Board logo

標題: [開箱] CoolerMaster Mid Tower N600 [打印本頁]

作者: 邪惡的化身    時間: 2013-8-22 23:43     標題: CoolerMaster Mid Tower N600

本帖最後由 邪惡的化身 於 2013-8-28 12:06 編輯

CoolerMaster N600 簡單開箱

到宜家我發現我冇擇錯的, N500同N600各有各好, 但N600可以玩既花款更多, 機面亦都靚D, 所以擇後者

宜家終於有心機出開箱文, 之前幾日都唔舒服

入番正題, 新買返泥時個盒有D大,
嚮中田買入,$660, 打開銀包又咁岩得$660咁橋



已經上好黑色既內籠



攪一大輪野, 由舊機搬料上新機, 留汗冇數



CPU上面有好多位, 放風扇或冷排都會好方便.



我有3個3.5" HDD, 1個2.5" SSD,諗下點排好

SSD放左嚮機背, 你地見唔到

機底有3個3.5" HDD位,但加左機底風扇後, 最下層果行放唔到3.5"HDD, 因為HDD放入方向跟傳統, 但好處係後面更多位放D唔靚既線

中間可以拆既2.5"/3.5"架個我又唔想要, 想入風位d風吹好d張display card, 所以唯有將第三個3.5" HDD用以前D轉5.25"架裝嚮ROM果度



成個2.5"/3.5"架拆左



未執線既砌成品, 已經好夜, 訓先, 第二日再執



著下機, 上下網, 休息下



第二日執好線(已盡力), 兩把Wing12 PL green同人交換左Wing12 PL blue返泥



全機風扇一覽 (7把, 唔計display card):

機面抽入: Wing12 green (non PL) + 隨機送既CM white LED XtraFlov
機底抽入: Wing12 blue (non PL)
機背抽出: Wing12 PL blue
機頂抽出: Wing12 green (non PL) + 隨機送既CM XtraFlov (no led)
CPU: Wing12 PL blue

個面比我之前用既Gladiator 600高貴好多, 亦相信比N500好睇唔少









多謝收看!
作者: 月光族    時間: 2013-8-23 01:18

個側透好靚,
想問問樓主機箱底個HDD架拆唔拆到?
作者: 邪惡的化身    時間: 2013-8-23 01:23

回復 2# 月光族


    唔得
作者: 月光族    時間: 2013-8-23 01:26

用釘鎖住?~
作者: 邪惡的化身    時間: 2013-8-23 01:29

回復 4# 月光族


    冇可以鬆開既螺絲
作者: 卡洛斯牛頓    時間: 2013-8-23 01:35

唔錯~ 平靚正!!!  好多風扇   怕唔怕嘈?
作者: 邪惡的化身    時間: 2013-8-23 01:51

唔錯~ 平靚正!!!  好多風扇   怕唔怕嘈?
卡洛斯牛頓 發表於 2013-8-23 01:35



    全部都唔係長行full speed
機面抽入: Wing12 green (non PL)   (連調速器)+ 隨機送既CM white LED XtraFlov 用機箱後面粒制可較快速/減速兩種模式
機底抽入: Wing12 blue (non PL)   (連調速器)
機背抽出: Wing12 PL blue (PWM, CPU 未到65 度都仲係level 2)
機頂抽出: Wing12 green (non PL)  風速跟CPU把Wing12 PL blue一樣速度 + 隨機送既CM XtraFlov (no led) 用機箱後面粒制可較快速/減速兩種模式
CPU: Wing12 PL blue (PWM, CPU 未到65 度都仲係level 2)
作者: 卡洛斯牛頓    時間: 2013-8-23 02:04

全部都唔係長行full speed
機面抽入: Wing12 green (non PL)   (連調速器)+ 隨機送既CM white LE ...
邪惡的化身 發表於 2013-8-23 01:51



    做法唔錯~搞到我都想換一換~
作者: jack1018    時間: 2013-8-23 05:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Lavigkaye    時間: 2013-8-23 14:51

我新機都諗住用呢個箱 裝晒我8個HDD落去 haha
作者: okutama    時間: 2013-8-23 15:06

本帖最後由 okutama 於 2013-8-23 15:13 編輯

機頂把FAN做乜凸四隻腳出來
作者: 邪惡的化身    時間: 2013-8-23 16:21

機頂把FAN做乜凸四隻腳出來
okutama 發表於 2013-8-23 15:06



    因為用Wing12既膠釘
作者: AL131    時間: 2013-8-23 19:45

呢個箱其實唔錯
不過見到左側板個水冷風扇位
即刻興趣大減
作者: stunyap    時間: 2013-8-23 21:06

側透對自己好像光了點
作者: qrweafsd    時間: 2013-8-23 22:22

樓主你隻mouse 做乜遮住依靠你嘅人嘅面?
作者: 邪惡的化身    時間: 2013-8-24 03:01

側透對自己好像光了點
stunyap 發表於 2013-8-23 21:06



     買D可以調光度既LED 條
作者: saraki    時間: 2013-8-25 01:00

支持開箱, Ching d相景深好勁呀.
作者: reset2    時間: 2013-8-25 01:07

回復 1# 邪惡的化身
呢個箱外型同側透都唔錯,支持開箱.
作者: 邪惡的化身    時間: 2013-8-25 01:07

支持開箱, Ching d相景深好勁呀.
saraki 發表於 2013-8-25 01:00



  用左相機本身有既miniature effect function咋...
作者: saraki    時間: 2013-8-26 01:47

用左相機本身有既miniature effect function咋...
邪惡的化身 發表於 2013-8-25 01:07


利害
作者: eddychoy04    時間: 2013-8-26 18:09

我頂,好靚,奶奶地野。
作者: 邪惡的化身    時間: 2013-8-29 00:19

係呀...其實呢種簡簡單單又唔會佔好多位既機箱最好
作者: avactor    時間: 2013-8-30 00:01

How about the back side of the case? Is it had enough space for cable management?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2