Board logo

標題: [開箱] [開箱] Corsair 300R-W (側透版) 加了圖 [打印本頁]

作者: kenkwong    時間: 2012-12-26 15:55     標題: [開箱] Corsair 300R-W (側透版) 加了圖

本帖最後由 kenkwong 於 2013-1-4 20:47 編輯

之前想由MATX轉回ATX版, 搵mid tower箱睇中左corsair 300r有側透板. 不過找開箱文都係沒側透的, 所以買左就開下箱共諸同好

因為之前好忙又物色ATX版, 搞到聖誕先可裝機, 費話少說去片先

20121225_161542.jpg
開箱就SHOW下個箱先

20121225_161938.jpg
側透好大塊,入邊睇晒. 可睇埋底板D多項LED指示燈

20121225_162039.jpg
前14cm,後12cm

20121225_163434.jpg
馬上轉晒去前面, 14cm直接吹顯卡+內籠, 12cm吹HDD,一流

20121225_162758.jpg
只需少量PARTS,免安裝設計真係好正. 但4口長縲絲不可少,因為安前置下面風扇要靠佢(SIZE比較特別)

20121225_183317.jpg
準備換板

Z77 vs H77.jpg
由小星星轉會牙石, 轉完真後悔.....轉得太晚  不過唔同grading不好比較, 只是個人感受

20121225_200051.jpg
內籠好寬敞, 實用面積好

20121225_205525.jpg
走線沒難度

20121225_211413.jpg
側透加2塊DIYFORCE防下塵先

20121225_213229.jpg
頂位怕吸塵,用保鮮紙頂住先  咪笑住, 淘寶買左silverstone塊FF142過幾日先到手

20121226_161703.jpg
正面上機圖

20130104_190631.jpg
有CHING PM問的防塵網,終於到手

20130104_190617.jpg
上機圖, 真係唔知原本SS同CORSAIR甘岩位....

圖片附件: 20121225_161542.jpg (2012-12-26 15:31, 141.37 KB) / 下載次數 102
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1472593&k=f32856856aff270deea86f380c17f938&t=1782143084&sid=1NGRInrLom



圖片附件: 20121225_161938.jpg (2012-12-26 15:31, 125.83 KB) / 下載次數 93
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1472594&k=1599312db09b2b2e64a4c6508b5f0205&t=1782143084&sid=1NGRInrLom



圖片附件: 20121225_162039.jpg (2012-12-26 15:31, 124.9 KB) / 下載次數 91
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1472595&k=c84b6c1549b5233535b8fedaa94ede97&t=1782143084&sid=1NGRInrLom



圖片附件: 20121225_162758.jpg (2012-12-26 15:31, 116.95 KB) / 下載次數 90
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1472596&k=2aa92958ec46d31ce90fc256f0a3dad3&t=1782143084&sid=1NGRInrLom



圖片附件: 20121225_163434.jpg (2012-12-26 15:31, 136.31 KB) / 下載次數 96
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1472597&k=bf696ea491afbee4bca3a2990af38552&t=1782143084&sid=1NGRInrLom



圖片附件: 20121225_183317.jpg (2012-12-26 15:31, 146.69 KB) / 下載次數 100
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1472598&k=184b770789b48ee322dd9756939c1d46&t=1782143084&sid=1NGRInrLom



圖片附件: 20121225_200051.jpg (2012-12-26 15:31, 142.48 KB) / 下載次數 93
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1472599&k=45a32c2de0541a08b3e30ab777fca218&t=1782143084&sid=1NGRInrLom



圖片附件: 20121225_205525.jpg (2012-12-26 15:31, 149.23 KB) / 下載次數 96
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1472600&k=cd074c16b21a386222671dcdaa76bd29&t=1782143084&sid=1NGRInrLom



圖片附件: 20121225_211413.jpg (2012-12-26 15:31, 140.4 KB) / 下載次數 87
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1472601&k=75636c9cd8849d9aeb47a511b7e3bf90&t=1782143084&sid=1NGRInrLom



圖片附件: 20121225_213229.jpg (2012-12-26 15:31, 141.85 KB) / 下載次數 89
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1472602&k=27010f977b9f7381e45e576a230362d9&t=1782143084&sid=1NGRInrLom



圖片附件: Z77 vs H77.jpg (2012-12-26 15:31, 143.22 KB) / 下載次數 101
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1472603&k=d53c51d7a783f13f1dd879322ef0418b&t=1782143084&sid=1NGRInrLom



圖片附件: 20121226_161703.jpg (2012-12-26 16:22, 142.25 KB) / 下載次數 89
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1472615&k=afcf5ebac81a298f9f60e784619a3128&t=1782143084&sid=1NGRInrLom



圖片附件: 20130104_190617.jpg (2013-1-4 20:44, 136.01 KB) / 下載次數 102
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1476479&k=64a9d13efa70362e05a30d447e1c78bd&t=1782143084&sid=1NGRInrLom



圖片附件: 20130104_190631.jpg (2013-1-4 20:44, 147.15 KB) / 下載次數 93
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1476480&k=41750a49a060f15962d78bda66545cbe&t=1782143084&sid=1NGRInrLom


作者: lckfm    時間: 2012-12-26 16:11

真係睇側面, 一張完整正面都冇
作者: kenkwong    時間: 2012-12-26 16:22

回復 2# lckfm


    又係喎, 馬上補番張先. 因為我睇左好多正面, 火牛底防塵格D圖, 所以比較主觀左
作者: AL131    時間: 2012-12-26 17:48



最唔鍾意個機箱頂D散熱孔大過兩個2X12CM風扇位
食塵食到呢
作者: kenkwong    時間: 2012-12-26 17:59

回復 4# AL131


Andy ching, 介紹件好野俾你 http://www.silverstonetek.com/product.php?pid=339&area=tw
磁石防塵 320mmX155mm 280排都夠用

我淘寶買左, 我都等貨到先上番2把A FAN
作者: brian1024    時間: 2012-12-26 18:01

ching 個箱幾錢到??
作者: kenkwong    時間: 2012-12-26 18:05

回復 6# brian1024


    公價680-700左右, 不過我有少少折, 老友價
作者: AL131    時間: 2012-12-26 18:22

回復  AL131


Andy ching, 介紹件好野俾你
磁石防塵 320mmX155mm 280排都夠用

我淘寶買左, 我都等貨到 ...
kenkwong 發表於 2012-12-26 17:59


我個CM STORM II用唔到
作者: AL131    時間: 2012-12-26 18:24

想問你買左咩新MB?
作者: kenkwong    時間: 2012-12-26 18:29

回復 8# AL131


    scout 2頂中間"燙"入去唔得? 只好hand made冷氣隔塵咯
作者: kenkwong    時間: 2012-12-26 18:36

想問你買左咩新MB?
AL131 發表於 2012-12-26 18:24


ASUS Z77-V PRO, 底板全PWM FAN SUPPORT, CPU X 2 CHASSIS X 4, 仲有PROGRAM 獨立控制SPEED, 監察溫度

FAN Xpert 2.1.jpg FAN Xpert 2.2.jpg

圖片附件: FAN Xpert 2.1.jpg (2012-12-26 18:36, 87.47 KB) / 下載次數 72
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1472681&k=9a22dc7345ad057ef779b405ae26dab8&t=1782143084&sid=1NGRInrLom



圖片附件: FAN Xpert 2.2.jpg (2012-12-26 18:36, 79.25 KB) / 下載次數 64
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1472682&k=eed3002343e29a0413292d742f32d5d9&t=1782143084&sid=1NGRInrLom


作者: monk027    時間: 2012-12-26 18:58

呢隻透明側版失敗在話就話透明
但根本睇唔清楚機箱入面.....

silverstone FF142淘寶幾錢買到?
作者: kenkwong    時間: 2012-12-26 19:06

呢隻透明側版失敗在話就話透明
但根本睇唔清楚機箱入面.....

silverstone FF142淘寶幾錢買到? ...
monk027 發表於 2012-12-26 18:58



    清架,我未met膠紙..... RMB58+8蚊運費,深圳搵朋友收貨
作者: monk027    時間: 2012-12-26 19:11

清架,我未met膠紙..... RMB58+8蚊運費,深圳搵朋友收貨
kenkwong 發表於 2012-12-26 19:06

如果佢係成塊都透明我會想買
但佢整左2個FAN位, 我應該會買冇透明側板
作者: kenkwong    時間: 2012-12-26 19:24

如果佢係成塊都透明我會想買
但佢整左2個FAN位, 我應該會買冇透明側板
monk027 發表於 2012-12-26 19:11



    如果無側透, 我反而覺得200R好D喎, 多左箱底風扇位同無甘高. 我電腦桌下面空位有限
作者: AL131    時間: 2012-12-26 19:25

ASUS Z77-V PRO, 底板全PWM FAN SUPPORT, CPU X 2 CHASSIS X 4, 仲有PROGRAM 獨立控制SPEED, 監察溫度

...
kenkwong 發表於 2012-12-26 18:36


幾好喎,攪到我想買
不過我唔超頻買呢塊有D浪費
作者: kenkwong    時間: 2012-12-26 19:31

幾好喎,攪到我想買
不過我唔超頻買呢塊有D浪費
AL131 發表於 2012-12-26 19:25



    二手區BID架, 1030 全齊又新淨 抵過買塊全新中價板
作者: AL131    時間: 2012-12-26 19:37

二手區BID架, 1030 全齊又新淨 抵過買塊全新中價板
kenkwong 發表於 2012-12-26 19:31


但唔係好識攪底版DRIVER
都係諗下算
作者: kenkwong    時間: 2012-12-26 19:41

但唔係好識攪底版DRIVER
都係諗下算
AL131 發表於 2012-12-26 19:37



    唔使點攪架, 如果你win 7 or 8,行ACHI. 換完直接開機,RUN一次BIOS SETTING再入window裝番driver就ok. 唔使一粒鐘
作者: AL131    時間: 2012-12-26 19:48

唔使點攪架, 如果你win 7 or 8,行ACHI. 換完直接開機,RUN一次BIOS SETTING再入window裝番driver就ok ...
kenkwong 發表於 2012-12-26 19:41


如果我買呢塊或新版
搵你幫我攪攪得唔得?
順便跟你學野
作者: kenkwong    時間: 2012-12-26 19:51

回復 20# AL131


    唔好甘講, 大家一起研究下  你而家物底版? 用緊WIN 7 64BIT?
作者: AL131    時間: 2012-12-26 19:53

回復  AL131


    唔好甘講, 大家一起研究下  你而家物底版? 用緊WIN 7 64BIT? ...
kenkwong 發表於 2012-12-26 19:51


技嘉B75-D3V
http://www.gigabyte.tw/products/product-page.aspx?pid=4308#ov

WIN7 64BIT
作者: kenkwong    時間: 2012-12-26 19:59

回復 22# AL131


    去桌面左下角點下window 個icon, 在"搜尋程式及檔案" 打入regedit

查下HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Msahci\start 內容係唔係0

你有SSD, 如果大路應該係0 =行緊AHCI開機
作者: AL131    時間: 2012-12-26 20:07

回復  AL131


    去桌面左下角點下window 個icon, 在"搜尋程式及檔案" 打入regedit

查下HKEY_LOCAL_MAC ...
kenkwong 發表於 2012-12-26 19:59


係0
咁BIOS SETTING換左底版都SET到?
作者: kenkwong    時間: 2012-12-26 20:24

回復 24# AL131


    正確D講, BIOS是在底板的. 你換左底板=BIOS係第一次行, 甘BIOS會當你新機自然行入去, 要你SET下野甘, 不過一般SET番SSD BOOT DEVICE, SET 下RAM XMP甘就可以啦, 唔SET都仲得, RUN左WIN 先
作者: kenkwong    時間: 2012-12-26 20:27

回復  AL131


    正確D講, BIOS是在底板的. 你換左底板=BIOS係第一次行, 甘BIOS會當你新機自然行入去,  ...
kenkwong 發表於 2012-12-26 20:24


入左WIN, 因為沒有底板 DRIVER, LAN DRIVER等, 用底板隻DVD INSTALL番晒就OK. 之後先UNINSTALL 技嘉D DRIVER + BUNDLED PROGRAM(因為大多換左底板牌子,就唔淮你用番以前牌子送的PROGRAM). 甘就大功告成咯
作者: AL131    時間: 2012-12-26 20:34

入左WIN, 因為沒有底板 DRIVER, LAN DRIVER等, 用底板隻DVD INSTALL番晒就OK. 之後先UNINSTALL 技嘉D DRI ...
kenkwong 發表於 2012-12-26 20:27


原來要咁煩
都係遲D有放假兼換版時再問你
不過都唔該晒你先
作者: kenkwong    時間: 2012-12-26 20:38

回復 27# AL131


    唔煩架啦, 好過重裝WIN, 半日都未SET番晒D PROGRAM..... 唔使客氣, 到時你有搵我咯
作者: yukyuk909    時間: 2012-12-26 21:30

早排睇中呢隻300R..
作者: kenkwong    時間: 2012-12-26 23:16

回復 29# yukyuk909


    後來呢?買左聯力?
作者: monk027    時間: 2012-12-26 23:25

如果無側透, 我反而覺得200R好D喎, 多左箱底風扇位同無甘高. 我電腦桌下面空位有限 ...
kenkwong 發表於 2012-12-26 19:24

200R前面版冇風位, 冇咁通風
作者: kenkwong    時間: 2012-12-26 23:35

回復 31# monk027


   真的好難百分百合心水. 如果有間廠出module parts可組裝就正啦.
作者: yukyuk909    時間: 2012-12-27 01:19

回復  yukyuk909


    後來呢?買左聯力?
kenkwong 發表於 2012-12-26 23:16


係...最後都係買左聯力
作者: happy_gemini    時間: 2012-12-27 08:30

透側上加風扇有點影響觀感, 設計上的失敗.
不過, 整體來說這個箱是不錯.
同意若不需要透側可選200R, 若要透側應考慮其他型號.
作者: kenkwong    時間: 2012-12-27 08:54

回復 34# happy_gemini


    真係唯一壞處係側透開扇孔, 加風扇或者防塵網都影響左觀感. 不過好彩佢側透比例夠大可彌補番少少.
作者: revolver    時間: 2012-12-27 13:10

回復 28# kenkwong


    我個windows 由i5 750 on p55 轉到i3 2105 on b75 都無事
作者: kenkwong    時間: 2012-12-27 15:09

回復 36# revolver


    粒U唔重要, CHIPSET影響大D. INTEL轉INTEL好多師兄都順利過渡, 不過最重要係OS 要WIN 7 or above
作者: lcska02nkc    時間: 2012-12-27 18:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AL131    時間: 2012-12-27 18:50

呢隻箱上星期日幫fd出過
感覺一般

Good:
-鋼水好(小弟唔多識分,不過用落都幾硬淨)
-唔洗上銅柱

Bad:
-唔 ...
lcska02nkc 發表於 2012-12-27 18:44


-羅c銅柱唔夠可以去新高登補貨嘛
-裝920可以裝機頂
-同意
-基本而家買新風扇都有3pin轉大4pin頭,我屋企多到呢
作者: AL131    時間: 2012-12-27 18:59

回復  kenkwong


    我個windows 由i5 750 on p55 轉到i3 2105 on b75 都無事
revolver 發表於 2012-12-27 13:10


用同一牌子底版?
作者: lcska02nkc    時間: 2012-12-27 18:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenkwong    時間: 2012-12-27 19:30

用同一牌子底版?
AL131 發表於 2012-12-27 18:59


牌子問題不大, 主要是CHIPSET同WIN問題
作者: kenkwong    時間: 2012-12-27 19:37

回復 38# lcska02nkc


    好難搵個百分百合心水. 300R個高度巳經係我極限, 再高放唔落(木台)底. 其實個個人要求唔同, 我就唔想側透有風扇位, 不過又好欣賞個HDD只有正常一半高, 把14cm可直吹display.

我唔裝側板扇, 所以如果安920可以安後面. 但係我想買H100i, 但又頂RAM喎. 唔知換SLIM 12X2夠唔夠力吹冷排?
作者: lcska02nkc    時間: 2012-12-27 19:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lcska02nkc    時間: 2012-12-27 19:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenkwong    時間: 2012-12-27 19:52

回復 44# lcska02nkc


    唔該晒, 而家仲係15/16唔知買ANTEC定CORSAIR好, 兩個牌子都鍾意. 原本想買920貪佢有program監控high tech d甘,不過又出左個H100i......我用2把12cm加超來度過(5CM厚)頂個風位去RAM差唔夠1cm. 如果換slim應該岩岩好, 不過好似用都好盡....又怕扇葉打到D野
corsair箱唔support corsair水冷真係俾佢吹漲....塊底板位拉落1cm都ok啦
作者: revolver    時間: 2012-12-27 20:09

回復 40# AL131


    ASUS p7p55d pro -> asrock b75m-itx
作者: happy_gemini    時間: 2012-12-28 11:50

回復  lcska02nkc


    唔該晒, 而家仲係15/16唔知買ANTEC定CORSAIR好, 兩個牌子都鍾意. 原本想買 ...
kenkwong 發表於 2012-12-27 19:52


水冷的設計基本上不是以中小型機箱為主, 放得落就用, 放不下也沒法.
作者: kenkwong    時間: 2012-12-28 15:14

回復 48# happy_gemini


    但係佢頂D縲絲孔120X2同140X2排列就係方便上冷排.....有誤導成份
作者: timtsoi    時間: 2012-12-29 00:08

好正喎個case
作者: hcsiu    時間: 2013-1-3 18:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AL131    時間: 2013-2-15 23:45

ASUS Z77-V PRO, 底板全PWM FAN SUPPORT, CPU X 2 CHASSIS X 4, 仲有PROGRAM 獨立控制SPEED, 監察溫度

...
kenkwong 發表於 2012-12-26 18:36


我想問呢個PROGRAM邊度DL?
我塊版SUPPORT嗎?
作者: kenkwong    時間: 2013-2-16 01:00

我想問呢個PROGRAM邊度DL?
我塊版SUPPORT嗎?
AL131 發表於 2013-2-15 23:45



    師兄.你係邊塊h77? 要睇番asus個網先知, 一般跟板個driver碟會有,如果無都係唔support多
作者: AL131    時間: 2013-2-16 01:27

師兄.你係邊塊h77? 要睇番asus個網先知, 一般跟板個driver碟會有,如果無都係唔support多 ...
kenkwong 發表於 2013-2-16 01:00



http://hk.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_1155/P8H77M_PRO/
作者: kenkwong    時間: 2013-2-16 03:04

AL131 發表於 2013-2-16 01:27



    睇番你個底板公用程式2.01.01有以下一項
FAN Xpert V1.01.11 for Windows XP 32bit & XP 64bit & Win7 32bit & Win7 64bit & Win8 32bit & Win8 64bit.
應該有喎
不過我係
ASUS FAN Xpert 2 V1.00.18 for Windows XP/7/8 32bit & 64bit.

可能內容有d唔同
作者: Motos    時間: 2013-2-17 12:07

好靚
個防塵網幾銀??
作者: inoran    時間: 2013-2-17 13:57

執線唔錯
作者: AL131    時間: 2013-2-17 15:31

好靚
個防塵網幾銀??
Motos 發表於 2013-2-17 12:07


正都價$6X
作者: fengji987    時間: 2013-2-17 17:22

個箱都幾靚仔WOR!!
作者: BaRRY*    時間: 2013-2-17 18:54

wo~very nice ! support but too expensive for me
作者: nt1127    時間: 2013-2-18 10:41

依個機箱唔錯呀
可惜無白色
作者: SEED    時間: 2013-2-18 20:52

上面個位裝唔裝到240或280 SIZE 嘅水冷
作者: kenkwong    時間: 2013-2-22 21:10

上面個位裝唔裝到240或280 SIZE 嘅水冷
SEED 發表於 2013-2-18 20:52



    我度過厚度會頂RAM,除非用薄排或者slam fan
作者: SEED    時間: 2013-2-22 21:28

我度過厚度會頂RAM,除非用薄排或者slam fan
kenkwong 發表於 2013-2-22 21:10



    Corsair H100i得唔得
作者: kenkwong    時間: 2013-2-22 23:23

Corsair H100i得唔得
SEED 發表於 2013-2-22 21:28



   換slim12應該得,原裝FAN會頂RAM
作者: SEED    時間: 2013-2-22 23:29

換slim12應該得,原裝FAN會頂RAM
kenkwong 發表於 2013-2-22 23:23



    個機箱高度過唔過460mm
作者: kenkwong    時間: 2013-2-22 23:57

個機箱高度過唔過460mm
SEED 發表於 2013-2-22 23:29



    佢標係450,不過真係計埋腳有460mm
作者: SEED    時間: 2013-2-23 00:01

佢標係450,不過真係計埋腳有460mm
kenkwong 發表於 2013-2-22 23:57



    官方數據竟然唔計埋腳
作者: SEED    時間: 2013-2-26 23:47

換slim12應該得,原裝FAN會頂RAM
kenkwong 發表於 2013-2-22 23:23



    情況就好似咁

作者: kenkwong    時間: 2013-2-27 01:05

情況就好似咁
SEED 發表於 2013-2-26 23:47



    100分,就係甘. 你買左個箱?
作者: SEED    時間: 2013-2-27 01:08

100分,就係甘. 你買左個箱?
kenkwong 發表於 2013-2-27 01:05



    未,仲未搵啱機箱





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2