Board logo

標題: 師兄想請教一下兩支鏡頭請俾下意見! [打印本頁]

作者: tin    時間: 2016-12-17 17:19     標題: 師兄想請教一下兩支鏡頭請俾下意見!

本帖最後由 tin 於 2016-12-17 17:23 編輯

師兄想請教一下兩支鏡,以下兩支鏡頭差不多價錢,一支有防震,一支較大光圈評論較為銳利!
防震較為重要嗎?

有冇師兄用過請俾下意見!

Sigma 30mm f/1.4 DC DN | Contemporary

Sony SEL35F18 E 35mm F1.8 OSS

相機機身:APS-C 無反機 Sony NEX5t
作者: leave    時間: 2016-12-17 17:38

dpreview有比較過兩支鏡畫質:
https://www.dpreview.com/reviews ... orary-lens-review/3
作者: 硬件法師    時間: 2016-12-17 18:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: calvin83    時間: 2016-12-17 20:34

回覆 3# 硬件法師


   
35x1.5=52.5.

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - Android
作者: 必思    時間: 2016-12-17 20:55

回覆  硬件法師


   
35x1.5=52.5.

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - Android
calvin83 發表於 2016-12-17 20:34


佢冇話35mm防手震唔重要,所以Sony枝35咪有囉
作者: calvin83    時間: 2016-12-17 21:18

佢冇話35mm防手震唔重要,所以Sony枝35咪有囉
必思 發表於 2016-12-17 20:55

我幾時都覺得有好過冇, 尤其係成日係低光影相ge人.
作者: 硬件法師    時間: 2016-12-17 21:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: calvin83    時間: 2016-12-17 21:32

本帖最後由 calvin83 於 2016-12-17 21:33 編輯
如果佢選購#1的鏡頭,
是沒防震30mm的鏡頭,
(#2是有的)
x1.6 crop factor=48mm,
但有1.4光圈,
如果收 ...
硬件法師 發表於 2016-12-17 21:21

https://www.dxomark.com/Reviews/ ... E-top-ranking-prime
作者: tin    時間: 2016-12-17 21:36

dpreview有比較過兩支鏡畫質:
leave 發表於 2016-12-17 17:38



    新手唔係好明白,佢比較完是説那個較好?

個人望落好似sigma 較好少少,但又不足以缺少防震功能的誘因!
光圈方面,又看不出是大了一級!

師兄們 你們會選那一支呢?
作者: 必思    時間: 2016-12-17 21:49

新手唔係好明白,佢比較完是説那個較好?

個人望落好似sigma 較好少少,但又不足以缺少防震功能的 ...
tin 發表於 2016-12-17 21:36



    1.4同1.8係2/3級啫,好少差別
作者: calvin83    時間: 2016-12-17 21:51

1.4同1.8係2/3級啫,好少差別
必思 發表於 2016-12-17 21:49

其實Sigma F1.4時, 只比Sony F1.8光少少(T.18 vs T2.0, 差1/3級 only).
https://www.dxomark.com/Reviews/ ... E-top-ranking-prime
作者: 必思    時間: 2016-12-17 22:06

防手震一般都有三級或以上,低光ISO唔駛推咁高
作者: tin    時間: 2016-12-17 22:07

其實Sigma F1.4時, 只比Sony F1.8光少少(T.18 vs T2.0, 差1/3級 only).
calvin83 發表於 2016-12-17 21:51



    咁不理光圏,就只剩下防震和焦距的分別了!


請問影人像那個焦距比較實用點?
作者: calvin83    時間: 2016-12-17 22:13

咁不理光圏,就只剩下防震和焦距的分別了!


請問影人像那個焦距比較實用點? ...
tin 發表於 2016-12-17 22:07

要睇下你同個人距離幾遠, 全身/半身/大頭, 要唔要連人帶景......
作者: chung5200    時間: 2016-12-17 22:33

搭單問埋呢2支? (PS: 唔係買, 純討論)

SEL50F18F
FF可用
size: 粗D短D輕D
price: 平D

SEL50F18
FF要crop
size: 幼D長D重D
price: 貴D
作者: chung5200    時間: 2016-12-17 22:44

回覆 1# tin

回樓主...如被攝者距離需要短D/想短D就 30 1.4...否則35 1.8細支D又有防震...但貴D.
(PS: 我都唔識...純用家角度比意見)
作者: 必思    時間: 2016-12-17 22:57

兩枝都唔同焦距,買晒冇煩惱
作者: aichun    時間: 2016-12-17 22:59

兩枝都唔同焦距,買晒冇煩惱
必思 發表於 2016-12-17 22:57



    爭唔到10mm咋喎
作者: 必思    時間: 2016-12-17 23:02

爭唔到10mm咋喎
aichun 發表於 2016-12-17 22:59


影過就知有唔同
作者: NPNT    時間: 2016-12-17 23:02

推30.4
作者: calvin83    時間: 2016-12-17 23:07

推30.4
NPNT 發表於 2016-12-17 23:02

你有冇?
作者: NPNT    時間: 2016-12-17 23:13

回覆 21# calvin83
我無... 35用過
sigma 有幾支但無30,sigma 會啱大部份人口味,而且色差亦都好d
作者: calvin83    時間: 2016-12-17 23:16

回覆  calvin83
我無... 35用過
sigma 有幾支但無30,sigma 會啱大部份人口味,而且色差亦都好d  ...
NPNT 發表於 2016-12-17 23:13

sigma 會啱大部份人口味 <E句我有保留, 不過玩開老鏡應該會喜歡支30/1.4.
作者: NPNT    時間: 2016-12-17 23:33

回覆 23# calvin83

我估炸.... 唔一定架
作者: tin    時間: 2016-12-18 01:28

想問下 那裡買sigma鏡頭可以先試用呢?
有那些店家推介,未試過買鏡頭的新手!
作者: kevinckcheung    時間: 2016-12-18 06:48

如果佢選購#1的鏡頭,
是沒防震30mm的鏡頭,
(#2是有的)
x1.6 crop factor=48mm,
但有1.4光圈,
如果收 ...
硬件法師 發表於 2016-12-17 21:21


x1.6 crop factor 之後, 1.4 光圈不會變嗎?
作者: NPNT    時間: 2016-12-18 11:09

回覆 25# tin
我一般去肥花、癲搶之類買,個價都好貼近 price.com
sigma 行貨有三年保,爭少少唔好買水貨
作者: 必思    時間: 2016-12-18 11:27

想問下 那裡買sigma鏡頭可以先試用呢?
有那些店家推介,未試過買鏡頭的新手! ...
tin 發表於 2016-12-18 01:28


上柯達大廈行有得試
作者: 必思    時間: 2016-12-18 11:28

x1.6 crop factor 之後, 1.4 光圈不會變嗎?
kevinckcheung 發表於 2016-12-18 06:48


Sony crop factor係1.5。光圈係不用變換,1.4就是1.4
作者: kevinckcheung    時間: 2016-12-18 11:46

Sony crop factor係1.5。光圈係不用變換,1.4就是1.4
必思 發表於 2016-12-18 11:28



咁正...
白痴一問: 點解光圈可以不變?
作者: 必思    時間: 2016-12-18 11:50

咁正...  
白痴一問: 點解光圈可以不變?
kevinckcheung 發表於 2016-12-18 11:46



    光圈係計入光量,點解要變?
作者: kevinckcheung    時間: 2016-12-18 12:16

本帖最後由 kevinckcheung 於 2016-12-18 12:21 編輯
光圈係計入光量,點解要變?
必思 發表於 2016-12-18 11:50



    是我唔會了? .... CROP 同 X2 是不同的?

https://www.youtube.com/watch?v=f5zN6NVx-hY
作者: calvin83    時間: 2016-12-18 12:43

Crop就係裁相.
作者: tin    時間: 2016-12-18 13:18

回覆  tin
我一般去肥花、癲搶之類買,個價都好貼近 price.com
sigma 行貨有三年保,爭少少唔好買水貨 :d ...
NPNT 發表於 2016-12-18 11:09



    這些可以試一下鏡頭嗎?
作者: NPNT    時間: 2016-12-18 13:32

回覆 34# tin
應該無得試,要試上呢度 : 適馬客戶服務中心
香港北角渣華道 321 號柯達大廈 2 座 1 樓 104 室
作者: 必思    時間: 2016-12-18 13:38

本帖最後由 必思 於 2016-12-18 14:08 編輯
這些可以試一下鏡頭嗎?
tin 發表於 2016-12-18 13:18



    #28一早講咗要上行
記得打電話問下先,有時佢會冇得試
作者: tin    時間: 2016-12-18 15:43

#28一早講咗要上行
記得打電話問下先,有時佢會冇得試
必思 發表於 2016-12-18 13:38



    多謝提醒,今天行休息,明天再試
作者: kevinckcheung    時間: 2016-12-18 17:04

Crop就係裁相.
calvin83 發表於 2016-12-18 12:43



    是 crop factor...
作者: 藤原亮政    時間: 2016-12-18 17:58

鏡頭光圈無論咩畫幅...總之入光量係咁多就係咁多,唔會有變
唯一有變係景深同焦外效果





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2