作者: QE3 時間: 2013-1-27 00:02 標題: 我又影左張歷史圖片! [已更新三]裁圖在86樓, 加圖在116樓!
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3 時間: 2013-1-27 00:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: manman1998 時間: 2013-1-27 00:23
我器才玩好慳,不過從來唔否定"早買早享受"依句... 因為遲買會錯過左光境
作者: ttball 時間: 2013-1-27 00:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3 時間: 2013-1-27 00:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ttball 時間: 2013-1-27 00:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: manman1998 時間: 2013-1-27 00:39
本帖最後由 manman1998 於 2013-1-27 00:41 編輯
唔覺幅相有咩問題,好細緻...
iphone 影到咁? 咁G12得唔得?

作者: ttball 時間: 2013-1-27 00:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mathk 時間: 2013-1-27 00:43
iphone當然完勝5D3,至少5D3不可以上網看epc
作者: manman1998 時間: 2013-1-27 00:44
ip5 唔知,好多即使DC影出來都好似好利... 但就係部機出廠set 高哂
作者: ttball 時間: 2013-1-27 00:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ttball 時間: 2013-1-27 00:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ttball 時間: 2013-1-27 00:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3 時間: 2013-1-27 00:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ttball 時間: 2013-1-27 00:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: neofung 時間: 2013-1-27 00:57
無影過相,點分享測光?神交?仔睇完鹹書教老豆XX?
作者: manman1998 時間: 2013-1-27 00:58
比張40D加 大姑媽,相約的復雜畫面... 係冇佢咁細緻
作者: ttball 時間: 2013-1-27 00:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TOMMY6041 時間: 2013-1-27 01:01
好心就收反你D 技術討論
作者: neofung 時間: 2013-1-27 01:01
版主見到的話,就算唔banned佢,都做下好心等佢唔可以係攝影區出post
作者: ttball 時間: 2013-1-27 01:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: neofung 時間: 2013-1-27 01:01
版主見到的話,就算唔banned佢,都做下好心等佢唔可以係攝影區出post
作者: QE3 時間: 2013-1-27 01:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ttball 時間: 2013-1-27 01:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mathk 時間: 2013-1-27 01:05
請問張相嘅focus喺邊
作者: QE3 時間: 2013-1-27 01:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ttball 時間: 2013-1-27 01:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ttball 時間: 2013-1-27 01:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mathk 時間: 2013-1-27 01:07
我係問緊你張相嘅focus喺邊。
作者: QE3 時間: 2013-1-27 01:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ttball 時間: 2013-1-27 01:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mathk 時間: 2013-1-27 01:11
咁你講乜OUT-FO,摺啦。
作者: diy_man 時間: 2013-1-27 01:14
影過相都唔承認, 已經係心術不正, 滿口謊言, 仲響度撩事鬥非, ttball 你真係好可憐又可恥!
作者: peter627 時間: 2013-1-27 02:42
你仲好意思提呢個post
拋個題出黎考人
結果吹左廿幾頁都未開估
作者: neofung 時間: 2013-1-27 03:07
根本佢連乜野係前簾同後簾都未知,又唔肯花時間搵,想套料,又唔認自己乜都唔識。
垃圾!
作者: ckwong58 時間: 2013-1-27 12:12
(1/40s, f/4, ISO 400, 5D3+Carl Zeiss 50 1.4 ZE)
間野食左好多年, d伙記係吋d, 但個鯪魚粥幾好食, 兩個 ...
QE3 發表於 2013-1-27 00:02
嘩!俾你影親都執得
你唔好嚟我度影呀!唔好攪到我無家可歸呀作者: QE3 時間: 2013-1-27 16:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3 時間: 2013-1-27 16:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: breakbuilder 時間: 2013-1-27 16:32
呵呵, 牛SIR其實係咪兩個人來, 有時講野正正經經, 有時又發癲狗噏撩交打~~
作者: QE3 時間: 2013-1-27 16:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: davidtommy 時間: 2013-1-27 17:07
呢間野我只記得班夥計仲寸過佐敦澳牛果班,好吾好食就不評論了
作者: QE3 時間: 2013-1-27 17:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: diy_man 時間: 2013-1-27 17:38
呢間書店兩年前執左,真係由細去到大,張相係結業前一日影.
[attach]1486384[/attach]
作者: QE3 時間: 2013-1-27 17:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 人中之龍 時間: 2013-1-27 18:02
牛Sir又出post引人笑吖?
作者: QE3 時間: 2013-1-27 18:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TOMMY6041 時間: 2013-1-27 22:21
有名你叫牛Sir,緊係周圍痾,不過唔明做咩E隻牛痾D野有味
作者: minibus 時間: 2013-1-27 22:37
點解要話樓主張相 dynamic range 有問題 ? 靚唔靚唔講, 我當佢只係一張
documentary photo, 當做歷史照片吧........... 但張相光暗位最多都係得7級,
5D mark III dynamic range 有乜問題, 張相又點睇到5DIII dynamic range 有問題?
願聞其詳.......
作者: ttball 時間: 2013-1-27 22:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: diy_man 時間: 2013-1-27 22:49
回復 49# ttball
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 55&pid=29306739
作者: neofung 時間: 2013-1-27 22:51
呢間野d書唔平,又唔算齊,地舖。
如果自己舖,都係賣左佢或放租好過賣書啦 XD
如果租的話,兩年前唔執,今日肯定要執啦

作者: ttball 時間: 2013-1-27 22:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: neofung 時間: 2013-1-27 22:54
收皮啦,仲好意思講討論攝影

作者: manman1998 時間: 2013-1-27 22:54
本帖最後由 manman1998 於 2013-1-27 23:00 編輯
好簡單樣嘢... 買得Pro小小都唔洗下下係出D大制作;勺鑽作品,亦可小品記錄
普通抓拍亦唔係一定要手機DC先叫稱職,相機買來就係用嫁啦
花費得起自然係一多到位,買"一部"能力較好來用... 連切 蛋羔/V字手勢 都用佢,才是物盡其用
作者: ttball 時間: 2013-1-27 22:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: neofung 時間: 2013-1-27 23:02
手機DC,iphone屬於最高級別,又有一大堆優化軟件可用。但佢講到咁把閉,咪又係得個講字。
如果話某某用邊部數碼背,影相唔夠戊戊用hiphone影咁好,只代表戊戊影相勁,無乜大不了。
btw,唔係有版規限制,爆左粗好耐。。。
作者: ttball 時間: 2013-1-27 23:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: diy_man 時間: 2013-1-27 23:09
我反問你.你會跟一個滿口謊言的人討論問題嗎?你似乎仲未明白重點響邊?
作者: manman1998 時間: 2013-1-27 23:10
我自已用D蛋散... 都讚同D人買好小小,因為相機記錄,個光境過左就冇了
相片無價... 最重要係物盡其用,唔好3分鐘熱度之嘛
作者: neofung 時間: 2013-1-27 23:16
負擔到,一定讚成買好少少既器材,攝影一向都係器材先決!
連拍唔夠快,鏡頭唔夠快(光圈太細),唔夠tele,唔夠wide,高ISO唔得,低ISO唔得。。。。
器材不足,可以收工 XD
作者: minibus 時間: 2013-1-27 23:30
張相靚唔靚見人見智, 用iphone 或 5DIII 影亦係個人意願,
問題係, 你話呢張相用5DIII影呢個shot, dynamic range 有乜問題?
作者: neofung 時間: 2013-1-27 23:33
個問題係。。。佢唔知dynamic range點解囉。。。
前幾日先話樓主個mon dynamic range唔夠,我開始笑唔出。。。
作者: manman1998 時間: 2013-1-27 23:36
本帖最後由 manman1998 於 2013-1-27 23:38 編輯
冇器才冇題才... 冇更高更廣範嘅題才或做法
自已以經冇廣角同高低炒D相
作者: minibus 時間: 2013-1-27 23:37
你想曲線踩樓主張相咪直接了當囉, 做乜要講D似是而非的專有名詞,
5DIII dynamic range 點會有問題, 問題好可能係你呢個屎忽鬼有錢買iphone
無錢玩 5DIII, 5DIII 你都要串, 你可以吔屎了
作者: minibus 時間: 2013-1-27 23:49
個問題係。。。佢唔知dynamic range點解囉。。。
前幾日先話樓主個mon dynamic range唔夠,我開始笑唔出。 ...
neofung 發表於 2013-1-27 11:33 PM
佢應該想講 contrast ratio, 詞不達意.....
作者: neofung 時間: 2013-1-27 23:57
本帖最後由 neofung 於 2013-1-27 23:58 編輯
咁個次又真係畀佢撞中,只不過係佢唔識字 XD
不過結果都係錯,平價mon先會有無層次死死的1比2萬定10萬。
正式graphic執相mon,對比度其實好低。。。
作者: anonymoushk 時間: 2013-1-28 01:37
正解
無相交 xd
沒好器材可能影得辛苦/麻煩D,唔係唔得,只係好野空間比較大,特別係極端環境。
一瞬間既機會,影唔到就係影唔到,好多時無咁多時間比你慢慢set E樣set果樣又落腳架慢快門吸光。
以前我影相iso,快門,光圈盡都唔夠。用公司機影我可以收光圈,兩個世界… it made life easier
作者: y2kming 時間: 2013-1-28 11:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: raywan 時間: 2013-1-28 11:22
本帖最後由 raywan 於 2013-1-28 11:26 編輯
回復 1# QE3
好有蔡味,大光圈景心後既景物都好清晰,解像度很高,想睇有下有無28mm/28mm以下 蔡鏡O的相比較下
作者: QE3 時間: 2013-1-28 11:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: raywan 時間: 2013-1-28 11:29
回復 49# ttball
有好多啦
圖片解像度,大光圈景心以外景物解像度,色彩鮮艷度,光暗對比
最緊要係iphone單張相片點拍出幾MB jpg 檔案
作者: raywan 時間: 2013-1-28 11:32
回復 70# QE3
可否post 原圖,想睇下邊位色彩,解像還原能力等等有無得同奶頭fright過
作者: wlmak 時間: 2013-1-28 11:35
色彩PREFECT,可惜快門慢左,中間個男仔有殘影
作者: raywan 時間: 2013-1-28 11:42
回復 73# wlmak
睇左ISO 同光圈先講快門
識景相先用低ISO再決定光圈快明,小弟睇ISO光圈同快門已經估到係晚上景的,再睇睇地上白光,應該都無錯
作者: QE3 時間: 2013-1-28 11:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3 時間: 2013-1-28 11:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3 時間: 2013-1-28 11:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3 時間: 2013-1-28 11:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ttball 時間: 2013-1-28 12:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kumera 時間: 2013-1-28 12:07
原句一字不漏咁送番俾你0個D 無技巧ps圖
作者: QE3 時間: 2013-1-28 12:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kumera 時間: 2013-1-28 12:10
by the way, 如果知道iphone係用咩測光系統
就會明白iphone一定影唔到0個張相
閣下又一次暴露自己既無知
作者: waltyuen 時間: 2013-1-28 12:42
菜的對比度 帶來實淨的感覺
忠實表現當時色彩
我一星期有2日會收工經過sogo
頭頂 射燈 兩邊金屬牆身反光都知
分到鋪頭 冰櫃色的肉 同(綠)面個阿叔
左下角 地主 個暗位都好出
QE3 CHING 想講下租金升得多 如果唔係 就會貼作品藝廊
作者: ttball 時間: 2013-1-28 13:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3 時間: 2013-1-28 13:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3 時間: 2013-1-28 13:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3 時間: 2013-1-28 13:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ttball 時間: 2013-1-28 13:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: neofung 時間: 2013-1-28 14:01
我淨係識偽術充藝術。
作者: QE3 時間: 2013-1-28 14:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ttball 時間: 2013-1-28 14:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3 時間: 2013-1-28 14:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: neofung 時間: 2013-1-28 14:08
睇唔明,我再講多次。。
畜牲對人類事物感興趣唔係問題,隨便欣賞,呢個世界佢有份!
但,畜牲想試圖扭曲人類價值觀。。。返返去佢自己既世界吧!
作者: ckwong58 時間: 2013-1-28 14:09
牛哥仔,睇嚟你啲報復式嘲笑好失敗喎;你唔係話人個Mon Dynamic Range 有問題,就係話人部相机Dynamic Range 有問題,你冇料又亂咁揾位入,俾人睇到嘅係你個Range最有問題
有冇諗過換咗個Mon先好嚟揾位入呢
唔係又攪到啲相又紫又黑又青黃,又唔敢謙虛小小話係自己個人特式,然後用藝術嚟抬高自己
牛皮向來都係點極唔明啫,點解到你度就變咗—厚顏無齒唔知醜
作者: waltyuen 時間: 2013-1-28 14:18

小弟昨天塔門影的 k10d + DAL 55-300
塔門 個草原 有牛就大家都知!咁里個色彩大家點睇
請勿對號入座
作者: QE3 時間: 2013-1-28 14:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3 時間: 2013-1-28 14:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: neofung 時間: 2013-1-28 14:30
吃緊飯。。。
以為自己抽水好叻既癈牛,到底知唔知"手震扮動感, 模糊扮有FEEL"點解?
有d相震同模糊係有feel,只不過被誤用及濫用,
正如癈牛偽術扮藝術一樣,不加思索扮畢加索。。。
樓主個類相,正是模糊而有feel一類,又抽錯水喇。。。
都叫左佢返番去自己既世界啦!
作者: neofung 時間: 2013-1-28 14:34
btw, 唔知個隻牛有無受過教育,好有公德心呢!
唔會係路中心痾屎,同呢樹隻牛差得太遠!
作者: A君 時間: 2013-1-28 14:43
睇完呢個主題,明白大家何以會不約而同去聲討一個人..
請大家忍耐,唔好理佢,我已對佢作最後警告。

