Board logo

標題: 想入手sony a77VQ [打印本頁]

作者: blankcat_hk    時間: 2013-7-21 00:41     標題: 想入手sony a77VQ

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jamie06    時間: 2013-7-21 01:03

a77 spec一流 有錢seafood痕, 就升啦ching
作者: 京    時間: 2013-7-21 01:23

部機出了差不多兩年唔知入手後會唔會突然殺出部後斷機種咁我就慘了...
講返部機佢跟機鏡頭1650真係好吸引散 ...
blankcat_hk 發表於 2013-7-21 02:41


有興趣做水魚就入啦

你睇下市面幾小A77就知.................(我用A700都係咁話 完全無意慾升上去)

係想影相就上A99啦
作者: blankcat_hk    時間: 2013-7-21 01:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: y2kming    時間: 2013-7-21 02:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ahshing    時間: 2013-7-21 05:32

99真係無錢升 77自己都試過機亦睇過人影的相 真係好正真係頂唔順忍唔到手了……… ...
blankcat_hk 發表於 2013-7-21 01:31


我部a77跟左我一年,而家用緊a99都就黎一年
部a77我係連16-50成套賣走的
如果真係超平(<8k),咁都入得過
唔係的話,而你又想過下影相癮,我建議你買nex6或者等多一兩個月睇下新機係點先
始終alpha閃燈轉新腳,同埋呢部機感覺都唔係咁扎實,畫質又爭梗d(高ISO係幾多noise)
仲有支16-50係對焦快,但我又唔覺真係散景好正,想靚係都入Sigma支18-35/1.8
作者: alexngai    時間: 2013-7-21 09:59

如果已有A57,買支大光圈鏡算啦。
作者: blankcat_hk    時間: 2013-7-21 13:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alexngai    時間: 2013-7-21 13:53

a77咁高解像度比nikon咁既廢機高好多blankcat_hk 發表於 2013-7-21 13:41

睇黎二千四百萬像素既Nikon D3200, D5200, D7100, D600同埋三千六百萬像素既D800都唔係好適合師兄。
既然心意已決就上A77啦,等開箱
作者: 京    時間: 2013-7-21 14:11

上堂話 Sigma屬於雜廠唔支援di 上次有ching介紹買左支龍仔272e已經中招
影到一邊影相一邊講粗口 全世界 ...
blankcat_hk 發表於 2013-7-21 15:41



   
支90微色淡係你唔識影 同埋咩叫DI?
你覺得SONY D STAFF會叫你買副廠咩? 唔好傻啦~
攝錄好等於影相好? 咩LOGIC?
A77像素高 NOISE唔好 仲要對焦唔夠準............

當然~~~你要做水魚我都無野講
想買就買啦~~~

PS 我用緊NEX3N同A700 (無其他品牌相機都係咁講)
作者: oYueno    時間: 2013-7-21 16:18

本帖最後由 oYueno 於 2013-7-21 16:20 編輯

回復 1# blankcat_hk
唔ARM用唔好打我
http://www.sony.com.hk/reward/bi ... mp;biddingType=Open
作者: Jamie06    時間: 2013-7-21 16:20

支90微色淡係你唔識影 同埋咩叫DI?
你覺得SONY D STAFF會叫你買副廠咩? 唔好傻啦~
攝錄好等於影相 ...
京 發表於 2013-7-21 14:11


人既心理都係咁, 都係想你講句野支持佢買姐, 心中一早已經有數啦

利申支持升a77
作者: NPNT    時間: 2013-7-21 16:47

如果有機用...建議等多陣,a77下一代估計大約在2014年頭。
唔啱心水先再平價掃水尾a77
作者: Jamie06    時間: 2013-7-21 16:57

本帖最後由 Jamie06 於 2013-7-21 16:59 編輯
回復  blankcat_hk
唔ARM用唔好打我
oYueno 發表於 2013-7-21 16:18


頂, a580連鏡賣2000
作者: anonymoushk    時間: 2013-7-22 00:57

上堂話 Sigma屬於雜廠唔支援di 上次有ching介紹買左支龍仔272e已經中招
影到一邊影相一邊講粗口 全世界 ...
blankcat_hk 發表於 2013-7-21 13:41



   
用緊 sigma 90 vc USD on canon ,色水唔錯

影相好睇人,器材點用都係
作者: 京    時間: 2013-7-22 14:32

用緊 sigma 90 vc USD on canon ,色水唔錯

影相好睇人,器材點用都係  ...
anonymoushk 發表於 2013-7-22 02:57



    MACRO鏡其實差唔到幾遠
都係高對比 高sharpness
作者: 京    時間: 2013-7-22 15:00

[attach]1559465[/attach]

如果咁都叫色淡 我都唔知講咩好........

今日咁arm fb見到 用90微影
作者: ahshing    時間: 2013-7-23 00:25

本帖最後由 ahshing 於 2013-7-23 00:27 編輯
上堂話 Sigma屬於雜廠唔支援di 上次有ching介紹買左支龍仔272e已經中招
影到一邊影相一邊講粗口 全世界 ...
blankcat_hk 發表於 2013-7-21 13:41



你講緊DI定ADI呢?
DI係Tamron對數碼相機優化既鏡頭,Sigma當然唔support
如果你講既係ADI,咁你又上乜野堂邊個話唔支援ADI呢?
ADI只係一個綜合距離測光,只支援直打同唔加任何柔光罩先會準的
我用過咁多部alpha都係將ADI set off行P-TTL,因為我幾乎唔會用直打影相
其實16-50/2.8係Tamron OEM,唔信你上網做少少research吧
Sigma支18-35/1.8既畫質我相信會好過16-50/2.8,老實講我都未見過一支副廠crop鏡可以晌咁多攝影大站(DXO,photozone,imageresource之類...唔係香港果d)有咁高評價
作者: depeche_lam    時間: 2013-7-23 18:43

回復 14# Jamie06

師兄唔使咁灰..2000買唔到起碼都3千幾
作者: anonymoushk    時間: 2013-7-23 21:22

你講緊DI定ADI呢?
DI係Tamron對數碼相機優化既鏡頭,Sigma當然唔support
如果你講既係ADI,咁你又上乜野堂 ...
ahshing 發表於 2013-7-23 00:25



   
that 28 75 also OEM by tamron, looks the same , but coating seems a bit different
作者: 京    時間: 2013-7-23 23:44

你講緊DI定ADI呢?
DI係Tamron對數碼相機優化既鏡頭,Sigma當然唔support
如果你講既係ADI,咁你又上乜野堂 ...
ahshing 發表於 2013-7-23 02:25



連支1650都係OEM....................頂

好在我用緊1680ZA ^^"
作者: mailman20038    時間: 2013-7-25 17:08

回復  blankcat_hk
唔ARM用唔好打我
oYueno 發表於 2013-7-21 16:18



    我想買都冇...
差不多全部俾人搶哂............
作者: oYueno    時間: 2013-7-25 22:37

本帖最後由 oYueno 於 2013-7-25 22:38 編輯

[attach]1560723[/attach]

仲有一部
回復 22# mailman20038





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2