Board logo

標題: [測試] Pentax WG-3 GPS人生中的第一部三防機 (二部曲) - Updated [打印本頁]

作者: pc1668    時間: 2013-11-17 21:06     標題: Pentax WG-3 GPS人生中的第一部三防機 (二部曲) - Updated

本帖最後由 pc1668 於 2013-11-24 16:23 編輯

街頭snapshot, 手持, 冇任何'汁'相 (除了縮圖, 12MP --- > 0.4MP)

覺得幾cute, 笨仔啲微距都可以一用. 佢只係DC仔 , 請不要同大機比


蝴蝶 (普通微距)

[attach]1606246[/attach]




假裝死了的蟲蟲, 其實勁生猛 (普通微距)

[attach]1609019[/attach]



大頭 (近乎超微距)

[attach]1609018[/attach]
作者: QE3    時間: 2013-11-17 21:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pc1668    時間: 2013-11-17 21:41

我地部 WG 系個 1cm 微距真係堅嫁, 仲要有排 LED 白光燈做照明, 一定夠光!   ...
QE3 發表於 2013-11-17 21:32


係架係架, 1cm 微距(+LED白光燈)真係堅過石堅.  我嗰張未到喱個level, 下一步upload張真正1cm 微距
作者: QE3    時間: 2013-11-17 21:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lv123    時間: 2013-11-18 00:47

題外話,不同DC 有不同型號鋰電,真有時好易中伏。如買NP60 結果買錯CNP 60 ,CASIO 個CNP 60 是同NP60 不同。結果買錯了。
現在買PENTAX 分三個不同期﹐PENTAX 本身自己、HOYA 期,同現在的RIOCH 期。由於HOYA 期好短。HOYA PENTAX 算唔算稀罕呢?
作者: pc1668    時間: 2013-11-18 16:24

題外話,不同DC 有不同型號鋰電,真有時好易中伏。如買NP60 結果買錯CNP 60 ,CASIO 個CNP 60 是同NP60 不 ...
lv123 發表於 2013-11-18 00:47


呢部係我首部笨仔, 唔知道佢個歷史咁複雜喎
作者: mad scientist    時間: 2013-11-18 16:58

街頭snapshot, 手持, 冇任何'汁'相 (除了縮圖, 12MP --- > 0.4MP)

覺得幾cute, 笨仔啲微距都可以一用(普通 ...
pc1668 發表於 2013-11-17 21:06


做乜偷影碟
作者: mad scientist    時間: 2013-11-18 16:59

題外話,不同DC 有不同型號鋰電,真有時好易中伏。如買NP60 結果買錯CNP 60 ,CASIO 個CNP 60 是同NP60 不 ...
lv123 發表於 2013-11-18 00:47


你又真係唸得太多
作者: pc1668    時間: 2013-11-18 17:07

做乜偷影碟
mad scientist 發表於 2013-11-18 16:58


見佢企定定係度, 行到埋去, 都硬係唔走, 咪影佢囉

下一步整張1cm微距, 不過要睇緣份
作者: pc1668    時間: 2013-11-24 16:13

引頸以待!
QE3 發表於 2013-11-17 21:47


一樓 updated
作者: pc1668    時間: 2013-11-24 16:14

做乜偷影碟
mad scientist 發表於 2013-11-18 16:58


一樓 updated
作者: mad scientist    時間: 2013-11-24 16:15

一樓 updated
pc1668 發表於 2013-11-24 16:14


青BB 好似你甘樣
作者: pc1668    時間: 2013-11-24 16:17

青BB 好似你甘樣
mad scientist 發表於 2013-11-24 16:15


你點知
作者: mad scientist    時間: 2013-11-24 16:24

你點知
pc1668 發表於 2013-11-24 16:17


see
[attach]1609021[/attach]
作者: QE3    時間: 2013-11-24 16:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pc1668    時間: 2013-11-24 16:32

嘩, 好大條綠色毛毛虫!  Thanks for sharing!
QE3 發表於 2013-11-24 16:31


welcome
作者: BMX    時間: 2013-11-26 15:45

張大頭幾好, 唔錯唔錯





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2