作者: gigighorge 時間: 2014-2-16 23:41 標題: 電子防潮箱 出街時可否 去掉電源, 番屋再開番? thx
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: suna 時間: 2014-2-16 23:43
無嘢擺就開關都無問題,但你話怕起火而話關咗距,難道你一日24小時都睇住距?
作者: RothDevil 時間: 2014-2-16 23:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gigighorge 時間: 2014-2-16 23:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gigighorge 時間: 2014-2-16 23:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RothDevil 時間: 2014-2-16 23:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RothDevil 時間: 2014-2-16 23:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: singlag 時間: 2014-2-16 23:59
我長期都關左佢的, 正常氣密做得好的櫃係唔應該一關機就 "自動加濕"
只會係打開過 或 meter 見到高過 50 先開番, 個櫃係電子式, 自己放多個指針式入去
作者: SZA 時間: 2014-2-17 01:09
我都有這個想法。
當有潮濕天,先開;沒就闗
作者: gigighorge 時間: 2014-2-17 01:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kevinckcheung 時間: 2014-2-17 01:54
回復 1# gigighorge
你用咩品牌既防潮箱?
作者: gigighorge 時間: 2014-2-17 03:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kevinckcheung 時間: 2014-2-17 03:18
作者: neofung 時間: 2014-2-17 03:30
ssp買既惠通,好似4w,基本上好安全。
作者: Oops 時間: 2014-2-17 03:50
我部惠通長開左差唔多 8 年
作者: y2kming 時間: 2014-2-17 04:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kyonerv 時間: 2014-2-17 09:11
要起火既話 ROUTER都得..............
太擔心啦~
作者: xiao 時間: 2014-2-17 11:33
真心怕起火,
但又想用黎放 野. (其實放 HDD jar....)
thank you~~~~
即係一日開 16h 左右,
8 hr 出街 ...
gigighorge 發表於 2014-2-16 23:41
設計得宜的產品, 其實是可以24小時開機的, 絕大部分產品用的就是 [半導體電致冷片的設計] , 因為互相抄襲的緣故, 現在價格很便宜了. 耗電並不多, 有興趣可以看看這個整理好的資料
http://wp.me/ph3BR-Sv
作者: lordvalkyrie 時間: 2014-2-17 11:49
同感, 你要關, 不如關雪櫃仲好.
作者: andywinky 時間: 2014-2-17 12:17
你可以買啲有時間掣既插頭。
作者: edo963 時間: 2014-2-17 12:52
你出街個時部雪櫃係未會閂電??
作者: WAI2 時間: 2014-2-17 16:48
真心怕起火,
但又想用黎放 野. (其實放 HDD jar....)
thank you~~~~
即係一日開 16h 左右,
8 hr 出街 ...
gigighorge 發表於 2014-2-16 23:41
買個可靠d既牌子
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: mo9394 時間: 2014-2-17 18:56
兩隻DESIGN:
一隻係收藏家之類, 係一個密封箱 +吸濕物料(似防潮珠), 呢D 可以拔電製, 保持到乾燥. 不過個膽其實都係用 10-20W 電左右的小電器, 起火機會好細.
一隻係致冷片, 呢一款唔一定要係密封, 要KEEP 住製冷片兩邊有溫度先可以保持乾燥, 拔電後未必保持到濕度
作者: eriklai 時間: 2014-2-17 19:17
收藏家果種係比較安心少少o既, 因為真正通電o既時間唔係咁多,
通電時都係為o左烘乾內置果 D 防潮珠而加熱矣, 而新版果 D "引擎"
耗電量亦比舊版要少, 因此問題真係唔大!
利申: 用o左最少六年或更長, 兩個收藏家, 擺正係床頭~~~~
作者: mad scientist 時間: 2014-2-17 19:25
閂
作者: killercheung 時間: 2014-2-18 00:00
終日提心吊膽,最後火燭都係比人累街坊,冇得避的
作者: aaron444 時間: 2014-2-18 00:40
其實好似唔係咁好,因為個箱唔係完全阻空氣的
作者: kevin6234 時間: 2014-2-18 00:54
出門關電箱總制... 一定安全!!
作者: insanity 時間: 2014-2-18 00:58
關埋隔離屋嘅
作者: kevin6234 時間: 2014-2-18 01:05
電箱獨立的...
我怕電話會爆炸多D
作者: insanity 時間: 2014-2-18 09:11
我係指關埋隔離屋嘅電箱
隔離屋啲電器都有機會著火

