作者: 米米米 時間: 2014-12-29 16:00 標題: 新手想買閃燈.... 永諾... OK 嗎?
見原廠支支都千千聲..... 唔係太捨得.... 又唔係經常用....
要求唔高.... 見淘X 永諾都係人仔330有支
但係永諾佢有好多款.....
想請教有冇C HING玩過這個牌子....
邊支最抵玩....
係咪內置飛燈功能.... 只要加個引閃在單反上就可以了..... ?
PS : 我是新 CANON 用家, 100D 新手

作者: naomi 時間: 2014-12-29 16:22
永諾起碼要 yn500ex
有 ETTL 同 高速同步
再平果d"系 M燈 .
yn500ex 配 100D 唔太大支又輕身
作者: NEO_HK 時間: 2014-12-29 16:34
買支 CANON 270 EX II 都係$950左右
我家新成員 270 ex ii
http://www.dchome.net/forum.php? ... =1272760&extra=
作者: 米米米 時間: 2014-12-29 17:23
好似唔錯.... 價錢OK ... 謝謝介紹

作者: ps4 時間: 2014-12-29 18:55
本來都想買呢支貪夠輕,俾FD話呢支冇用,入左YN600EX

作者: NEO_HK 時間: 2014-12-29 19:01
當然有用 , 輕裝時唔會拿600 EX-RT 出街 , 平時行高速同步 當補光燈用 , GN 27 當然不及 GN 60
作者: manman1998 時間: 2014-12-29 19:13
如果玩跳燈及高速同步都好扯支燈,
2手430EX||,YN500/YN600,品色
X650... 唔算貴啦
作者: hfc 時間: 2014-12-30 02:18
回覆 7# manman1998
c hing
請問品色X650能否與 Canon70D兼容?
thz
作者: manman1998 時間: 2014-12-30 08:11
回覆 8# hfc
未用過,但若係for Canon的,無理由唔兼容
作者: naomi 時間: 2014-12-30 19:51
M仔 單飛 500EX
ETTL -1
自動白平行

作者: manman1998 時間: 2014-12-30 21:05
回覆 10# naomi
後來追加永諾?
作者: naomi 時間: 2014-12-30 21:37
用左幾個月
主要比M仔用
因為比較細 .
作者: manman1998 時間: 2014-12-30 21:51
本帖最後由 manman1998 於 2014-12-30 21:55 編輯
回覆 12# naomi
有丁丁想諗,一係細小小二手430EX2,一係老翻神燈YN600RT... 粗玩
,响二手網出廣告了
http://www.dcfever.com/trading/view.php?itemID=3051358

