作者: pc1668 時間: 2013-11-17 21:06 標題: Pentax WG-3 GPS人生中的第一部三防機 (二部曲) - Updated
本帖最後由 pc1668 於 2013-11-24 16:23 編輯
街頭snapshot, 手持, 冇任何'汁'相 (除了縮圖, 12MP --- > 0.4MP)
覺得幾cute, 笨仔啲微距都可以一用. 佢只係DC仔
蝴蝶 (普通微距)
[attach]1606246[/attach]
假裝死了的蟲蟲, 其實勁生猛 (普通微距)
[attach]1609019[/attach]
大頭 (近乎超微距)
[attach]1609018[/attach]
作者: QE3 時間: 2013-11-17 21:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pc1668 時間: 2013-11-17 21:41
係架係架, 1cm 微距(+LED白光燈)真係堅過石堅

作者: QE3 時間: 2013-11-17 21:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lv123 時間: 2013-11-18 00:47
題外話,不同DC 有不同型號鋰電,真有時好易中伏。如買NP60 結果買錯CNP 60 ,CASIO 個CNP 60 是同NP60 不同。結果買錯了。
現在買PENTAX 分三個不同期﹐PENTAX 本身自己、HOYA 期,同現在的RIOCH 期。由於HOYA 期好短。HOYA PENTAX 算唔算稀罕呢?
作者: pc1668 時間: 2013-11-18 16:24
呢部係我首部笨仔, 唔知道佢個歷史咁複雜喎

作者: mad scientist 時間: 2013-11-18 16:58
街頭snapshot, 手持, 冇任何'汁'相 (除了縮圖, 12MP --- > 0.4MP)
覺得幾cute, 笨仔啲微距都可以一用(普通 ...
pc1668 發表於 2013-11-17 21:06
做乜偷影碟
作者: mad scientist 時間: 2013-11-18 16:59
你又真係唸得太多
作者: pc1668 時間: 2013-11-18 17:07
見佢企定定係度, 行到埋去, 都硬係唔走, 咪影佢囉
下一步整張1cm微距, 不過要睇緣份

作者: pc1668 時間: 2013-11-24 16:13
一樓 updated

作者: pc1668 時間: 2013-11-24 16:14
一樓 updated

作者: mad scientist 時間: 2013-11-24 16:15
青BB 好似你甘樣
作者: pc1668 時間: 2013-11-24 16:17
你點知
作者: mad scientist 時間: 2013-11-24 16:24
see
[attach]1609021[/attach]
作者: QE3 時間: 2013-11-24 16:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pc1668 時間: 2013-11-24 16:32
welcome
作者: BMX 時間: 2013-11-26 15:45
張大頭幾好, 唔錯唔錯

