標題: 錶相問題 [打印本頁]
作者: ronan 時間: 2020-3-1 20:22 標題: 錶相問題
我想把作品哂A3 ,然後錶起一張黑色咭紙,再貼起屋企的牆身,當幅畫咁掛
請問如果哂A3 ,應該拎去哂相舖哂? 定係拎去印刷舖出哂?
有無一d 貼,可以把錶相作品貼起牆身,而又唔會令到牆身有貼的污積?
作者: 傑洛 時間: 2020-3-2 13:23
本帖最後由 傑洛 於 2020-7-3 12:39 編輯
deleted
作者: Indiana 時間: 2020-3-4 17:39
朋友試過用三M無痕掛鉤掛相,跌咗嚟落責爆個囡隻腳指...

