標題: 自己沖 slide.. [打印本頁]
作者: kcstudiohk 時間: 2010-3-15 18:13 標題: 自己沖 slide..
初初睇到咁多 step ... 又要校好溫度...
好似好難攪得好咁...
不過沖過一次之後... 原來都唔係好難 ~~
重有兩條 120 ~ 一陣沖埋佢~
[attach]1012026[/attach]
作者: San San 時間: 2010-3-15 19:33
祇要齊料齊架生,冲E6係吾難,但要keep住一個固定凖確的水平就好難!
舊時用菲菻,好多商業攝影師用三分一級光圈作計算(45機枝鏡個光圏環,冇定位的,收幾多分一都得),影相時吾差好細,一般會前後三分一級各映一張,先冲正常,如果佢想返沖加三分一級,但冲得吾稳定,好易看得出來的!!
其實要keep一架E6機keep得靚,吾易架,手冲作為興趣就幾好玩旣!
作者: johnnylth2 時間: 2010-3-15 23:16
我都有自己沖D76,TMAX果D.
本來都想自己沖埋E6..但係搵唔倒藥水.
作者: kcstudiohk 時間: 2010-3-15 23:32
九龍生活有 Kodak 的, 不過用起上來超麻煩..
我的係o係 taobao 買的
作者: pong2006 時間: 2010-3-16 11:14
本帖最後由 pong2006 於 2010-3-16 16:27 編輯
唔知你介唔介意提供taobao條link出來?因為我喺taobao問左好多間都話唔比將藥水寄落來香港
作者: dino_lo 時間: 2010-3-16 11:27
最想沖的是黑白 反轉片.
作者: Mkk001 時間: 2010-3-16 20:37
其實自己沖同出面沖會唔會貴好多??
作者: kelvin_lkm 時間: 2010-3-16 21:17
應該平D
作者: joelee 時間: 2010-3-16 22:01
其實有咩架生要用到呢?
作者: lv123 時間: 2010-3-16 22:09
有咩架生要用到:
1)沖片罐
2)取片器135
顯影水
定影水
秒表
温度計。
作者: Jazz 時間: 2010-3-16 23:54
正片藥水好毒架, 小心為上
作者: kcstudiohk 時間: 2010-3-17 10:38
沖彩色要恆溫水浴~
温度計要個准 D 既 ( 最好 +/- 0.1 )
作者: kcstudiohk 時間: 2010-3-17 10:39
回復 11# Jazz
又唔係飲~~ 玩完記得洗好 D 野就 OK 啦~
作者: kelvin_lkm 時間: 2010-3-17 21:42
重有黑袋
作者: 伏喱哩 時間: 2010-3-19 13:53
自己沖得好
微粒細好多同小d污點
作者: 某個阿水 時間: 2010-3-20 00:18
其實有無網站係教沖silde? 因為我用GOOGLE 搵過係搵唔倒的..><
作者: kcstudiohk 時間: 2010-3-20 15:14
唔洗教架啦... 買套 kit 返來有說明書...
作者: andywinky 時間: 2010-3-20 23:40
師姐, 我真係新手, 我唔係好知邊度有得買, 可唔可以講多少少? 例如買邊隻牌子.
謝謝

