Board logo

標題: [開箱] 買左件新玩具玩=] (+相) [打印本頁]

作者: 我係小魚兒    時間: 2012-12-7 23:36     標題: 買左件新玩具玩=] (+相)

本帖最後由 我係小魚兒 於 2012-12-8 11:30 編輯

[attach]1465213[/attach]
[attach]1465214[/attach]
買左件新玩具...見佢水貨幾平
不過12月咁就破產了...

同場加影

[attach]1465356[/attach]

一黑一白 2兄弟!!


咪住...原來仲有個細佬
[attach]1465360[/attach]
作者: QE3    時間: 2012-12-7 23:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 074010    時間: 2012-12-7 23:39

咩mic黎?
作者: mad scientist    時間: 2012-12-7 23:39

家陣兒買 你個比賽完左未
作者: hongkongiron    時間: 2012-12-7 23:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alexngai    時間: 2012-12-7 23:46

唔係想買單反咩?

不過其實呢部機都好好,有電動Zoom又有恆定大光圈,拍片應該仲好過單反。恭喜曬!
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-12-8 00:01

家陣兒買 你個比賽完左未
mad scientist 發表於 2012-12-7 23:39



    今日又拿左2個獎...因為過2日要拍警匪片....
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-12-8 00:02

唔係想買單反咩?

不過其實呢部機都好好,有電動Zoom又有恆定大光圈,拍片應該仲好過單反。恭喜曬! ...
alexngai 發表於 2012-12-7 23:46



   
我冇買咪添.

where is G3 now?
hongkongiron 發表於 2012-12-7 23:42


我部G3 係到...放心...將會有第4部PANASONIC GA LA...
單反仲有A55
作者: mad scientist    時間: 2012-12-8 00:05

今日又拿左2個獎...因為過2日要拍警匪片....
我係小魚兒 發表於 2012-12-8 00:01


when will you shoot adult action film
作者: psuser    時間: 2012-12-8 00:08

恭喜晒喎
作者: SZA    時間: 2012-12-8 01:18

LEICA
作者: JLV1818    時間: 2012-12-8 07:37

全程 F2.8 比個Like佢~

如果粒SENSOR大番, 就不得了啦~
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-12-8 09:22

LEICA
SZA 發表於 2012-12-8 01:18



    你睇錯左LA|++++++++|
作者: SZA    時間: 2012-12-8 09:57

你睇錯左LA|++++++++|
我係小魚兒 發表於 2012-12-8 09:22



    個塊鏡
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-12-8 10:06

個塊鏡
SZA 發表於 2012-12-8 09:57



    依...係WOR....LEICA  AR
作者: SZA    時間: 2012-12-8 10:09

支收音mic好正,幾錢?
作者: SZA    時間: 2012-12-8 10:10

拍片點解吾用DV,用DC?
作者: kennethsam    時間: 2012-12-8 10:14

拍片正
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-12-8 10:18

拍片點解吾用DV,用DC?
SZA 發表於 2012-12-8 10:10



    因為拍片DV 景深又唔夠好 又冇得玩效果 最重要又冇120% 300% 玩
再再重要既係..依部有LEICA 影相一定唔差
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-12-8 12:28

死啦...我發現我太心急買,,,
原來部野感光元件咁細GA JA 比LX7仲細
LX7:1/1.7英吋感光元件面積為:11.95毫米*8.96毫米=107.2平方毫米
FZ200:1/2.33英吋感光元件面積為:8.72毫米*6.54毫米=57.1平方毫米
OH NO....
作者: mad scientist    時間: 2012-12-8 12:31

死啦...我發現我太心急買,,,
原來部野感光元件咁細GA JA 比LX7仲細
LX7:1/1.7英吋感光元件面積為:11.95毫 ...
我係小魚兒 發表於 2012-12-8 12:28


比左我 再買過
作者: mad scientist    時間: 2012-12-8 12:34

唔怪豬得全程 2.8, 粒sensor咁細嘅
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-12-8 12:40

回復 22# mad scientist


   
比左我 再買過
mad scientist 發表於 2012-12-8 12:31



    咁準備買爸爸GH3
作者: kazami00    時間: 2012-12-8 13:10

回復 23# 我係小魚兒


    I'm also waiting for GH3
作者: hongkongiron    時間: 2012-12-8 19:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ken001    時間: 2012-12-8 22:31

ching可以介紹下枝mic嗎 thx
作者: ttball    時間: 2012-12-8 22:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cmhjohn    時間: 2012-12-8 23:05

長焦2.8感覺如何?有冇相睇下?
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-12-8 23:40

長焦2.8感覺如何?有冇相睇下?
cmhjohn 發表於 2012-12-8 23:05



    感覺一般 有景深...但Sensor 細 要夠光先好用
作者: boyo3    時間: 2012-12-9 02:57

唔平的新玩具

好在只玩DSLR
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-12-9 23:11

唔平的新玩具

好在只玩DSLR
boyo3 發表於 2012-12-9 02:57



    Y咁講?
作者: mad scientist    時間: 2012-12-9 23:19

感覺一般 有景深...但Sensor 細 要夠光先好用
我係小魚兒 發表於 2012-12-8 23:40



    係DC肥花啲user review 話 ISO 100, 啲 noise 都唔得, 有冇sample 睇下
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-12-9 23:35

係DC肥花啲user review 話 ISO 100, 啲 noise 都唔得, 有冇sample 睇下
mad scientist 發表於 2012-12-9 23:19



    真係唔多得...ISO1000拍片都好多NOISE!! 不過夠光又OK
作者: mad scientist    時間: 2012-12-9 23:39

真係唔多得...ISO1000拍片都好多NOISE!! 不過夠光又OK
我係小魚兒 發表於 2012-12-9 23:35


死得
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-12-9 23:53

死得
mad scientist 發表於 2012-12-9 23:39



    咁又唔係既...夠光拍得幾好..幾清....比a55 仲好
作者: mad scientist    時間: 2012-12-9 23:55

咁又唔係既...夠光拍得幾好..幾清....比a55 仲好
我係小魚兒 發表於 2012-12-9 23:53


咁都好局限
作者: hongkongiron    時間: 2012-12-10 09:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-12-10 10:40

三仟幾當中級DV用算唔錯啦,又多花神玩。

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
hongkongiron 發表於 2012-12-10 09:22



    係花神多LOW...有咪插...拍片算係唔錯...尋日先拍完 畫質OK...不過暗D 雜訊好多
作者: hongkongiron    時間: 2012-12-10 11:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-12-10 11:24

同GH2比較過係差DD....
hongkongiron 發表於 2012-12-10 11:21



    http://cameraimagesensor.com/size/#98,112,111,212,89,91,145,a
剛剛玩完...差好遠...
我想知GH3 粒SENSOR係唔係細左?
作者: hongkongiron    時間: 2012-12-10 11:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-12-10 11:29

我冇留意.....fz200同G3比又如何?
hongkongiron 發表於 2012-12-10 11:26



    G3畫質一定令D...但拍片能力FZ200 完勝...
G3 ONLY 拍到最簡單既1080I ONLY...除非你用G5 同FZ200比就唔同
作者: hongkongiron    時間: 2012-12-10 11:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-12-10 11:34

唔......咁你都係入部G5......放左部G3比我
hongkongiron 發表於 2012-12-10 11:33



    我入GH3 WO@_@
作者: hongkongiron    時間: 2012-12-10 11:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kumera    時間: 2012-12-10 11:44

剛剛玩完...差好遠...
我想知GH3 粒SENSOR係唔係細左?
我係小魚兒 發表於 2012-12-10 11:24

你可以咁講既...因為GH3唔再用multi aspect sensor
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-12-10 11:46

你可以咁講既...因為GH3唔再用multi aspect sensor
kumera 發表於 2012-12-10 11:44



    唔用依隻multi aspect sensor 咁GH3畫質係唔係差左? 咁用咩 sensor ?
作者: hongkongiron    時間: 2012-12-10 12:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-12-10 12:03

你可以咁講既...因為GH3唔再用multi aspect sensor
kumera 發表於 2012-12-10 11:44



    http://m43photo.blogspot.hk/2012/10/multi-aspect-sensor.html
剛剛睇完....原來會影響16:9 好多...慘LOW><...點算...
Y P記要改細佢
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-12-10 12:04

How about this??
hongkongiron 發表於 2012-12-10 12:00



    NO MONEY NO TALK!!!
作者: mad scientist    時間: 2012-12-10 12:14

剛剛睇完....原來會影響16:9 好多...慘LOW>
我係小魚兒 發表於 2012-12-10 12:03


change 快啲轉會
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-12-10 13:21

change 快啲轉會
mad scientist 發表於 2012-12-10 12:14



    轉咩? 5D MARK3? 冇300% 40% 拍片玩味唔夠
作者: kumera    時間: 2012-12-10 13:43

剛剛睇完....原來會影響16:9 好多...慘LOW>
我係小魚兒 發表於 2012-12-10 12:03



    影響既係影相
拍片的話, 都係1080p, 其實冇大分別

民用既換鏡機, 唔計FF既VG900, 都淨係得GH3揀架啦
唔通你想上4K?
作者: kumera    時間: 2012-12-10 13:48

丫, 數漏左, 仲有A99
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-12-10 13:51

丫, 數漏左, 仲有A99
kumera 發表於 2012-12-10 13:48



    回復 53# kumera


    係LOW 好慘>< 點解P 記咁衰WO...拍片都有少少影響AR 佢果到講14MM 會變15MM咁
更何況我想WIDE D

A99重好多 加上感覺都係GH3 好D
作者: mad scientist    時間: 2012-12-10 15:23

回復  kumera


    係LOW 好慘>< 點解P 記咁衰WO...拍片都有少少影響AR 佢果到講14MM 會變15MM咁
...
我係小魚兒 發表於 2012-12-10 13:51


A99 is much better
作者: naomi    時間: 2012-12-11 02:19

G3畫質一定令D...但拍片能力FZ200 完勝...
G3 ONLY 拍到最簡單既1080I ONLY...除非你用G5 同FZ200比 ...
我係小魚兒 發表於 2012-12-10 11:29


G3 p一ptool
就唔同曬
https://www.youtube.com/tv?vq=hd ... &mode=transport
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-12-11 08:42

G3 p一ptool
就唔同曬
naomi 發表於 2012-12-11 02:19



    COOL...點整GA 求教
作者: kazami00    時間: 2012-12-11 08:47

回復 58# 我係小魚兒


eg., t=2859836 @ M0bileO1
作者: naomi    時間: 2012-12-11 12:30

本帖最後由 naomi 於 2012-12-11 12:40 編輯

回復 58# 我係小魚兒

ptool 系用來 mod改 firmware , 有一定風險
mod 左 , 可能影響保養 ( 只要還原 原廠設定就冇分別)
SD 太慢的會寫唔切
改完碼率 , 一定要改埋壓縮比 , 否則只錄到幾十秒就寫唔入
重有開埋 高ISO 錄製 , 同解除錄製時很制 .
fps2 可以玩慢速錄影 , 好有電影味 .
https://www.youtube.com/tv?vq=hd ... &mode=transport
作者: naomi    時間: 2012-12-11 12:44

本帖最後由 naomi 於 2012-12-11 15:51 編輯

其實一般改到 42M 以經好好
我自己用 72M 錄製3分幾鐘 , 要用 2gb
https://www.youtube.com/tv?vq=hd ... &mode=transport
https://www.youtube.com/tv?vq=hd ... &mode=transport
豪華d"可以改 GH2
https://www.youtube.com/tv?vq=hd ... &mode=transport
https://www.youtube.com/tv?vq=hd ... &mode=transport
極上玩法 154Mbit 176Mbit
https://www.youtube.com/tv?vq=hd ... &mode=transport
https://www.youtube.com/tv?vq=hd ... &mode=transport
https://www.youtube.com/tv?vq=hd ... &mode=transport
https://www.youtube.com/tv?vq=hd ... &mode=transport
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-12-11 22:19

其實一般改到 42M 以經好好
我自己用 72M 錄製3分幾鐘 , 要用 2gb


豪華d"可以改 GH2


極上玩法 154Mbit ...
naomi 發表於 2012-12-11 12:44

ptool 係邊到找
DOWN完就得?
全部都係GH2 冇G3=3=
作者: naomi    時間: 2012-12-12 01:30

本帖最後由 naomi 於 2012-12-12 13:17 編輯
ptool 係邊到找
DOWN完就得?
全部都係GH2 冇G3=3=
我係小魚兒 發表於 2012-12-11 22:19


ptool 只系用來改 firmware
改到適合自家用的版本,再用來更新部机 .
去睇多d"教學先啦 .
http://www.personal-view.com/faq ... g2-and-gf1-hack-faq
http://www.gh1-hack.info/wiki/VersionHistory
http://www.personal-view.com/tal ... ublic-beta-topic/p1
作者: naomi    時間: 2012-12-12 15:46

一條系 88Mbit iso100
別的是 88Mbit iso800
https://www.youtube.com/watch?fe ... e&v=sIQdHLp9kXc
https://www.youtube.com/watch?fe ... e&v=x6yJIOsHv2M
作者: tp108    時間: 2012-12-12 17:08

正喎。恭喜
作者: roadwarrior    時間: 2012-12-13 08:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: roadwarrior    時間: 2012-12-13 08:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: roadwarrior    時間: 2012-12-13 08:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-12-13 23:37

what lens you use with a55?
a55 has a aps-c sensor
roadwarrior 發表於 2012-12-13 08:09



    18-135
作者: roadwarrior    時間: 2012-12-13 23:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-12-13 23:43

very long range but SAM and max aperture are not fast enough for you
roadwarrior 發表於 2012-12-13 23:42



    都係等GH3=3=
作者: roadwarrior    時間: 2012-12-13 23:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-12-13 23:54

and fast leica lenses........
roadwarrior 發表於 2012-12-13 23:45



    12-35 夠GA LA 最多買埋17 1.8





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2