作者: 邪惡的化身 時間: 2013-8-22 23:43 標題: CoolerMaster Mid Tower N600
本帖最後由 邪惡的化身 於 2013-8-28 12:06 編輯
CoolerMaster N600 簡單開箱
到宜家我發現我冇擇錯的, N500同N600各有各好, 但N600可以玩既花款更多, 機面亦都靚D, 所以擇後者
宜家終於有心機出開箱文, 之前幾日都唔舒服
入番正題, 新買返泥時個盒有D大,
嚮中田買入,$660, 打開銀包又咁岩得$660咁橋

已經上好黑色既內籠

攪一大輪野, 由舊機搬料上新機, 留汗冇數

CPU上面有好多位, 放風扇或冷排都會好方便.

我有3個3.5" HDD, 1個2.5" SSD,諗下點排好
SSD放左嚮機背, 你地見唔到
機底有3個3.5" HDD位,但加左機底風扇後, 最下層果行放唔到3.5"HDD, 因為HDD放入方向跟傳統, 但好處係後面更多位放D唔靚既線
中間可以拆既2.5"/3.5"架個我又唔想要, 想入風位d風吹好d張display card, 所以唯有將第三個3.5" HDD用以前D轉5.25"架裝嚮ROM果度

成個2.5"/3.5"架拆左

未執線既砌成品, 已經好夜, 訓先, 第二日再執

著下機, 上下網, 休息下

第二日執好線(已盡力), 兩把Wing12 PL green同人交換左Wing12 PL blue返泥

全機風扇一覽 (7把, 唔計display card):
機面抽入: Wing12 green (non PL) + 隨機送既CM white LED XtraFlov
機底抽入: Wing12 blue (non PL)
機背抽出: Wing12 PL blue
機頂抽出: Wing12 green (non PL) + 隨機送既CM XtraFlov (no led)
CPU: Wing12 PL blue
個面比我之前用既Gladiator 600高貴好多, 亦相信比N500好睇唔少







多謝收看!
作者: 月光族 時間: 2013-8-23 01:18
個側透好靚,
想問問樓主機箱底個HDD架拆唔拆到?
作者: 邪惡的化身 時間: 2013-8-23 01:23
回復 2# 月光族
唔得
作者: 月光族 時間: 2013-8-23 01:26
用釘鎖住?~
作者: 邪惡的化身 時間: 2013-8-23 01:29
回復 4# 月光族
冇可以鬆開既螺絲
作者: 卡洛斯牛頓 時間: 2013-8-23 01:35
唔錯~ 平靚正!!! 好多風扇 怕唔怕嘈?
作者: 邪惡的化身 時間: 2013-8-23 01:51
全部都唔係長行full speed
機面抽入: Wing12 green (non PL) (連調速器)+ 隨機送既CM white LED XtraFlov 用機箱後面粒制可較快速/減速兩種模式
機底抽入: Wing12 blue (non PL) (連調速器)
機背抽出: Wing12 PL blue (PWM, CPU 未到65 度都仲係level 2)
機頂抽出: Wing12 green (non PL) 風速跟CPU把Wing12 PL blue一樣速度 + 隨機送既CM XtraFlov (no led) 用機箱後面粒制可較快速/減速兩種模式
CPU: Wing12 PL blue (PWM, CPU 未到65 度都仲係level 2)
作者: 卡洛斯牛頓 時間: 2013-8-23 02:04
做法唔錯~搞到我都想換一換~
作者: jack1018 時間: 2013-8-23 05:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Lavigkaye 時間: 2013-8-23 14:51
我新機都諗住用呢個箱 裝晒我8個HDD落去 haha
作者: okutama 時間: 2013-8-23 15:06
本帖最後由 okutama 於 2013-8-23 15:13 編輯
機頂把FAN做乜凸四隻腳出來
作者: 邪惡的化身 時間: 2013-8-23 16:21
因為用Wing12既膠釘
作者: AL131 時間: 2013-8-23 19:45
呢個箱其實唔錯
不過見到左側板個水冷風扇位
即刻興趣大減
作者: stunyap 時間: 2013-8-23 21:06
側透對自己好像光了點
作者: qrweafsd 時間: 2013-8-23 22:22
樓主你隻mouse 做乜遮住依靠你嘅人嘅面?
作者: 邪惡的化身 時間: 2013-8-24 03:01
買D可以調光度既LED 條
作者: saraki 時間: 2013-8-25 01:00
支持開箱, Ching d相景深好勁呀.
作者: reset2 時間: 2013-8-25 01:07
回復 1# 邪惡的化身
呢個箱外型同側透都唔錯,支持開箱.
作者: 邪惡的化身 時間: 2013-8-25 01:07
用左相機本身有既miniature effect function咋...
作者: saraki 時間: 2013-8-26 01:47
利害
作者: eddychoy04 時間: 2013-8-26 18:09
我頂,好靚,奶奶地野。
作者: 邪惡的化身 時間: 2013-8-29 00:19
係呀...其實呢種簡簡單單又唔會佔好多位既機箱最好
作者: avactor 時間: 2013-8-30 00:01
How about the back side of the case? Is it had enough space for cable management?

