作者: 6666 時間: 2020-9-6 20:15 標題: 終於入手 LIAN LI 011DX
本帖最後由 6666 於 2020-9-6 20:21 編輯
請問散熱風扇出入風方向,機箱底 12 X 3 入風,機箱頂 360 出風,請問側面 120 X 3 入風定係出風好?下星期日裝機,謝謝!
作者: kcthomlau 時間: 2020-9-6 21:10
隻360放上面
入風係下面
即係冷風向上吹
我會順住個方向
側板下入風, 而上係出風
帶動返整個由下至上吹既對流
作者: 6666 時間: 2020-9-6 22:47
師兄你好!因為聯力建議側板出風,這樣雙艙內的硬碟會很熱,在 YOUTUBE 側板出入風都有人用。
作者: K.F 時間: 2020-9-7 00:58
本帖最後由 K.F 於 2021-4-18 12:54 編輯
Delete
作者: kcthomlau 時間: 2020-9-7 15:25
出入風要平衡
而且要顧及對流
全出或者全入都未必理想
作者: A君 時間: 2020-9-7 18:25
我認為冷排放側板抽入
底入風、頂出風
作者: 6666 時間: 2020-9-7 18:30
見很多師兄隻 360 放側板出風
作者: 6666 時間: 2020-9-7 18:32
請問如果冷排側板抽入熱風會否吹入機箱內?
作者: A君 時間: 2020-9-7 19:21
這樣可確保冷排吸到冷風,抽出的話會吸到顯示卡熱風
當然你可以選擇抽出的
作者: A君 時間: 2020-9-7 19:26
你諗下,側面出風的話,要個隔塵網黎做咩?
作者: 6666 時間: 2020-9-7 20:56
謝謝 A SIR 分析,如果機底 120 X 3 入風,側板 120 X 3 入風,機頂 360 一體水出風可以嗎?
作者: 1chi 時間: 2020-9-8 01:01
我就淘左620Q 送埋垂直顯卡支架+跟六把ARGB風扇
599人仔
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: aS-91 時間: 2020-9-9 21:07
我測試過後 維持360頂抽(3x a12x25),側3x12抽入(EK 360 FAN),底2把抽入 (a12x25)
試過360側抽入,頂x3抽風,底x2抽入,RAM同DISPLAY都升溫
作者: 6666 時間: 2020-9-9 22:05
我測試過後 維持360頂抽(3x a12x25),側3x12抽入(EK 360 FAN),底2把抽入 (a12x25)
試過360側抽入,頂x3抽 ...
aS-91 發表於 2020-9-9 21:07
師兄你好!即是機底 120 X 3 入風,機側 120 X 3 入風,機頂 360 一體水抽出,這樣比較好?我星期日裝機。
作者: aS-91 時間: 2020-9-9 23:03
係,我偏向防塵優先(正壓),所以先用比較多抽入
底只用2個,因有Sound card 頂風,所以底部最後唔裝,只裝2個
Radiator 放側面會造成RAM/SSD/DISPLAY都高過擺頂 (4-5度)
同埋冷排擺頂正常係最好
[youtube]BbGomv195sk[/youtube]
fan setup 可以參考下呢條片,唔一定要裝晒咁多隻FAN,廢事咁大塵
[youtube]KU6vIDpNaxw[/youtube]
作者: 6666 時間: 2020-9-10 06:21
回覆 15# aS-91
謝謝師兄教路

