Board logo

標題: 小弟要向消委會, 投訴Canon~ [打印本頁]

作者: rice007    時間: 2009-10-5 17:54     標題: 小弟要向消委會, 投訴Canon~

我買左部Canon PS A2000 IS 一年都未夠~
重有保養~

因為LCD MON有塵(唔係鏡頭有塵), 令左去Canon尖沙咀維修中心除塵...
點知...

出事啦...除塵, 變左成支鏡同我換左, 支鏡對焦有問題, 開機關機, 鏡頭伸出伸入,
都會發出, 卡卡卡卡卡, 吱吱吱吱吱既聲...

快門變到好遲鈍同慢, 除非光線極度充足, 否則都係慢~
於事小弟因為呢件事, 而家整到第4次...

Canon維修部同我講, 『佢地整完既鏡, 係支支都會有呢d聲...』
我馬上送三字經比佢, 騙我細路仔唔識野咩...

我由A80, A620, 到而家450D,
點會有呢D問題...


重要佢大廠, 自己都有出鏡頭, 竟然同我係到吹水...
我要求佢地換機, 結果Canon話唔換...








以上係單據
最大問題係, 邊可能, 原廠維修, 整完出黎
同我講, 有怪聲係正常, 叫我接受
我點接受??

本來部機只係lcd mon有粒塵,
我自己拆開佢, 吹走粒塵都得啦,
而家整完, 攪到壞哂, 同我講, 叫我接受
同我講, 呢d聲係我心理作用~唔好太留心~


等如, 我買部車, 本來無事既, 只係入廠check下,
check完, 番黎, 副偈行一行都發出怪聲, 重要行行下死火,
然後原廠同我講, 無事架, 你心理作用渣~


大佬呀?! 呢d重唔係欺騙= =?!
最衰當時無錄佢音\_/




但係無論如何, 我唔係為左一部千幾蚊既機而勞氣
而係為左佢地咁樣推卸責任, 咁差既售後服務,
向消委會作出投訴~


小弟已經致電消委會,
未來幾日就會傳真投訴信, 據單, 資料等等比消委會,
交由消委會向Canon正式~~~
溝通下~
作者: fo2live    時間: 2009-10-5 17:56

你打咁大篇野, 好似想比canon 睇, 你better 寄比佢地director
作者: rice007    時間: 2009-10-5 17:57

原帖由 fo2live 於 2009-10-5 17:56 發表
你打咁大篇野, 好似想比canon 睇, 你better 寄比佢地director

我已經SD左幾次投訴信比CANON
完全無用~~~~~


所以等我攪大件事佢
睇佢點死~


最大問題係, 佢地維修中心既人,
打黎, 誤導消費者\__/
呢樣最衰, 整唔到咪直接話整唔到lo
竟然講大話, 厄消費者,
重要話我地換既新鏡頭, 支支都係咁既聲,
對唔住, 我真係接受唔到,
一部維修完既機, 竟然有咁既問題...

大佬呀, 我唔要求100%整好同新機一樣
至少唔會而家咁, 發出怪聲, 支卡支卡支卡, (唔係機械伸縮既聲)
而係有野頂住頂住, 有野係入面, 有問題,
完全唔正常既聲,

K LEI KA LA 既聲, 點接受~

[ 本帖最後由 rice007 於 2009-10-5 18:01 編輯 ]
作者: Knight    時間: 2009-10-5 17:58

支持你, 加油  !
作者: 65c02    時間: 2009-10-5 18:01

原帖由 rice007 於 2009-10-5 17:57 發表

我已經SD左幾次投訴信比CANON
完全無用~~~~~


所以等我攪大件事佢
睇佢點死~


最大問題係, 佢地維修中心既人,
打黎, 誤導消費者\__/
呢樣最衰, 整唔到咪直接話整唔到lo
竟然 ...


send to fruit daily
作者: rice007    時間: 2009-10-5 18:03

原帖由 65c02 於 2009-10-5 18:01 發表


send to fruit daily

正準備如此~
各位認為, SD去生果日報,
同消委會, 一齊POP CANON

會點呢...
作者: fo2live    時間: 2009-10-5 18:05

乜你認為 "消委會" 會有用???

我建議你去apple 投訴版
效果會好好多
作者: rice007    時間: 2009-10-5 18:07

原帖由 fo2live 於 2009-10-5 18:05 發表
乜你認為 "消委會" 會有用???

我建議你去apple 投訴版
效果會好好多

明白明白...
希望呢星期內見報啦...
作者: shinnAska    時間: 2009-10-5 21:09

蘋果只係會幫你refer番去CS, 搵東方啦
作者: free3sky    時間: 2009-10-5 22:45

唔整好過整

send a letter to JP canon la
有用些

[ 本帖最後由 free3sky 於 2009-10-5 22:47 編輯 ]
作者: terrorist@hkepc    時間: 2009-10-5 22:58

原帖由 free3sky 於 2009-10-5 22:45 發表
send a letter to JP canon la
有用些



use FORMAL English to describe the problem POLITELY, this might works~
also, u may ask them if it's possible to repair in Japan(send them by courier)~
作者: rice007    時間: 2009-10-5 23:10

原帖由 free3sky 於 2009-10-5 22:45 發表
唔整好過整

send a letter to JP canon la
有用些

你有冇jp canon 既e-mail address?
我搵極都無...
作者: rice007    時間: 2009-10-5 23:12

原帖由 terrorist@hkepc 於 2009-10-5 22:58 發表



use FORMAL English to describe the problem POLITELY, this might works~
also, u may ask them if it's possible to repair in Japan(send them by courier)~

係呀, 之前我就係見網友咁做有用~
所以~


我都想咁做~
作者: Giroro伍長    時間: 2009-10-5 23:28

原帖由 free3sky 於 2009-10-5 22:45 發表
唔整好過整

send a letter to JP canon la
有用些



Send去日本總公司畀總裁,佢地一定會極度重視!
作者: raymond_y    時間: 2009-10-6 00:22

原帖由 rice007 於 2009-10-5 11:12 PM 發表

係呀, 之前我就係見網友咁做有用~
所以~


我都想咁做~



個案十分同情,但愛莫能助,而你d行動都應該唔會幫到你d咩....所以唔好抱太大期望...
作者: lsman1    時間: 2009-10-6 00:24

原帖由 raymond_y 於 2009-10-6 00:22 發表



個案十分同情,但愛莫能助,而你d行動都應該唔會幫到你d咩....所以唔好抱太大期望...


know so internal info?
作者: rice007    時間: 2009-10-6 01:26

Canon Japan 係咪
cpqa@web.canon.co.jp

?
作者: sony-vaio    時間: 2009-10-6 07:54

Ching,買得Canon就要預左有呢種良好服務‧
作者: good16    時間: 2009-10-6 11:46

canon 個網我都找唔到佢的email,

不過domain 的registrar 係:
admin@web.canon.co.jp

cpqa@web.canon.co.jp << 網上多人寄去呢道

http://www.jpcanon.com/index.html << JP Canon Association

祝你好運
作者: FW河本鬼茂    時間: 2009-10-6 12:00

我好多年前直接寄信去日本畀Sony總裁,投訴CRT mon死點,之後冇幾耐香港Sony即刻主動聯絡我,派工程師上門來check,check完證實有問題,安排退錢。
作者: ToRoGene    時間: 2009-10-6 12:52

搞到咁大獲....
作者: rice007    時間: 2009-10-6 16:45

原帖由 ToRoGene 於 2009-10-6 12:52 發表
搞到咁大獲....

今日先上完Canon
佢地企到硬一硬, 重搵部所謂既STANDARD既機
出黎一齊試, 但係好大問題係...

點解standard機同整完既一樣
都係有怪聲

但係新機買, 無呢d聲...
所以最後我地都無接受到...

然後...而家真係向消委會同報紙方面投訴...




我叫佢地直接sd去日本, 死都唔肯...
哈哈....極好既服務...

作者: rice007    時間: 2009-10-6 17:38

小弟想問...
假如部機...

因為不知名既原因...
而令到部機...

唔著...
或者電子零件燒左...


canon肯唔肯換新機呢...
話哂以前都做手機維修...

不知名既原因而唔著機, 好多方面發生...
(唔關我事架...無神神壞架...哈.....古惑中)
作者: 阿勤    時間: 2009-10-6 20:35

原帖由 rice007 於 2009-10-6 17:38 發表
小弟想問...
假如部機...

因為不知名既原因...
而令到部機...

唔著...
或者電子零件燒左...


canon肯唔肯換新機呢...
話哂以前都做手機維修...

不知名既原因而唔著機, 好多方面發生...
(唔關我事架...無神神壞架...哈.....古惑中)

唔好傻啦,CHECK到架


作者: 阿勤    時間: 2009-10-6 20:36

原帖由 rice007 於 2009-10-6 16:45 發表

今日先上完Canon
佢地企到硬一硬, 重搵部所謂既STANDARD既機
出黎一齊試, 但係好大問題係...

點解standard機同整完既一樣
都係有怪聲

但係新機買, 無呢 ...

我睇完,我心中有兩個問題" 既然兩部一樣既機,都發出同一個聲,咁唔代表正常嗎?"

第二買果時無聲,Fortress 鋪面嘈唔嘈呢? 比較起Canon CS 會唔會嘈D呢?



[ 本帖最後由 阿勤 於 2009-10-6 20:40 編輯 ]
作者: 阿勤    時間: 2009-10-6 20:37

原帖由 sony-vaio 於 2009-10-6 07:54 發表
Ching,買得Canon就要預左有呢種良好服務‧

抽水真快
作者: rice007    時間: 2009-10-7 00:25

原帖由 阿勤 於 2009-10-6 20:36 發表

我睇完,我心中有兩個問題" 既然兩部一樣既機,都發出同一個聲,咁唔代表正常嗎?"

第二買果時無聲,Fortress 鋪面嘈唔嘈呢? 比較起Canon CS 會唔會嘈D呢?




部機新買番黎同比canon整之前
都無怪聲...

整完就有...

同埋canon比我地一齊試果部標準機...

部標準機, 支鏡, 我無認錯既話...
係佢上次換走左....果支鏡黎...
因為....有d花痕...我認得...


如果佢真係咁狗...
將支有問題既鏡, 換上去,
然後同我講, 呢部叫標準機既話...


我....投降...
大廠可以咁玩小市民...



我認得果支鏡, 果兩塊葉中間, 有少少摺起既痕...
我部a2000is上次比佢整果陣, 果支有問題鏡就係咁...




所以令我非常之懷疑...
作者: rice007    時間: 2009-10-7 00:30

我亦都留意到, 佢地話佢果部標準機...
係一世都唔會拆開...


我留意到果部所謂標準機...
LCD 有3~4粒塵...
重要支鏡頭, 九成似我之前果支黎



無拆開過?
叫我點信...


我以前做手機維修...
LCD吹塵, 貼鏡頭, 換鏡頭,
成塊LCD都拆出黎, 反光片, 一塊塊同你玩都得



同我講, 呢部機無拆開過...標準機
我小市民, 無得  叉撚處  佢
我無計



但CANON可以咁樣玩野,
佩服佩服, 一間大廠, 咁樣玩小市民




整壞我部機, 唔換鏡, 唔理,
叫我接受, CANON好野, 我以後都唔想再買CANON既機啦~
作者: lsman1    時間: 2009-10-7 01:06

so what is the word form the HQ?
作者: DCMASTER    時間: 2009-10-7 20:14

見到楼主的POST,知道我親身遇到 CANON 的(優質服務)不是個別事件,
同樣是醫頭整跛腳,仲指鹿馬死口唔認有問題,當正你係儍仔,可能佢地己經用E招打發了好多儍仔
但我遇到的比你嚴重得多,已和CANON交手了3個月,已準備好投訴到日本HQ,傳媒同消委會,現正等CANON數日後的正式答覆再進行下一步.
己浪費了我10工作天以上,我不妨再玩大D

只有表面的優質服務,正不該!!
作者: 阿勤    時間: 2009-10-7 20:16

原帖由 DCMASTER 於 2009-10-7 20:14 發表
見到楼主的POST,知道我親身遇到 CANON 的(優質服務)不是個別事件,
同樣是醫頭整跛腳,仲指鹿馬死口唔認有問題,當正你係儍仔,可能佢地己經用E招打發了好多儍仔
但我遇到的比你嚴重得多,已和CANON交手了3個月,已準備好投訴到日本HQ,傳媒同消委會,現正等CANON數日後的正式答覆再進行下一步.
己浪費了我10工作天以上,我不妨再玩大D

只有表面的優質服務,正不該!!

講多D黎聽下
作者: rice007    時間: 2009-10-7 21:48

原帖由 DCMASTER 於 2009-10-7 20:14 發表
見到楼主的POST,知道我親身遇到 CANON 的(優質服務)不是個別事件,
同樣是醫頭整跛腳,仲指鹿馬死口唔認有問題,當正你係儍仔,可能佢地己經用E招打發了好多儍仔
但我遇到的比你嚴重得多,已和CANON交手了3個月,已準備好投訴到日本HQ,傳媒同消委會,現正等CANON數日後的正式答覆再進行下一步.
己浪費了我10工作天以上,我不妨再玩大D

只有表面的優質服務,正不該!!



我由8月整到而家啦...
同你一樣, canon真係當正我地係傻仔一樣...

PS: 我係一個專業既手機維修師傅(雖然已經離職), 但係有LV5爆級既...HA
手機粒鏡頭, 成塊ccd拆出黎, 用特別液體洗乾淨再吹塵,
裝番上去, 都照用得...



canon d服務真係差到...
重要想厄我都係做維修既人...



不過我地真係無得同佢鬥
佢可以搵部佢地既所謂standard機, 而呢部standard機由佢地定標準...

神又係佢, 鬼又係佢...




我今日已經用書面, 郵寄左去消委會啦
我地已經預計, 部相機, 多數都係見財化水, 好在買果陣都只係$2000...

但而家係為左啖氣同責任
真係要pop爆canon
作者: rice007    時間: 2009-10-7 21:53

原帖由 DCMASTER 於 2009-10-7 20:14 發表
見到楼主的POST,知道我親身遇到 CANON 的(優質服務)不是個別事件,
同樣是醫頭整跛腳,仲指鹿馬死口唔認有問題,當正你係儍仔,可能佢地己經用E招打發了好多儍仔
但我遇到的比你嚴重得多,已和CANON交手了3個月,已準備好投訴到日本HQ,傳媒同消委會,現正等CANON數日後的正式答覆再進行下一步.
己浪費了我10工作天以上,我不妨再玩大D

只有表面的優質服務,正不該!!



果日我同我心愛既人上到去
因為部機係心愛既人既...

上到去, 佢地一副神氣既樣子,
同我講,
『我地收到你地sd去日本既e-mail
日本方面話, 叫我地跟進番~o~』

我當堂...





同埋佢個技術顧問,
係咁拉開話題, 係咁講d無聊野,
結果比我不斷打斷佢話題...

唉...
canon...


新機就真係幾好, 因為made in japan, 原廠出品
一黎到香港, 我同心愛既人最後都異口同聲講左句...

以後有咩事, 除非真係壞到鏡頭爆左, 郁唔到,
如果唔係, 都唔好比canon整...
作者: leofong2022    時間: 2009-10-7 22:24

唉, canon d service真係差到咁?
不過以前d機有幾年保(唔記得, 好似>1年), 佢整唔到有意外收獲
但係現在

[ 本帖最後由 leofong2022 於 2009-10-7 22:25 編輯 ]
作者: loklokxp    時間: 2009-10-7 22:48

新有沒有支支聲?
作者: DarkHero    時間: 2009-10-7 23:06

其實你去問下日本個邊整完機會唔會有呢d 聲
如果總部話係無,咁呢邊就
如果總部話有機會出現
咁你再問佢有新問題出現點解仲可以叫做維修合格
作者: rice007    時間: 2009-10-7 23:26

原帖由 loklokxp 於 2009-10-7 22:48 發表
新有沒有支支聲?



未整之前無
整左之後有

咁算唔算新的有沒有支支聲~?
作者: 997997    時間: 2009-10-8 00:06

一個專業既手機維修師傅.....因為LCD MON有塵.......令左去Canon尖沙咀維修中心除塵.......點知.......卡卡卡卡卡, 吱吱吱吱吱既聲  

不過最大問題都係用唔用到 , 如果用到應該都冇計
作者: Wimex    時間: 2009-10-8 00:19

靜待案件發展, 並祈禱自己部機唔好壞.
作者: PowerShot    時間: 2009-10-8 00:45

可能拿去大陸華強賽格整仲叻!
作者: rice007    時間: 2009-10-8 01:13

原帖由 PowerShot 於 2009-10-8 00:45 發表
可能拿去大陸華強賽格整仲叻!


可能我自己整, 仲叻...
作者: rice007    時間: 2009-10-8 01:14

原帖由 997997 於 2009-10-8 00:06 發表
一個專業既手機維修師傅.....因為LCD MON有塵.......令左去Canon尖沙咀維修中心除塵.......點知.......卡卡卡卡卡, 吱吱吱吱吱既聲  

不過最大問題都係用唔用到 , 如果用到應該都冇計

所以以後, 除非問題好嚴重...
例如成支鏡 瓜左...

其他d制, 接觸不良都係自己整好...

之前自己部A620 接觸不良D制都係自己整, 好簡單~
作者: suisumli    時間: 2009-10-8 02:47

再試試看這個希望有用
https://secure1.canon.com/ssl-form/inquiry_form-e.html
作者: eric_the_red    時間: 2009-10-8 10:43

應該SEND 比NIKON
作者: hkmmo    時間: 2009-10-8 16:30

sand左幾次投訴信比CANON佢都係咁,
以前既canon真係唔會係咁,
以我所知佢地客戶服務放係第一位,好重視售後服務,
以前都會成日都講"顧客永遠是對的",
而家canon點解會變成咁.......
作者: apexnoble    時間: 2009-10-8 16:50

一定要堅持, 不好give up
作者: hkxbowl    時間: 2009-10-8 17:19

如果真係想香港canon做嘢,

有個師兄教過我, 直接send信去日本canon,

一定同好快會有香港canon打返俾你.

ps 最好打日文~~

[ 本帖最後由 hkxbowl 於 2009-10-8 17:24 編輯 ]
作者: hkmmo    時間: 2009-10-8 17:20

原帖由 rice007 於 5-10-2009 17:57 發表

我已經SD左幾次投訴信比CANON
完全無用~~~~~


所以等我攪大件事佢
睇佢點死~


最大問題係, 佢地維修中心既人,
打黎, 誤導消費者\__/
呢樣最衰, 整唔到咪直接話整唔到lo
竟然 ...


有無朋友有新機,攞比佢聽下,有d咩聲,
仲有你攞去整 lcd除塵,點解而家鏡頭有聲(我都無叫你整鏡頭,你自己整到有問題,點解要我自己負責)
作者: hkmmo    時間: 2009-10-8 17:28

問問樓主你既投訴信係比邊個收,係邊個回覆你?
可能無高層知道,就好似你咁 "同你講, 叫你接受"
如果投訴信去到am/gm果度,就唔同喇....

[ 本帖最後由 hkmmo 於 2009-10-8 17:37 編輯 ]
作者: rice007    時間: 2009-10-8 19:12

原帖由 hkmmo 於 2009-10-8 17:28 發表
問問樓主你既投訴信係比邊個收,係邊個回覆你?
可能無高層知道,就好似你咁 "同你講, 叫你接受"
如果投訴信去到am/gm果度,就唔同喇....


如果直接搵到canon高層就好啦...
佢地死銀緊~
作者: littlekp    時間: 2009-10-9 00:09

老實講真
我部 A2100 IS一買返黎就有少少聲.....
會唔會係你記錯.....
作者: rice007    時間: 2009-10-9 00:36

原帖由 littlekp 於 2009-10-9 00:09 發表
老實講真
我部 A2100 IS一買返黎就有少少聲.....
會唔會係你記錯.....

唔會記錯...

因為分別太大
本身係好靜音

整完整左老爺車
我聽覺好正常的...
作者: rice007    時間: 2009-10-9 00:37

消委會方面, 已經通知我們
已經收到我們的信件~


報紙方面未跟進~
可能我地主要都係透過消委會就算~
作者: 阿勤    時間: 2009-10-13 19:19

有無新進展!?
作者: tomorrow    時間: 2009-10-14 09:30

1) 市面上仲有無得賣樓主既型號?去囉部新機試下有無聲先
2) 所以相機鏡頭我都係買水貨,壞左間舖會寄返日本整。
作者: FW河本鬼茂    時間: 2009-10-14 09:55

向日本Canon投訴,send email冇咁有效,最好send信,而且寫明係畀公司總裁,咁先至有機會得到重視。

Send投訴信格言一向都係「send畀最大粒(高級)果位」!
作者: Midas    時間: 2009-10-14 10:26

最幣,最大粒果個唔一定識睇英文
作者: riceking    時間: 2009-10-14 12:10

原帖由 hkxbowl 於 2009-10-8 17:19 發表
如果真係想香港canon做嘢,

有個師兄教過我, 直接send信去日本canon,
一定同好快會有香港canon打返俾你.
ps 最好打日文~~


今日先睇到呢個Topic, 寫信加寄埋部機去日本投訴玩大佢呢招我幾年前玩過
當時我係寄去俾Canon Marketing Japan個常務董事 - 佐々木 統
佢係負責Customer Imaging的. 投訴信當然是用日文寫, 想要當年的Sample可以私下PM我

經此一役, 我個名相信已經入了Canon香港的黑名單, 以後修理都快靚正
不過當年部300D同埋支300/4真係攪到我一頭煙

Rice
作者: hpdeskjet3325    時間: 2009-10-14 13:30     標題: 回覆 58# 的帖子

去信(email) 比香港日本領事館, (c.c. 比香港canon). 架仔最注重佢自己產品既聲響. 佢地或會回水比你
作者: 阿勤    時間: 2009-10-14 16:24

原帖由 Midas 於 2009-10-14 10:26 發表
最幣,最大粒果個唔一定識睇英文

唔好睇到d日本仔英文咁差, 佢地講可能唔好聽,不過講睇同寫可能比好多人還要好.
作者: 阿勤    時間: 2009-10-14 16:25

原帖由 riceking 於 2009-10-14 12:10 發表


今日先睇到呢個Topic, 寫信加寄埋部機去日本投訴玩大佢呢招我幾年前玩過
當時我係寄去俾Canon Marketing Japan個常務董事 - 佐々木 統
佢係負責Customer Imaging的. 投訴信當然是用 ...

咁好...

可唔可以教我寫信去nikon
作者: DCMASTER    時間: 2009-10-14 17:39

佢地 HK CANON CEO係
Mr. Kazutada Kobayashi

CANON HONGKONG COMPANY LTD.
19/F., The Metropolis Tower,
10 Metropolis Drive,
Hunghom, Kowloon, Hong Kong.

不妨先寄投訴信比佢先
我覺得咩文唔緊要,CEO Office 有專人handle document, 最重要係 Key point 同 key person
作者: riceking    時間: 2009-10-14 19:24

原帖由 阿勤 於 2009-10-14 16:25 發表

咁好...

可唔可以教我寫信去nikon


一啲都唔好, 激到我死咁滯....
當年係佢迫到我出呢招, 唔係個師傅串我用300D學人走去開工都唔會玩到咁大.
加埋支300/4整4次(次次返來梗有啲問題), 個姓黃嘅維修部經理又卸, 真係火都來.

Nikon啲師傅又好勁揪?

Rice

[ 本帖最後由 riceking 於 2009-10-14 19:25 編輯 ]
作者: 阿勤    時間: 2009-10-14 20:11

原帖由 riceking 於 2009-10-14 19:24 發表


一啲都唔好, 激到我死咁滯....
當年係佢迫到我出呢招, 唔係個師傅串我用300D學人走去開工都唔會玩到咁大.
加埋支300/4整4次(次次返來梗有啲問題), 個姓黃嘅維修部經理又卸, 真係火都來.

Nikon啲師傅又好勁揪?

Rice

無錯. 都係話我部機無事.
作者: riceking    時間: 2009-10-14 20:39

原帖由 阿勤 於 2009-10-14 20:11 發表

無錯. 都係話我部機無事.


都唔係無事, 部300D 6個月內炒兩次快門, 又死對焦點.

支300/4, 死IS拎上去整, 第一次返來個IS閂唔到, 第二次鐵牌個蓋蓋得唔好夾硬上漏縫入晒塵, 第三次個對焦尺Macro End跌左一半下來....

班師傅真係勁到冇朋友

Rice
作者: 阿勤    時間: 2009-10-14 20:44

原帖由 riceking 於 2009-10-14 20:39 發表


都唔係無事, 部300D 6個月內炒兩次快門, 又死對焦點.

支300/4, 死IS拎上去整, 第一次返來個IS閂唔到, 第二次鐵牌個蓋蓋得唔好夾硬上漏縫入晒塵, 第三次個對焦尺Macro End跌左一半下來....

班師傅真係勁到冇朋友

Rice
聽朋友講我個Case ,係要換part 先得...

不過佢地又好似唔想將件事散出去, 所以話無事
作者: leofong2022    時間: 2009-10-14 23:46

原帖由 阿勤 於 2009-10-14 20:44 發表
聽朋友講我個Case ,係要換part 先得...

不過佢地又好似唔想將件事散出去, 所以話無事

咁都叫無事?
作者: wAi    時間: 2009-10-15 14:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rice007    時間: 2009-10-15 19:23

睇完各位巴打既經驗...
等我都準備定封日文信先...

多謝哂各位,
如果我係網頁到,
翻譯既日文, 得唔得架?~
作者: 阿勤    時間: 2009-10-15 19:25

原帖由 rice007 於 2009-10-15 19:23 發表
睇完各位巴打既經驗...
等我都準備定封日文信先...

多謝哂各位,
如果我係網頁到,
翻譯既日文, 得唔得架?~
等同你用網頁翻譯英文...錯文法錯到死

你用英文打都OK了,日本人英文好多都好好.
作者: rice007    時間: 2009-10-15 20:24

原帖由 阿勤 於 2009-10-15 19:25 發表
等同你用網頁翻譯英文...錯文法錯到死

你用英文打都OK了,日本人英文好多都好好.

我一早已經用英文打左封信~
等我準備定, sd去佢CEO
作者: 阿勤    時間: 2009-10-15 20:45

原帖由 rice007 於 2009-10-15 20:24 發表

我一早已經用英文打左封信~
等我準備定, sd去佢CEO

好的.

反而我都想整封信比Nikon.
作者: sanisa    時間: 2009-10-16 01:29

我都試過同CANON D CS嘈
佢地真係好大問題,詳情唔方便講, 因為SETTLE左我話過算數!

據理力爭呀CHING!
作者: rice007    時間: 2009-10-16 01:34

原帖由 sanisa 於 2009-10-16 01:29 發表
我都試過同CANON D CS嘈
佢地真係好大問題,詳情唔方便講, 因為SETTLE左我話過算數!

據理力爭呀CHING!

咪臭係...
而家Canon真係...唉~


放心, 我會繼續努力,
等消委會中~
作者: 杜龍    時間: 2009-10-17 14:24

樓主係咪姓趙?
作者: LKM    時間: 2009-10-17 14:44

支持你, 加油
canon CS
作者: rice007    時間: 2009-10-17 22:45

原帖由 杜龍 於 2009-10-17 14:24 發表
樓主係咪姓趙?

不是~~~~~~~~~~~~~~
作者: kalunkwok    時間: 2009-10-18 01:40

原帖由 杜龍 於 2009-10-17 14:24 發表
樓主係咪姓趙?

樓主 is boy...not girl...
作者: kklaw286    時間: 2009-10-18 12:18

原帖由 hkmmo 於 2009-10-8 16:30 發表
sand左幾次投訴信比CANON佢都係咁,
以前既canon真係唔會係咁,
以我所知佢地客戶服務放係第一位,好重視售後服務,
以前都會成日都講"顧客永遠是對的",
而家canon點解會變成咁.......

以前既canon我吾覺佢好得幾多喎!
至從n年前用過佢F1維修過1次後就已怕怕,到以家2x多年來冇再用canon.
作者: ms06s_char    時間: 2009-10-18 14:33

不如係facebook 整個Anti Canon CS Hong Kong 既group, 肯定一呼百應
作者: 997997    時間: 2009-10-22 18:39

我部 400d body 今日整返好   1個星期前上 CS 度整  (幾個CS小姐ok ), 最快要5個工作天維修  1個星期後維修完 , 有送上門服務
今次依部入門機用左 1年多小小 ... 影左9萬幾張相 壞左半按快門 , 好彩包 2年保養 保養都係其中一個吸引我買理由
維修第5日師父會打電話來講維修進度 , 第6日收到個 CS小姐電話(把聲超甜)  , 打來上門約時間送機 ,
第7日 , 今日有人送機上門
部機維修完 維修好 shutter同有基本清潔過部機   報告完畢





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2