因為 K280 個 power 同 reset 係斜㩒
如果唔就住角度㩒好容易食住左粒制,彈唔返出黎
宜家對方個 power 制就成日 [zip] 制
幫佢調轉用 reset 做 power 希望頂得下,唔係成日俾人怨
作者: osxhunter 時間: 2012-12-26 22:11
回復 8# rabbit82047
感同價位有冇邊隻好過佢?
作者: KiKi7 時間: 2012-12-26 22:54
唔建議k280
k380加多少少
作者: lkl0120 時間: 2012-12-26 22:55
等出新MODEL
作者: rabbit82047 時間: 2012-12-27 13:58
回復 9# osxhunter
Xigmatek ASGUARD Pro $310 好似唔錯, 不過闊度得 200mm, 唔知走 24pin 有無問題
USB2 x2 USB3x1
3.5" 免工具得單邊
上置 Control panel, 只可以放地
不過 total 有七個風扇位 (跟箱前後12CM各一)
http://www.xigmatek.com/tc/produ ... =156&type=photo
310 算係咁, 見到可以望下既
作者: bb0196 時間: 2012-12-27 15:14
k380 OK嗎?
作者: osxhunter 時間: 2012-12-27 15:24
太貴la,最好$350內的黑化機箱
作者: osxhunter 時間: 2012-12-27 15:29
大約幾時出?
作者: osxhunter 時間: 2012-12-27 15:32
回復 osxhunter
Xigmatek ASGUARD Pro $310 好似唔錯, 不過闊度得 200mm, 唔知走 24pin 有無問題
USB2 x ...
rabbit82047 發表於 2012-12-27 13:58
想問Xigmatek ASGUARD Pro 除左防塵外,都冇咩缺點?
作者: AL131 時間: 2012-12-27 15:34
貴多10蚊買K350
有側透,不過冇背版走線
作者: osxhunter 時間: 2012-12-27 16:01
k350 好似有得走背版線
作者: AL131 時間: 2012-12-27 18:15
冇,我用過
K380就有
作者: osxhunter 時間: 2012-12-27 21:30
感K280有得走背線,你覺得值唔值得花多$60蚊買K350?
作者: AL131 時間: 2012-12-27 21:55
以你嘅筆直
如果你喜歡有側透就買K350,ELITE系列果D
想有走背線就K280

