Board logo

標題: 新菲林機介紹 [打印本頁]

作者: dickyctk    時間: 2022-4-17 04:00     標題: 新菲林機介紹

朋友想買部菲林機(35mm)玩,大家有無好介紹?
作者: calvin83    時間: 2022-4-17 08:17

唔理幾錢的就 Leica MP
作者: 必思    時間: 2022-4-17 09:37

唔理幾錢的就 Leica MP
calvin83 發表於 2022-4-17 08:17



    好朋友
作者: praxis    時間: 2022-4-17 10:37

相機嘢一步到胃吾洗諗
作者: dickyctk    時間: 2022-4-17 10:41

佢之前係玩 OLYMPUS PEN 半格 二手菲林機,應該玩唔起 Leica啦,有無幾千蚊既選擇介紹?
係連埋鏡頭價錢!多謝大家!

唔理幾錢的就 Leica MP
calvin83 發表於 2022-4-17 08:17

作者: HighLamb    時間: 2022-4-17 10:47

本帖最後由 HighLamb 於 2022-4-17 10:54 編輯

幾千蚊菲林機,就只有二手相機可以選擇。
全新Nikon F6 淨機身都過萬

Edit:
Lomo 原來有部用35mm 菲林的相機,但Lomo 嘅相機多數都係 "Just for Fun" ,鏡頭太有自己性格。
https://shop.lomography.com/hk/lomo-lc-wide-35-mm-film-camera
作者: 必思    時間: 2022-4-17 11:00

淘寶有幾佰蚊全新海鷗相機,配番萬能達鏡頭就可以
作者: calvin83    時間: 2022-4-17 11:07

本帖最後由 calvin83 於 2022-4-17 11:57 編輯
淘寶有幾佰蚊全新海鷗相機,配番萬能達鏡頭就可以
必思 發表於 2022-4-17 11:00

DF2
[attach]2315800[/attach]
作者: dickyctk    時間: 2022-4-17 12:58

SORRY! 我無想過仲有新菲林機賣,我預左買二手機..

Nikon/Canon/OLYMPUS 35mm 加 定焦Lens (prefer wide) 有無好介紹?

係呢到買信得過嗎?
https://showa-store.com/collections/camera
作者: dickyctk    時間: 2022-4-17 12:59

Thanks! 不過想買部好D既二手機!

DF2
calvin83 發表於 2022-4-17 11:07

作者: manman1998    時間: 2022-4-17 13:21

Nikon FM2;Canon F1;康泰時... 單反

好像$2k幾~$3k幾 都有
作者: calvin83    時間: 2022-4-17 13:29

SORRY! 我無想過仲有新菲林機賣,我預左買二手機..

Nikon/Canon/OLYMPUS 35mm 加 定焦Lens (prefer wide) ...
dickyctk 發表於 2022-4-17 12:58

個價錢信得過.
作者: calvin83    時間: 2022-4-17 13:35

我用開E部, 都係135加35mm, 當年買二手兩千都唔使(Filter另計).
[attach]2315817[/attach]
作者: HighLamb    時間: 2022-4-17 13:55

SORRY! 我無想過仲有新菲林機賣,我預左買二手機..

你開Post 個標題係 "菲林機介紹"
作者: calvin83    時間: 2022-4-17 13:57

你開Post 個標題係 "新菲林機介紹"
HighLamb 發表於 2022-4-17 13:55

我都係咁理解.
作者: 銀河修理員    時間: 2022-4-17 13:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HighLamb    時間: 2022-4-17 14:18

本帖最後由 HighLamb 於 2022-4-17 14:20 編輯
我都係咁理解.
calvin83 發表於 2022-4-17 13:57

樓主言語表達能力........
仲有係幫朋友問,啊朋友心中想要嘅相機同樓主心中想要嘅係唔係一樣呢?
作者: calvin83    時間: 2022-4-17 14:20

樓主言語表達能力........
仲有係幫朋友問,啊朋友嘅心水機同樓主嘅心水機係唔係一樣呢? ...
HighLamb 發表於 2022-4-17 14:18

睇個款似送比朋友多.
作者: MAX100    時間: 2022-4-17 14:21

香港文青相機舖,機又殘又貴,好處係Sales 肯教下新手

識玩上日本二手網買仲抵,又平新淨

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: HighLamb    時間: 2022-4-17 14:24

睇個款似送比女朋友多.
calvin83 發表於 2022-4-17 14:20

送俾女嘅就一定係全新Leica啦,仲洗諗咁多咩。
作者: calvin83    時間: 2022-4-17 14:28

送俾女嘅就一定係全新Leica啦,仲洗諗咁多咩。
HighLamb 發表於 2022-4-17 14:24

所以我推Leica MP.
作者: MAX100    時間: 2022-4-17 14:43

菲林機都有分手動同自動對焦,睇你要乜

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 必思    時間: 2022-4-17 14:44

我都係咁理解.
calvin83 發表於 2022-4-17 13:57



    佢無諗過你地真係會答得到仲有新菲林機賣
作者: ilovefreedom    時間: 2022-4-17 14:47

本帖最後由 ilovefreedom 於 2022-4-17 14:53 編輯

Oh! 係我唔啱!

SORRY AGAIN..

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: ilovefreedom    時間: 2022-4-17 14:50

菲林機都有分手動同自動對焦,睇你要乜

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
MAX100 發表於 2022-4-17 14:43

對焦手動/自動都OK,但—定要自勳測光…

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: ilovefreedom    時間: 2022-4-17 14:52

其實係幫同事問…可能太眼瞓…打錯標題都唔知!

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: calvin83    時間: 2022-4-17 14:56

對焦手動/自動都OK,但—定要自勳測光…

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
ilovefreedom 發表於 2022-4-17 14:50

重點係budget?
作者: dickyctk    時間: 2022-4-17 14:57

Sorry! 我又用錯ac 回post.. 以上三個帖我會係我來…

真係唔好太夜瞓…????

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: dickyctk    時間: 2022-4-17 14:58

重點係budget?
calvin83 發表於 2022-4-17 14:56

Budget 最多5k..

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: HighLamb    時間: 2022-4-17 15:09

點解你同事唔自己問,要搵你代佢問,你有兩個Acc.,不如俾一個Acc.你同事;等佢親自問好過啦。
作者: calvin83    時間: 2022-4-17 15:12

本帖最後由 calvin83 於 2022-4-17 15:17 編輯

回覆 29# dickyctk
俾個page你參考下
https://www.instagram.com/treasure_hikari/
https://www.instagram.com/hk_camera/
作者: MAX100    時間: 2022-4-17 15:15

Budget 最多5k..

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
dickyctk 發表於 2022-4-17 14:58

其實菲林機唔洗咁貴,係呢排香港炒貴晒

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: calvin83    時間: 2022-4-17 15:18

其實菲林機唔洗咁貴,係呢排香港炒貴晒

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
MAX100 發表於 2022-4-17 15:15

我以前玩3舊水一部Olympus Mju II
作者: MAX100    時間: 2022-4-17 15:28

對焦手動/自動都OK,但—定要自勳測光…

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
ilovefreedom 發表於 2022-4-17 14:50

菲林機好空泛,佢要換鏡定唔換鏡?
單反? 旁軸?傻瓜機?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: MAX100    時間: 2022-4-17 15:29

我以前玩3舊水一部Olympus Mju II
calvin83 發表於 2022-4-17 15:18

依家文青店賣過千蚊

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: calvin83    時間: 2022-4-17 15:38

依家文青店賣過千蚊  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
MAX100 發表於 2022-4-17 15:29

時代唔同, 當年個個都轉數碼, E加年輕人玩番轉頭.
作者: MAX100    時間: 2022-4-17 15:52

時代唔同, 當年個個都轉數碼, E加年輕人玩番轉頭.
calvin83 發表於 2022-4-17 15:38


講真,買得呢啲傻瓜機,不如用番數碼機算了...
作者: 必思    時間: 2022-4-17 15:54

講真,買得呢啲傻瓜機,不如用番數碼機算了...
MAX100 發表於 2022-4-17 15:52



    完全兩回事
作者: 必思    時間: 2022-4-17 15:55

所以我推Leica MP.
calvin83 發表於 2022-4-17 14:28



    平平地有紀念價值
作者: 必思    時間: 2022-4-17 15:59

其實菲林機唔洗咁貴,係呢排香港炒貴晒

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
MAX100 發表於 2022-4-17 15:15



    全球都炒貴,菲林炒得仲貴
作者: manman1998    時間: 2022-4-17 16:34

9成女生來,選D先進D最好有光圈先決的 拉菲林D機

退而其次買富士復古旁軸數碼機,相片強烈日系富士色彩
作者: MAX100    時間: 2022-4-17 16:38

全球都炒貴,菲林炒得仲貴
必思 發表於 2022-4-17 15:59


香港買都貴左好多,比上年貴左50%....
作者: dickyctk    時間: 2022-4-17 16:41

似乎都係選Nikon/Canon 二手菲林機穩陣D.. 謝謝大家…

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: dickyctk    時間: 2022-4-17 16:44

9成女生來,選D先進D最好有光圈先決的 拉菲林D機

退而其次買富士復古旁軸數碼機,相片強烈日系富士色彩 ...
manman1998 發表於 2022-4-17 16:34

佢現在有部Olympus機, 用Fuji 拉 film 好似倒退咁…

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: dickyctk    時間: 2022-4-17 16:45

菲林機好空泛,佢要換鏡定唔換鏡?
單反? 旁軸?傻瓜機?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0) ...
MAX100 發表於 2022-4-17 15:28

Prefer 換鏡單反…

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: MAX100    時間: 2022-4-17 16:45

似乎都係選Nikon/Canon 二手菲林機穩陣D.. 謝謝大家…

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2) ...
dickyctk 發表於 2022-4-17 16:41


Pentax 都係好野黎
Olympus 唔建議買,易壞
作者: calvin83    時間: 2022-4-17 16:52

換鏡單反MNPC大路野, 跟住就KOFL之類.
作者: PC147    時間: 2022-4-17 16:53

Leica 拉 唔玩 賣返出去可能仲有賺
作者: MAX100    時間: 2022-4-17 17:02

Nikon FM2 真係唔建議呢刻買,炒到三千幾四千蚊,完全唔值
作者: MAX100    時間: 2022-4-17 17:21

上年6月係日本Y拍買部 Spotmatic SP + 大姑媽SMC 55mm F1.8 , 齊晒原裝皮套皮帶, 機身極新淨,
都係4百幾蚊港紙,連埋代購加運費,埋單先六百幾蚊....個時日元仲要對緊7.X
依家香港既文青店,機殘到死,淨機都要過千蚊....

[attach]2315838[/attach]
[attach]2315837[/attach]
作者: HighLamb    時間: 2022-4-17 17:57

Canon 菲林機,最好係搵返EOS菲林機;舊式 FD 接環相機,比較實淨可靠嘅係 F-1/New F-1,其餘 A-1、AE-1.....個一類,個快門係布廉,太舊老化有機會會走線漏光。
作者: 必思    時間: 2022-4-17 18:02

一舊水玩三十六飛真係幾高消費
作者: pc1668    時間: 2022-4-17 18:05

Canon 菲林機,最好係搵返EOS菲林機;舊式 FD 接環相機,比較實淨可靠嘅係 F-1/New F-1,其餘 A-1、AE-1... ...
HighLamb 發表於 2022-4-17 17:57


Had the AE-1 decades ago ... an excellent piece of photographic equipment
作者: MAX100    時間: 2022-4-17 18:07

一舊水玩三十六飛真係幾高消費
必思 發表於 2022-4-17 18:02


我有五筒菲林上年"低價"買, 升左50%,唔棄得影
作者: calvin83    時間: 2022-4-17 19:15

我有五筒菲林上年"低價"買, 升左50%,唔棄得影
MAX100 發表於 2022-4-17 18:07

會過期
作者: MAX100    時間: 2022-4-17 19:16

會過期
calvin83 發表於 2022-4-17 19:15



去到今年12月, 影完可能停一停了,菲林太貴了...
作者: 必思    時間: 2022-4-17 19:19

會過期
calvin83 發表於 2022-4-17 19:15



    沖晒店既藥水慘d
作者: calvin83    時間: 2022-4-17 19:22

沖晒店既藥水慘d
必思 發表於 2022-4-17 19:19

True!
作者: calvin83    時間: 2022-4-17 20:01

回復 56 #MAX100

最後都係要來睇多。  

via HKEPC Reader for Android
作者: MAX100    時間: 2022-4-17 20:15

回覆 59# calvin83


所以買左部水貨X-T3 玩下,加個轉接環玩番啲舊鏡,都夠玩
作者: calvin83    時間: 2022-4-17 20:18

回復 51 #HighLamb

其實Canon有部菲林機叫EF-M,本身有裂像同微棱同測光提示,加接環幾適合玩手動鏡。

via HKEPC Reader for Android
作者: calvin83    時間: 2022-4-17 20:18

回復 60 #MAX100

富士好玩下,如果上GFX仲正。

via HKEPC Reader for Android
作者: MAX100    時間: 2022-4-17 20:24

Pen F 鏡真係 APSC 機恩物,38mm 1.8 , 加埋轉接環都好細支,又幾襯部機

仲幾sharp 下

100mm 3.5 又係細細支,仲幼過富士支18-55

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

[attach]2315889[/attach]
作者: 必思    時間: 2022-4-17 20:41

Pen F 鏡真係 APSC 機恩物,38mm 1.8 , 加埋轉接環都好細支,又幾襯部機

仲幾sharp 下

100mm 3.5 又係細 ...
MAX100 發表於 2022-4-17 20:24



    等睇靚相
作者: calvin83    時間: 2022-4-17 21:05

Pen F 鏡真係 APSC 機恩物,38mm 1.8 , 加埋轉接環都好細支,又幾襯部機

仲幾sharp 下

100mm 3.5 又係細 ...
MAX100 發表於 2022-4-17 20:24

Me also have 38/1.8 but I never used it.
作者: MAX100    時間: 2022-4-17 21:10

回覆 65# calvin83

呢支幾好用,又輕又細支
作者: calvin83    時間: 2022-4-17 21:23

回覆  calvin83

呢支幾好用,又輕又細支
MAX100 發表於 2022-4-17 21:10

YES! 以前未有大陸平價APS-C鏡, E支好多人用.
作者: HighLamb    時間: 2022-4-17 23:05

二手菲林相機而家最低買係有自動對焦的單反,Nikon F60連Kit鏡都係六、七百就有交易,高級少少F90都係千零,當然要"文青"Look就唔係呢樣野。
作者: calvin83    時間: 2022-4-17 23:13

二手菲林相機而家最低買係有自動對焦的單反,Nikon F60連Kit鏡都係六、七百就有交易,高級少少F90都係千零 ...
HighLamb 發表於 2022-4-17 23:05

Nikon FM2 la.
作者: manman1998    時間: 2022-4-17 23:21

本帖最後由 manman1998 於 2022-4-17 23:23 編輯

電子AF 果D,$200~$300 都有了,EOS 的可以用現在的EF 接口鏡頭
作者: HighLamb    時間: 2022-4-17 23:36

Nikon FM2 la.
calvin83 發表於 2022-4-17 23:13

三千幾二手FM2,不如執部二手F4,一樣可以用手動鏡。
作者: calvin83    時間: 2022-4-17 23:49

本帖最後由 calvin83 於 2022-4-17 23:52 編輯
三千幾二手FM2,不如執部二手F4,一樣可以用手動鏡。
HighLamb 發表於 2022-4-17 23:36

F4個樣唔得.

FM2/FE2 E類最正, 28/35TI都正.
作者: HighLamb    時間: 2022-4-18 00:04

F4個樣唔得.

FM2/FE2 E類最正, 28/35TI都正.
calvin83 發表於 2022-4-17 23:49

要樣一定係 Leica M機,唔玩放出去都唔怕蝕。
作者: calvin83    時間: 2022-4-18 00:06

要樣一定係 Leica M機,唔玩放出去都唔怕蝕。
HighLamb 發表於 2022-4-18 00:04

有D人買完二手玩完放出去仲升值.
作者: ilovefreedom    時間: 2022-4-18 10:31

我意向都係呢部..正!

F4個樣唔得.

FM2/FE2 E類最正, 28/35TI都正.
calvin83 發表於 2022-4-17 23:49

作者: ilovefreedom    時間: 2022-4-18 10:32

Leica M機大約幾錢?

要樣一定係 Leica M機,唔玩放出去都唔怕蝕。
HighLamb 發表於 2022-4-18 00:04

作者: ilovefreedom    時間: 2022-4-18 10:35

Ching, 睇過都幾好!你有幫親過嗎?

回覆  dickyctk
俾個page你參考下
calvin83 發表於 2022-4-17 15:12

作者: calvin83    時間: 2022-4-18 11:16

Ching, 睇過都幾好!你有幫親過嗎?
ilovefreedom 發表於 2022-4-18 10:35

我去開賣Leica的, ED最多會去睇.
作者: calvin83    時間: 2022-4-18 11:18

Leica M機大約幾錢?
ilovefreedom 發表於 2022-4-18 10:32

MP全新四萬有找, 鏡頭另計
作者: ilovefreedom    時間: 2022-4-18 11:28

... 都係去睇下好!

MP全新四萬有找, 鏡頭另計
calvin83 發表於 2022-4-18 11:18

作者: wingkps2    時間: 2022-4-18 11:29

咁MP4又幾抵玩.
作者: 必思    時間: 2022-4-18 12:10

MP全新四萬有找, 鏡頭另計
calvin83 發表於 2022-4-18 11:18



    買多枝35/1.4都係有限錢
作者: 必思    時間: 2022-4-18 12:10

咁MP4又幾抵玩.
wingkps2 發表於 2022-4-18 11:29



    用菲林機有菲林味
作者: yesau    時間: 2022-4-18 14:50

FM2  咁多年都仲有咁多二手,唔識壞
作者: HighLamb    時間: 2022-4-18 15:16

FM2  咁多年都仲有咁多二手,唔識壞
yesau 發表於 2022-4-18 14:50

FM2 條生產線做得最耐,由1982 到 2001年共19年,改版最少出過三個版本(初期 1/200閃燈同步、二期 1/250閃燈同步、尾期非蜂巢快門),亦出過其他特別型號,例如:FM2/T 和 二千年龍年特別版。
作者: manman1998    時間: 2022-4-19 09:22

FM2 條生產線做得最耐,由1982 到 2001年共19年,改版最少出過三個版本(初期 1/200閃燈同步、二期 1/250閃 ...
HighLamb 發表於 2022-4-18 15:16


相當於中高DSLR 了
作者: HighLamb    時間: 2022-4-19 10:36

相當於中高DSLR 了
manman1998 發表於 2022-4-19 09:22

攝影應該係一件好簡單的事,較好光圈、快門、對焦..."卡擦!"
係D相機廠想"增加賣點"先至加好多"功能"落架相機度,然後又分乜野入門、中級、高級、專業.....
作者: manman1998    時間: 2022-4-19 11:46

攝影應該係一件好簡單的事,較好光圈、快門、對焦..."卡擦!"
係D相機廠想"增加賣點"先至加好多"功能"落架 ...
HighLamb 發表於 2022-4-19 10:36


是的,捕光捉影
作者: MAX100    時間: 2022-4-19 12:55

其實去到依家,以前菲林既先進功能,什麼準確測光,極速快門等等,都變得毫無意義

呢排興起玩菲林機既人,都係"外型先決",其實覺得邊部靚仔就買邊部就得,係唔洗理機能....
作者: vacuum.tube    時間: 2022-4-19 13:48

本帖最後由 vacuum.tube 於 2022-4-19 14:47 編輯
三千幾二手FM2,不如執部二手F4,一樣可以用手動鏡。
HighLamb 發表於 2022-4-17 23:36

If I were buyer, I will buy F3 or F3HP.
F3 is my dream camera.
作者: manman1998    時間: 2022-4-19 14:36

菲林機拍攝果份情懷好強
作者: HighLamb    時間: 2022-4-19 18:06

以前理工讀設計,第一年都會有攝影科,要自己帶相機,學沖黑白菲林,用黑房,係到咗數碼世代先至無咗呢樣野。
作者: calvin83    時間: 2022-4-19 18:38

回復 92 #HighLamb

我都去過學校的黑房,不過係晒電路板。

via HKEPC Reader for Android
作者: 必思    時間: 2022-4-19 19:50

影菲林最好玩之處就係沖晒放
作者: wingsit    時間: 2022-4-20 00:22

如果自已識冲晒菲林,有黑房,買到所需器材,而且鍾意用 hardcopy 形式去睇相, 咁樣去玩菲林機都OK.
而家差唔多所有晒相舖都只係冲菲林,然後 scan 去 printer 度 print 出來或者轉數碼,効果一定好唔過用數碼機.
咁點解仲玩菲林機?

利申: 玩左二十年菲林機再轉玩二十年數碼機的老嘢.
作者: calvin83    時間: 2022-4-20 11:26

回覆 95# wingsit
玩菲林機潮流來
作者: manman1998    時間: 2022-4-20 21:04

本帖最後由 manman1998 於 2022-4-20 21:05 編輯

當年部菲林服役左17年,只係用P檔影生活照

到數碼唔洗燒菲林先狂影乜都試
作者: PC147    時間: 2022-4-21 11:06

回覆  wingsit
玩菲林機潮流來
calvin83 發表於 2022-4-20 11:26


唔怪得D菲林機仔貴左咁多
作者: lui3271709    時間: 2022-4-21 11:30

真係燒銀紙玩意。

如果唔係好有熱情既話,真係唔好試。

但無可否認,影出黎的確係特別。

靚就睇功力同經驗。。。
作者: 必思    時間: 2022-4-21 18:06

幾佰蚊一架FF機燒下菲林其實都唔算貴

幾年前去旅行在跳蚤市場廿鎊買咗部百佳連50mm





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2