Board logo

標題: 大約一萬budget 出機,日常用+演唱會、追星 [打印本頁]

作者: tskso    時間: 2021-6-3 03:36     標題: 大約一萬budget 出機,日常用+演唱會、追星

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HighLamb    時間: 2021-6-3 08:31

如果唔要FF,有好多選擇。
作者: calvin83    時間: 2021-6-3 08:36

淨機?
作者: s20012797    時間: 2021-6-3 08:37

Nikon P1000 干手淨腳
作者: tunster    時間: 2021-6-3 08:47

M43 + 100-400
作者: wingkps2    時間: 2021-6-3 09:16

1萬.夾硬黎,有D窄.2手A6000.買支龍仔1858
作者: calvin83    時間: 2021-6-3 09:57

回復 6 #wingkps2

你收左貨未?
作者: wingkps2    時間: 2021-6-3 10:01

回覆 7# calvin83


   梗係未.
作者: 必思    時間: 2021-6-3 10:21

一萬蚊就算買到都係求其有影像,買部長焦DC簡單d
作者: calvin83    時間: 2021-6-3 11:18

回復 9 #必思

咁買RX10IV算。
作者: 必思    時間: 2021-6-3 12:42

回復 必思

咁買RX10IV算。
calvin83 發表於 2021-6-3 11:18



    一萬買到都ok
作者: calvin83    時間: 2021-6-3 17:40

回復 11 #必思

水貨一萬有找。
作者: kiwai    時間: 2021-6-3 18:06

泥坑Z50+雙鏡kit
行貨都唔駛一萬
作者: tseling    時間: 2021-6-3 19:00

買部Panasonic m3/4+olympus 150-300 f2.8夠殺
作者: applejuice    時間: 2021-6-4 07:54

本帖最後由 applejuice 於 2021-6-4 08:07 編輯
Nikon P1000 干手淨腳
s20012797 發表於 2021-6-3 08:37



    真係乾手淨腳,開機point & shoot,兼且個zoom勁到嚇死人,山頂位都zoom到影到大頭。
當然針冇二頭利,fit 唔 fit需要,自己考慮。
作者: tskso    時間: 2021-6-4 09:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2021-6-4 09:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2021-6-4 09:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2021-6-4 09:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2021-6-4 09:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jeremymak    時間: 2021-6-4 10:05

介紹sony 主要因為我有部a7 2, 萬一 有啲乜嘢技術上支援都可以幫到下佢, 唔係話一定要用呢個牌子嘅 ...
tskso 發表於 2021-6-4 09:46



a7c, Tamron 70-180
唔知好唔好
作者: tskso    時間: 2021-6-4 10:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: calvin83    時間: 2021-6-4 10:14

呢部我都有諗過以前覺得佢十分不錯, 我係怕佢個iso影室內差啲
tskso 發表於 2021-6-4 09:43

Sony A6100/6400 body + Tamron 17-70mm f 2.8 emount 室內一樣唔夠, 仲要冇防震.
作者: tskso    時間: 2021-6-4 10:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2021-6-4 10:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: calvin83    時間: 2021-6-4 10:24

支鏡頭有防震, 我係咁諗嘅, 機身同埋未來 考慮會買 嘅70 300, 假如 無反鏡iso控制比較好嘅話, 變咗快 ...
tskso 發表於 2021-6-4 10:21

又係, 記錯, 70 300先冇防震.

但6400 ISO唔係幾得, 如果比較新果D fuji.
作者: tskso    時間: 2021-6-4 10:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2021-6-4 10:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: calvin83    時間: 2021-6-4 10:33

最近我都有用a7 ii ,6400 iso , 沙田馬場室內 波地 影相, 還可以啦, 我有少少懷疑,a6100, iso cont ...
tskso 發表於 2021-6-4 10:28

買部A7C加支Tamron 28-200mm算啦, 鏡都唔使換.
作者: tskso    時間: 2021-6-4 10:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: calvin83    時間: 2021-6-4 10:37

回復 30 #tskso

Sony現在全幅機全部都有防震,包括A7C。
作者: tskso    時間: 2021-6-4 10:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2021-6-4 10:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2021-6-4 10:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: calvin83    時間: 2021-6-4 10:44

我喺隔離 耳機大開影嘅相, 好多時都係呢個 組合, 手動對焦影就算, 係最近貪得意, 玩好耐都冇玩過嘅落腳 ...
tskso 發表於 2021-6-4 10:42

Macro我仲用緊幾十年前果D, 最重要係有心機
作者: tskso    時間: 2021-6-4 10:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2021-6-4 10:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jeremymak    時間: 2021-6-4 11:00

富士機唔熟, 真係得一萬蚊, 大家有冇乜嘢推介?thanks
tskso 發表於 2021-6-4 10:52



唔想俾fd小既話,叫佢加碼

一係就專心睇concert
作者: jeremymak    時間: 2021-6-4 11:04

本帖最後由 jeremymak 於 2021-6-4 11:06 編輯

https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D1

前車可鑑,張就左就係爭的。
到時俾人問,點解咁差,你唸住點答
尤其係演唱會,af,快門,iso
作者: tskso    時間: 2021-6-4 11:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HenryxHenry    時間: 2021-6-4 11:10

新手冇攝影經驗其實買啲咁重咁多按鈕既機, 實際影出來既效果未必一定係好.
首先, 手持鏡頭愈長焦, 手震影響愈強, 冇少少時日既攝影訓練都幾難可以影得清, 就算係用到最強防手震既O記機都要諗諗..
第二就係演唱會測光技巧, 要學識主體曝光準確, 都需要一定既攝影知識同經驗先真係影到靚野.

搞清楚你朋友係想學攝影定只係想影到啲成品可以放大影到明星自己欣賞收藏. 如果只係後者, 新手的話我一律推薦IPHONE  /有長炮既AN機 , 手機日日用唔會放屋企擺多過用, 又易用, 又多特效後制, 拍完即時打卡.  影相拍片 4K60P HDR 即拍即剪即UPLOAD. 加支小巧可摺GIMBAL 拍片已經立即成為大師.  而且GIMBAL可以加長加高輕鬆離地3米高過前面人牆追星. 效果全面完勝,一堆按鈕既高階相機.
作者: tskso    時間: 2021-6-4 11:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jeremymak    時間: 2021-6-4 11:13

係呀佢嘅要求就係要影到清晰, 好似前排有啲家長 搵我 幫手影畢業相, 要求就係, 影到個樣同埋要清楚,  ...
tskso 發表於 2021-6-4 11:11


你不如講一萬蚊要影到演唱會高清係咪食懵咗仲好啦
作者: tskso    時間: 2021-6-4 11:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2021-6-4 11:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2021-6-4 11:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2021-6-4 11:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: calvin83    時間: 2021-6-4 11:33

可能諗諗下畀個plan C  佢都好:
Sony A6100/6400 kit + Sony E 70-350mm F4.5-6.3 G OSS
tskso 發表於 2021-6-4 11:31

RX10IV可能仲好
作者: tskso    時間: 2021-6-4 11:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HenryxHenry    時間: 2021-6-4 11:47

回覆 45# tskso


其實唔關部機質唔質素, 保唔保證事, 而係呢啲進階相機需要既係攝影技術同經驗.  

好多人成日好強烈咁誤會左貴啲既專業攝影器材都有全自動既功能而且仲會比手機好..... 其實唔係.
作者: HenryxHenry    時間: 2021-6-4 11:50

回覆 44# tskso

mini-concert !? 咁用IPHONE 12PRO MAX 一定影得好過 你啲PLAN A B C D.....
作者: tskso    時間: 2021-6-4 11:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2021-6-4 12:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2021-6-4 12:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 必思    時間: 2021-6-4 12:03

買部手機好處係唔影相都仲有用
作者: 必思    時間: 2021-6-4 12:09

其實樓主有A72借俾你朋友用一排就知岩唔岩用
作者: calvin83    時間: 2021-6-4 12:09

回復 54 #tskso

買A7C好過,差好遠。
作者: usei    時間: 2021-6-4 12:14

買部A7C加支Tamron 28-200mm算啦, 鏡都唔使換.
calvin83 發表於 2021-6-4 10:33


演唱會要2.8至夠 28-70
之後再考慮買不買 70-180
作者: aichun    時間: 2021-6-4 13:06

a7c, Tamron 70-180
唔知好唔好
jeremymak 發表於 2021-6-4 10:05



    我淨係知“最平“果部最正
作者: aichun    時間: 2021-6-4 13:09

買部A7C加支Tamron 28-200mm算啦, 鏡都唔使換.
calvin83 發表於 2021-6-4 10:33



    over budget
作者: jeremymak    時間: 2021-6-4 13:12

我淨係知“最平“果部最正
aichun 發表於 2021-6-4 13:06



    要影concert wor
歌手跳舞點算
作者: aichun    時間: 2021-6-4 13:16

可能諗諗下畀個plan C  佢都好:
Sony A6100/6400 kit + Sony E 70-350mm F4.5-6.3 G OSS

Plan D:
A7ii b ...
tskso 發表於 2021-6-4 11:31



    其實最怕就係接呢d幫人問既任務,budget少少要求多多, 唔係諗住有大件夾抵食呀嘛, 介紹得好就話啫,一陣介紹得唔好成日煩你要幫佢執手尾都係頭痕
作者: aichun    時間: 2021-6-4 13:18

回覆  tskso


其實唔關部機質唔質素, 保唔保證事, 而係呢啲進階相機需要既係攝影技術同經驗.  

好多人成 ...
HenryxHenry 發表於 2021-6-4 11:47


我呢啲攝影新手都係貴買平用,P mode走天涯
作者: HighLamb    時間: 2021-6-4 13:18

歌手跳舞點算

買部可以影4K video 嘅機影video
作者: aichun    時間: 2021-6-4 13:21

要影concert wor
歌手跳舞點算
jeremymak 發表於 2021-6-4 13:12


拍片之後capture
作者: jeremymak    時間: 2021-6-4 13:28

拍片之後capture
aichun 發表於 2021-6-4 13:21



    快門唔夠,邊清
作者: jeremymak    時間: 2021-6-4 13:29

其實最怕就係接呢d幫人問既任務,budget少少要求多多, 唔係諗住有大件夾抵食呀嘛, 介紹得好就話啫 ...
aichun 發表於 2021-6-4 13:16


洗左成皮野,達唔到預期。。。。
作者: aichun    時間: 2021-6-4 13:31

快門唔夠,邊清
jeremymak 發表於 2021-6-4 13:28


所以阿sir買a1係有道理既
作者: aichun    時間: 2021-6-4 13:32

洗左成皮野,達唔到預期。。。。
jeremymak 發表於 2021-6-4 13:29



    如果貨幣單位係鎂又唔同
作者: 660    時間: 2021-6-6 23:57

Canon RP + Tamron SP 70-300mm (A030) + EF to EOS-R 電子轉接環
$6650+$3160+$390=$10200
可以再平平地入支50.8日常用下
至於演唱會,用M Mode,基於5.6光圈、1/320快門以上,ISO800-ISO3200可用的機,而現場光暗變化可以經快門/ISO控制,d相就可以見得下人
ps:叫做有影下演唱會,Canon R6+RP+Sigma14-24+Tamron24-70 V2+Tamron70-200+Tamron100-400
作者: calvin83    時間: 2021-6-7 00:42

買RP不如比多少少買Z5.
作者: 我係小魚兒    時間: 2021-6-8 08:38

我都想買相機,有冇好介紹?
作者: wingkps2    時間: 2021-6-8 09:27

回覆 72# 我係小魚兒


    A1 買左唔駛再點諗其他
作者: 我係小魚兒    時間: 2021-6-8 09:29

回覆  我係小魚兒


    A1 買左唔駛再點諗其他
wingkps2 發表於 2021-6-8 09:27



    邊有咁多錢.....依到唔係講1萬蚊咩....
如果我有5百萬就會買A1
作者: wingkps2    時間: 2021-6-8 09:31

回覆 74# 我係小魚兒


    我有5萬都會買A1個D人黎.其實我已經冇晒錢
作者: 我係小魚兒    時間: 2021-6-8 10:20

回覆  我係小魚兒


    我有5萬都會買A1個D人黎.其實我已經冇晒錢
wingkps2 發表於 2021-6-8 09:31



    窮呀, 要生活....影相唔係一切~
作者: calvin83    時間: 2021-6-8 10:28

回復 75 #wingkps2

你太謙虛!
作者: aichun    時間: 2021-6-8 11:07

回覆  我係小魚兒


    A1 買左唔駛再點諗其他
wingkps2 發表於 2021-6-8 09:27


嘩……財大氣粗
作者: aichun    時間: 2021-6-8 11:08

回覆  我係小魚兒


    我有5萬都會買A1個D人黎.其實我已經冇晒錢
wingkps2 發表於 2021-6-8 09:31

唧係你既強項
作者: aichun    時間: 2021-6-8 11:09

我都想買相機,有冇好介紹?
我係小魚兒 發表於 2021-6-8 08:38


一買一賣唔使補好多錢,你而家仲有咩機喺手?
作者: 我係小魚兒    時間: 2021-6-8 11:14

一買一賣唔使補好多錢,你而家仲有咩機喺手?
aichun 發表於 2021-6-8 11:09



    冇, 得手機
作者: aichun    時間: 2021-6-8 11:52

冇, 得手機
我係小魚兒 發表於 2021-6-8 11:14


你賣晒相機野?
作者: 我係小魚兒    時間: 2021-6-8 18:48

你賣晒相機野?
aichun 發表於 2021-6-8 11:52



    仲有鏡頭而已~
作者: NPNT    時間: 2021-6-8 20:27

我都想買相機,有冇好介紹?
我係小魚兒 發表於 2021-6-8 08:38


Pana S5
作者: aichun    時間: 2021-6-8 20:31

Pana S5
NPNT 發表於 2021-6-8 20:27


知你用梗啦!
作者: NPNT    時間: 2021-6-8 20:36

知你用梗啦!
aichun 發表於 2021-6-8 20:31

買左都無機會用
作者: aichun    時間: 2021-6-8 20:39

買左都無機會用
NPNT 發表於 2021-6-8 20:36


冇鏡用?
作者: NPNT    時間: 2021-6-8 20:43

冇鏡用?
aichun 發表於 2021-6-8 20:39


得支20-60
作者: aichun    時間: 2021-6-9 06:15

得支20-60
NPNT 發表於 2021-6-8 20:43


入多幾支L鏡先有動力玩
作者: kwanlok    時間: 2021-6-14 17:25

本帖最後由 kwanlok 於 2021-6-14 17:33 編輯

追星演唱會肯定要長焦,長焦最抵玩係 m43
Panasonic G85 + Olympus 40-150 or Pana 100-400,depends on 佢可以追星可以有幾近。演唱會就應該都要100-400。
$11xxx
作者: tskso    時間: 2021-6-24 15:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: calvin83    時間: 2021-6-24 19:23

回復 91 #tskso

ED最好買番原廠。
作者: 必思    時間: 2021-6-24 19:48

回復 tskso

ED最好買番原廠。
calvin83 發表於 2021-6-24 19:23



    宜家原廠未必有貨,三舊國產頂住先
作者: calvin83    時間: 2021-6-24 20:03

回復 93 #必思

真係受歡迎
作者: tskso    時間: 2021-6-24 20:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2021-6-24 20:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 必思    時間: 2021-6-24 20:23

就係想八下副廠有咩選擇,前排老友買了枝老蛙,上R F原來要adaptor,買鏡時兩舊水買埋,但連廠都冇 ...
tskso 發表於 2021-6-24 20:17



    搜尋佳能轉接環大把選擇
作者: tskso    時間: 2021-6-24 21:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Lyrica    時間: 2021-7-5 16:07

本帖最後由 Lyrica 於 2021-7-5 16:11 編輯
有冇可能?替朋友問
日常用+演唱會、追星
Thank you
tskso 發表於 2021-6-3 03:36


以上三種要求已經好苛求,仲要一萬真係好難,起碼 FF 機又要兩支鏡,一支要演唱會、除非你買到前五排,最低焦距都要 70-300。否則如果第六排之後,起碼要 100-400 ... 600 或以上 ......

(1) 建議二手 CANON 6D 一代 FF 機約三仟幾四仟,或俾多幾仟買二代。
(2) TAMRON 100-400mm F4.5-6.3 Di VC USD 約四仟

如果一定要無反都過預算少少 ↓
(1) 建議 CANON RP
(2) 買原廠 Adapter 加 CANON EF 70-300mm f/4~5.6 II USM
作者: Cartesius    時間: 2021-7-13 06:29

演員會apsc可能仲好
送多1.5/1.6 x





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2