Board logo

標題: 買DV好唔好? [打印本頁]

作者: Finnish    時間: 2008-12-23 23:47     標題: 買DV好唔好?

我無攝影經驗
不過DSLR太多選擇都唔知邊隻好
如果買DV有咩好介紹?
同埋要注意d咩
作者: 清風浮雲    時間: 2008-12-23 23:52

你目的係拍片定係影相先... 拍片就係拍片... 影相就係影相...
作者: Finnish    時間: 2008-12-23 23:55

原帖由 清風浮雲 於 2008-12-23 23:52 發表
你目的係拍片定係影相先... 拍片就係拍片... 影相就係影相...

2樣都想
作者: 阿勤    時間: 2008-12-23 23:57

5d2
作者: astray    時間: 2008-12-23 23:58

咁兩樣都買
作者: Finnish    時間: 2008-12-24 00:05

原帖由 阿勤 於 2008-12-23 23:57 發表
5d2
我諗住買d唔好咁貴既學下先
作者: Finnish    時間: 2008-12-24 00:06

原帖由 astray 於 2008-12-23 23:58 發表
咁兩樣都買
超出預算
作者: DeathSon    時間: 2008-12-24 00:06

D90囉...拍片dslr都冇乜邊部機
dv影相又唔掂

[ 本帖最後由 DeathSon 於 2008-12-24 00:07 編輯 ]
作者: Finnish    時間: 2008-12-24 00:37

原帖由 DeathSon 於 2008-12-24 00:06 發表
D90囉...拍片dslr都冇乜邊部機
dv影相又唔掂
呢部唔錯
不過唔明點解要限制拍片時間
有冇辦法唔俾佢閹割呢個功能?
作者: DarkHero    時間: 2008-12-24 01:35

有乜片要連續咁長?
剪時咪好煩囉
除非你拍d 唔使剪一take 過個d
作者: westkenny    時間: 2008-12-24 01:42

依家d高清DV都好平,上個禮拜買咗HF100(冇內閃), 送兩電16G Class6袋,三腳都係五千幾,張咭就咁插落PS3即播好方便!

[ 本帖最後由 westkenny 於 2008-12-24 01:45 編輯 ]
作者: johnnylth2    時間: 2008-12-24 01:52

原帖由 westkenny 於 2008-12-24 01:42 發表
依家d高清DV都好平,上個禮拜買咗HF100(冇內閃), 送兩電16G Class6袋,三腳都係五千幾,張咭就咁插落PS3即播好方便!

用緊~呢部機係除左剪片之外~其他野唔錯~
電又耐用~
作者: 隆美爾少將    時間: 2008-12-24 01:55

原帖由 johnnylth2 於 2008-12-24 01:52 發表

用緊~呢部機係除左剪片之外~其他野唔錯~
電又耐用~

用咩sw剪?

[ 本帖最後由 隆美爾少將 於 2008-12-24 01:56 編輯 ]
作者: johnnylth2    時間: 2008-12-24 02:06

原帖由 隆美爾少將 於 2008-12-24 01:55 發表

用咩sw剪?

VS12
作者: Finnish    時間: 2008-12-24 03:23

原帖由 westkenny 於 2008-12-24 01:42 發表
依家d高清DV都好平,上個禮拜買咗HF100(冇內閃), 送兩電16G Class6袋,三腳都係五千幾,張咭就咁插落PS3即播好方便!

感謝提供方案
內閃係咩黎
同埋去邊度買好d

[ 本帖最後由 Finnish 於 2008-12-24 03:25 編輯 ]
作者: westkenny    時間: 2008-12-24 07:59

原帖由 Finnish 於 2008-12-24 03:23 發表

感謝提供方案
內閃係咩黎
同埋去邊度買好d

內置快閃記憶体,有HF10內閃16GHF11閃32G但貴千幾二千其它嘢又一樣,變相HF100買多幾張SDHC仲抵!

[ 本帖最後由 westkenny 於 2008-12-24 08:10 編輯 ]
作者: 清風浮雲    時間: 2008-12-24 09:36

原帖由 Finnish 於 2008-12-24 00:37 發表
呢部唔錯
不過唔明點解要限制拍片時間
有冇辦法唔俾佢閹割呢個功能?


好似話係FAT問題
作者: 清風浮雲    時間: 2008-12-24 09:37

我都係果句, 拍片就係拍片, 唔好諗住DV有影相功能
就可以當埋相機用... 出到黎既效果可能好似一部傻瓜機咁...
作者: johnnylth2    時間: 2008-12-24 09:54

原帖由 清風浮雲 於 2008-12-24 09:36 發表


好似話係FAT問題

fat32只係食倒2gb大既file~ 如果d機全部可以行ntfs就話姐~
作者: 清風浮雲    時間: 2008-12-24 10:11

原帖由 johnnylth2 於 2008-12-24 09:54 發表

fat32只係食倒2gb大既file~ 如果d機全部可以行ntfs就話姐~


有辣有唔辣啦, 學前面有位師兄講, 除非要一take過,
如果唔係每次10分鐘都應該ok既
作者: westkenny    時間: 2008-12-24 10:38

AVCHD用mts 1 pause 1 files,插咭用ps3可以continued play/HDMI /色差直入電視連播, 否則用VS/TMPGEnc 4.0 XPress 接上連播!
作者: cheongt    時間: 2008-12-24 16:45

咁拍高清片既dc和5d2比邊樣拍片勁d
作者: DarkHero    時間: 2008-12-24 17:12

我諗係5d2勁d~畫質黎計
L鏡vs 普通鏡喎
大感光vs細感光
作者: Finnish    時間: 2008-12-24 18:11

原帖由 westkenny 於 2008-12-24 07:59 發表

內置快閃記憶体,有HF10內閃16GHF11閃32G但貴千幾二千其它嘢又一樣,變相HF100買多幾張SDHC仲抵!

唔該哂
咁邊度買好,真係唔太熟適
作者: westkenny    時間: 2008-12-24 22:06

原帖由 Finnish 於 2008-12-24 18:11 發表

唔該哂
咁邊度買好,真係唔太熟適


成成,百記都賣緊57xx !
作者: Finnish    時間: 2008-12-25 01:18

原帖由 westkenny 於 2008-12-24 22:06 發表


成成,百記都賣緊57xx !

係邊度架





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2