Board logo

標題: 橫放雙層ATX 膠機箱 (淘寶) [打印本頁]

作者: leolaui9000    時間: 2014-9-4 20:48     標題: 橫放雙層ATX 膠機箱 (淘寶)

睇到哩隻設計幾特別,又唔算太貴
http://item.taobao.com/item.htm?spm=2013.1.w4023-1158261992.16.GrXNea&id=18872589023
橫放,下層火牛 SSD/HHD/DVDROM, 上層底板

計劃想入。因為對機箱不太熟識, 請教大家意見
金屬ATX 只見CM HAF XB EVO, 不過太貴

1有無類似設計又是金屬又差唔多價位?
2哩款有無野要特別注意? (牛:ANTEC HCG-520M,顯:Sapphire HD 7770, 風冷)
作者: senderson    時間: 2014-9-4 21:22

CORSAIR 250D,不過係ITX
作者: leolaui9000    時間: 2014-9-5 14:11

回覆 2# senderson

itx 同埋matx 相對款多d..
無奈自己無咁既功藝diy
作者: senderson    時間: 2014-9-5 20:12

其實咁既設計用左空間仲多左,點解一家要呢個擺位
作者: leolaui9000    時間: 2014-9-6 01:21

回覆 4# senderson

電腦枱SIZE細, 正常放舊直身箱會頂膝, 暫時都係睏扁咁放
隔離個櫃有上面個款咁上下既空位, 咁雙腳可以自由伸展下
所以諗緊換唔換

http://item.taobao.com/item.htm? ... 856&ns=1#detail 祼機成日又清塵

http://item.taobao.com/item.htm? ... 1-92fe-3e8a1719c789
哩隻BX7 都係考慮之列...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2