作者: rice007 時間: 2009-10-5 17:54 標題: 小弟要向消委會, 投訴Canon~
我買左部Canon PS A2000 IS 一年都未夠~
重有保養~
因為LCD MON有塵(唔係鏡頭有塵), 令左去Canon尖沙咀維修中心除塵...
點知...
出事啦...除塵, 變左成支鏡同我換左, 支鏡對焦有問題, 開機關機, 鏡頭伸出伸入,
都會發出, 卡卡卡卡卡, 吱吱吱吱吱既聲...
快門變到好遲鈍同慢, 除非光線極度充足, 否則都係慢~
於事小弟因為呢件事, 而家整到第4次...
Canon維修部同我講, 『佢地整完既鏡, 係支支都會有呢d聲...』
我馬上送三字經比佢, 騙我細路仔唔識野咩...
我由A80, A620, 到而家450D,
點會有呢D問題...
重要佢大廠, 自己都有出鏡頭, 竟然同我係到吹水...
我要求佢地換機, 結果Canon話唔換...



以上係單據
最大問題係, 邊可能, 原廠維修, 整完出黎
同我講, 有怪聲係正常, 叫我接受
我點接受??
本來部機只係lcd mon有粒塵,
我自己拆開佢, 吹走粒塵都得啦,
而家整完, 攪到壞哂, 同我講, 叫我接受
同我講, 呢d聲係我心理作用~唔好太留心~
等如, 我買部車, 本來無事既, 只係入廠check下,
check完, 番黎, 副偈行一行都發出怪聲, 重要行行下死火,
然後原廠同我講, 無事架, 你心理作用渣~
大佬呀?! 呢d重唔係欺騙= =?!
最衰當時無錄佢音\_/
但係無論如何, 我唔係為左一部千幾蚊既機而勞氣
而係為左佢地咁樣推卸責任, 咁差既售後服務,
向消委會作出投訴~
小弟已經致電消委會,
未來幾日就會傳真投訴信, 據單, 資料等等比消委會,
交由消委會向Canon正式~~~
溝通下~
作者: fo2live 時間: 2009-10-5 17:56
你打咁大篇野, 好似想比canon 睇, 你better 寄比佢地director
作者: rice007 時間: 2009-10-5 17:57
我已經SD左幾次投訴信比CANON
完全無用~~~~~
所以等我攪大件事佢
睇佢點死~
最大問題係, 佢地維修中心既人,
打黎, 誤導消費者\__/
呢樣最衰, 整唔到咪直接話整唔到lo
竟然講大話, 厄消費者,
重要話我地換既新鏡頭, 支支都係咁既聲,
對唔住, 我真係接受唔到,
一部維修完既機, 竟然有咁既問題...
大佬呀, 我唔要求100%整好同新機一樣
至少唔會而家咁, 發出怪聲, 支卡支卡支卡, (唔係機械伸縮既聲)
而係有野頂住頂住, 有野係入面, 有問題,
完全唔正常既聲,
K LEI KA LA 既聲, 點接受~
[ 本帖最後由 rice007 於 2009-10-5 18:01 編輯 ]
作者: Knight 時間: 2009-10-5 17:58
支持你, 加油 !
作者: 65c02 時間: 2009-10-5 18:01
原帖由 rice007 於 2009-10-5 17:57 發表
我已經SD左幾次投訴信比CANON
完全無用~~~~~![]()
![]()
所以等我攪大件事佢
睇佢點死~![]()
![]()
最大問題係, 佢地維修中心既人,
打黎, 誤導消費者\__/
呢樣最衰, 整唔到咪直接話整唔到lo
竟然 ...
send to fruit daily
作者: rice007 時間: 2009-10-5 18:03
正準備如此~
各位認為, SD去生果日報,
同消委會, 一齊POP CANON
會點呢...
作者: fo2live 時間: 2009-10-5 18:05
乜你認為 "消委會" 會有用???
我建議你去apple 投訴版
效果會好好多
作者: rice007 時間: 2009-10-5 18:07
明白明白...
希望呢星期內見報啦...
作者: shinnAska 時間: 2009-10-5 21:09
蘋果只係會幫你refer番去CS, 搵東方啦
作者: free3sky 時間: 2009-10-5 22:45
唔整好過整
send a letter to JP canon la
有用些
[ 本帖最後由 free3sky 於 2009-10-5 22:47 編輯 ]
作者: terrorist@hkepc 時間: 2009-10-5 22:58
use FORMAL English to describe the problem POLITELY, this might works~
also, u may ask them if it's possible to repair in Japan(send them by courier)~
作者: rice007 時間: 2009-10-5 23:10
你有冇jp canon 既e-mail address?
我搵極都無...
作者: rice007 時間: 2009-10-5 23:12
原帖由 terrorist@hkepc 於 2009-10-5 22:58 發表
![]()
use FORMAL English to describe the problem POLITELY, this might works~
also, u may ask them if it's possible to repair in Japan(send them by courier)~
係呀, 之前我就係見網友咁做有用~
所以~
我都想咁做~
作者: Giroro伍長 時間: 2009-10-5 23:28
Send去日本總公司畀總裁,佢地一定會極度重視!
作者: raymond_y 時間: 2009-10-6 00:22
個案十分同情,但愛莫能助,而你d行動都應該唔會幫到你d咩....所以唔好抱太大期望...
作者: lsman1 時間: 2009-10-6 00:24
know so internal info?
作者: rice007 時間: 2009-10-6 01:26
Canon Japan 係咪
cpqa@web.canon.co.jp
?
作者: sony-vaio 時間: 2009-10-6 07:54
Ching,買得Canon就要預左有呢種良好服務‧
作者: good16 時間: 2009-10-6 11:46
canon 個網我都找唔到佢的email,
不過domain 的registrar 係:
admin@web.canon.co.jp
cpqa@web.canon.co.jp << 網上多人寄去呢道
http://www.jpcanon.com/index.html << JP Canon Association
祝你好運
作者: FW河本鬼茂 時間: 2009-10-6 12:00
我好多年前直接寄信去日本畀Sony總裁,投訴CRT mon死點,之後冇幾耐香港Sony即刻主動聯絡我,派工程師上門來check,check完證實有問題,安排退錢。
作者: ToRoGene 時間: 2009-10-6 12:52
搞到咁大獲....
作者: rice007 時間: 2009-10-6 16:45
今日先上完Canon
佢地企到硬一硬, 重搵部所謂既STANDARD既機
出黎一齊試, 但係好大問題係...
點解standard機同整完既一樣
都係有怪聲
但係新機買, 無呢d聲...
所以最後我地都無接受到...
然後...而家真係向消委會同報紙方面投訴...
我叫佢地直接sd去日本, 死都唔肯...
哈哈....極好既服務...
作者: rice007 時間: 2009-10-6 17:38
小弟想問...
假如部機...
因為不知名既原因...
而令到部機...
唔著...
或者電子零件燒左...
canon肯唔肯換新機呢...
話哂以前都做手機維修...
不知名既原因而唔著機, 好多方面發生...
(唔關我事架...無神神壞架...哈.....古惑中)
作者: 阿勤 時間: 2009-10-6 20:35
原帖由 rice007 於 2009-10-6 17:38 發表
小弟想問...
假如部機...
因為不知名既原因...
而令到部機...
唔著...
或者電子零件燒左...
canon肯唔肯換新機呢...![]()
話哂以前都做手機維修...
不知名既原因而唔著機, 好多方面發生...![]()
(唔關我事架...無神神壞架...哈.....古惑中)![]()
唔好傻啦,CHECK到架
作者: 阿勤 時間: 2009-10-6 20:36
原帖由 rice007 於 2009-10-6 16:45 發表
今日先上完Canon
佢地企到硬一硬, 重搵部所謂既STANDARD既機
出黎一齊試, 但係好大問題係...
點解standard機同整完既一樣
都係有怪聲
但係新機買, 無呢 ...
我睇完,我心中有兩個問題" 既然兩部一樣既機,都發出同一個聲,咁唔代表正常嗎?"
第二買果時無聲,Fortress 鋪面嘈唔嘈呢? 比較起Canon CS 會唔會嘈D呢?
[ 本帖最後由 阿勤 於 2009-10-6 20:40 編輯 ]
作者: 阿勤 時間: 2009-10-6 20:37
抽水真快
作者: rice007 時間: 2009-10-7 00:25
原帖由 阿勤 於 2009-10-6 20:36 發表
我睇完,我心中有兩個問題" 既然兩部一樣既機,都發出同一個聲,咁唔代表正常嗎?"
第二買果時無聲,Fortress 鋪面嘈唔嘈呢? 比較起Canon CS 會唔會嘈D呢?
![]()
部機新買番黎同比canon整之前
都無怪聲...
整完就有...
同埋canon比我地一齊試果部標準機...
部標準機, 支鏡, 我無認錯既話...
係佢上次換走左....果支鏡黎...
因為....有d花痕...我認得...
如果佢真係咁狗...
將支有問題既鏡, 換上去,
然後同我講, 呢部叫標準機既話...
我....投降...
大廠可以咁玩小市民...
我認得果支鏡, 果兩塊葉中間, 有少少摺起既痕...
我部a2000is上次比佢整果陣, 果支有問題鏡就係咁...
所以令我非常之懷疑...
作者: rice007 時間: 2009-10-7 00:30
係一世都唔會拆開...
我留意到果部所謂標準機...
LCD 有3~4粒塵...
重要支鏡頭, 九成似我之前果支黎
無拆開過?
叫我點信...
我以前做手機維修...
LCD吹塵, 貼鏡頭, 換鏡頭,
成塊LCD都拆出黎, 反光片, 一塊塊同你玩都得
同我講, 呢部機無拆開過...標準機
我小市民, 無得 叉撚處 佢
我無計
但CANON可以咁樣玩野,
佩服佩服, 一間大廠, 咁樣玩小市民
整壞我部機, 唔換鏡, 唔理,
叫我接受, CANON好野, 我以後都唔想再買CANON既機啦~
作者: lsman1 時間: 2009-10-7 01:06
so what is the word form the HQ?
作者: DCMASTER 時間: 2009-10-7 20:14
見到楼主的POST,知道我親身遇到 CANON 的(優質服務)不是個別事件,
同樣是醫頭整跛腳,仲指鹿馬死口唔認有問題,當正你係儍仔,可能佢地己經用E招打發了好多儍仔
但我遇到的比你嚴重得多,已和CANON交手了3個月,已準備好投訴到日本HQ,傳媒同消委會,現正等CANON數日後的正式答覆再進行下一步.
己浪費了我10工作天以上,我不妨再玩大D
只有表面的優質服務,正不該!!
作者: 阿勤 時間: 2009-10-7 20:16
原帖由 DCMASTER 於 2009-10-7 20:14 發表
見到楼主的POST,知道我親身遇到 CANON 的(優質服務)不是個別事件,
同樣是醫頭整跛腳,仲指鹿馬死口唔認有問題,當正你係儍仔,可能佢地己經用E招打發了好多儍仔
但我遇到的比你嚴重得多,已和CANON交手了3個月,已準備好投訴到日本HQ,傳媒同消委會,現正等CANON數日後的正式答覆再進行下一步.
己浪費了我10工作天以上,我不妨再玩大D
只有表面的優質服務,正不該!!
講多D黎聽下
作者: rice007 時間: 2009-10-7 21:48
原帖由 DCMASTER 於 2009-10-7 20:14 發表
見到楼主的POST,知道我親身遇到 CANON 的(優質服務)不是個別事件,
同樣是醫頭整跛腳,仲指鹿馬死口唔認有問題,當正你係儍仔,可能佢地己經用E招打發了好多儍仔
但我遇到的比你嚴重得多,已和CANON交手了3個月,已準備好投訴到日本HQ,傳媒同消委會,現正等CANON數日後的正式答覆再進行下一步.
己浪費了我10工作天以上,我不妨再玩大D
只有表面的優質服務,正不該!!
我由8月整到而家啦...
同你一樣, canon真係當正我地係傻仔一樣...
PS: 我係一個專業既手機維修師傅(雖然已經離職), 但係有LV5爆級既...HA
手機粒鏡頭, 成塊ccd拆出黎, 用特別液體洗乾淨再吹塵,
裝番上去, 都照用得...
canon d服務真係差到...
重要想厄我都係做維修既人...
不過我地真係無得同佢鬥
佢可以搵部佢地既所謂standard機, 而呢部standard機由佢地定標準...
神又係佢, 鬼又係佢...
我今日已經用書面, 郵寄左去消委會啦
我地已經預計, 部相機, 多數都係見財化水, 好在買果陣都只係$2000...
但而家係為左啖氣同責任
真係要pop爆canon
作者: rice007 時間: 2009-10-7 21:53
原帖由 DCMASTER 於 2009-10-7 20:14 發表
見到楼主的POST,知道我親身遇到 CANON 的(優質服務)不是個別事件,
同樣是醫頭整跛腳,仲指鹿馬死口唔認有問題,當正你係儍仔,可能佢地己經用E招打發了好多儍仔
但我遇到的比你嚴重得多,已和CANON交手了3個月,已準備好投訴到日本HQ,傳媒同消委會,現正等CANON數日後的正式答覆再進行下一步.
己浪費了我10工作天以上,我不妨再玩大D
只有表面的優質服務,正不該!!
果日我同我心愛既人上到去
因為部機係心愛既人既...
上到去, 佢地一副神氣既樣子,
同我講,
『我地收到你地sd去日本既e-mail
日本方面話, 叫我地跟進番~o~』
我當堂...
同埋佢個技術顧問,
係咁拉開話題, 係咁講d無聊野,
結果比我不斷打斷佢話題...
唉...
canon...
新機就真係幾好, 因為made in japan, 原廠出品
一黎到香港, 我同心愛既人最後都異口同聲講左句...
以後有咩事, 除非真係壞到鏡頭爆左, 郁唔到,
如果唔係, 都唔好比canon整...

作者: leofong2022 時間: 2009-10-7 22:24
唉, canon d service真係差到咁?
不過以前d機有幾年保(唔記得, 好似>1年), 佢整唔到有意外收獲
但係現在
[ 本帖最後由 leofong2022 於 2009-10-7 22:25 編輯 ]
作者: loklokxp 時間: 2009-10-7 22:48
新有沒有支支聲?
作者: DarkHero 時間: 2009-10-7 23:06
其實你去問下日本個邊整完機會唔會有呢d 聲
如果總部話係無,咁呢邊就
如果總部話有機會出現
咁你再問佢有新問題出現點解仲可以叫做維修合格
作者: rice007 時間: 2009-10-7 23:26
未整之前無
整左之後有
咁算唔算新的有沒有支支聲~?
作者: 997997 時間: 2009-10-8 00:06
一個專業既手機維修師傅.....因為LCD MON有塵.......令左去Canon尖沙咀維修中心除塵.......點知.......卡卡卡卡卡, 吱吱吱吱吱既聲
不過最大問題都係用唔用到 , 如果用到應該都冇計
作者: Wimex 時間: 2009-10-8 00:19
靜待案件發展, 並祈禱自己部機唔好壞.
作者: PowerShot 時間: 2009-10-8 00:45
可能拿去大陸華強賽格整仲叻!
作者: rice007 時間: 2009-10-8 01:13
可能我自己整, 仲叻...
作者: rice007 時間: 2009-10-8 01:14
原帖由 997997 於 2009-10-8 00:06 發表
一個專業既手機維修師傅.....因為LCD MON有塵.......令左去Canon尖沙咀維修中心除塵.......點知.......卡卡卡卡卡, 吱吱吱吱吱既聲![]()
不過最大問題都係用唔用到 , 如果用到應該都冇計![]()
所以以後, 除非問題好嚴重...
例如成支鏡 瓜左...
其他d制, 接觸不良都係自己整好...
之前自己部A620 接觸不良D制都係自己整, 好簡單~
作者: suisumli 時間: 2009-10-8 02:47
再試試看這個
https://secure1.canon.com/ssl-form/inquiry_form-e.html
作者: eric_the_red 時間: 2009-10-8 10:43
應該SEND 比NIKON
作者: hkmmo 時間: 2009-10-8 16:30
sand左幾次投訴信比CANON佢都係咁,
以前既canon真係唔會係咁,
以我所知佢地客戶服務放係第一位,好重視售後服務,
以前都會成日都講"顧客永遠是對的",
而家canon點解會變成咁.......
作者: apexnoble 時間: 2009-10-8 16:50
一定要堅持, 不好give up

作者: hkxbowl 時間: 2009-10-8 17:19
如果真係想香港canon做嘢,
有個師兄教過我, 直接send信去日本canon,
一定同好快會有香港canon打返俾你.
ps 最好打日文~~
[ 本帖最後由 hkxbowl 於 2009-10-8 17:24 編輯 ]
作者: hkmmo 時間: 2009-10-8 17:20
原帖由 rice007 於 5-10-2009 17:57 發表
我已經SD左幾次投訴信比CANON
完全無用~~~~~![]()
![]()
所以等我攪大件事佢
睇佢點死~![]()
![]()
最大問題係, 佢地維修中心既人,
打黎, 誤導消費者\__/
呢樣最衰, 整唔到咪直接話整唔到lo
竟然 ...
有無朋友有新機,攞比佢聽下,有d咩聲,
仲有你攞去整 lcd除塵,點解而家鏡頭有聲(我都無叫你整鏡頭,你自己整到有問題,點解要我自己負責)
作者: hkmmo 時間: 2009-10-8 17:28
問問樓主你既投訴信係比邊個收,係邊個回覆你?
可能無高層知道,就好似你咁 "同你講, 叫你接受"
如果投訴信去到am/gm果度,就唔同喇....
[ 本帖最後由 hkmmo 於 2009-10-8 17:37 編輯 ]
作者: rice007 時間: 2009-10-8 19:12
原帖由 hkmmo 於 2009-10-8 17:28 發表
問問樓主你既投訴信係比邊個收,係邊個回覆你?
可能無高層知道,就好似你咁 "同你講, 叫你接受"
如果投訴信去到am/gm果度,就唔同喇....![]()
如果直接搵到canon高層就好啦...
佢地死銀緊~
作者: littlekp 時間: 2009-10-9 00:09
老實講真
我部 A2100 IS一買返黎就有少少聲.....
會唔會係你記錯.....
作者: rice007 時間: 2009-10-9 00:36
唔會記錯...
因為分別太大
本身係好靜音
整完整左老爺車
我聽覺好正常的...
作者: rice007 時間: 2009-10-9 00:37
消委會方面, 已經通知我們
已經收到我們的信件~
報紙方面未跟進~
可能我地主要都係透過消委會就算~
作者: 阿勤 時間: 2009-10-13 19:19
有無新進展!?
作者: tomorrow 時間: 2009-10-14 09:30
1) 市面上仲有無得賣樓主既型號?去囉部新機試下有無聲先
2) 所以相機鏡頭我都係買水貨,壞左間舖會寄返日本整。
作者: FW河本鬼茂 時間: 2009-10-14 09:55
向日本Canon投訴,send email冇咁有效,最好send信,而且寫明係畀公司總裁,咁先至有機會得到重視。
Send投訴信格言一向都係「send畀最大粒(高級)果位」!
作者: Midas 時間: 2009-10-14 10:26
最幣,最大粒果個唔一定識睇英文
作者: riceking 時間: 2009-10-14 12:10
原帖由 hkxbowl 於 2009-10-8 17:19 發表
如果真係想香港canon做嘢,
有個師兄教過我, 直接send信去日本canon,
一定同好快會有香港canon打返俾你.
ps 最好打日文~~
今日先睇到呢個Topic, 寫信加寄埋部機去日本投訴玩大佢呢招我幾年前玩過
當時我係寄去俾Canon Marketing Japan個常務董事 - 佐々木 統
佢係負責Customer Imaging的. 投訴信當然是用日文寫, 想要當年的Sample可以私下PM我
經此一役, 我個名相信已經入了Canon香港的黑名單, 以後修理都快靚正
不過當年部300D同埋支300/4真係攪到我一頭煙
Rice
作者: hpdeskjet3325 時間: 2009-10-14 13:30 標題: 回覆 58# 的帖子
去信(email) 比香港日本領事館, (c.c. 比香港canon). 架仔最注重佢自己產品既聲響. 佢地或會回水比你
作者: 阿勤 時間: 2009-10-14 16:24
唔好睇到d日本仔英文咁差, 佢地講可能唔好聽,不過講睇同寫可能比好多人還要好.
作者: 阿勤 時間: 2009-10-14 16:25
原帖由 riceking 於 2009-10-14 12:10 發表
今日先睇到呢個Topic, 寫信加寄埋部機去日本投訴玩大佢呢招我幾年前玩過
當時我係寄去俾Canon Marketing Japan個常務董事 - 佐々木 統
佢係負責Customer Imaging的. 投訴信當然是用 ...
可唔可以教我寫信去nikon
作者: DCMASTER 時間: 2009-10-14 17:39
佢地 HK CANON CEO係
Mr. Kazutada Kobayashi
CANON HONGKONG COMPANY LTD.
19/F., The Metropolis Tower,
10 Metropolis Drive,
Hunghom, Kowloon, Hong Kong.
不妨先寄投訴信比佢先
我覺得咩文唔緊要,CEO Office 有專人handle document, 最重要係 Key point 同 key person
作者: riceking 時間: 2009-10-14 19:24
一啲都唔好, 激到我死咁滯....
當年係佢迫到我出呢招, 唔係個師傅串我用300D學人走去開工都唔會玩到咁大.
加埋支300/4整4次(次次返來梗有啲問題), 個姓黃嘅維修部經理又卸, 真係火都來.
Nikon啲師傅又好勁揪?
Rice
[ 本帖最後由 riceking 於 2009-10-14 19:25 編輯 ]
作者: 阿勤 時間: 2009-10-14 20:11
原帖由 riceking 於 2009-10-14 19:24 發表
一啲都唔好, 激到我死咁滯....![]()
當年係佢迫到我出呢招, 唔係個師傅串我用300D學人走去開工都唔會玩到咁大.
加埋支300/4整4次(次次返來梗有啲問題), 個姓黃嘅維修部經理又卸, 真係火都來.
Nikon啲師傅又好勁揪?![]()
Rice
無錯. 都係話我部機無事.
作者: riceking 時間: 2009-10-14 20:39
都唔係無事, 部300D 6個月內炒兩次快門, 又死對焦點.
支300/4, 死IS拎上去整, 第一次返來個IS閂唔到, 第二次鐵牌個蓋蓋得唔好夾硬上漏縫入晒塵, 第三次個對焦尺Macro End跌左一半下來....
班師傅真係勁到冇朋友
Rice
作者: 阿勤 時間: 2009-10-14 20:44
原帖由 riceking 於 2009-10-14 20:39 發表
都唔係無事, 部300D 6個月內炒兩次快門, 又死對焦點.
支300/4, 死IS拎上去整, 第一次返來個IS閂唔到, 第二次鐵牌個蓋蓋得唔好夾硬上漏縫入晒塵, 第三次個對焦尺Macro End跌左一半下來....
班師傅真係勁到冇朋友![]()
Rice
不過佢地又好似唔想將件事散出去, 所以話無事
作者: leofong2022 時間: 2009-10-14 23:46
咁都叫無事?

作者: wAi 時間: 2009-10-15 14:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rice007 時間: 2009-10-15 19:23
睇完各位巴打既經驗...
等我都準備定封日文信先...
多謝哂各位,
如果我係網頁到,
翻譯既日文, 得唔得架?~
作者: 阿勤 時間: 2009-10-15 19:25
等同你用網頁翻譯英文...錯文法錯到死
你用英文打都OK了,日本人英文好多都好好.
作者: rice007 時間: 2009-10-15 20:24
我一早已經用英文打左封信~
等我準備定, sd去佢CEO
作者: 阿勤 時間: 2009-10-15 20:45
好的.
反而我都想整封信比Nikon.
作者: sanisa 時間: 2009-10-16 01:29
我都試過同CANON D CS嘈
佢地真係好大問題,詳情唔方便講, 因為SETTLE左我話過算數!
據理力爭呀CHING!
作者: rice007 時間: 2009-10-16 01:34
咪臭係...
而家Canon真係...唉~
放心, 我會繼續努力,
等消委會中~
作者: 杜龍 時間: 2009-10-17 14:24
樓主係咪姓趙?
作者: LKM 時間: 2009-10-17 14:44
支持你, 加油
作者: rice007 時間: 2009-10-17 22:45
不是~~~~~~~~~~~~~~
作者: kalunkwok 時間: 2009-10-18 01:40
樓主 is boy...not girl...
作者: kklaw286 時間: 2009-10-18 12:18
原帖由 hkmmo 於 2009-10-8 16:30 發表
sand左幾次投訴信比CANON佢都係咁,
以前既canon真係唔會係咁,
以我所知佢地客戶服務放係第一位,好重視售後服務,
以前都會成日都講"顧客永遠是對的",
而家canon點解會變成咁.......
以前既canon我吾覺佢好得幾多喎!
至從n年前用過佢F1維修過1次後就已怕怕,到以家2x多年來冇再用canon.
作者: ms06s_char 時間: 2009-10-18 14:33
不如係facebook 整個Anti Canon CS Hong Kong 既group, 肯定一呼百應
作者: 997997 時間: 2009-10-22 18:39
我部 400d body 今日整返好
1個星期前上 CS 度整 (幾個CS小姐ok
今次依部入門機用左 1年多小小 ... 影左9萬幾張相
維修第5日師父會打電話來講維修進度 , 第6日收到個 CS小姐電話(把聲超甜
第7日 , 今日有人送機上門
部機維修完

