作者: t302 時間: 2015-1-23 00:32 標題: Silverstone Sugo SG13 Mini-ITX (加入組裝圖)
本帖最後由 t302 於 2020-5-31 14:54 編輯
Silverstone SG13B-Q (拉絲面)
Pros:
-為遊戲系統而設計的ITX機箱, 比CM Elite 110 仲要矮多1吋,闊度亦細D, 比Silverstone SG05稍大一點點
-可以裝10.5長卡(不過要考慮前置風扇/冷排的佔位, 稍後再圖示)
-可以裝ATX電源, 需要用比較短(140 或150mm)的設計. 但ATX牛有全模可以選擇,對ITX機好有用
Cons:
-用料比較薄,感覺唔夠堅固
-如果拉絲面是真係鋁就更好, 因為個塊野是膠造的
-不太適合加裝3.5"硬碟, 位置緊迫
連膠腳仔都只是18xcm多
箱仔可以裝140mm 單風扇連冷排
裝上底板, 前面底部有空間可以裝2.5"裝置
留意用140mm風扇, 有一顆螺絲是冇得上的
裝上短VGA卡, 離冷排仲有少量位置
另一個角度睇VGA卡同冷排的距離。由於用左140mm的關係, 顯示卡其實唔可以太長, 但果用番120mm 風扇冷排, 因為螺絲位唔同(之前的圖有show),應該可以用番更長嘅卡
官網建議用的140mm長ATX牛, 另想要全cable management,其實選擇唔多。這裡是Silverstone ST65F-G
裝上ATX牛, 餘下少量空間插線
火牛離底板也是少量空間。跟據官網,風冷散熱器限高是61mm
[3.5” x 1 或 2.5”x2] 位置的鐵片。影響裝3.5"的裝置應該就是冷排。裝2隻2.5"又要注意火牛長度...150mm長的火牛需要一些直角頭SATA線。位置緊迫
防塵方面只有自己加工一下...

作者: edup 時間: 2015-1-23 00:57
作者: gary0916 時間: 2015-1-23 05:25
E個箱個格局好似CM Elite 110, 但靚好多
作者: luke123 時間: 2015-1-23 12:54
Congrats!
Do you plan to install a front fan (120mm or 140mm)?
作者: t302 時間: 2015-1-23 19:18
回覆 5# luke123
Yes, 會用, 請看更新的圖
作者: chankevin1128 時間: 2015-1-23 20:03
得256夠唔夠放野...唔試下放隻2.5''?

作者: lotus23 時間: 2015-1-23 20:59
睇落好吸引.............唔錯 ! 幾好 !
作者: kwloli 時間: 2015-1-23 23:39
好令令,有埋側版更正~
作者: gary0916 時間: 2015-1-24 00:01
E個箱用水冷岩晒
但張顯卡張少少都會頂
作者: gsmjmm 時間: 2015-1-25 14:08
thank for sharing ............
隔塵/防塵, 有無諗點攪?
作者: god_snowman 時間: 2015-1-25 20:05
No dust filter?
作者: gary0916 時間: 2015-1-25 22:39
前面有一塊塵網
作者: gary0916 時間: 2015-1-25 22:42
只要前置個把12/14CM fan 夠力散熱, 可以封晒機身D窿
但就可能要靠火牛同渦輪式散熱嘅顯卡抽走熱氣
作者: wdafas 時間: 2015-1-26 12:03
nice looking.. but a square
作者: t302 時間: 2015-1-27 00:25
自能自己再加工一下, 貼些防塵網。佢面板邊的氣孔原本都有防塵網
作者: gary0916 時間: 2015-1-27 02:43
樓主diy得好靚, D料可以係邊度買?
作者: 101monster 時間: 2015-1-27 15:10
個一體水冷的熱風全部吹番入機箱, 有理由相信散熱會比最差的下壓式風冷仲差,同埋嘈到拆天係必然的事。
不如換個Thermalright AXP-100之類低身散熱器, 拆走個風扇用硬卡紙做個風罩,
利用火牛風扇散熱好過。
作者: 101monster 時間: 2015-1-27 15:36
個機箱最大的缺陷係前置風扇位的周圍空隙太大, 風扇會吸好多機箱內的熱風循環(風短路),
同埋火牛壓CPU頂的設計, 高功效CPU散熱多數會差嘀。唯有風扇轉速搭夠,咁就唔使指意靜音。
作者: dwong_32 時間: 2015-1-27 15:48
正野
作者: 原明 時間: 2015-1-28 13:37
裝得好好
作者: billy2k2006 時間: 2015-1-29 00:34
我用elite110 ,散熱係axp100,風扇向上抽,再由火牛抽出熱風,得出既溫度係最低
如果axp100向下吹,剩係cpu溫度大約高5度
作者: chitik 時間: 2015-1-29 22:20
唔錯,料幾好咁
作者: shua2230 時間: 2015-1-29 23:06
連火牛都用返CORSAIR~~師兄好重手
作者: royngai 時間: 2015-1-29 23:14
回覆 24# shua2230
火牛是Silverstone
作者: leong0123 時間: 2015-1-30 16:36
好靚仔,內面又好用,正
作者: alextsang_tt 時間: 2015-1-30 19:27
回覆 1# t302
既然師兄同D窿做晒防塵
不如試吓將冷排入氣變抽氣玩吓,有興趣想知兩者結果會有幾唔同
作者: mingchit 時間: 2015-2-2 01:41
又細又靚仔
作者: l0001 時間: 2015-2-4 15:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: YuriPrime 時間: 2015-2-9 04:29
回覆 15# t302
有冇諗過將冷排把風扇向外吹, 靠旁邊兩邊入風? 唔洗將熱風吹哂入去 唔知可唔可行
隔塵網有冇推薦
作者: kenleung369 時間: 2015-2-9 13:00
回復 11 #god_snowman
我記得silverstone好多箱話佢地研究過一把風扇入,長開因為係正壓,所以其他位唔會入塵
via HKEPC Reader for Android
作者: Mini-CaCtuS 時間: 2015-2-9 18:02
CHING你張*** XP941點得返黎架?! 求購買網~
作者: krispc 時間: 2015-2-10 16:51
米皇

作者: relive 時間: 2015-2-23 21:15
請問邊度買到拉絲面? 行晒成個黃金高登都冇
作者: BANDGUY 時間: 2015-2-24 16:17
師兄, 請問你個水冷裝前面, 個風扇抽出定抽入?
作者: kzhkbeta 時間: 2015-2-24 16:55
回覆 31# Mini-CaCtuS
同求
作者: Mini-CaCtuS 時間: 2015-2-24 17:30
回覆 35# kzhkbeta
已pm
作者: alan2200 時間: 2015-3-4 16:19
同求
作者: Mini-CaCtuS 時間: 2015-3-4 16:29
回覆 37# alan2200
已PM~
作者: relive 時間: 2015-3-6 11:21
火牛風扇應該向上定向下?
作者: chan0103 時間: 2015-3-7 11:05
回覆 1# t302
CHING 想問下你度到70mm, 係由底板至火牛?定係箱底至火牛??
因為我隻散熱係64mm....想換依隻機箱
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1769819&k=a94d8cefc2b958fa82ba986516c73bc3&t=1782496068&sid=9s6pmqXUZN

作者: 20111029 時間: 2015-3-7 17:01
Ching 我都想知係邊買,而家15/16買sg13定cm 110好
作者: t302 時間: 2015-3-8 09:20
回覆一下...
-SSD是Ramcity購入, 話說個售前服務都OK~會主動email問你的主機spec是否適合,驚你買錯
-機箱是淘買的(似乎香港沒有入這款型號?)
-冷排是吹入,火牛風扇向下(抽走). 整體散熱能力不是很理想, 不過可以接受,也懶得再更改
-有關CPU散熱位置高度
尺是底板度上去. 似乎大約有68mm. 要留意火牛下有支撐火牛的座及風扇罩,有幾mm。說明書則寫高度限制是61mm


作者: hin97531 時間: 2015-3-8 12:51
個case淘寶買幾錢?
洗唔洗運費?
作者: EVIS 時間: 2015-3-8 13:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gary0916 時間: 2015-3-8 15:02
想問ching diy塵網D料可以係邊度買
作者: gary0916 時間: 2015-3-8 15:03
SG13有塊塵網, 但110就無, 不過110會配把風扇, SG13就無
作者: t302 時間: 2015-3-8 16:27
防塵網也是淘的, 0.17mm(薄料), 20cm x 100cm, 大約HK$22 。用雙面膠紙黐住,不過唔係好實
個Case大約HK$38x + $2x (運費)
作者: chan0103 時間: 2015-3-9 09:03
回覆 47# t302
作者: ppoppq123 時間: 2015-3-9 19:07
個箱上個月我中田買到,也有影過幾幅圖,今晚借位放圖
作者: ppoppq123 時間: 2015-3-10 01:47
本帖最後由 ppoppq123 於 2015-3-10 18:42 編輯
材料:紗布一塊,朋友以前做手袋廠贈送一小卷給我,但而家邊度有得買就唔知了.
與樓主一樣用雙面膠紙貼好(四邊剪得好核突)
CPU散熱:姑媽牌水冷120v+2把貓頭鷹抽出(前方有些微暖風吹出)
display:技奸牌650Ti Boost,張卡再長10mm就裝唔入~雙風扇除display散熱外加幫助對流.
大量火牛線盡量從display及水冷上方走線
開機閒置大約32度,Linx走5轉最高60度
display閒置大約29度,行一轉3DMark便CPU最高62度及display最高61度
這款箱Size細深度短(285mm)之餘又能放12,14cm水冷,大牛,長卡(最長可262mm)但散熱又唔差.
我認為這箱算係蝸居之中的首選
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1770761&k=be2d550ac10839c5e944f583bddeacef&t=1782496068&sid=9s6pmqXUZN

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1770762&k=368d1e6fbb3350a1dd81ddb61dd6fb60&t=1782496068&sid=9s6pmqXUZN

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1770763&k=9d490ee5836a96f81ef745cb3f409d64&t=1782496068&sid=9s6pmqXUZN

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1770764&k=e203d39be34397239d8d20d842e53133&t=1782496068&sid=9s6pmqXUZN

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1770765&k=01e9b7a752152c18c04a40ae9707dcc8&t=1782496068&sid=9s6pmqXUZN

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1770766&k=10b96a34c3a590d4f7f764011810660e&t=1782496068&sid=9s6pmqXUZN

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1770767&k=c51e120ced3b394f1f20399ccabbaf6a&t=1782496068&sid=9s6pmqXUZN

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1770768&k=765239fcf4b3be6c080c49614b28717b&t=1782496068&sid=9s6pmqXUZN

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1770769&k=0fd14159b41891d21a3551910dd3300f&t=1782496068&sid=9s6pmqXUZN

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1770770&k=ff8c9c9dfc0807463e259503a22a3826&t=1782496068&sid=9s6pmqXUZN

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1770786&k=d4c37b5d168a3cec1067fdc464c4587b&t=1782496068&sid=9s6pmqXUZN

作者: cklg 時間: 2015-3-16 16:05
本帖最後由 cklg 於 2015-3-16 16:09 編輯
師兄塊Samsung XP941 PCIEx4 M.2 256GB SSD幾錢?
作者: muaythailam 時間: 2015-3-24 22:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: muaythailam 時間: 2015-3-25 23:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pkseto 時間: 2015-5-17 15:02
it looks good.

作者: teperi 時間: 2015-5-17 15:38
睇落幾型仔
作者: GARY008 時間: 2015-5-17 21:55
呢個箱好靚仔

作者: sfchk1987 時間: 2015-5-18 01:27
用呢塊ssd ,display有無影響呀?
(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: alan2200 時間: 2015-5-18 09:22
PCI-E 3.0 X8同X16 幾乎係0差距
作者: AL131 時間: 2015-5-18 16:18
呢個箱真係正,比350D起細一半

作者: i4546546 時間: 2015-5-18 20:14
個樣幾正
作者: ef-9 時間: 2015-5-19 21:42
本帖最後由 ef-9 於 2015-5-19 21:45 編輯
好逼夾下,請問如果加HDD 是否買 notebook 用 2·5"?
另想問前置大風扇是否原裝包埋?
火牛嘈吾嘈?
Thx
作者: AL131 時間: 2015-5-20 00:35
可裝2.5 X3
如果用一隻3.5就只可以另裝一隻2.5
唔包
火牛睇你買邊隻
作者: lsttlf 時間: 2015-5-22 20:42
呢款機箱好型
最初見到好中意
作者: epa 時間: 2015-5-23 13:03
請問CPU 同 HD 大約幾多度
作者: jaxyan 時間: 2015-5-25 12:33
我都想知師兄
我發覺得宜家因為火牛頂住CPU上便.
唔知係咪OVERHEAT
佢成日自已REBOOT
作者: Acheng 時間: 2015-5-25 23:43
细箱上水冷
作者: AL131 時間: 2015-8-28 22:19
1號機今日換呢個箱, 好BIG

作者: chris05 時間: 2015-8-28 23:33
Ching做乜有pk215唔用用呢隻?
作者: AL131 時間: 2015-8-29 17:06
回覆 68# chris05
太大隻
同埋我要換書枱
作者: ..新 時間: 2015-9-3 02:40
唔錯,機箱細細,但空間夠大,另外想知C兄個防塵用咩黎DIY嫁?
作者: botsang 時間: 2015-9-20 11:05
Silverstone SG13B-Q (拉絲面)
Pros:
-為遊戲系統而設計的ITX機箱, 比CM Elite 110 仲要矮多1吋,闊度亦細D ...
t302 發表於 2015-1-23 00:32
請問師有兄,箱內自貼既防塵網從何處買得到?
我搵極都買唔到........
作者: exception 時間: 2015-9-20 18:13
Very nice!


