作者: pc5 時間: 2017-10-25 21:42 標題: Canon M5 重買唔買得過?
見canon減價,而家body 46xx,會唔會係清舊貨出後繼機?
作者: Cartesius 時間: 2017-10-26 11:41
新機都唔會平
M5
優點: 畫汁好,鏡平
缺點:機身略重,對焦唔係十分快,向下反mon
作者: pc5 時間: 2017-10-26 13:41
回覆 2# Cartesius
用開70d,所以機重唔係太問題,下反mon見好多人提過,係咪因為用自拍棍時頂著?
對焦唔係十分快唔係好明?M5係咪已經係M系列中最快?
作者: guitarsoloprs 時間: 2017-10-26 14:20
向下反mon係我其中一個CONCERN, 雖然我用咁耐450D都唔會帶腳出街, ONLY1機1鏡
想等多等, 睇下M5 MKII會係點先
作者: pc5 時間: 2017-10-26 15:14
點解會有呢個設計
作者: kanzone 時間: 2017-10-26 15:16
回覆 5# pc5
build in EVF,向上反會阻住…
作者: 我係小魚兒 時間: 2017-10-26 15:18
向下反mon係我其中一個CONCERN, 雖然我用咁耐450D都唔會帶腳出街, ONLY1機1鏡
想等多等, 睇下M5 MKII會係點 ...
guitarsoloprs 發表於 2017-10-26 14:20
佢想比人自拍,
向下反MON一用腳架就好唔方便的
所以就出左M6...
唔用EVF, 普通旅行用, 一定用M6
不過CANON M系好少鏡...你用轉插駁CANON鏡...咁不如入返200D/800D 仲好...
作者: pc5 時間: 2017-10-26 15:47
ic...唔方便之餘重要上完腳架無得腰平取景
個人覺得m6都幾好,但要外加EVF,二來呢排無做特價
作者: 我係小魚兒 時間: 2017-10-26 15:49
去星際買就平....
另外, 真係需要EVF嗎? 好多時用MON 取到景了....
始終唔係大機...
如果真係必需, 不如買200D/800D
作者: william-yeung 時間: 2017-10-26 17:02
之前 M6 係 $46xx canon shop.
作者: guitarsoloprs 時間: 2017-10-26 17:15
用慣大機, 都係鐘意用VIEWER取景
作者: pc5 時間: 2017-10-26 17:49
回覆 11# guitarsoloprs
係...反而慣左當mon係輔助
作者: ja6901 時間: 2017-10-26 18:13
感覺有排都唔會出新機
m5已經有canon最新既cmos
出新cmos又唔會即刻用落m系 (應該)
作者: kazami00 時間: 2017-10-26 19:26
牙膏廠嘛~
作者: 必思 時間: 2017-10-26 19:27
慢慢唧
作者: tolo2036 時間: 2017-10-26 19:28
都唔一定,上次粒2400萬像素cmos都用喺m3,反而單位後期至有
作者: kazami00 時間: 2017-10-26 19:32
所以跳船

作者: kazami00 時間: 2017-10-26 19:38
一刹那間良心發現
之後M3 M5 M6 M100...loop
作者: 必思 時間: 2017-10-26 19:42
M3粒CMOS都唔係dual pixel,純粹過渡產品
作者: tolo2036 時間: 2017-10-26 20:09
都唔見得加咗DUAL PIXEL個畫質好咗
作者: 必思 時間: 2017-10-26 20:38
Dual pixel係增強對焦方面
作者: WAI2 時間: 2017-10-26 22:13
m1對焦仲慢啦
作者: tolo2036 時間: 2017-10-26 22:25
睇番Sony A6000, A6300, A6500有evf就冇得自拍,Canon做多個自拍仲要俾人彈到飛起,Canon新patented咗個設計,或者將來C記dslr,冇反都會用
http://www.canonrumors.com/canon ... -concept-for-dslrs/
作者: Cartesius 時間: 2017-10-26 22:36
用腳架都會頂
對焦同單反/Sony 無反仲有段距離
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android
作者: aichun 時間: 2017-10-26 22:40
你早排唔係入左M5咩
作者: manman1998 時間: 2017-10-26 22:43
M5 $4k 幾制得過,佢直接競爭應係80D,80D仲$6k 幾
作者: nelsonlee130 時間: 2017-10-26 22:48
重心唔同者
A6300無touch, A6500小兒麻痺touch一樣比人插
不過拍片Super35 4K質素真係扔離Canon幾光年
作者: naomi 時間: 2017-10-26 23:11
m1 有神技
m系中最強
作者: tolo2036 時間: 2017-10-27 05:04
m3, m5, m6都抄唔少

作者: kazami00 時間: 2017-10-27 07:33
魔法拉登
作者: kazami00 時間: 2017-10-27 07:34
你知道的實在太多了~
作者: wingkps2 時間: 2017-10-27 09:23
其實 c 記咁多部 m .實質有乜唔同?
唔通由慢對焦變成快小小對焦,再幾快小小對焦變成再快小小對焦?
跟住有 c 兄就講,佢支鏡好靚。
但 ...真係得一支鏡靚?
作者: kazami00 時間: 2017-10-27 09:32
因為...都無乜出EF-m鏡
作者: calvin83 時間: 2017-10-27 09:33
M係以輕便為主, D鏡都係一樣.
作者: 必思 時間: 2017-10-27 09:33
M系最強大就係有自家自動接環可接全EF/EFS系鏡頭(包括L鏡),點止一枝靚鏡
作者: wingkps2 時間: 2017-10-27 09:38
回覆 33# kazami00
愛c 記,我覺得都係用返單反好過啦 .
連佢部g7xii. 都可慢到我老虎不能接受,一星期即退走,。買個時,我唔想用 sony.
點知就中晒招。當然。你影慢慢既野。或死物絕對 ok. 睇當然。睇龍門點擺既啫
作者: 必思 時間: 2017-10-27 09:43
你買low end野又點同呢,我去打雀見人地部1DX2嚓嚓嚓嚓嚓嚓嚓嚓嚓嚓嚓嚓嚓嚓嚓。。。。
作者: wingkps2 時間: 2017-10-27 09:45
回覆 37# 必思
之後 c大機友會話自已 d 係技術。您地點影到。我完全明晒。
作者: wingkps2 時間: 2017-10-27 09:47
回覆 34# calvin83
真係唔覺得佢輕去邊,得一,兩支鏡,跟手 d 朋友就話 ...有接環用 L 鏡嘛。咁 ....
作者: 必思 時間: 2017-10-27 09:51
攝影一向都係買器材送技術
作者: ja6901 時間: 2017-10-27 14:07
回覆 27# nelsonlee130
唔係wo
5d4 details位小勝 a7sii/a7rii super 35mm
只係file size係佢地既3倍
作者: nelsonlee130 時間: 2017-10-27 15:13
回覆 41# ja6901
無用過A7Sii 唔清楚
A6500就用緊...
https://www.dpreview.com/reviews ... 0.28927885933644093
唔止3倍, 係100 vs 500mbps喎
但detail位
作者: aichun 時間: 2017-10-27 15:27
若要人不知,除非咪開箱
作者: 必思 時間: 2017-10-27 15:39
佢有開過箱咩?
作者: WAI2 時間: 2017-10-27 15:40
m1有乜野神技?
作者: 必思 時間: 2017-10-27 15:47
神燈
作者: killuakam 時間: 2017-10-27 15:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ja6901 時間: 2017-10-27 16:35
a6500個測法係唔係同其他機唔同
a7sii/a7rii/5d4/gh5 都明顯差d
係得a6300/a9叫差唔多,但都係差dd
作者: aichun 時間: 2017-10-27 16:42
ML
作者: aichun 時間: 2017-10-27 16:44
本帖最後由 aichun 於 2017-10-27 16:49 編輯
呢個算唔算
經濟開箱
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 9906&highlight=
作者: kazami00 時間: 2017-10-27 17:08
幻覺來的
作者: nelsonlee130 時間: 2017-10-27 17:19
本帖最後由 nelsonlee130 於 2017-10-27 17:22 編輯
回覆 47# killuakam
回覆 48# ja6901
相機encoding唔同就真
其實dpr a6300 review果陣已經提過
Sony Super35 6k>4k係非常高汁
"The a6300's 4K detail level is pretty impressive. It's rather over-sharpened in comparison with the Panasonic GH4 and appears to show a little more aliasing at the center of the Siemens Stars, but certainly very detailed... ...The quality is such that some people have tested whether it reaches the professional standard of broadcast quality. And, although it doesn't quite do so, that testing makes clear it's exceedingly capable for non-professional applications."
https://www.dpreview.com/reviews/sony-a6300/5
之後嘅評測,錄影部份都有同a6300/a6500比較
就算a9 都係, "Sony's claims regarding image quality appears not to be overstated, at least in terms of 4K detail capture, with the a9 showing better results than the a7S II and a7R II; it also puts up a good showing against the (also oversampled) a6500."
https://www.dpreview.com/reviews/sony-a9-full-review/7
可能大家都係24MP 6K>4K oversample, 佢地嘅畫汁已經幾似
同埋都係衰1080p錄影
想靚就要自己4K再downsample 我諗A7R3換左新BIONZ+LSI 錄影都係a6500/a9走線架喇
又, 當要拎到5D4出黎比

作者: aichun 時間: 2017-10-27 17:24
唔怪得大師唔知啦
作者: 必思 時間: 2017-10-27 17:25
唔怪得知記唔起
作者: kazami00 時間: 2017-10-27 17:57
大家只要「闔上眼睛就看不見」
作者: tolo2036 時間: 2017-10-27 18:00
師兄買得太多, 唔記得咗!

作者: pc5 時間: 2017-10-27 18:11
回覆 27# nelsonlee130
4K呢樣唔知canon同級機幾時先追到
作者: 必思 時間: 2017-10-27 18:14
4K呢d基本功能慢慢唧總會有的
作者: killuakam 時間: 2017-10-27 18:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kazami00 時間: 2017-10-27 18:52
錯覺來的
作者: 必思 時間: 2017-10-27 18:53
我仲用緊史前科技
作者: pc5 時間: 2017-10-27 18:54
回覆 58# 必思
大機都要去到5D Mark IV先有,細機唔知等到幾時
作者: tolo2036 時間: 2017-10-27 19:00
eos-m系列點祇一支鏡靚, 計我話起碼三支, EF_M 11-22mm, EF-M 22mm f/2, EF-M 28mm macro
幾支都係輕細, 質素絕對對得住個價錢有餘, 最啱我d cheap人用,
影相, 最後都係睇張相, 影到就得la, 我show張相出嚟, 邊有人理你個af有幾快
上次去影蝴蝶, 個個都af加連拍, 我都係用手動對焦, 以為實影唔到飛蝦, 鳳蝶, 結果咪又影到
就算af連拍幾百張, 結果都係揀幾張俾人睇
飛蝦

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ge%3D1&page=184
鳳蝶

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ge%3D1&page=183
我上次跟團去東西歐成個月旅行, 和跟團去泰國, 都帶咗幾支鏡, 最後絕大多都係用支ef-m 11-22mm, 好嘅一支靚鏡都夠用, 有圖有真相, 次次旅行都有貨交
東西歐之旅

https://www.flickr.com/photos/10 ... s/72157655852988894
https://www.flickr.com/photos/10 ... s/72157689235877556
泰國之旅

https://www.flickr.com/photos/10 ... 8/with/13322506273/
另外支ef-m 28mm macro
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D1&page=2
ef-m 22mm f/2

https://www.flickr.com/photos/10 ... 5/with/13322505843/
每人要求唔同, 我要求低, 合用就得, 咪揀eos-m系列囉
我唔敢買靚機, 影得唔好無得賴

eos-m系列一般1年半至兩年有新機, 新出超貴唔合理, 等3-6月個review睇下有無鑊和跌價, 過咗9個月又可以等新機, 循環不息地等, 總之有新科技, 幾時入貨都唔啱
作者: kazami00 時間: 2017-10-27 19:03
無外星黑科技, 唯有用黑人牙膏

作者: aichun 時間: 2017-10-27 19:10
史前科技都可以影到靚相
作者: kazami00 時間: 2017-10-27 19:12
高手86 勝 GTR係常識吧....
作者: aichun 時間: 2017-10-27 19:27
很不是味兒
作者: wingkps2 時間: 2017-10-27 19:33
回覆 63# tolo2036
其實呢 ..我本人唔太喜歡將 d 色推到咁濃 .我份人唔太重口味。
作者: mail4kawai 時間: 2017-10-27 19:36
咁又唔係好濃,啲色仲係好通透,唔係嗰啲推到起哂渣嗰啲,tolo師兄好技術。
via HKEPC Reader for Android
作者: 必思 時間: 2017-10-27 19:37
eos-m系列點祇一支鏡靚, 計我話起碼三支, EF_M 11-22mm, EF-M 22mm f/2, EF-M 28mm macro
幾支都係輕細, 質 ...
tolo2036 發表於 2017-10-27 19:00
好相不厭百回看
作者: 必思 時間: 2017-10-27 19:38
咩野黎?
作者: killuakam 時間: 2017-10-27 19:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: killuakam 時間: 2017-10-27 19:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wingkps2 時間: 2017-10-27 19:40
回覆 69# mail4kawai
唔。剛先覺 ..我部電話。色太濃。唔關 tolo c 兄事 .
作者: 必思 時間: 2017-10-27 19:46
耐心一點,總會有的
作者: tolo2036 時間: 2017-10-27 19:50
冇錢去旅行,咪出番陳年舊相囉!Body唔同,鏡頭一樣都有參考價值。
作者: 必思 時間: 2017-10-27 19:51
我又覺得body無需成日換
作者: tolo2036 時間: 2017-10-27 19:51
本帖最後由 tolo2036 於 2017-10-28 03:15 編輯
鳯蝶嗰幾張D色係比較濃,唔知點解今次D綠色好難執, 低手ma!
作者: wingkps2 時間: 2017-10-27 20:11
回覆 78# tolo2036
我電話睇好濃..開頭都唔知.又睇下第D相都好濃.先發覺我部電話問題.
作者: nelsonlee130 時間: 2017-10-27 21:49
回覆 57# pc5
唔好講4K
如果M6有USB叉我應該會買部做副機
貪佢EF-M 11-22mm好吸引
可惜就係基本野都無
回覆 59# killuakam
啱用就買啦
作者: kazami00 時間: 2017-10-27 22:45
投民寺D~
作者: eddychoy04 時間: 2017-10-27 22:51
電話有冇得 tone 色??
作者: aichun 時間: 2017-10-27 22:55
換機啦
作者: aichun 時間: 2017-10-27 22:57
藤原拓海
作者: pc5 時間: 2017-10-28 01:02
本帖最後由 pc5 於 2017-10-28 01:03 編輯
點解呢樣咁重要?
作者: 藤原亮政 時間: 2017-10-28 01:45
方便
尤其去旅行可以帶少個叉機
作者: Miipp 時間: 2017-10-29 00:46
M5 好似停緊產. 今日百記賣陳列機.
作者: pc5 時間: 2017-10-29 01:36
下....上年年尾出咁快開始停產?
作者: tolo2036 時間: 2017-10-29 01:39
本帖最後由 tolo2036 於 2017-10-29 01:40 編輯
應該未, 今日canon store 仲賣緊
eos-m5 + 11-22mm = $7660, 都未算好抵, 我諗遲下11-22又無貨
https://store.canon.com.hk/osp/eos-m5-bundle.html
作者: eddychoy04 時間: 2017-10-29 01:41
電子野唔奇,Intel 粒 i7 7700K 出左九個月就被 i7 8700K 取代。
作者: pc5 時間: 2017-10-29 02:05
回覆 89# tolo2036
反而想知點解支餅鏡長期缺貨
作者: tolo2036 時間: 2017-10-29 02:35
本帖最後由 tolo2036 於 2017-10-29 09:55 編輯
多人買咪缺貨, 餅鏡平, 又細又輕又薄, 可以當鏡頭蓋, 帶出街入袋方便做隨身機, 最緊要大光圈做到淺景深, 暗d又唔駛推高iso影響畫質, 質素又掂, 當然ef-m亦都係得一支大光圈無得揀, 22mm = FF ~35mm, 都算接近人目視小, 好多嘢都影到
要彈支鏡咪就係無is, 定焦要人肉變焦, 對焦超慢(eos-m3或以前機種), eos-m 5/6未必好覺, 所以又多咗人買, 不過而家都貴咗好多
作者: tolo2036 時間: 2017-10-29 09:54
又出幾張用22餅影的相, 現場好暗, 一般apsc用到iso 3200差不多了, 細光圈鏡唔一定影到
所以我好多時都跟身, 勝在樣樣都影到
1. iso 3200, f/2, 1/15s (都用到盡咁滯, eos-m3)

2. iso 3200, f/2, 1/200s (eos-m一代)

作者: manman1998 時間: 2017-10-29 12:50
M1 係一部幾特色的相機來,極菜鳥的APSC 換鏡DC for 慢拍
作者: Miipp 時間: 2017-10-29 12:57
百記 sale 屎咁講, 連陳列都賣埋喎. 砲台 sales 屎就話無晒 15-45 套裝兼唔再入, 得返齋機賣.
作者: pc5 時間: 2017-10-29 18:21
回覆 92# tolo2036
我都知係好鏡,但新鏡難求,又唔想買水
作者: tolo2036 時間: 2017-10-29 19:00
本帖最後由 tolo2036 於 2017-10-29 19:04 編輯
我噚日睇Canon store見支支ef-m鏡都寫住缺貨,好似唔再賣咁
https://store.canon.com.hk/osp/ef-lenses/ef-m-lenses
試下去格價網找一些三四星級,又有好多正評的商鋪買行貨,應該冇問題
D相係話俾你知支22餅好暗環境都用到,會多用途,唔係show畫質。
作者: ericliu200721 時間: 2017-10-30 12:14
水貨其實無乜問題
我嗰支22mm跟初代M買
粗用左四年去左勁多地方上山下海都好健康
鏡頭無咁容易壞
作者: 我係小魚兒 時間: 2017-10-30 12:27
其實水貨都係新鏡, 比2手好, canon一樣有保養, 仲平D添...加上鏡頭除非人為破壞,
唔係就好難話壞....
果D sales未必信得過...部機仲有出...
不過會唔會出M7 時停就唔知啦...
作者: pc5 時間: 2017-10-30 12:56
回覆 99# 我係小魚兒
我唔太識分水鏡係新定二手...另外一樣有保養意思係?

