作者: eric6a01 時間: 2020-11-26 18:22 標題: (solved) 請問有冇一啲方法,將手震影響減到最細?
本帖最後由 eric6a01 於 2020-11-26 21:14 編輯
solved
原來內置咗,但一直無留意
唔該哂- - - - - - - - - - - - -
因為有啲事,食開藥,因此一直有手震問題
前日買咗部DC,手震都影到嘅,但20張可能只有5-8張清楚
除咗較快門速度,仲有咩配件、設備之類可以用?
網上果啲"雲台"、相機穩定器得唔得架?謝謝

嗰部係canon sx740 hs,
搞錯咗佢原來得拍片有防震,齋影相係冇嘅
作者: 必思 時間: 2020-11-26 18:28
三腳架
作者: 威化餅 時間: 2020-11-26 18:38
本帖最後由 威化餅 於 2020-11-26 18:39 編輯
•輕細機身配備超高40倍光學變焦(24-960mm),內置3.5級*1快門穩定效果的光學影像穩定器 (IS)
•ISO感光度範圍 (建議曝光指數) 自動、100-3200
https://hk.canon/zh_HK/consumer/powershot-sx740-hs/product
作者: calvin83 時間: 2020-11-26 19:27
回覆 1# eric6a01
影相一定有IS, 睇下有冇開.
作者: eric6a01 時間: 2020-11-26 20:16
sx740 hs 冇,查過說明書了
作者: calvin83 時間: 2020-11-26 20:24
sx740 hs 冇,查過說明書了
eric6a01 發表於 2020-11-26 20:16 [url=https://www.hkepc.com/forum/redirect.php?goto=findpost&pid=39965185&pti[attach]2233117[/attach]d=2595361]
[/url]
說明書page30
[attach]2233117[/attach]
作者: eric6a01 時間: 2020-11-26 20:29
原來係咁
我再試下先
