Board logo

標題: [開箱] Phanteks Enthoo EVOLV ITX [打印本頁]

作者: chriskbchan    時間: 2015-7-3 09:57     標題: Phanteks Enthoo EVOLV ITX

本帖最後由 chriskbchan 於 2015-7-3 10:48 編輯

睇咗好多個箱, 最終係去TB入咗呢個.
個箱好輕身, 但造工十分好, 唔覺唔穏陣.


本來仲有一個外紙皮箱 (一樣有Phanteks的logo), 被順豐撞到... 內箱就原好無缺.



前置200mm風扇, 可拆filter



左則有窗



ITX Case但好多位用, Phanteks  獨特設計魔術貼, 走線管理好容易


Phanteks 獨有, 可拉出裝水冷排
作者: chriskbchan    時間: 2015-7-3 10:04

砌咗成晚, 仲未開機試...


(唔記得影後面 )
作者: walechan    時間: 2015-7-3 12:08

Hi Ching, How did you ship this case to Hong Kong from Taobao? How much with the shipping costs?
作者: jack0922    時間: 2015-7-3 12:45

ITX黎講好大部,不過幾型仔
作者: 1112311123    時間: 2015-7-3 12:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chriskbchan    時間: 2015-7-3 12:57

本帖最後由 chriskbchan 於 2015-7-3 13:01 編輯

回覆 3# walechan


    約130港幣
    講起就一肚氣。賣家好快手就出貨,第二日(71前)已到香港(深圳寄出)
    但順豐以71人手不足為由,遲遲未安排收件,幾日打咗十幾個電話,
    仲喺度耍我,最後我親身去門市吹佢,唔係又要等多日。
    如果唔係賣家只用順豐直寄香港,打死唔再用,用轉運可能仲快!
作者: chriskbchan    時間: 2015-7-3 13:00

回覆 4# jack0922


    有考慮過其他如 Silverstone SG12, Fractal Design Core 500 (未出)
    呢部剛好夠大又放得落,即買。
作者: chriskbchan    時間: 2015-7-3 13:04

回覆 5# 1112311123


    http://b.mashort.cn/S.WJtmN?sm=54a3b6
    順豐$130
作者: chriskbchan    時間: 2015-7-3 13:25

參考
http://youtu.be/8t-ibmQ5kfE

我仲等緊張980Ti Hybrid
作者: prometheus    時間: 2015-7-3 13:56

點睇都唔多似ITX...
作者: tompkyou    時間: 2015-7-3 17:27

itx的意義何在...design唔錯,但點都似atx...
作者: gsmjmm    時間: 2015-7-3 17:44

回覆 9# chriskbchan


    Good .... thank for sharing !!!
作者: chriskbchan    時間: 2015-7-3 18:18

回覆 11# tompkyou


    實際上唔係咁大部,頂多係mATX size
作者: oupi    時間: 2015-7-3 19:02



作者: oupi    時間: 2015-7-3 19:05


後尾加左把AF140係機箱後面,但冇影到
作者: oupi    時間: 2015-7-3 19:12



作者: p805061010    時間: 2015-7-3 21:38

雖然好大但係好型
作者: chriskbchan    時間: 2015-7-3 23:07

回覆 14# oupi


    白色有全白版本咖喎?
作者: oupi    時間: 2015-7-3 23:17

回覆  oupi


    白色有全白版本咖喎?
chriskbchan 發表於 2015-7-3 23:07



    只有全白同全黑
作者: shing9367    時間: 2015-7-3 23:23

4月中睇ching介紹過,忍唔住入佐隻,除佐運費(南京運落嚟)
其他無投訴
用過的ITX机箱
聯力 pc q08
silverstone sg 05
喬思伯 U2
作者: chriskbchan    時間: 2015-7-4 00:26

回覆 19# oupi


    自已改?
作者: skw    時間: 2015-7-4 01:16

回覆 21# chriskbchan


佢可能買咗一部黑色,一部白色.再互相對掉部件.

.
作者: ramonmak    時間: 2015-7-4 02:21

回覆 1# chriskbchan

呢隻ITX箱雖然都唔細 但勝在內籠design好
我都計劃緊入呢隻全白 正物色緊塊ITX板
之前都好小見有人開呢隻牌子既箱 諗住搞惦之後出我人生第一篇開箱文 點知俾師兄你搶先一步
作者: AL131    時間: 2015-7-5 22:06

我想知2.5 SSD/HDD同3.5 HDD裝喺邊?
作者: chriskbchan    時間: 2015-7-5 22:58

本帖最後由 chriskbchan 於 2015-7-5 22:59 編輯

回覆 24# AL131


    呢張相左下角
   

    左上角可以裝 SSD, 不過我無用到.
   
作者: kenleung369    時間: 2015-7-6 11:59

外表無得頂
只係唔明點解ITX要整到咁大隻,重要唔係裝得多HDD
作者: uss280    時間: 2015-7-6 12:17

好型, 香港有冇賣??, 最衰Matx版個 I/O port 係右手邊, 好唔方便, ITX呢隻好好多
作者: bei6266    時間: 2015-7-6 12:22

回覆 6# chriskbchan

順豐人形狗係唔係集運一齊運落黎呀
作者: 1112311123    時間: 2015-7-6 12:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chriskbchan    時間: 2015-7-6 14:31

本帖最後由 chriskbchan 於 2015-7-6 14:33 編輯

回覆 29# 1112311123


    順豐上樓要再加$30 (定$35, 唔太肯定)
    可以同賣家講貨到付款, 即係收貨先比運費
作者: chriskbchan    時間: 2015-7-6 14:33

回覆 27# uss280


    香港無見過有得賣
作者: 1112311123    時間: 2015-7-6 15:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chriskbchan    時間: 2015-7-6 17:01

回覆 28# bei6266


    今次我用順豐直運
作者: edward08hk    時間: 2015-7-6 22:06

好靚不過真係大左D
作者: 1112311123    時間: 2015-7-6 23:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chriskbchan    時間: 2015-7-6 23:23

回覆 35# 1112311123


    唔係咖,直運運費照重量計,你可以問佢大約幾錢。
    或問佢有幾重,自已去順豐網頁有得計。
作者: 1112311123    時間: 2015-7-6 23:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wdafas    時間: 2015-7-7 06:59

個名都型D
作者: chriskbchan    時間: 2015-7-8 09:27

前面原本係白光LED, 覺得唔夠光, 自己改咗做超光藍色LED


作者: l0001    時間: 2015-7-18 02:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cactetra    時間: 2015-7-18 12:00

好正, 等緊香港有ATX賣街(希望)
作者: AL131    時間: 2015-8-1 00:41


作者: 1112311123    時間: 2015-8-1 01:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chriskbchan    時間: 2015-8-1 01:30

本帖最後由 chriskbchan 於 2015-8-1 14:57 編輯

回覆 42# AL131


    仲唔搣膠紙?
作者: AL131    時間: 2015-8-1 22:04

CHING你淘左?
1112311123 發表於 1-8-2015 01:30




呢個真係幾正
作者: AL131    時間: 2015-8-1 22:05

回覆 44# chriskbchan

怕花丫嘛
今日小小變身

作者: 1112311123    時間: 2015-8-1 22:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AL131    時間: 2015-8-1 22:36

運左幾錢?
1112311123 發表於 1-8-2015 22:32


連箱8XX
作者: 1112311123    時間: 2015-8-1 22:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: simonlorhk    時間: 2015-8-1 23:18

本帖最後由 simonlorhk 於 2015-8-1 23:20 編輯

好型, ITX大左D, 白色No. 1
作者: chris05    時間: 2015-8-13 02:04

我都淘左呢隻,真係唔錯,可惜z170 itx 板未有貨
作者: ioriwong    時間: 2015-8-13 14:18

個機箱外型又真係幾OK~不過價錢就真係幾貴下....
作者: chriskbchan    時間: 2015-8-13 17:01

個機箱外型又真係幾OK~不過價錢就真係幾貴下....
ioriwong 發表於 2015-8-13 14:18



    計及質量唔算貴了
作者: joiop    時間: 2015-8-16 00:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chris05    時間: 2015-8-16 00:39

前面有冇得20CM 扇改用14CM OR 12CM扇呢?
joiop 發表於 2015-8-16 00:08



    可以……
作者: chris05    時間: 2015-8-16 00:40

計及質量唔算貴了
chriskbchan 發表於 2015-8-13 17:01


同意,同250d咁既價錢差不多
作者: Kimojacky    時間: 2015-8-16 08:55

係,如果早啲見到呢個post,我都唔會考慮250d
作者: AL131    時間: 2015-8-16 16:12

同意,同250d咁既價錢差不多
chris05 發表於 16-8-2015 00:40


差不多價錢緊係買呢隻
作者: joiop    時間: 2015-8-16 20:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chris05    時間: 2015-8-16 21:46

回覆  chris05


    謝謝,另外我見機頂有入氣孔比冷排散熱,果度有防塵嗎? ...
joiop 發表於 2015-8-16 20:31

出風位沒塵網的
作者: jt9862    時間: 2015-8-18 15:17

正開箱
作者: black-knight    時間: 2015-8-19 17:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: astrial    時間: 2015-9-7 19:08

有冇師兄入手紅色版?
作者: fatrider555    時間: 2015-9-8 01:23

箱不錯, 謝師兄報告
作者: chriskbchan    時間: 2015-9-8 15:59

回覆 63# astrial


    紅色好似係限量版?
作者: astrial    時間: 2015-9-8 16:08

回覆  astrial


    紅色好似係限量版?
chriskbchan 發表於 2015-9-8 15:59


啱啱Google下,白殼黑膽 & 黑殼紅膽係新顏色,上個月24號先公佈

咁我再等等先

https://www.techpowerup.com/2154 ... pecial-edition.html
作者: ywong13    時間: 2015-9-12 12:35

230*375*395mm
這個尺寸 差不多是matx了
作者: 水皮的人    時間: 2015-9-14 23:09

其實如果用黎裝大卡唔知裝唔裝到...
作者: chris05    時間: 2015-9-14 23:15

其實如果用黎裝大卡唔知裝唔裝到...
水皮的人 發表於 2015-9-14 23:09


可裝30cm以下vga
作者: 水皮的人    時間: 2015-9-14 23:27

可裝30cm以下vga
chris05 發表於 2015-9-14 23:15

30cm...都可以裝到wo..
不過心目中想買asus 980ti好似有d勉強
作者: chriskbchan    時間: 2015-9-15 10:17

30cm...都可以裝到wo..
不過心目中想買asus 980ti好似有d勉強
水皮的人 發表於 2015-9-14 23:27



    大把位點會裝唔到
作者: chriskbchan    時間: 2015-9-15 14:14

可裝30cm以下vga
chris05 發表於 2015-9-14 23:15



    錯了, 可以support長至33cm GPU card
    http://www.phanteks.com/Enthoo-EVOLV-ITX.html
作者: 水皮的人    時間: 2015-9-15 14:56

錯了, 可以support長至33cm GPU card
chriskbchan 發表於 2015-9-15 14:14

33真係大卡都ok
作者: onlap    時間: 2015-9-16 01:27

都OK喔~~__~~~
作者: ramonmak    時間: 2015-9-16 14:16

留意只可裝2 slots卡
作者: pkseto    時間: 2016-1-9 01:34

it is too big but good looking
作者: NetSoul    時間: 2016-1-23 23:01

$805ggggg
作者: AL131    時間: 2016-1-24 15:40

ITX CASE多數都係2 slots PCI嘈架啦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2