作者: fairtrade 時間: 2012-3-15 12:18 標題: 有冇C兄or C嫂有用NIKON J1 ?
本帖最後由 fairtrade 於 2012-3-15 12:21 編輯
老婆部J1拍片(.mov)后放電腦看好窒. 用quicktime or nikon software viewnx2 都一樣窒.
用相機看就無問題
係咪dispalay card (gt430 2gb sddr3) 太弱???
作者: LauYting 時間: 2012-3-24 00:51
回復 1# fairtrade
播放器嘅問題掛,
作者: nikkotsoi 時間: 2012-3-24 01:01
裝powerdvd/ purecodec 果d 試下啦
作者: KwanMx 時間: 2012-3-25 15:33
應該CPU 軟解問題,不關顯卡事
