Board logo

標題: 有冇C兄or C嫂有用NIKON J1 ? [打印本頁]

作者: fairtrade    時間: 2012-3-15 12:18     標題: 有冇C兄or C嫂有用NIKON J1 ?

本帖最後由 fairtrade 於 2012-3-15 12:21 編輯

老婆部J1拍片(.mov)后放電腦看好窒.  用quicktime or nikon software viewnx2 都一樣窒.
用相機看就無問題

係咪dispalay card (gt430 2gb sddr3) 太弱???


作者: LauYting    時間: 2012-3-24 00:51

回復 1# fairtrade


    播放器嘅問題掛,
作者: nikkotsoi    時間: 2012-3-24 01:01

裝powerdvd/ purecodec 果d 試下啦
作者: KwanMx    時間: 2012-3-25 15:33

應該CPU 軟解問題,不關顯卡事





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2