Board logo

標題: 新手想買閃燈.... 永諾... OK 嗎? [打印本頁]

作者: 米米米    時間: 2014-12-29 16:00     標題: 新手想買閃燈.... 永諾... OK 嗎?

見原廠支支都千千聲..... 唔係太捨得.... 又唔係經常用....

要求唔高.... 見淘X  永諾都係人仔330有支

但係永諾佢有好多款.....

想請教有冇C HING玩過這個牌子....

邊支最抵玩....

係咪內置飛燈功能.... 只要加個引閃在單反上就可以了..... ?

PS : 我是新 CANON 用家, 100D 新手
作者: naomi    時間: 2014-12-29 16:22

永諾起碼要 yn500ex
有 ETTL 同 高速同步
再平果d"系 M燈 .
yn500ex 配 100D 唔太大支又輕身
作者: NEO_HK    時間: 2014-12-29 16:34

見原廠支支都千千聲..... 唔係太捨得.... 又唔係經常用....

要求唔高.... 見淘X  永諾都係人仔330有支

但 ...
米米米 發表於 2014-12-29 16:00


買支 CANON 270 EX II 都係$950左右

我家新成員 270 ex ii
http://www.dchome.net/forum.php? ... =1272760&extra=
作者: 米米米    時間: 2014-12-29 17:23

永諾起碼要 yn500ex
有 ETTL 同 高速同步
再平果d"系 M燈 .
yn500ex 配 100D 唔太大支又輕身 ...
naomi 發表於 2014-12-29 16:22



    好似唔錯.... 價錢OK ... 謝謝介紹
作者: ps4    時間: 2014-12-29 18:55

買支 CANON 270 EX II 都係$950左右

我家新成員 270 ex ii
NEO_HK 發表於 2014-12-29 16:34


本來都想買呢支貪夠輕,俾FD話呢支冇用,入左YN600EX

作者: NEO_HK    時間: 2014-12-29 19:01

本來都想買呢支貪夠輕,俾FD話呢支冇用,入左YN600EX
ps4 發表於 2014-12-29 18:55


當然有用 , 輕裝時唔會拿600 EX-RT 出街 , 平時行高速同步 當補光燈用 , GN 27 當然不及 GN 60
作者: manman1998    時間: 2014-12-29 19:13

如果玩跳燈及高速同步都好扯支燈,
2手430EX||,YN500/YN600,品色
X650... 唔算貴啦
作者: hfc    時間: 2014-12-30 02:18

回覆 7# manman1998
c hing

請問品色X650能否與 Canon70D兼容?
thz
作者: manman1998    時間: 2014-12-30 08:11

回覆 8# hfc

未用過,但若係for Canon的,無理由唔兼容
作者: naomi    時間: 2014-12-30 19:51

M仔 單飛 500EX
ETTL -1
自動白平行


作者: manman1998    時間: 2014-12-30 21:05

回覆 10# naomi

後來追加永諾?
作者: naomi    時間: 2014-12-30 21:37

回覆  naomi

後來追加永諾?
manman1998 發表於 2014-12-30 21:05


用左幾個月
主要比M仔用
因為比較細 .
作者: manman1998    時間: 2014-12-30 21:51

本帖最後由 manman1998 於 2014-12-30 21:55 編輯

回覆 12# naomi

有丁丁想諗,一係細小小二手430EX2,一係老翻神燈YN600RT... 粗玩
,响二手網出廣告了

http://www.dcfever.com/trading/view.php?itemID=3051358





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2