Board logo

標題: 聯力 PC-7FNWX 一問 求已買CHING幫拖 [打印本頁]

作者: 超級肥老鼠    時間: 2013-1-6 13:50     標題: 聯力 PC-7FNWX 一問 求已買CHING幫拖

本帖最後由 超級肥老鼠 於 2013-1-6 13:51 編輯

PC-7FNWX 呢隻箱個5.25"位 好似無得拆解 但唔拆佢 好似落唔到7970? 藍寶 V-X版 個張成300CM長 個箱得由背板位去5.25"得250CM 但官網寫最多有43CM長.... 其實係咪可以拆? 定係要另外買5.25"架先我嫁?
作者: s.friday1004    時間: 2013-1-6 14:53

PC-7FNWX 呢隻箱個5.25"位 好似無得拆解 但唔拆佢 好似落唔到7970? 藍寶 V-X版 個張成300CM長 個箱得由背板 ...
超級肥老鼠 發表於 2013-1-6 13:50

3.5" or 5.25" you need now?
作者: globe88    時間: 2013-1-6 15:36

本帖最後由 globe88 於 2013-1-6 16:26 編輯

張卡會入左5.25架到

圖片附件: IMG146.jpg (2013-1-6 15:32, 48.41 KB) / 下載次數 15
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1477105&k=6227349ecc2e3544bd8f49a8c2757986&t=1782328920&sid=qq3swpzfon



圖片附件: IMG152.jpg (2013-1-6 15:32, 47.46 KB) / 下載次數 12
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1477106&k=0b22f183526c431c56ddda320cb4a8d0&t=1782328920&sid=qq3swpzfon



圖片附件: IMG146.jpg (2013-1-6 15:36, 68.36 KB) / 下載次數 12
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1477114&k=bd3602c46ac32181d7b18431b1ac22ea&t=1782328920&sid=qq3swpzfon


作者: 超級肥老鼠    時間: 2013-1-6 18:40

張卡會入左5.25架到
globe88 發表於 2013-1-6 15:36



    THX CHING的圖 張卡都好慘 D線都幾難入 特別係個8PIN係側邊唔係尾 又勁長的卡咪落唔到 落唔到個8PIN 可惜隻 PC-7H 又無透側
作者: s.friday1004    時間: 2013-1-7 12:51

THX CHING的圖 張卡都好慘 D線都幾難入 特別係個8PIN係側邊唔係尾 又勁長的卡咪落唔到 落唔到個8PIN ...
超級肥老鼠 發表於 2013-1-6 18:40

其實唔難既~
先插線, 再將卡推入5.25" , 咁就搞掂
作者: tongtoms    時間: 2013-1-8 01:48

300CM仲高過個人





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2