作者: marcochl 時間: 2016-2-2 16:39 標題: [已買6D] 依家C 記有邊部單反抵買?
本帖最後由 marcochl 於 2016-2-10 23:10 編輯
小弟就用開C 記, 仲有幾支C 鏡頭, 所以唔會考慮轉會
本身用緊M3, 所以唔係咁想要部衰過佢既.... (特別係 iso)
我主要用途係想用長鏡對焦快D (配小小白IS)
唔知CHING 有冇咩介紹?
最好唔好太重
作者: raisin 時間: 2016-2-2 17:03
本帖最後由 raisin 於 2016-2-2 17:06 編輯
7D2如何?
1. C記最高階APS-C機, 實唔差過M3 (舊過M3少少, 但如果係同世代sensor的話ISO表現應屬同級以上)
2. 有C記1D系列以外最強AF模組, 運動同雀仔都應付有餘
3. 唔係full frame, 唔會太重
4. $8.5K攻頂 (C記APS-C之頂), 真心抵玩
除此以外, 應該就係 750D/760D 或 70D吧... 不過小弟唔太熟
作者: marcochl 時間: 2016-2-2 17:09
回覆 2# raisin
我就係DXO 果到比7D II 嚇親 (先唔理C 家係DXO 一向差)
最大問題係, 我係豐X , SO Y, 同百ZZ 都唔見有7II....
作者: tskso 時間: 2016-2-2 17:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: marcochl 時間: 2016-2-2 17:16
本帖最後由 marcochl 於 2016-2-2 17:18 編輯
回覆 4# tskso
760D 其實應該只係有OVF 既M3.....
70D 我有認真諗過, 特別係佢set 18135 kit 做到6900 左右
但粒sensor 好似仲衰過7D2
講講下其實唔計focus, 3xxx 既M3 可能係C 家APSC 最好選擇
其實我最想係一部ff mirrorless + 部抽得既apsc....
作者: raisin 時間: 2016-2-2 17:26
本帖最後由 raisin 於 2016-2-2 17:28 編輯
回覆 raisin
我就係DXO 果到比7D II 嚇親 (先唔理C 家係DXO 一向差)
最大問題係, 我係豐X , SO Y, 同百Z ...
marcochl 發表於 2-2-2016 17:09
Canon係DxO數據上係輸其他廠幾條街
不過咁樣既比較係完全無參考價值
因為DxO個總分係有Bias (如某ISO既表現, 某ISO既Dynamic Range等, 但其實好片面)
你想知道sensor表現, 可以睇細分
作者: marcochl 時間: 2016-2-2 17:28
本帖最後由 marcochl 於 2016-2-2 17:31 編輯
回覆 6# raisin
就係唔同人比, 只係C 家圍內比都唔得...
因為去到M3 既ISO 1600 都好盡, 3200........已經係極限....
[attach]1862847[/attach]
就係咁先得人驚...
作者: lv123 時間: 2016-2-2 17:45
唔通EOS 1200 D 最基本入門機。
作者: manman1998 時間: 2016-2-2 17:57
70D$5k幾,M3一個$開唔到,双對焦,双軸反芒,好似係7D1個AF
7D2$8k幾,EOS殘幅旗艦;對抗Nikon D500果部
如果要靚聲灑,三星
作者: manman1998 時間: 2016-2-2 18:15
燥點野,可以的話連機帶鏡實拍圖片AB比較,或搜集連機帶鏡實拍資料... 從對實相所得觀感(這是連機帶鏡的結果)取寫
作者: marcochl 時間: 2016-2-2 18:29
回覆 9# manman1998
我其實想7D2 , 但唔知點解各大電器店都冇....
70D 係第一部用dual pixel focus 既機, 第2 部係7D2 (唔計1DX 果D 啦)
7D1 其實就係M1 既sensor
有鏡係身唔轉會啦
其實係咪M3 太新所以顯得其他野好似冇咩進步咁...

作者: calvin83 時間: 2016-2-2 18:34
回覆 manman1998
我其實想7D2 , 但唔知點解各大電器店都冇....
70D 係第一部用dual pixel focus 既機, ...
marcochl 發表於 2016-2-2 18:29
M系係賣大包,,,
作者: marcochl 時間: 2016-2-2 18:38
回覆 12# calvin83
可惜M 系想影隻狗都難
作者: manman1998 時間: 2016-2-2 18:43
其實包抱EOS-M系列在內,有好幾部唔貴的細機
,係最低成本題升畫質折充之作來... 再上的DSLR則監於應用所需的機能性能;及其系統支援
作者: calvin83 時間: 2016-2-2 18:44
睇下你睇咩狗.
作者: marcochl 時間: 2016-2-2 18:45
回覆 8# lv123
好似....仲衰過M1...
作者: jasugun 時間: 2016-2-2 18:48
除左70D冇乜邊部叫做抵
作者: manman1998 時間: 2016-2-2 18:48
動態野係用DSLR好好多
作者: marcochl 時間: 2016-2-2 18:48
回覆 14# manman1998
我都係比M 系寵慣左.......
作者: marcochl 時間: 2016-2-2 18:49
有冇CHING 知70D 實際對焦OK 嗎?
我係街試係試18135, 都叫還好
作者: marcochl 時間: 2016-2-2 18:49
回覆 15# calvin83
係狗公園hi 大左既狗
作者: manman1998 時間: 2016-2-2 18:53
冇記錯Nikon D7x00好似$6k零,佢同70D依D其實都算低
作者: raisin 時間: 2016-2-2 18:53
回覆 manman1998
我其實想7D2 , 但唔知點解各大電器店都冇....
70D 係第一部用dual pixel focus 既機, ...
marcochl 發表於 2-2-2016 18:29
只可以說... sensor並非全部, 同埋sensor上少少差異係睇唔到的... 真係要明顯靚過M3的話, 要睇5DS /R了
7D2既對焦系統, 連拍, 同埋相應既快速反應, 仲有專業級操控同機身構造, 就係差價所在...
師兄要的是AF, 但Canon其他APS-C機既AF表現就不敢恭維了
作者: marcochl 時間: 2016-2-2 18:55
回覆 23# raisin
呢個我都明, 因為我以前其實係用開XX/XXXD 既
主要煩惱係冇地方買到7D2....(唔計樓上鋪...)
其實6D 照計都應該明顯會比M3 好, 但11 點對焦
作者: manman1998 時間: 2016-2-2 18:58
識得玩M仔,肯定醒目啦
作者: manman1998 時間: 2016-2-2 19:04
都要睇支鏡會否太立,同都要D耐性佢捕捉(用中間點啦)
70D以經係APSC相機中上之列
作者: raisin 時間: 2016-2-2 19:04
本帖最後由 raisin 於 2016-2-2 19:06 編輯
你話要對焦快, 所以第一時間就諗到7D2...
除非接受到 6D (11點對焦, 得中央一點好用), 760D (19點cross type, 唔知點呢?), 70D 呢D次選...
作者: marcochl 時間: 2016-2-2 19:06
回覆 26# manman1998
小小白啦, 果陣買鏡用5DS 黎試都叫可以接受啦
最好當然係有得入7D2, 始終都算比較新, 同埋機能上齊
但70D 又真係好吸引
作者: raisin 時間: 2016-2-2 19:06
只怕如果係買 750/760D, 6D 呢D機, 到時師兄會嫌無乜睇頭用返M3算
作者: marcochl 時間: 2016-2-2 19:08
回覆 27# raisin
我都係咁諗
7D2 其實係最理想選擇, 但唔知點解消失曬....
70D 唔知點解周街都有
但6.9K (kit) 又真係幾.......760D 太似M3 啦 (其實係咪有反光鏡既M3?
作者: manman1998 時間: 2016-2-2 19:12
我一直都覺xxxD/6D係抱最低程度提升畫質及其EOS系統
,但實質性去攻克更廣範題才,可能快機能力更能引令到去獲得更多作品
作者: marcochl 時間: 2016-2-2 19:18
回覆 31# manman1998
睇睇下70D 似乎係依家比較抵既option

作者: raisin 時間: 2016-2-2 19:28
本帖最後由 raisin 於 2016-2-2 19:31 編輯
6D提升畫質, 但對焦好似唔知點 (我知係會快過M3, 但得中間一點...)
760D對焦好似好少少 (但似乎又唔係贏好多好多), 但機能/操控又無乜得著, 有無必要雙修?
70D的AF同760D係咪一樣? 機能/操控稍好 (我只知同樣19點)
7D2定位明顯D, 因為機能/操控完勝M3... M3留返想輕便D既時候用 <- 當然貴少少同買唔到又係一個問題
不過我無用過呢堆機, 純粹講定位咋....
作者: manman1998 時間: 2016-2-2 20:45
70D其實係60D大改版,聲灑/對焦系統等,同畢竟係雙位機必定較3位睇高一線;for 林林總總週邊野方面同“自定k數”... 左揭芒等,另APSC有更多平靚正鏡頭,同價位相機上選來,陣間又揾D 70D for色馬支神鏡18-35/1.8Art 片睇下人D畫質
作者: manman1998 時間: 2016-2-2 20:54
本帖最後由 manman1998 於 2016-2-2 21:03 編輯
6D處於FF陣營性價相當高(D750/D610可能更高;但飲恨老手動鏡),可以同EOS-M3比美,當然同様是抱最低銷費取得PQ/視角景深/for 老鏡視角等,能力不甚高快樂攝影啦
有一點我覺FF係有人像優越性
作者: marcochl 時間: 2016-2-2 21:02
回覆 35# manman1998
岩岩係mk 掃完街
7D2 set (18135) $10180
70D (18135) $ 7280
760D 淨機身$4400
作者: manman1998 時間: 2016-2-2 21:07
回覆 manman1998
岩岩係mk 掃完街
7D2 set (18135) $10180
70D (18135) $ 7280
760D 淨機身$4400 ...
marcochl 發表於 2016-2-2 21:02
唔知支18-135點,唔洗要佢支啦... 自己慢慢簡鏡
作者: marcochl 時間: 2016-2-2 21:19
回覆 37# manman1998
我都唔想要
買支24 2.8 長插仲實際
試完760d 同70d 竟然冇咩太大分別

唔用live view 就咁對焦已經不相伯仲
依家比我會感覺係一係760d 一係直上7d2

作者: manman1998 時間: 2016-2-2 21:35
本帖最後由 manman1998 於 2016-2-2 21:46 編輯
一係7D2一係70D... 最新批3位機剛登埸時句說for 副廠鏡有鑊氣,唔知搞掂未... 24餅同40餅必玩,廣角有EF-S10-18或圖麗支新11-20/2.8(好似$3k幾水)
另一支色馬神鏡18-35/1.8Art(近$5k)... 去片
for 70D
https://www.youtube.com/watch?v=Zc58udMp3Lw
for 60D
https://www.youtube.com/watch?v=wzAdwtdPtHc
作者: marcochl 時間: 2016-2-2 21:47
回覆 39# manman1998
鏡我反而冇諗過
因為我m 已經有1122 同22
所以部單反主要係比小小白用,最多比支定焦佢

作者: manman1998 時間: 2016-2-2 21:54
咁7D2啦,跟M跨度大D;不再有太多負担鏡頭... $8k幾依部假假地都叫揾食機,更甚係黎緊2~3年依部會同APSC機皇D500惡鬥
作者: manman1998 時間: 2016-2-2 22:09
立杆見影...
https://www.youtube.com/watch?v=Oia7Oj2lgGY
作者: kb_bryant 時間: 2016-2-2 22:21
7d mark 2其實真係唔錯,APSC旗艦一步到位唔駛煩
20mp其實係noise同解像力個平衡已經係最好,太高像素會做成微震下下要落腳
反mon其實係大機作用不大,咁重你都唔會成日拎黎高炒啦

如果我唔係nikon用家等緊d500,$8500呢個價錢都會買
作者: harryytm 時間: 2016-2-2 22:23
本帖最後由 harryytm 於 2016-2-2 23:07 編輯
我覺得7D2係主攻影運動同機身結實耐用啲,除非你有咁嘅需要又或者有好多EF-S鏡想用翻,否則無需要選擇7D2,一般用760D已經夠,與其咁貴買部APS-C旗艦機,不如6D上FF好過,唔值再花錢喺APS-C系統上面(重點)。
雖然話760D個內芯同M3一樣,不過有PDAF、雙控制輪盤、頂置LCD個操控會好好多,而且啲充電可以同M3共用,而且淨係唔需要接環就插到EF/EF-S鏡已經好過M3。
作者: manman1998 時間: 2016-2-2 23:10
760D都$4k幾,應用 & 畫質跟M太近旁重叠,一係$8k幾6D & 40餅,M加22餅般視角,畫質卻幾明顯優於M仔
作者: WAI2 時間: 2016-2-2 23:17
7D2應該最合適。
7D2冇得買啦咩?咁奇
作者: WAI2 時間: 2016-2-2 23:21
要輕,用返m3出街
要專業操控、連拍,買7d2
作者: raisin 時間: 2016-2-2 23:37
我贊成... 所以一係6D (畫質大改進) 或者 7D2 (對焦大改進)...
760D 係唔湯唔水的, 浪費左帶大機既quota...
作者: harryytm 時間: 2016-2-2 23:43
本帖最後由 harryytm 於 2016-2-2 23:45 編輯
回覆 48# raisin
我就覺得一係就6D或760D,而7D2除咗對焦之外無咩可取之處,無需要花咁多錢落APS-C系統。
作者: marcochl 時間: 2016-2-2 23:44
回覆 44# harryytm
其實我終極想法係ff mirrorless 加部打得既apsc
作者: marcochl 時間: 2016-2-2 23:46
回覆 46# WAI2
D 大公司冇啦
豐kit / body 都冇
百2 樣都有,body 開$10100,kit 12k
似乎係得so 先有正常價kit
作者: calvin83 時間: 2016-2-2 23:46
小小白就同FF算...
作者: harryytm 時間: 2016-2-2 23:47
回覆 50# marcochl
例如Sony a7R + 7D2?
作者: marcochl 時間: 2016-2-2 23:48
回覆 48# raisin
Ching 分析得岩,我諗插得長鏡都係想對焦快狠準
作者: raisin 時間: 2016-2-2 23:48
但760D 除左 "佢係一部單反" 之外, 比起M3更無其他可取之處............. 揀佢不如唔好買, 只用M3算...
作者: harryytm 時間: 2016-2-2 23:48
同意
作者: raisin 時間: 2016-2-2 23:49
因為我唔係俾錢果個
作者: marcochl 時間: 2016-2-2 23:49
回覆 53# harryytm
等奸狼果部m 仔,我唔中意sony 色水同操控
作者: marcochl 時間: 2016-2-2 23:50
回覆 56# harryytm
點解既?唔係夾apsc 先最好咩
作者: marcochl 時間: 2016-2-2 23:51
回覆 57# raisin
好奸
作者: marcochl 時間: 2016-2-2 23:53
回覆 52# calvin83
Ching 何出此言既?
(其實6D 有短暫on list, 但得中間果點用得好崩潰)
作者: harryytm 時間: 2016-2-2 23:53
本帖最後由 harryytm 於 2016-2-2 23:56 編輯
回覆 59# marcochl
師兄你係追Tele,我係追Wide,所我偏向FF嗰邊。
如果師兄你真係邊Tele嘅話就唔好諗上7D2。
我街拍係距離1.5米咁影人。
作者: marcochl 時間: 2016-2-2 23:56
本帖最後由 marcochl 於 2016-2-3 00:00 編輯
回覆 62# harryytm
哦,wide 我就m3 啦,支1122 @m3 好好用
我對m3 主要不滿就係shutter lag ........手快mf 到都冇用,等得evf / screen ready 已經gg
作者: marcochl 時間: 2016-2-2 23:58
其實我極少用36-100 range

作者: harryytm 時間: 2016-2-2 23:59
本帖最後由 harryytm 於 2016-2-3 00:03 編輯
回覆 63# marcochl
EF-M11-22我都有,而且仲有EF-S 10-18,但係我多數係好暗嘅街頭拍,要大光圈先用到1/320以上快門,而100D/M1去到ISO1600經係極限,用埋細光圈鏡有想死嘅感覺,所以我用開35mm f2 IS/50mm f1.8 STM+6D個組合。
作者: marcochl 時間: 2016-2-3 00:02
本帖最後由 marcochl 於 2016-2-3 00:05 編輯
回覆 65# harryytm
呢個時候我一係信支野is (的確好抽得)
或者轉22f2
買咁多野,最抵就係m1 22mm + adapter set
我onlist 6d 其中一個原因就係iso, ff iso 真係好impressive
然後我仲有支陳年50 1.8II 同18-55 II (400d 果個年代買)
作者: WAI2 時間: 2016-2-3 00:04
回覆 WAI2
D 大公司冇啦
豐kit / body 都冇
百2 樣都有,body 開$10100,kit 12k
似乎係得so 先有正常價 ...
marcochl 發表於 2016-2-2 23:46
百開body$10100,真係食得蕉
作者: harryytm 時間: 2016-2-3 00:04
回覆 66# marcochl
但我無可能叫街拍個主角停低比我影掛?叫得到唔係我想要個畫面啦!
作者: marcochl 時間: 2016-2-3 00:06
回覆 68# harryytm
快d 出部ff mirrorless la
作者: marcochl 時間: 2016-2-3 00:07
回覆 67# WAI2
So 記同價已經係kit
百記真係唔係做香港生意
作者: harryytm 時間: 2016-2-3 00:15
本帖最後由 harryytm 於 2016-2-3 00:34 編輯
回覆 69# marcochl
暫時6D夠用,100D就影相放上HKEPC先會用。

2016-01-15-21-09-37 by Harry Yeung Tim Ming, on Flickr

2016-01-26-19-27-59 by Harry Yeung Tim Ming, on Flickr

2015-09-19-21-15-33 by Harry Yeung Tim Ming, on Flickr
作者: manman1998 時間: 2016-2-3 00:36
本帖最後由 manman1998 於 2016-2-3 00:50 編輯
7D2或黎緊D500依D快機並唔係話快D咁簡單,佢出發點係旗艦機性能普及版,針對高速凍結 & 耐操性等職業用,彷如落埸跑車,相機電子/機械結晶(7D/2是要用兩粒CPU推),去達成機體響應;驅動AF/追焦(密集對焦點構成的散彈槍式)快門時滯/所有操控上時滯,抄相等等... 當所要拍攝的題才速度一路推高,佢上限自然就會拋離一般低階機... 只不過係要駕卸300匹的還是要經驗的去帶佢跑,去攻克些速度領域
作者: calvin83 時間: 2016-2-3 01:15
我係40D用過小小白, 覺得唔長唔短, 你合用就得.
作者: z888888 時間: 2016-2-3 01:39
我覺得6D而家呢個價好抵玩。
一步到位上FF啦。
作者: manman1998 時間: 2016-2-3 01:43
我窮到依家仲係用緊40D同小小白個祖先70-210/4;唯一一支AF中長鏡,史上最慢的EF鏡
作者: calvin83 時間: 2016-2-3 01:57
用電鑽回頭率高.
作者: 勁爆小朋友 時間: 2016-2-3 02:21
40D 雖說年時已高
今時今日拎番出黎影場地單車賽仍能勝任
當然新款機有更多更新科技令命中率和準確性進一步提升
我未用過d新款機但覺得唯一iso係40D真係弱d的地方
以當時aps-c旗艦級黎講真係唔差
如果今日買部7D2真係輕鬆玩到十年以上
作者: manman1998 時間: 2016-2-3 03:15
另一支電鑽就鎖得幾應嫁,快過準過依家D kit都唔奇
作者: manman1998 時間: 2016-2-3 03:19
對,精準度唔敢講,整體速度至今都仲未落伍,還是一觸即發
作者: marcochl 時間: 2016-2-3 07:49
回覆 74# z888888
價錢上好抵
但我關心既係對焦
畫汁上m 我就滿足啦
作者: marcochl 時間: 2016-2-3 07:56
回覆 77# 勁爆小朋友
當時得400/40/5/1D/1Ds
果陣雙位數機好得多,而每部機定位都清楚
我諗依家我買,都係黎緊N 年唔會換
所以一係一炮過買部性能級既機,一係咪買
作者: marcochl 時間: 2016-2-3 08:02
回覆 79# manman1998
我有排都玩過40D, 印象難忘
果種感覺係70d 搵唔返
作者: marcochl 時間: 2016-2-3 08:08
回覆 73# calvin83
我幾中意果個等效焦距
上年去富良野影花, 好多時都用>200 個range
作者: marcochl 時間: 2016-2-3 08:12
回覆 15# calvin83
呢種狗, 明明對到佢個頭, 但M3 影到既時候已經跟唔到, 變左腳清頭濛
[attach]1862958[/attach]
作者: killuakam 時間: 2016-2-3 08:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: harryytm 時間: 2016-2-3 08:28
回覆 84# marcochl
咁嘅情況要用M3個Servo AF
作者: marcochl 時間: 2016-2-3 08:36
回覆 86# harryytm
唔好提個servo
明明綠左影得突然同我變藍
作者: harryytm 時間: 2016-2-3 08:37
回覆 87# marcochl
變藍即係追緊焦隨時影得,睇說明書啦呀哥仔。
作者: marcochl 時間: 2016-2-3 08:38
本帖最後由 marcochl 於 2016-2-3 08:45 編輯
回覆 88# harryytm
我知啊......但隻狗有movement
咁變左藍咪一張都影唔到,開左burst mode 都死
岩岩睇緊manual, blue adjusting focus, and the camera may not be able to shoot a picture while focusing, even if you press the shutter button all the way down
作者: harryytm 時間: 2016-2-3 08:43
本帖最後由 harryytm 於 2016-2-3 08:46 編輯
回覆 89# marcochl
你嗰種情況我用M1喺黑曬嘅鴨寮街,都可以影到迎面走過來嘅人,無理由M3會差到影唔到。
定係你用咗USM鏡?人地Canon講到明Hybrid CMOS AF要配合STM鏡先效果最好。
作者: marcochl 時間: 2016-2-3 08:46
本帖最後由 marcochl 於 2016-2-3 08:49 編輯
回覆 90# harryytm
M3 軟件上差過m1好多
淨係ef lens is bug 都夠死
我幾種鏡都有用
Stm, usm, 最normal 果種都有
M3 係對緊藍,對完綠,藍緊影唔到
綠左果陣個object 又有movement, dead loop,
作者: raisin 時間: 2016-2-3 08:49
本帖最後由 raisin 於 2016-2-3 08:52 編輯
一炮過的話當然係7D2
文師兄上面已經講咗頂級機同入門機既分別, 佢又真係講到引死人
(謎: 等1DxII啦! XD)
作者: harryytm 時間: 2016-2-3 08:50
本帖最後由 harryytm 於 2016-2-3 08:52 編輯
EF鏡唔係問題,對焦摩打先係重點,USM鏡個設計跟本做唔到Hybrid CMOS AF嘅對焦微調,要STM鏡先得。
作者: marcochl 時間: 2016-2-3 08:55
回覆 93# harryytm
我岩岩係紅隧口,用1122, 跟個行人都好蚊水
作者: harryytm 時間: 2016-2-3 08:59
本帖最後由 harryytm 於 2016-2-3 09:22 編輯
O記出M43一開始已經要求鏡頭摩打個設計要做到對焦微調,所以先做到對焦快。
而EOS M系統係建基係原本EOS系統之上,比你用翻啲舊鏡,但講到到STM鏡先做到對焦快,所以唔好預M3用白鏡會對焦會快到同單反一樣,因為USM個設計根本就做唔到CDAF要嘅前後反復微調對焦。
作者: harryytm 時間: 2016-2-3 09:01
回覆 94# marcochl
我覺得係你唔熟部機個特性姐,摸熟曬部機個特性先再考慮買機都唔遲。
作者: marcochl 時間: 2016-2-3 09:02
回覆 95# harryytm
但性能上只係跟到行人......
大少少movement 都收工
作者: marcochl 時間: 2016-2-3 09:04
回覆 96# harryytm
咁對機基本都有認識既......都用左近1 年.....上年4 月就用到依家
作者: raisin 時間: 2016-2-3 09:08
可能佢既意思係有改進空間呢...
(咁一定有唔少M3既實力係未發揮到既...)
作者: harryytm 時間: 2016-2-3 09:09
回覆 98# marcochl
我覺得係你仲未摸熟曬部機點去運用。

