Board logo

標題: WM7 部份新規格不慎流出, Motorola 仍繼續為 WM7 開發出力 [打印本頁]

作者: Phil_123    時間: 2009-12-4 22:57     標題: WM7 部份新規格不慎流出, Motorola 仍繼續為 WM7 開發出力

http://wmpoweruser.com/?p=10933
http://msftkitchen.com/2009/12/w ... ile-7-and-more.html

WM7 重點包括唔少用 Silverlight 開發既程式, 全新 Pocket IE7 browser, USB OTG driver (做 USB host), 遊戲亦係 WM7 既重點開發功能之一 如果有 WM 版 Xbox game 就正囉
作者: GraphiteCube    時間: 2009-12-4 23:15

原帖由 Phil_123 於 4/12/2009 22:57 發表
http://wmpoweruser.com/?p=10933
http://msftkitchen.com/2009/12/w ... ile-7-and-more.html

WM7 重點包括唔少用 Silverlight 開發既程式, 全新 Pocket IE7 browser,  ...

如果有 WM 版 Xbox game 就正囉
我諗起Zune HD嘅Games.

[ 本帖最後由 GraphiteCube 於 2009-12-4 23:15 編輯 ]
作者: bc2003    時間: 2009-12-5 03:13

zune hd 可以出到mobile 既話都幾吸引
作者: kezzini    時間: 2009-12-5 12:28

咁係條街到都可以解成就
作者: Polynomials    時間: 2009-12-5 13:03

Silver Light~~
我諗會好似Zune HD咁

但係唔知會唔會要夾GPU
而家兩粒U當道 (ATI / PowerVR)
可能D軟件會嚴重唔夾嘅咁
作者: eric09236    時間: 2009-12-5 14:35

我都覺得ZUNE HD係用黎試下水温
作者: Phil_123    時間: 2009-12-5 14:41

原帖由 Polynomials 於 2009-12-5 13:03 發表
Silver Light~~
我諗會好似Zune HD咁

但係唔知會唔會要夾GPU
而家兩粒U當道 (ATI / PowerVR)
可能D軟件會嚴重唔夾嘅咁
應該會用 Qualcomm...
作者: bc2003    時間: 2009-12-6 05:35

睇片ZUNE HD用TEGRA, 好鬼順
作者: Polynomials    時間: 2009-12-6 09:02

原帖由 bc2003 於 2009-12-6 05:35 發表
睇片ZUNE HD用TEGRA, 好鬼順

Tegra Graphic果 part就順, 但仲係ARM11, 可能行program慢D





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2