Board logo

標題: M50 vs M6 VS M5 VS X-T20 [打印本頁]

作者: cfu97    時間: 2018-4-29 00:03     標題: M50 vs M6 VS M5 VS X-T20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jeremymak    時間: 2018-4-29 00:05

Save money for 3 yrs

Then ask again

At that  time, more advance canon mirrorless shall be released
作者: 必思    時間: 2018-4-29 00:10

等到用壞咗部M2先買都未遲
作者: cfu97    時間: 2018-4-29 00:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: calvin83    時間: 2018-4-29 00:24

去Showroom試下囉...
作者: s20012797    時間: 2018-4-29 00:26

本帖最後由 s20012797 於 2018-4-29 00:29 編輯

https://www.dpreview.com/reviews ... 0.17156816541938813

睇你自己接受起渣程度去邊
BTW,我覺得80D抵玩過M5
作者: 必思    時間: 2018-4-29 01:05

相質素無大分別?

via HKEPC Reader for Android
cfu97 發表於 2018-4-29 00:14



    既然係等,到時又有另外一批機,到時再問過
作者: cfu97    時間: 2018-4-29 01:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cfu97    時間: 2018-4-29 02:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tolo2036    時間: 2018-4-29 03:33

本帖最後由 tolo2036 於 2018-4-29 07:10 編輯
相質素無大分別?

via HKEPC Reader for Android
cfu97 發表於 2018-4-29 00:14


我用過M1, M3, 剛剛買了M50

1. 畫質
M1, M2是1800萬像素, M3以後是2400萬像素, 點會無分別, 我祇影RAW, 用DPP轉相, M3相較M1, 在光暗位易執D, 寬容度也大一些, 至於JPG直出, 畫質有無明顯改善我就唔知, M50, M5, M6是同一個SENSOR, 比較過M3和M50的RAW相, 畫質沒有太明顯分別
M50網上話高ISO改善了少少, 我未試

2. 對焦速度
M50 > M5, M6 >> M3 > M2 > M1
自從M5, M6, M50改用了DUAL PIXELS CMOS AF後, AF明顯相對快咗好多, 沒有猶豫的感覺, 最緊要係準確咗, 而且對焦框可以揀大小,  更加精準, M3或以前主要用反差對焦, 所以我會盡量揀顏色, 光暗反差大的位置去對焦, 用DUAL PIXEL AF純色一樣對到, 對焦邊緣可能還會對錯焦, 要適應下

低光對焦
M50 > M5, M6 >> M3 > M2
網上話M50在低光下AF會好過M5, M6, 我無比較過

3. 開機速度
M50> M5, M6 (約一秒) >> M3 > M2

4. 操作 (轉盤揀拍攝模式, 轉EV+-值, 轉輪可以憑手感快速轉換曝光參數, C MODE = 常用拍攝設定)
M5 有多個快捷轉輪和實體轉盤, 有C MODE
M6有三個快捷轉輪和兩個轉盤, 有C MODE
M3有兩個快捷轉輪和兩個轉盤, 有C MODE
M50有一個快捷轉輪和一個轉盤, 無C MODE

操作上 M5 > M6 > M3 > M50
M50我在MENU中C. fn(5) 將垃圾桶掣設定為ISO, 如在光圈先決(Av)模式下
轉輪 : 更改光圈值
上箭咀+轉輪 : 更改EV+-值
下箭咀+轉輪 : 更改ISO值
基本上操作一樣咁方便, 係無咗C MODE就煩D

5. EVF
M50, M5有內置EVF, M5有3.2吋MON, M50有3吋MON, M6, M3無EVF, 要外加, 3吋MON
內置EVF是236萬像素, 比LCD (104萬, M5是162萬像素)高好多, 顏色更準, 影像細緻好多, 當然烈日下更有用, 雖然M6, M3 可以外加EVF, 但反應, LCD轉上EVF時間都差好多
用緊內置EVF時 (M5, M50), 還可用TOUCH MON改變對焦點, 又有DRAG AF追蹤對焦, 很方便

6. 白平衡
M3 : 一般常用的, 自定白平衡, AWB
M5, M6 : M3有的, +色溫K數
M50 : M5有的, +AWB(W)白色優先白平衡

7. 反MON自拍
M3, M6向上揭180度, M5向下揭180度 (上腳架用不到), M50左揭

8. 其他功能
M50有4K 拍攝, 有靜音快門, 有EYE AF, 全部都有改善空間

我的選擇
近日時常影微距和蝴蝶, 雖然用M3加少少技巧一樣影到, 但有內置EVF, AF和反應快會好一點
上陳列室試完幾部機, 覺得M50最適合
(雖然估計到將來相機會有更大進步, 不過幾時都有新科技, 無得等, 啱價錢, 有需要用就可以考慮買
我前天上了細鋪四X買M50, 行貨$4580 (連MON貼, 清潔套裝), 順便TRADE-IN埋用緊部M3 (滿意價錢)
購買當日要預訂

M50網上好多負評, 都係針對個4K VIDEO, 裁咗仲要無好用的DUAL PIXEL AF, 這個是事實, 不過影相方面以這個價錢就係唔錯, 可以去DPREVIEW和MOBILE01, 參考下個REVIEW

https://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=244&t=5423483
https://www.dpreview.com/products/canon/slrs/canon_eosm50
作者: tolo2036    時間: 2018-4-29 03:38

睇你自己接受起渣程度去邊
BTW,我覺得80D抵玩過M5
s20012797 發表於 2018-4-29 00:26


上陳列室試過實測, 係一樣的
作者: tolo2036    時間: 2018-4-29 03:42

Here are 4 popular brands popular mirrorless camera in low light:



Look like the result is

Sony = ...
cfu97 發表於 2018-4-29 02:05



APSC機根本唔會用到ISO 51200, 試來無意思, ISO 6400都俾多佢
作者: jeremymak    時間: 2018-4-29 07:08

回覆 10# tolo2036


    congrats

原來upgrade m50
作者: aichun    時間: 2018-4-29 07:16

我用過M1, M3, 剛剛買了M50

1. 畫質
M1, M2是1800萬像素, M3以後是2400萬像素, 點會無分別, 我祇影RAW,  ...
tolo2036 發表


於 2018-4-29 03:33
[url=http:

//www.hkepc.com/forum/redirect.php?goto=findpost&pid=37383601&ptid=2438650][/url]



    恭喜師兄終於的起心肝換機
AF反應快左,影相自然得心應手好多
期待你更多精彩作品

乜原來四X可以trade in換新機架,我幫襯左好多次都唔知
作者: aichun    時間: 2018-4-29 07:26

回覆  tolo2036


    congrats

原來upgrade m50
jeremymak 發表於 2018-4-29 07:08



  最like佢側揭mon
作者: aichun    時間: 2018-4-29 07:27

回覆  tolo2036


    congrats

原來upgrade m50
jeremymak 發表於 2018-4-29 07:08



    唔聲唔聲
作者: jeremymak    時間: 2018-4-29 07:44

唔聲唔聲
aichun 發表於 2018-4-29 07:27



    同你軍備競賽
作者: jamesdean    時間: 2018-4-29 09:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jamesdean    時間: 2018-4-29 09:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tolo2036    時間: 2018-4-29 10:16

回覆  tolo2036


    congrats

原來upgrade m50
jeremymak 發表於 2018-4-29 07:08

恭喜師兄終於的起心肝換機
AF反應快左,影相自然得心應手好多
期待你更多精彩作品:nau ...
aichun 發表於 2018-4-29 07:16


謝謝! 都係普通相機一部, 四X打電話去星際問佢哋開價, 個價俾自己在肥花放仲高, 最好係唔係好認真CHECK!
作者: ten123456789    時間: 2018-4-29 10:43

本帖最後由 ten123456789 於 2018-4-29 10:53 編輯

建議eos m5 無閹太多制
買鏡平 操控好
轉接ef夠哂平

加上滅門既時候EF鏡仲可以留住用 無反鏡唔得
作者: kenkwong    時間: 2018-4-29 13:54

回覆 10# tolo2036


    弓起晒師兄換機, 另外分析得好中肯又詳盡
作者: mail4kawai    時間: 2018-4-29 14:00

謝謝! 都係普通相機一部, 四X打電話去星際問佢哋開價, 個價俾自己在肥花放仲高, 最好係唔係好認真CHECK ...
tolo2036 發表於 2018-4-29 10:16

M50我都有啲興趣

via HKEPC Reader for Android
作者: calvin83    時間: 2018-4-29 14:08

M50我都有啲興趣  

via HKEPC Reader for Android
mail4kawai 發表於 2018-4-29 14:00

Me2, 不過我係M50 APO.
作者: cfu97    時間: 2018-4-29 14:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ten123456789    時間: 2018-4-29 16:11

回覆 25# cfu97


care 4K買P記插O記pro鏡
XT20個拍片AF弱 原廠鏡仲要係電子對焦環 用落個手感差到
canon就可以無腦拍片 所有廠商入面最好既拍片AF 雖然得1080
作者: NPNT    時間: 2018-4-29 18:21

回覆 26# ten123456789
睇段片好似富士好少少,不過係 xt2
富仔睇到佢來回對焦閃閃下....
[youtube]SGNsx37tvww[/youtube]
作者: ten123456789    時間: 2018-4-29 19:16

回覆 27# NPNT

STM鏡咁緊係出事
你AF幾勁都好 你鏡頭馬達唔得都無計

你睇依條片8:00
[youtube]JBNjn1g1LbY[/youtube]
作者: NPNT    時間: 2018-4-29 19:51

回覆 28# ten123456789
差唔多,唔多覺有對焦,後面幾塊路牌一路都無出過景深
作者: ten123456789    時間: 2018-4-29 19:59

回覆 29# NPNT


    咁你試下叫你屋企人做返個直線行既睇你AF得唔得咪知
作者: tolo2036    時間: 2018-4-29 23:23

出番幾張今日用EOS-M50 / EF 100mm f/2.8 IS macro影的相, 試機相
相片中午時份影, AWB有點偏黃, 略為作更改

1.


2.


3.


個畫質同eos-m3差不多, 低ISO也沒有起渣咁水皮
作者: tolo2036    時間: 2018-4-29 23:27

回覆  tolo2036


    弓起晒師兄換機, 另外分析得好中肯又詳盡
kenkwong 發表於 2018-4-29 13:54


Thanks
作者: wingkps2    時間: 2018-4-29 23:28

回覆 31# tolo2036


好正啊..
作者: calvin83    時間: 2018-4-29 23:28

出番幾張今日用EOS-M50 / EF 100mm f/2.8 IS macro影的相, 試機相
相片中午時份影, AWB有點偏黃, 略為作更 ...
tolo2036 發表於 2018-4-29 23:23

換左機!
作者: tolo2036    時間: 2018-4-29 23:35

回覆  tolo2036


好正啊..
wingkps2 發表於 2018-4-29 23:28


同你d差不多
作者: tolo2036    時間: 2018-4-29 23:39

換左機!
calvin83 發表於 2018-4-29 23:28


仲未用慣, 特別係對焦方面....靜態就無問題, 動態就摸索中....
作者: NPNT    時間: 2018-4-29 23:39

回覆 31# tolo2036

濕喎
作者: calvin83    時間: 2018-4-29 23:40

仲未用慣, 特別係對焦方面....靜態就無問題, 動態就摸索中....
tolo2036 發表於 2018-4-29 23:39

唔係對焦快左咩?
作者: tolo2036    時間: 2018-4-29 23:48

唔係對焦快左咩?
calvin83 發表於 2018-4-29 23:40


快咗, 但有時對焦唔中焦, 差少少, 可能要用其他mode試下
作者: wingkps2    時間: 2018-4-30 00:10

回覆 35# tolo2036


    ....你未講笑....剩光源我都輸晒.
作者: jeremymak    時間: 2018-4-30 01:02

出番幾張今日用EOS-M50 / EF 100mm f/2.8 IS macro影的相, 試機相
相片中午時份影, AWB有點偏黃, 略為作更 ...
tolo2036 發表於 2018-4-29 23:23



    last one
作者: aichun    時間: 2018-4-30 08:44

M50我都有啲興趣  

via HKEPC Reader for Android
mail4kawai 發表於 2018-4-29 14:00


呢d機你都吼?
作者: aichun    時間: 2018-4-30 08:49

出番幾張今日用EOS-M50 / EF 100mm f/2.8 IS macro影的相, 試機相
相片中午時份影, AWB有點偏黃, 略為作更 ...
tolo2036 發表於 2018-4-29 23:23



正拍
買機送技術對你完全冇作用,影出嚟一樣咁靚
作者: killuakam    時間: 2018-4-30 08:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aichun    時間: 2018-4-30 08:53

回覆  tolo2036


    ....你未講笑....剩光源我都輸晒.
wingkps2 發表於 2018-4-30 00:10


你蠃器材
作者: aichun    時間: 2018-4-30 08:54

last one
jeremymak 發表於 2018-4-30 01:02



    呢隻蝶係咩品種?咁嘅色嘅
作者: jeremymak    時間: 2018-4-30 09:14

呢隻蝶係咩品種?咁嘅色嘅
aichun 發表於 2018-4-30 08:54



    我估寛邊黃粉蝶
作者: ten123456789    時間: 2018-4-30 10:31

回覆 44# killuakam


    其實轉接EF又有咩問題
起碼好過SONY FUJI apsc
作者: calvin83    時間: 2018-4-30 10:34

回覆  killuakam


    其實轉接EF又有咩問題
ten123456789 發表於 2018-4-30 10:31

D鏡大D, 唔夠靚.
作者: ten123456789    時間: 2018-4-30 10:51

本帖最後由 ten123456789 於 2018-4-30 10:53 編輯

回覆 49# calvin83

咁我真係寧願轉接鏡頭重d同大枝d
都好過要高畫質既時候無d咁既鏡
加上轉接ef鏡真係平到

死馬18-35 50-100 加多枝11-16/11-20就夠大三元
一萬左右 夠哂抵玩
作者: calvin83    時間: 2018-4-30 11:01

回覆  calvin83

咁我真係寧願轉接鏡頭重d同大枝d
都好過要高畫質既時候無d咁既鏡
加上轉接ef鏡真係平到:s ...
ten123456789 發表於 2018-4-30 10:51

成日有人話無反要輕, 用大鏡不如買番單反.
作者: wingkps2    時間: 2018-4-30 11:03

回覆 50# ten123456789


    不過我唔鐘意用轉接.
作者: calvin83    時間: 2018-4-30 11:08

回覆  ten123456789


    不過我唔鐘意用轉接.
wingkps2 發表於 2018-4-30 11:03

硬係差DD.
作者: nelsonlee130    時間: 2018-4-30 11:12

回覆 51# calvin83

我唔介意重同大
如有原生點解要揀轉接
作者: calvin83    時間: 2018-4-30 11:15

回覆  calvin83

我唔介意重同大
如有原生點解要揀轉接
nelsonlee130 發表於 2018-4-30 11:12

原生冇就轉接囉....
作者: ten123456789    時間: 2018-4-30 11:15

回覆 51# calvin83


    無反除左M43外 恆定F2.8既邊枝真係輕既
好似fuji 16-55 50-140果兩枝咪又重到飛起

真係要極輕咪P記 8-18 12-35 35-100 三枝鏡1KG
作者: calvin83    時間: 2018-4-30 11:18

回覆  calvin83


    無反除左M43外 恆定F2.8既邊枝真係輕既
好似fuji 16-55 50-140果兩枝咪又重 ...
ten123456789 發表於 2018-4-30 11:15

唔係個個要用恆定ga.....
作者: wingkps2    時間: 2018-4-30 11:22

回覆 53# calvin83


    我比較文塞,同記住句話.
寧向直中取.,莫要曲中求.
除左冇辦法或必需先會咁做.
作者: ten123456789    時間: 2018-4-30 11:26

回覆 57# calvin83


    唔恆定咪KIT鏡
作者: tolo2036    時間: 2018-4-30 11:27

無話邊部機好,祗有啱唔啱自己用,就算頂級機都係咁話,可以係技術,用機習慣,拍攝題材,色彩喜好,價錢....啱用就得
作者: calvin83    時間: 2018-4-30 11:36

回覆  calvin83


    我比較文塞,同記住句話.
寧向直中取.,莫要曲中求.
除左冇辦法或必需先會咁做. ...
wingkps2 發表於 2018-4-30 11:22

有人享受攝影過程, 有人享受攝影結果, 有人兩樣都享受, 有人兩樣都唔享受.
作者: ten123456789    時間: 2018-4-30 11:46

回覆 58# wingkps2


睇你點用開啦
我手上就M43 SONY CANON都有
如果全部買齊一SET帶出去果道十枝八枝鏡真係搵鏡都搵死我
加上轉接完性能分別不大 係咪真係有必要堅持原廠呢
作者: wingkps2    時間: 2018-4-30 11:48

回覆 62# ten123456789


   好彩,,我多數都係拎兩機3鏡....夠皮了.
作者: ten123456789    時間: 2018-4-30 11:52

回覆 63# wingkps2

差唔多 我都只係三機四鏡
作者: calvin83    時間: 2018-4-30 11:54

本帖最後由 calvin83 於 2018-4-30 11:56 編輯
回覆  ten123456789


   好彩,,我多數都係拎兩機3鏡....夠皮了.
wingkps2 發表於 2018-4-30 11:48

我99.9%最多都係1雞兩腳.
作者: wingkps2    時間: 2018-4-30 11:56

回覆 64# ten123456789


    嘩...3機出去.手忙腳亂
作者: calvin83    時間: 2018-4-30 11:56

回覆  ten123456789


    嘩...3機出去.手忙腳亂
wingkps2 發表於 2018-4-30 11:56

佢都冇話一個人用晒.
作者: wingkps2    時間: 2018-4-30 11:56

回覆 65# calvin83


你影慢活.點同.
不過我我冇咩時間又冇咩心情去影下相了.
作者: calvin83    時間: 2018-4-30 11:57

回覆  calvin83


你影慢活.點同.
不過我我冇咩時間又冇咩心情去影下相了.
wingkps2 發表於 2018-4-30 11:56

你又有咩事?
作者: wingkps2    時間: 2018-4-30 12:02

回覆 69# calvin83


更年期
作者: nelsonlee130    時間: 2018-4-30 12:11

回覆 55# calvin83

無1835/1.8 有FE1635/2.8 錢解決到嘅問題
作者: nelsonlee130    時間: 2018-4-30 12:12

回覆 65# calvin83

兩腳咁多點用
我多數帶支細八爪魚算
作者: calvin83    時間: 2018-4-30 12:16

回覆  calvin83

兩腳咁多點用
我多數帶支細八爪魚算
nelsonlee130 發表於 2018-4-30 12:12

我自己果兩雙.
作者: wingkps2    時間: 2018-4-30 12:17

我依家用單腳...好正.
作者: calvin83    時間: 2018-4-30 12:17

回覆  calvin83

無1835/1.8 有FE1635/2.8  錢解決到嘅問題
nelsonlee130 發表於 2018-4-30 12:11

冇錯! 不過兩支好似用途唔一樣.
作者: cfu97    時間: 2018-4-30 12:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nelsonlee130    時間: 2018-4-30 12:21

回覆 75# calvin83

E mount
一支吉得落, 一支吉唔落
作者: calvin83    時間: 2018-4-30 12:25

回覆  calvin83

E mount
一支吉得落, 一支吉唔落
nelsonlee130 發表於 2018-4-30 12:21

1835/1.8都唔係FF鏡...
作者: ten123456789    時間: 2018-4-30 12:34

回覆 71# nelsonlee130


    睇返DXOMARK 16-35 GM 插落A6000道仲未夠18-35插落100D打
作者: oscarng719    時間: 2018-4-30 12:41

我用過M1, M3, 剛剛買了M50

1. 畫質
M1, M2是1800萬像素, M3以後是2400萬像素, 點會無分別, 我祇影RAW,  ...
tolo2036 發表於 2018-4-29 03:33


師兄部m3 trade 到幾錢?
作者: nelsonlee130    時間: 2018-4-30 12:41

回覆 79# ten123456789

所以從來無咁做
直接拎家父d500 + 1835/1.8 仲爽
之前淘左隻Sony E-Nikon F adapter
a6500 用都係差少少, 自用都係1224G
作者: killuakam    時間: 2018-4-30 13:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ten123456789    時間: 2018-4-30 14:00

回覆 82# killuakam

轉接mount幾時唔輪到eos m

EOS M轉接完Sigma 150-600打到雀影到運動喎 你邊間轉接完做到?

FUJI得部XH-1有五軸防震 跟住個有AF個轉接環2K5左右 對焦效能好一般下 fuji轉接
M43落metabones對焦還可以 AFC唔掂 長焦對焦都慢
SONY 相對叫好D 只係慢原廠少少 加上metabones仲有出減焦環
作者: killuakam    時間: 2018-4-30 14:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 必思    時間: 2018-4-30 14:20

無限延伸落去都唔係辦法,end this
killuakam 發表於 2018-4-30 14:07



    一早就唔應該討論D咁轉接既野
作者: ten123456789    時間: 2018-4-30 16:18

回覆 85# 必思


咁依D係提供多個思路姐
總有D買完FUJI SONY M43唔想比咁多錢買鏡 又覺得原廠光學水平唔夠既
咪要玩轉接lo

你都知啦 好多新手比人水完去買咩SONY啊 FUJI之後發覺淨係買得起KIT鏡

我就頂唔順電子對焦環 咪要轉接其他有物理對焦環既鏡lo
作者: wingkps2    時間: 2018-4-30 16:23

回覆 86# ten123456789


    係..我ED新手就成日俾人毒去買個D唔等駛野.
作者: calvin83    時間: 2018-4-30 16:23

回覆  必思


咁依D係提供多個思路姐
總有D買完FUJI SONY M43唔想比咁多錢買鏡 又覺得原廠光學水 ...
ten123456789 發表於 2018-4-30 16:18

Sony/Fuji 都有平定焦...
作者: ten123456789    時間: 2018-4-30 16:37

回覆 88# calvin83


好似最近有個friend用a6000既 想買枝長焦影下路人
買原廠kit鏡又雞又難放 直上sony 70-200又貴到飛起
我就叫佢買唯卓減焦環加小小白
作者: calvin83    時間: 2018-4-30 16:38

回覆  calvin83


好似最近有個friend用a6000既 想買枝長焦影下路人
買原廠kit鏡又雞又難放 直上sony 70-2 ...
ten123456789 發表於 2018-4-30 16:37

唔買50-100/1.8?
作者: nelsonlee130    時間: 2018-4-30 16:39

回覆 89# ten123456789

A6000對焦已經唔快, 無IBIS搭小小白...
作者: ten123456789    時間: 2018-4-30 16:41

回覆 90# calvin83


減焦環要你FF降落APSC道先用到
同樣係APSC就有黑圈
叫佢買17-40 24-105 小小白 FULL SET都唔貴
作者: calvin83    時間: 2018-4-30 16:42

回覆  calvin83


減焦環要你FF降落APSC道先用到
同樣係APSC就有黑圈
叫佢買17-40 24-105 小小白 FULL SET ...
ten123456789 發表於 2018-4-30 16:41

用F1.8就唔使減焦啦.
作者: ten123456789    時間: 2018-4-30 16:43

回覆 91# nelsonlee130

減焦環可以令光圈去到F2.8
用落都唔差
作者: ten123456789    時間: 2018-4-30 16:50

回覆 93# calvin83

都得 不過夾埋其他鏡落減焦環就抵玩好多
作者: nelsonlee130    時間: 2018-4-30 16:59

回覆 94# ten123456789

減焦係一件事
落左減焦環pdaf work?
我見dpr好多人都為接環捨6000上6300
作者: ten123456789    時間: 2018-4-30 17:02

回覆 96# nelsonlee130

Work
CDAF PDAF兩樣都用到
作者: nelsonlee130    時間: 2018-4-30 17:03

回覆 97# ten123456789

咁又唔同講法
作者: aichun    時間: 2018-4-30 17:22

回覆  killuakam


    其實轉接EF又有咩問題
起碼好過SONY FUJI apsc
ten123456789 發表於 2018-4-30 10:31

接大支既EF鏡,會頭重尾輕
作者: ten123456789    時間: 2018-4-30 17:26

回覆 99# aichun

咪又咁用 eos m10+18-35
[attach]2056068[/attach]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2