作者: bugsbugs 時間: 2015-11-16 22:40 標題: Jonsbo W2
11-11 特價買左,質量唔錯,SIZE一流。 Fit 晒我放 DAC 喺上面
兩層盒
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841861&k=9fd03168f1f32d7176294f769c1f644f&t=1782185249&sid=R2b1CYAp4P

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841862&k=76531a725e496bdef343cb1d4acad91a&t=1782185249&sid=R2b1CYAp4P

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841863&k=3b0a1b37e2b703fd461ea15aedac2108&t=1782185249&sid=R2b1CYAp4P

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841864&k=bbd4695985be106dd4eec0191708797d&t=1782185249&sid=R2b1CYAp4P

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841865&k=eb4a53223afaa159554f455db6d3e745&t=1782185249&sid=R2b1CYAp4P

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841866&k=957b4d97a40cc6a9e2f8e12fe98db110&t=1782185249&sid=R2b1CYAp4P

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841867&k=c0ea7f25db351ca387e9876208f9e192&t=1782185249&sid=R2b1CYAp4P

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841868&k=ba371930a5f27ae295803cc1ee0e1b31&t=1782185249&sid=R2b1CYAp4P

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841869&k=141554b7e0ec0783122e164389b1a5fe&t=1782185249&sid=R2b1CYAp4P

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841870&k=e5637dfcb543b665e3b95da7a8497da6&t=1782185249&sid=R2b1CYAp4P

作者: gsmjmm 時間: 2015-11-16 23:27
好靚仔wow... 上個月 幫果 friend 出左 部 i7 出左件 銀色沒側透 ...都要 $ *((
4條1 有幾靚價 ???
作者: bugsbugs 時間: 2015-11-16 23:30
計晒11-11優惠 RMB566 但運費要 HKD140. 香港問過無側透,無計
作者: F3lixChan 時間: 2015-11-17 16:13
幾好睇
作者: jason930 時間: 2015-11-17 22:03
設計幾特別喎
作者: bugsbugs 時間: 2015-11-17 22:07
左右兩倉,走線方便。 Size 唔太大,幾好
作者: 隨機人生 時間: 2015-11-20 15:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 啦la 時間: 2015-11-20 16:06
如果io係置頂就好了
作者: bugsbugs 時間: 2015-11-20 22:28
買左Lee Pack野,下星期裝埋佢
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1842981&k=29115bc42a49f54a8b9c6705be4fab20&t=1782185249&sid=R2b1CYAp4P

作者: chris05 時間: 2015-11-20 23:40
呢個箱設計最失敗就係i/o 接口喺右手面,……
作者: wa1537 時間: 2015-11-21 21:43
好似幾ok喎!
作者: 隨機人生 時間: 2015-11-21 21:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bugsbugs 時間: 2015-11-26 12:13
換風扇,加燈,靚晒
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1844292&k=fef515f0d82b381e51ef81de1a53cd61&t=1782185249&sid=R2b1CYAp4P

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1844293&k=84b81fca6d4c7ade8d86e34839e71b4c&t=1782185249&sid=R2b1CYAp4P

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1844294&k=8fed5d1230a95986599db04537c1203c&t=1782185249&sid=R2b1CYAp4P

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1844295&k=1b2fb4d787ee3af526beb1630daa03b5&t=1782185249&sid=R2b1CYAp4P

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1844296&k=a303bba7b914edb29381b6b4dcb3ac8b&t=1782185249&sid=R2b1CYAp4P

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1844297&k=e068c6e1fd330553473a27ae8019bdb1&t=1782185249&sid=R2b1CYAp4P

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1844298&k=d3cd0e461a06dafc585e1337643b04f0&t=1782185249&sid=R2b1CYAp4P

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1844299&k=0788e02b4d0ff4342df0b5462c876e4c&t=1782185249&sid=R2b1CYAp4P

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1844300&k=eaad57fd452b9a25c0b16f7e6ee39b3b&t=1782185249&sid=R2b1CYAp4P

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1844301&k=8642d476b9884b82142843282647393a&t=1782185249&sid=R2b1CYAp4P

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1844302&k=c1089e5ace321a8cedeaf5c3984655c4&t=1782185249&sid=R2b1CYAp4P

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1844303&k=8347e50cf91bfb79e8d20eaa4fa7d2ea&t=1782185249&sid=R2b1CYAp4P

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1844304&k=35c06c5987022cc861e5ddb991562f95&t=1782185249&sid=R2b1CYAp4P

作者: gsmjmm 時間: 2015-11-26 15:15
GOOOOooooooooOOOOD !!!
作者: likson2003 時間: 2015-11-26 17:19
呢隻野好靚不過冇DVD位
作者: hkjake 時間: 2016-1-10 21:56
回覆 10# chris05
冇錯!!!!完全正解
作者: hkjake 時間: 2016-1-10 21:57
回覆 15# likson2003
有DVD位,不過係後面出


