Board logo

標題: [圖片] 我又影左張歷史圖片! [已更新三]裁圖在86樓, 加圖在116樓! [打印本頁]

作者: QE3    時間: 2013-1-27 00:02     標題: 我又影左張歷史圖片! [已更新三]裁圖在86樓, 加圖在116樓!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3    時間: 2013-1-27 00:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: manman1998    時間: 2013-1-27 00:23

我器才玩好慳,不過從來唔否定"早買早享受"依句... 因為遲買會錯過左光境
作者: ttball    時間: 2013-1-27 00:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3    時間: 2013-1-27 00:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ttball    時間: 2013-1-27 00:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: manman1998    時間: 2013-1-27 00:39

本帖最後由 manman1998 於 2013-1-27 00:41 編輯

唔覺幅相有咩問題,好細緻...

iphone 影到咁? 咁G12得唔得?
作者: ttball    時間: 2013-1-27 00:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mathk    時間: 2013-1-27 00:43

而家 ip5 相片都好細緻
ttball 發表於 2013-1-27 00:40



    iphone當然完勝5D3,至少5D3不可以上網看epc
作者: manman1998    時間: 2013-1-27 00:44

而家 ip5 相片都好細緻
ttball 發表於 2013-1-27 00:40

ip5 唔知,好多即使DC影出來都好似好利... 但就係部機出廠set 高哂
作者: ttball    時間: 2013-1-27 00:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ttball    時間: 2013-1-27 00:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ttball    時間: 2013-1-27 00:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3    時間: 2013-1-27 00:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ttball    時間: 2013-1-27 00:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: neofung    時間: 2013-1-27 00:57

如有機會, 我會分享一下數碼攝影 "測光", "有否準確曝光" 等等 的理論和秘訣。 ...
ttball 發表於 2013-1-27 00:51

無影過相,點分享測光?神交?仔睇完鹹書教老豆XX?
作者: manman1998    時間: 2013-1-27 00:58

比張40D加 大姑媽,相約的復雜畫面... 係冇佢咁細緻
作者: ttball    時間: 2013-1-27 00:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TOMMY6041    時間: 2013-1-27 01:01

早前我已分享過技術討論題目:夜景人像閃燈應用之 "前簾" "後簾" 同步技術探討

唔知你有冇睇過, 學唔學到 ...
ttball 發表於 2013-1-27 00:59



好心就收反你D 技術討論
作者: neofung    時間: 2013-1-27 01:01

版主見到的話,就算唔banned佢,都做下好心等佢唔可以係攝影區出post
作者: ttball    時間: 2013-1-27 01:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: neofung    時間: 2013-1-27 01:01

版主見到的話,就算唔banned佢,都做下好心等佢唔可以係攝影區出post
作者: QE3    時間: 2013-1-27 01:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ttball    時間: 2013-1-27 01:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mathk    時間: 2013-1-27 01:05

個老伯好似 out-fo, 有冇 100% cropped?
ttball 發表於 2013-1-27 01:01



    請問張相嘅focus喺邊
作者: QE3    時間: 2013-1-27 01:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ttball    時間: 2013-1-27 01:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ttball    時間: 2013-1-27 01:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mathk    時間: 2013-1-27 01:07

你想我解釋數碼攝影的 "對焦" "焦點"" 的技術問題?
ttball 發表於 2013-1-27 01:07



    我係問緊你張相嘅focus喺邊。
作者: QE3    時間: 2013-1-27 01:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ttball    時間: 2013-1-27 01:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mathk    時間: 2013-1-27 01:11

Focus 的定義, 模稜兩可。
ttball 發表於 2013-1-27 01:10



    咁你講乜OUT-FO,摺啦。
作者: diy_man    時間: 2013-1-27 01:14

影過相都唔承認, 已經係心術不正, 滿口謊言, 仲響度撩事鬥非, ttball 你真係好可憐又可恥!
作者: peter627    時間: 2013-1-27 02:42

早前我已分享過技術討論題目:夜景人像閃燈應用之 "前簾" "後簾" 同步技術探討

唔知你有冇睇過, 學唔學到 ...
ttball 發表於 2013-1-27 00:59


你仲好意思提呢個post
拋個題出黎考人
結果吹左廿幾頁都未開估
作者: neofung    時間: 2013-1-27 03:07

根本佢連乜野係前簾同後簾都未知,又唔肯花時間搵,想套料,又唔認自己乜都唔識。
垃圾!
作者: ckwong58    時間: 2013-1-27 12:12

(1/40s, f/4, ISO 400, 5D3+Carl Zeiss 50 1.4 ZE)

間野食左好多年, d伙記係吋d, 但個鯪魚粥幾好食, 兩個 ...
QE3 發表於 2013-1-27 00:02



    嘩!俾你影親都執得你唔好嚟我度影呀!唔好攪到我無家可歸呀
作者: QE3    時間: 2013-1-27 16:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3    時間: 2013-1-27 16:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: breakbuilder    時間: 2013-1-27 16:32

呵呵, 牛SIR其實係咪兩個人來, 有時講野正正經經, 有時又發癲狗噏撩交打~~
作者: QE3    時間: 2013-1-27 16:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: davidtommy    時間: 2013-1-27 17:07

呢間野我只記得班夥計仲寸過佐敦澳牛果班,好吾好食就不評論了
作者: QE3    時間: 2013-1-27 17:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: diy_man    時間: 2013-1-27 17:38

呢間書店兩年前執左,真係由細去到大,張相係結業前一日影.

[attach]1486384[/attach]
作者: QE3    時間: 2013-1-27 17:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 人中之龍    時間: 2013-1-27 18:02

牛Sir又出post引人笑吖?
作者: QE3    時間: 2013-1-27 18:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TOMMY6041    時間: 2013-1-27 22:21

我都再笑唔出, 佢真係好煩! 屎呢樣野, 真係係人都怕, 不過佢仲要周圍痾, 周庶都係, 臭到呢! 我地 ...
QE3 發表於 2013-1-27 18:16


有名你叫牛Sir,緊係周圍痾,不過唔明做咩E隻牛痾D野有味
作者: minibus    時間: 2013-1-27 22:37

點解要話樓主張相 dynamic range 有問題 ?  靚唔靚唔講, 我當佢只係一張

documentary photo, 當做歷史照片吧........... 但張相光暗位最多都係得7級,

5D mark III dynamic range 有乜問題, 張相又點睇到5DIII dynamic range 有問題?

願聞其詳.......
作者: ttball    時間: 2013-1-27 22:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: diy_man    時間: 2013-1-27 22:49

回復 49# ttball


    http://www.hkepc.com/forum/redir ... 55&pid=29306739
作者: neofung    時間: 2013-1-27 22:51

呢間書店兩年前執左,真係由細去到大,張相係結業前一日影.
diy_man 發表於 2013-1-27 17:38



呢間野d書唔平,又唔算齊,地舖。
如果自己舖,都係賣左佢或放租好過賣書啦 XD
如果租的話,兩年前唔執,今日肯定要執啦
作者: ttball    時間: 2013-1-27 22:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: neofung    時間: 2013-1-27 22:54

收皮啦,仲好意思講討論攝影
作者: manman1998    時間: 2013-1-27 22:54

本帖最後由 manman1998 於 2013-1-27 23:00 編輯

好簡單樣嘢... 買得Pro小小都唔洗下下係出D大制作;勺鑽作品,亦可小品記錄

普通抓拍亦唔係一定要手機DC先叫稱職,相機買來就係用嫁啦

花費得起自然係一多到位,買"一部"能力較好來用... 連切 蛋羔/V字手勢 都用佢,才是物盡其用
作者: ttball    時間: 2013-1-27 22:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: neofung    時間: 2013-1-27 23:02

好簡單樣嘢... 買得Pro小小都唔洗下下係出D大制作;勺鑽作品,亦可小品記錄

普通抓拍亦唔係一定要手機DC先叫 ...
manman1998 發表於 2013-1-27 22:54

手機DC,iphone屬於最高級別,又有一大堆優化軟件可用。但佢講到咁把閉,咪又係得個講字。
如果話某某用邊部數碼背,影相唔夠戊戊用hiphone影咁好,只代表戊戊影相勁,無乜大不了。

btw,唔係有版規限制,爆左粗好耐。。。
作者: ttball    時間: 2013-1-27 23:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: diy_man    時間: 2013-1-27 23:09

點解硬係要針鋒相對, 討論人而唔可以集中討論攝影?
ttball 發表於 2013-1-27 22:52



    我反問你.你會跟一個滿口謊言的人討論問題嗎?你似乎仲未明白重點響邊?
作者: manman1998    時間: 2013-1-27 23:10

手機DC,iphone屬於最高級別,又有一大堆優化軟件可用。但佢講到咁把閉,咪又係得個講字。
如果話某某用邊 ...
neofung 發表於 2013-1-27 23:02

我自已用D蛋散... 都讚同D人買好小小,因為相機記錄,個光境過左就冇了

相片無價... 最重要係物盡其用,唔好3分鐘熱度之嘛
作者: neofung    時間: 2013-1-27 23:16

我自已用D蛋散... 都讚同D人買好小小,因為相機記錄,個光境過左就冇了

相片無價... 最重要係物盡其用,唔好 ...
manman1998 發表於 2013-1-27 23:10


負擔到,一定讚成買好少少既器材,攝影一向都係器材先決!
連拍唔夠快,鏡頭唔夠快(光圈太細),唔夠tele,唔夠wide,高ISO唔得,低ISO唔得。。。。
器材不足,可以收工 XD
作者: minibus    時間: 2013-1-27 23:30

我反問你, 幅相有邊個位, 可以睇得出係一定要用幾萬蚊 body 加菜鏡先可以影到, 而 iphone 影唔到? ...
ttball 發表於 2013-1-27 10:39 PM


張相靚唔靚見人見智, 用iphone 或 5DIII 影亦係個人意願,

問題係, 你話呢張相用5DIII影呢個shot, dynamic range 有乜問題?
作者: neofung    時間: 2013-1-27 23:33

張相靚唔靚見人見智, 用iphone 或 5DIII 影亦係個人意願,

問題係, 你話呢張相用5DIII影呢個shot, dynami ...
minibus 發表於 2013-1-27 23:30

個問題係。。。佢唔知dynamic range點解囉。。。
前幾日先話樓主個mon dynamic range唔夠,我開始笑唔出。。。
作者: manman1998    時間: 2013-1-27 23:36

本帖最後由 manman1998 於 2013-1-27 23:38 編輯
負擔到,一定讚成買好少少既器材,攝影一向都係器材先決!
連拍唔夠快,鏡頭唔夠快(光圈太細),唔夠tele ...
neofung 發表於 2013-1-27 23:16

冇器才冇題才... 冇更高更廣範嘅題才或做法

自已以經冇廣角同高低炒D相
作者: minibus    時間: 2013-1-27 23:37

你想曲線踩樓主張相咪直接了當囉, 做乜要講D似是而非的專有名詞,

5DIII dynamic range 點會有問題, 問題好可能係你呢個屎忽鬼有錢買iphone

無錢玩 5DIII, 5DIII 你都要串, 你可以吔屎了
作者: minibus    時間: 2013-1-27 23:49

個問題係。。。佢唔知dynamic range點解囉。。。
前幾日先話樓主個mon dynamic range唔夠,我開始笑唔出。 ...
neofung 發表於 2013-1-27 11:33 PM


佢應該想講 contrast ratio, 詞不達意.....
作者: neofung    時間: 2013-1-27 23:57

本帖最後由 neofung 於 2013-1-27 23:58 編輯
佢應該想講 contrast ratio, 詞不達意.....
minibus 發表於 2013-1-27 23:49

咁個次又真係畀佢撞中,只不過係佢唔識字 XD
不過結果都係錯,平價mon先會有無層次死死的1比2萬定10萬。
正式graphic執相mon,對比度其實好低。。。
作者: anonymoushk    時間: 2013-1-28 01:37

負擔到,一定讚成買好少少既器材,攝影一向都係器材先決!
連拍唔夠快,鏡頭唔夠快(光圈太細),唔夠tele ...
neofung 發表於 2013-1-27 23:16


正解
   
無相交 xd

沒好器材可能影得辛苦/麻煩D,唔係唔得,只係好野空間比較大,特別係極端環境。

一瞬間既機會,影唔到就係影唔到,好多時無咁多時間比你慢慢set E樣set果樣又落腳架慢快門吸光。

以前我影相iso,快門,光圈盡都唔夠。用公司機影我可以收光圈,兩個世界… it made life easier
作者: y2kming    時間: 2013-1-28 11:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: raywan    時間: 2013-1-28 11:22

本帖最後由 raywan 於 2013-1-28 11:26 編輯

回復 1# QE3


    好有蔡味,大光圈景心後既景物都好清晰,解像度很高,想睇有下有無28mm/28mm以下 蔡鏡O的相比較下
作者: QE3    時間: 2013-1-28 11:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: raywan    時間: 2013-1-28 11:29

回復 49# ttball


    有好多啦
圖片解像度,大光圈景心以外景物解像度,色彩鮮艷度,光暗對比
最緊要係iphone單張相片點拍出幾MB jpg 檔案
作者: raywan    時間: 2013-1-28 11:32

回復 70# QE3


    可否post 原圖,想睇下邊位色彩,解像還原能力等等有無得同奶頭fright過
作者: wlmak    時間: 2013-1-28 11:35

色彩PREFECT,可惜快門慢左,中間個男仔有殘影
作者: raywan    時間: 2013-1-28 11:42

回復 73# wlmak


    睇左ISO 同光圈先講快門
識景相先用低ISO再決定光圈快明,小弟睇ISO光圈同快門已經估到係晚上景的,再睇睇地上白光,應該都無錯
作者: QE3    時間: 2013-1-28 11:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3    時間: 2013-1-28 11:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3    時間: 2013-1-28 11:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3    時間: 2013-1-28 11:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ttball    時間: 2013-1-28 12:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kumera    時間: 2013-1-28 12:07

N 年前聽過一句:手震扮動感, 模糊扮有FEEL。
ttball 發表於 2013-1-28 12:04

原句一字不漏咁送番俾你0個D 無技巧ps圖
作者: QE3    時間: 2013-1-28 12:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kumera    時間: 2013-1-28 12:10

N 年前聽過一句:手震扮動感, 模糊扮有FEEL。
ttball 發表於 2013-1-28 12:04


by the way, 如果知道iphone係用咩測光系統
就會明白iphone一定影唔到0個張相

閣下又一次暴露自己既無知
作者: waltyuen    時間: 2013-1-28 12:42

張相 好有菜頭味  
菜的對比度 帶來實淨的感覺
忠實表現當時色彩
我一星期有2日會收工經過sogo

頭頂 射燈 兩邊金屬牆身反光都知
分到鋪頭 冰櫃色的肉  同(綠)面個阿叔
左下角 地主 個暗位都好出  
QE3 CHING 想講下租金升得多 如果唔係 就會貼作品藝廊
作者: ttball    時間: 2013-1-28 13:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3    時間: 2013-1-28 13:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3    時間: 2013-1-28 13:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3    時間: 2013-1-28 13:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ttball    時間: 2013-1-28 13:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: neofung    時間: 2013-1-28 14:01

形容你係後一句。
唔好自己對號入座。
ttball 發表於 2013-1-28 13:58


我淨係識偽術充藝術。
作者: QE3    時間: 2013-1-28 14:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ttball    時間: 2013-1-28 14:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3    時間: 2013-1-28 14:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: neofung    時間: 2013-1-28 14:08

又黎抽水, 你真係好得閒?
ttball 發表於 2013-1-28 14:03

睇唔明,我再講多次。。

畜牲對人類事物感興趣唔係問題,隨便欣賞,呢個世界佢有份!
但,畜牲想試圖扭曲人類價值觀。。。返返去佢自己既世界吧!
作者: ckwong58    時間: 2013-1-28 14:09

講租金問題去吹水區。
呢度係 攝影學堂。
ttball 發表於 2013-1-28 13:25



    牛哥仔,睇嚟你啲報復式嘲笑好失敗喎;你唔係話人個Mon Dynamic Range 有問題,就係話人部相机Dynamic Range 有問題,你冇料又亂咁揾位入,俾人睇到嘅係你個Range最有問題有冇諗過換咗個Mon先好嚟揾位入呢唔係又攪到啲相又紫又黑又青黃,又唔敢謙虛小小話係自己個人特式,然後用藝術嚟抬高自己牛皮向來都係點極唔明啫,點解到你度就變咗—厚顏無齒唔知醜
作者: waltyuen    時間: 2013-1-28 14:18


小弟昨天塔門影的    k10d + DAL 55-300
塔門 個草原  有牛就大家都知!咁里個色彩大家點睇
請勿對號入座
作者: QE3    時間: 2013-1-28 14:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3    時間: 2013-1-28 14:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: neofung    時間: 2013-1-28 14:30

吃緊飯。。。

以為自己抽水好叻既癈牛,到底知唔知"手震扮動感, 模糊扮有FEEL"點解?
有d相震同模糊係有feel,只不過被誤用及濫用,
正如癈牛偽術扮藝術一樣,不加思索扮畢加索。。。
樓主個類相,正是模糊而有feel一類,又抽錯水喇。。。

都叫左佢返番去自己既世界啦!
作者: neofung    時間: 2013-1-28 14:34

小弟昨天塔門影的    k10d + DAL 55-300
塔門 個草原  有牛就大家都知!咁里個色彩大家點睇
請勿對號入座 ...
waltyuen 發表於 2013-1-28 14:18

btw, 唔知個隻牛有無受過教育,好有公德心呢!
唔會係路中心痾屎,同呢樹隻牛差得太遠!
作者: A君    時間: 2013-1-28 14:43

睇完呢個主題,明白大家何以會不約而同去聲討一個人..
請大家忍耐,唔好理佢,我已對佢作最後警告。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2