作者: blankcat_hk 時間: 2013-7-21 00:41 標題: 想入手sony a77VQ
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jamie06 時間: 2013-7-21 01:03
a77 spec一流 有錢seafood痕, 就升啦ching
作者: 京 時間: 2013-7-21 01:23
有興趣做水魚就入啦
你睇下市面幾小A77就知.................(我用A700都係咁話 完全無意慾升上去)
係想影相就上A99啦
作者: blankcat_hk 時間: 2013-7-21 01:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: y2kming 時間: 2013-7-21 02:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ahshing 時間: 2013-7-21 05:32
我部a77跟左我一年,而家用緊a99都就黎一年
部a77我係連16-50成套賣走的
如果真係超平(<8k),咁都入得過
唔係的話,而你又想過下影相癮,我建議你買nex6或者等多一兩個月睇下新機係點先
始終alpha閃燈轉新腳,同埋呢部機感覺都唔係咁扎實,畫質又爭梗d(高ISO係幾多noise)
仲有支16-50係對焦快,但我又唔覺真係散景好正,想靚係都入Sigma支18-35/1.8
作者: alexngai 時間: 2013-7-21 09:59
如果已有A57,買支大光圈鏡算啦。
作者: blankcat_hk 時間: 2013-7-21 13:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alexngai 時間: 2013-7-21 13:53
睇黎二千四百萬像素既Nikon D3200, D5200, D7100, D600同埋三千六百萬像素既D800都唔係好適合師兄。
既然心意已決就上A77啦,等開箱

作者: 京 時間: 2013-7-21 14:11
支90微色淡係你唔識影 同埋咩叫DI?
你覺得SONY D STAFF會叫你買副廠咩? 唔好傻啦~
攝錄好等於影相好? 咩LOGIC?
A77像素高 NOISE唔好 仲要對焦唔夠準............
當然~~~你要做水魚我都無野講
想買就買啦~~~
PS 我用緊NEX3N同A700 (無其他品牌相機都係咁講)
作者: oYueno 時間: 2013-7-21 16:18
本帖最後由 oYueno 於 2013-7-21 16:20 編輯
回復 1# blankcat_hk
唔ARM用唔好打我
http://www.sony.com.hk/reward/bi ... mp;biddingType=Open
作者: Jamie06 時間: 2013-7-21 16:20
人既心理都係咁, 都係想你講句野支持佢買姐, 心中一早已經有數啦
利申支持升a77
作者: NPNT 時間: 2013-7-21 16:47
如果有機用...建議等多陣,a77下一代估計大約在2014年頭。
唔啱心水先再平價掃水尾a77
作者: Jamie06 時間: 2013-7-21 16:57
本帖最後由 Jamie06 於 2013-7-21 16:59 編輯
頂, a580連鏡賣2000

作者: anonymoushk 時間: 2013-7-22 00:57
用緊 sigma 90 vc USD on canon ,色水唔錯
影相好睇人,器材點用都係

作者: 京 時間: 2013-7-22 14:32
MACRO鏡其實差唔到幾遠
都係高對比 高sharpness
作者: 京 時間: 2013-7-22 15:00
[attach]1559465[/attach]
如果咁都叫色淡 我都唔知講咩好........
今日咁arm fb見到 用90微影
作者: ahshing 時間: 2013-7-23 00:25
本帖最後由 ahshing 於 2013-7-23 00:27 編輯
你講緊DI定ADI呢?
DI係Tamron對數碼相機優化既鏡頭,Sigma當然唔support
如果你講既係ADI,咁你又上乜野堂邊個話唔支援ADI呢?
ADI只係一個綜合距離測光,只支援直打同唔加任何柔光罩先會準的
我用過咁多部alpha都係將ADI set off行P-TTL,因為我幾乎唔會用直打影相
其實16-50/2.8係Tamron OEM,唔信你上網做少少research吧
Sigma支18-35/1.8既畫質我相信會好過16-50/2.8,老實講我都未見過一支副廠crop鏡可以晌咁多攝影大站(DXO,photozone,imageresource之類...唔係香港果d)有咁高評價
作者: depeche_lam 時間: 2013-7-23 18:43
回復 14# Jamie06
師兄唔使咁灰..2000買唔到起碼都3千幾
作者: anonymoushk 時間: 2013-7-23 21:22
that 28 75 also OEM by tamron, looks the same , but coating seems a bit different
作者: 京 時間: 2013-7-23 23:44
連支1650都係OEM....................頂
好在我用緊1680ZA ^^"
作者: mailman20038 時間: 2013-7-25 17:08
我想買都冇...
差不多全部俾人搶哂............
作者: oYueno 時間: 2013-7-25 22:37
本帖最後由 oYueno 於 2013-7-25 22:38 編輯
[attach]1560723[/attach]
仲有一部
回復 22# mailman20038

