作者: smoke_cheese 時間: 2013-11-21 10:57 標題: 日本Corsair代理惡搞750D……
日文,不過睇圖就明:
http://www.pclinks.jp/2013/10/corsair-750d35.html
話ATX板可能阻住,miniITX就應該冇問題
作者: jackwong1987 時間: 2013-11-21 11:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wellcomekit 時間: 2013-11-21 11:16
好野~裝itx就係放多 hdd=.=
佢依部野係NAS黎=.=""
作者: 觀星是答案 時間: 2013-11-21 11:20
傻的嗎 ? ITX 底板何來咁多 SATA 位插 HDD
加埋 controller card 都插唔到咁多
作者: jackwong1987 時間: 2013-11-21 11:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 觀星是答案 時間: 2013-11-21 11:31
認真我便輸了
作者: smoke_cheese 時間: 2013-11-21 11:38
其實我對呢個箱幾有興趣,亦有興趣加hdd cage(當然唔係加咁多個
作者: hk852 時間: 2013-11-21 11:50
http://www.tweaktown.com/reviews ... troller/index4.html
PCI-E x16 24-Port SAS/SATA 6Gb/s
作者: karl0711 時間: 2013-11-21 12:04
好好笑
邊到有咁多位插HDD
作者: 觀星是答案 時間: 2013-11-21 12:09
我覺得呢張 card 會頂住 HDD 架
作者: HighLamb 時間: 2013-11-21 13:06
ASRock 有塊內置了22個 SATA3 的底板---Z87 Extreme11/ac,應該o岩用。
.jpg)
http://www.asrock.com/mb/Intel/Z87%20Extreme11ac/#BoxPhoto
作者: jackwong1987 時間: 2013-11-21 13:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eh 時間: 2013-11-21 16:43
第一下以為係改圖
作者: BenKewell 時間: 2013-11-21 19:21
認真便輸了
作者: 關心研究所 時間: 2013-11-23 16:41
走線散熱一流!!!
作者: badmanfavour 時間: 2013-11-23 16:41
如果想買這CASE的話, 我都有興趣加hdd cage....
作者: kfyiu 時間: 2013-11-23 23:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cubbyz 時間: 2013-11-25 01:24
RAID Card + This
http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16816117207
作者: MS06R 時間: 2013-11-26 23:23
邊個會用
作者: HighLamb 時間: 2013-11-26 23:51
有人堅持要itx,咁就呢塊啦。ASRock C2750D4I
有內置12個 SATA 的itx底板。
.jpg)
http://www.asrock.com/server/overview.asp?Model=C2750D4I#TopPhoto

