作者: ok041094 時間: 2013-11-15 20:16 標題: [圖多]Lian Li D600 & 半手工書枱(完成開箱裝機)
本帖最後由 ok041094 於 2013-11-16 21:47 編輯
今日中午中央田通知有貨...放工之後去拿...
真心不應該在今日馬上就拿...
D600個外箱好大...拿到手都痛...(黑鬼你地點拿呀
)只打算明天才開了
另外有不少CHing拿了...
另同期加影...上星期11/9日新枱for D600同輕小說 終於完成了
個角鐵架...上方為儲書架,預算可以放250-350本左右(基本不過8成的)
完成的樣子(由早上11點弄到晚上7點...)
放書位...如果輕小說棄坑...會轉成儲物架/直接放D600在入面
=======================正式開箱來了===================

D600外箱...真是好大的


開箱了~~~~


D600 規格

是D600 Black沒錯了

不知LOGO是指甚麼

開箱了

反轉先可以拿出來

保護...應該足夠吧

開始拆了

拆拆拆

有說明書

底部

正面

右方側版,不是透側...不過另一透的可以裝上,應該LL會出獨立版吧

2大透側版用上的柳釘,拆裝都十分方便

拆下之後的D600,白色那盒是配件

LL LOGO

開關同4usb3

MADE IN TW!!!

透側版

3把14cm fan...其實不噪的

PSU位,下方沒開...主原因是因為太大了,不方便

MB那邊的

開面板必須要扭下這螺絲

LL高級箱(V系不算)大都會有的座腳

配件盒

前面板扣位

拆下面版的D600...3個獨立隔塵網

拆下5.25:架...真是好空

D600精髓,5.25"架...不過發覺十分之難安裝

配件

HDD拉手

真是高級箱先有的螺絲整理(分類)盒

LL D600 所用的Fan,這是12cm,14cm也是同牌子的

裝H80i(不是最難)

裝MB時用,長的裝在多電容位

終於裝好了

5.25"架的5.25"面板是可拆式,方便清潔

上了把手的WD 1TB

印有LL LOGO



看出來吧

弄了好久才裝好

亮了!!!

總算完成了

上D600下輕小說...
總結:
用D600...必須要用特軟線
包括PSU線同SATA線...
因為中間個3個走線位完全是被5.25"架擋住...只是有2CM位左右可以用,故要用特軟線
用上D600,全模組火牛+訂制特軟線基本上是必須
另外,D600佔用空間十分之大,要大地方才好用,當時頂有好大空間,放其他野都是可以的
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1605360&k=ab9740606c41dad2cc2a60120dd019f4&t=1782231727&sid=8yFmM3AWK

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1605361&k=365790e3507127226ed48cf2325570cd&t=1782231727&sid=8yFmM3AWK

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1605362&k=0ffdf7610202a32cffc231705302d58b&t=1782231727&sid=8yFmM3AWK

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1605363&k=ef146d10560f34dd9002a76c9950eda8&t=1782231727&sid=8yFmM3AWK

作者: pun1407 時間: 2013-11-15 20:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ok041094 時間: 2013-11-15 21:10
回復 2# pun1407
直接卡位月1...而且都難頂到
作者: angus2002c 時間: 2013-11-16 00:39
可否告知價錢?要訂?
其實好想等埋D-700, 但傳聞要2月先有
謝謝
作者: gvkwok 時間: 2013-11-16 01:01
甘尖,撞j會絕後,小心D好作者: FeverMike 時間: 2013-11-16 01:47
呢隻已經算輕,我之前幾隻箱重D
作者: Xcat 時間: 2013-11-16 01:55
個掃係咪要同角鐵上油架?上白色就perfect
作者: 雲一0一 時間: 2013-11-16 06:15
木板厚多30%會好d
見你吊住
作者: redhothits 時間: 2013-11-16 08:44
點解唔帶架車仔去推返屋企
作者: 110120160 時間: 2013-11-16 10:03
抬腳 霖到都痛啊 朋友
作者: ok041094 時間: 2013-11-16 15:30
搞左好久才搞完...之後整好D相先再update
另...一定要用特軟線...包括sata線同psu線...如果唔是就煩死人了
作者: lamech 時間: 2013-11-16 16:23
回復 6# FeverMike
重過x900?
作者: ok041094 時間: 2013-11-16 17:15
回復 12# lamech
D600是10.5 kg
作者: FeverMike 時間: 2013-11-16 17:19
本帖最後由 FeverMike 於 2013-11-16 17:21 編輯
回復 12# lamech
我之前其中3隻CASE重量:
CM HAF 932 - 13.22kg (29.1 lbs)
CM ATCS 840 - 13.25kg (29.21 lbs)
LL X2000F - 11.7kg (25.74 lbs)
現役LL D600 重量 - 9.2kg (20.24 lbs)
P.S. 以上係Net Weight
你係咪記錯我用X900 in stead of X2000F??
作者: lamech 時間: 2013-11-17 15:18
回復 14# FeverMike
哈哈,我記錯咗
作者: 1112311123 時間: 2013-11-17 21:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: onepiecek 時間: 2013-11-17 21:25
OK喎 師兄
要訂丫
作者: 0011ss22 時間: 2013-11-18 00:27
小弟有少少OCD
好想你快d "mit"走側透個塊膠膜..
作者: lamech 時間: 2013-11-18 17:05
回復 1# ok041094
師兄你塊筴板咁靚仔邊到訂做
作者: angus2002c 時間: 2013-11-18 20:30
PSU 特軟線 邊度有得買?XD
作者: ok041094 時間: 2013-11-18 20:32
回復 19# lamech
只是去木制品裝修鋪買木板割的,再在四邊包上膠紙
作者: ok041094 時間: 2013-11-18 20:33
回復 20# angus2002c
taobao...是最方便了...
sata線還在想中
作者: kingleo666 時間: 2013-11-18 21:32
Ching公起買到靚箱
作者: timothy2008 時間: 2013-11-19 01:43
ching 我見到個5.25架咁多洞, 又3把14cm, 我估一定會好吸塵, 有咩方法清塵方便d? 同埋幾耐清一次到? 之前我都用過多洞的箱, 之後頂唔順d塵 就換左冇咁多洞的箱
作者: ALEX007 時間: 2013-11-19 02:23
支持 ching .....
作者: angus2002c 時間: 2013-11-19 08:32
回復 22# ok041094
Taobao 有冇keyword?XD
唔知應該叫咩, 感謝
作者: 110120160 時間: 2013-11-19 11:39
作者: dclwa2301 時間: 2013-11-20 22:20
原來都幾大舊下


