作者: chriskbchan 時間: 2015-7-3 09:57 標題: Phanteks Enthoo EVOLV ITX
本帖最後由 chriskbchan 於 2015-7-3 10:48 編輯
睇咗好多個箱, 最終係去TB入咗呢個.
個箱好輕身, 但造工十分好, 唔覺唔穏陣.

本來仲有一個外紙皮箱 (一樣有Phanteks的logo), 被順豐撞到... 內箱就原好無缺.


前置200mm風扇, 可拆filter


左則有窗


ITX Case但好多位用, Phanteks 獨特設計魔術貼, 走線管理好容易

Phanteks 獨有, 可拉出裝水冷排
作者: chriskbchan 時間: 2015-7-3 10:04
砌咗成晚, 仲未開機試...

(唔記得影後面
作者: walechan 時間: 2015-7-3 12:08
Hi Ching, How did you ship this case to Hong Kong from Taobao? How much with the shipping costs?
作者: jack0922 時間: 2015-7-3 12:45
ITX黎講好大部,不過幾型仔
作者: 1112311123 時間: 2015-7-3 12:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chriskbchan 時間: 2015-7-3 12:57
本帖最後由 chriskbchan 於 2015-7-3 13:01 編輯
回覆 3# walechan
約130港幣
講起就一肚氣。賣家好快手就出貨,第二日(71前)已到香港(深圳寄出)
但順豐以71人手不足為由,遲遲未安排收件,幾日打咗十幾個電話,
仲喺度耍我,最後我親身去門市吹佢,唔係又要等多日。
如果唔係賣家只用順豐直寄香港,打死唔再用,用轉運可能仲快!
作者: chriskbchan 時間: 2015-7-3 13:00
回覆 4# jack0922
有考慮過其他如 Silverstone SG12, Fractal Design Core 500 (未出)
呢部剛好夠大又放得落,即買。
作者: chriskbchan 時間: 2015-7-3 13:04
回覆 5# 1112311123
http://b.mashort.cn/S.WJtmN?sm=54a3b6
順豐$130
作者: chriskbchan 時間: 2015-7-3 13:25
參考
http://youtu.be/8t-ibmQ5kfE
我仲等緊張980Ti Hybrid
作者: prometheus 時間: 2015-7-3 13:56
點睇都唔多似ITX...
作者: tompkyou 時間: 2015-7-3 17:27
itx的意義何在...design唔錯,但點都似atx...
作者: gsmjmm 時間: 2015-7-3 17:44
回覆 9# chriskbchan
Good .... thank for sharing !!!
作者: chriskbchan 時間: 2015-7-3 18:18
回覆 11# tompkyou
實際上唔係咁大部,頂多係mATX size
作者: oupi 時間: 2015-7-3 19:02

作者: oupi 時間: 2015-7-3 19:05

後尾加左把AF140係機箱後面,但冇影到
作者: oupi 時間: 2015-7-3 19:12

作者: p805061010 時間: 2015-7-3 21:38
雖然好大但係好型
作者: chriskbchan 時間: 2015-7-3 23:07
回覆 14# oupi
白色有全白版本咖喎?
作者: oupi 時間: 2015-7-3 23:17
只有全白同全黑
作者: shing9367 時間: 2015-7-3 23:23
4月中睇ching介紹過,忍唔住入佐隻,除佐運費(南京運落嚟)
其他無投訴
用過的ITX机箱
聯力 pc q08
silverstone sg 05
喬思伯 U2
作者: chriskbchan 時間: 2015-7-4 00:26
回覆 19# oupi
自已改?
作者: skw 時間: 2015-7-4 01:16
回覆 21# chriskbchan
佢可能買咗一部黑色,一部白色.再互相對掉部件.
.
作者: ramonmak 時間: 2015-7-4 02:21
回覆 1# chriskbchan
呢隻ITX箱雖然都唔細 但勝在內籠design好
我都計劃緊入呢隻全白 正物色緊塊ITX板
之前都好小見有人開呢隻牌子既箱 諗住搞惦之後出我人生第一篇開箱文 點知俾師兄你搶先一步
作者: AL131 時間: 2015-7-5 22:06
我想知2.5 SSD/HDD同3.5 HDD裝喺邊?
作者: chriskbchan 時間: 2015-7-5 22:58
本帖最後由 chriskbchan 於 2015-7-5 22:59 編輯
回覆 24# AL131
呢張相左下角

左上角可以裝 SSD, 不過我無用到.

作者: kenleung369 時間: 2015-7-6 11:59
外表無得頂
只係唔明點解ITX要整到咁大隻,重要唔係裝得多HDD

作者: uss280 時間: 2015-7-6 12:17
好型, 香港有冇賣??, 最衰Matx版個 I/O port 係右手邊, 好唔方便, ITX呢隻好好多
作者: bei6266 時間: 2015-7-6 12:22
回覆 6# chriskbchan
順豐人形狗係唔係集運一齊運落黎呀
作者: 1112311123 時間: 2015-7-6 12:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chriskbchan 時間: 2015-7-6 14:31
本帖最後由 chriskbchan 於 2015-7-6 14:33 編輯
回覆 29# 1112311123
順豐上樓要再加$30 (定$35, 唔太肯定)
可以同賣家講貨到付款, 即係收貨先比運費
作者: chriskbchan 時間: 2015-7-6 14:33
回覆 27# uss280
香港無見過有得賣
作者: 1112311123 時間: 2015-7-6 15:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chriskbchan 時間: 2015-7-6 17:01
回覆 28# bei6266
今次我用順豐直運
作者: edward08hk 時間: 2015-7-6 22:06
好靚不過真係大左D
作者: 1112311123 時間: 2015-7-6 23:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chriskbchan 時間: 2015-7-6 23:23
回覆 35# 1112311123
唔係咖,直運運費照重量計,你可以問佢大約幾錢。
或問佢有幾重,自已去順豐網頁有得計。
作者: 1112311123 時間: 2015-7-6 23:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wdafas 時間: 2015-7-7 06:59
個名都型D
作者: chriskbchan 時間: 2015-7-8 09:27
前面原本係白光LED, 覺得唔夠光, 自己改咗做超光藍色LED

作者: l0001 時間: 2015-7-18 02:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cactetra 時間: 2015-7-18 12:00
好正, 等緊香港有ATX賣街(希望)
作者: AL131 時間: 2015-8-1 00:41

作者: 1112311123 時間: 2015-8-1 01:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chriskbchan 時間: 2015-8-1 01:30
本帖最後由 chriskbchan 於 2015-8-1 14:57 編輯
回覆 42# AL131
仲唔搣膠紙?
作者: AL131 時間: 2015-8-1 22:04
呢個真係幾正
作者: AL131 時間: 2015-8-1 22:05
回覆 44# chriskbchan
怕花丫嘛

今日小小變身

作者: 1112311123 時間: 2015-8-1 22:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AL131 時間: 2015-8-1 22:36
連箱8XX
作者: 1112311123 時間: 2015-8-1 22:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: simonlorhk 時間: 2015-8-1 23:18
本帖最後由 simonlorhk 於 2015-8-1 23:20 編輯
好型, ITX大左D, 白色No. 1

作者: chris05 時間: 2015-8-13 02:04
我都淘左呢隻,真係唔錯,可惜z170 itx 板未有貨
作者: ioriwong 時間: 2015-8-13 14:18
個機箱外型又真係幾OK~不過價錢就真係幾貴下....
作者: chriskbchan 時間: 2015-8-13 17:01
計及質量唔算貴了
作者: joiop 時間: 2015-8-16 00:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chris05 時間: 2015-8-16 00:39
可以……
作者: chris05 時間: 2015-8-16 00:40
同意,同250d咁既價錢差不多
作者: Kimojacky 時間: 2015-8-16 08:55
係,如果早啲見到呢個post,我都唔會考慮250d
作者: AL131 時間: 2015-8-16 16:12
差不多價錢緊係買呢隻
作者: joiop 時間: 2015-8-16 20:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chris05 時間: 2015-8-16 21:46
出風位沒塵網的
作者: jt9862 時間: 2015-8-18 15:17
正開箱
作者: black-knight 時間: 2015-8-19 17:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: astrial 時間: 2015-9-7 19:08
有冇師兄入手紅色版?
作者: fatrider555 時間: 2015-9-8 01:23
箱不錯, 謝師兄報告
作者: chriskbchan 時間: 2015-9-8 15:59
回覆 63# astrial
紅色好似係限量版?
作者: astrial 時間: 2015-9-8 16:08
啱啱Google下,白殼黑膽 & 黑殼紅膽係新顏色,上個月24號先公佈
咁我再等等先
https://www.techpowerup.com/2154 ... pecial-edition.html
作者: ywong13 時間: 2015-9-12 12:35
230*375*395mm
這個尺寸 差不多是matx了
作者: 水皮的人 時間: 2015-9-14 23:09
其實如果用黎裝大卡唔知裝唔裝到...
作者: chris05 時間: 2015-9-14 23:15
可裝30cm以下vga
作者: 水皮的人 時間: 2015-9-14 23:27
30cm...都可以裝到wo..
不過心目中想買asus 980ti好似有d勉強
作者: chriskbchan 時間: 2015-9-15 10:17
大把位點會裝唔到
作者: chriskbchan 時間: 2015-9-15 14:14
錯了, 可以support長至33cm GPU card
http://www.phanteks.com/Enthoo-EVOLV-ITX.html
作者: 水皮的人 時間: 2015-9-15 14:56
33真係大卡都ok
作者: onlap 時間: 2015-9-16 01:27
都OK喔~~__

作者: ramonmak 時間: 2015-9-16 14:16
留意只可裝2 slots卡
作者: pkseto 時間: 2016-1-9 01:34
it is too big but good looking
作者: NetSoul 時間: 2016-1-23 23:01
$805ggggg
作者: AL131 時間: 2016-1-24 15:40
ITX CASE多數都係2 slots PCI嘈架啦


