作者: FreeTong 時間: 2009-10-21 22:42 標題: [Android Apps] 為 RMap 製作一個 OffLine 香港地圖
第一步當然要有 RMap 啦
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1354568&extra=page%3D2
第二步下載一個在 PC 製作地圖軟件
TrekBuddy_Atlas_Creator_1.6 beta 6.zip
http://code.google.com/p/robertprojects/downloads/list
&&&&&&&&&&&&&&
已經更新為 RC1 版本, 可惜不見了 LIB 這個資料夾,
它正是做 BigPlanetSQLite 的資料庫, 補回這個在以下 link,
http://www.ziddu.com/download/7070371/lib.zip.html
回文第 22 29 貼有相關討論.
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1356686&page=3#pid21773648
&&&&&&&&&&&&&&
打開後執行 start.cmd
可以看到一個由 java 所寫的程式.
先選擇地圖, 我選了 "Google Map China (Ditu)"
用滑鼠放大縮細(滑輪), 上下左右移動(右鍵), 找到香港,
用滑鼠(左鍵)選擇要處理的範圍. (範圍為紅色半透明展示)
&&&&&&&&&&&&&&
香港地圖分享連結 (zoom levels 12~19) 回文第 21 貼.
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1356686&page=3#pid21773128
&&&&&&&&&&&&&&
再講講相關設定...
Map source : [Google Map China (Ditu)] 當然有 GoogleMap 但 zoom levels 沒有這個大.
Zoom Leves : 19, 18, 17 我同時選擇了3 個, 使用時便有放大縮細效果
Atlas Contenet : Name: [Hong Kong] 名字我寫了香港, 按一下 [Add selection] 來定義.
Atlas setting: Format : [BigPlanetSQLite] 這個對了
按一下 [Creat atlas] 開始製作 (我用 8M ADSL, 共花了 3 小時)
[ 本帖最後由 FreeTong 於 2009-10-26 08:51 編輯 ]
作者: FreeTong 時間: 2009-10-21 22:43
看看 Zoom Levels 關係....
在程式頂端, 把 Zoom 推到 18, Grid zoom 為 17,
這時看到一些"紅色"線格,
每一格的範圍, 就是在手機顯示的大小.
可以改變 Grid zoom 為 18 / 19, 看看紅線格的大小比例.
所以我選擇了這 3 個 Zoom Levels 來製造地圖.
作者: FreeTong 時間: 2009-10-21 22:44
當完成地圖製作後,
可以在 TrekBuddy 的資料夾內 atlases 資料夾當中,
找到一個文件 "BigPlanet_maps.sqlitedb"
把它複製到手機的 SD卡/Rmaps/maps/ 內.
打開 RMap 程式,
MENU > 更多 > Setting > User defined maps > BigPlanet_maps.sqlitedb > Enabled map
回到 RMap 地圖主畫面, MENU > Maps > BigPlanet_maps.sqlitedb 選用這個地圖檔
可以按 [+][-] 鍵改變 3 級放大縮小檢視.
其他功能, 自尋樂趣吧.
作者: rfdingo 時間: 2009-10-21 23:10
同bigplanet tw 比,呢隻差在無得book mark....
作者: sword 時間: 2009-10-21 23:10
無咩好講啦....一個字---強
作者: FreeTong 時間: 2009-10-21 23:47
有呀, 叫做 POI
在地圖上長按, 會彈出對話匣 [Add POI]
記錄後, MENU > POI > 長按相關記錄 > Go to POI
作者: f16 時間: 2009-10-22 08:52
作者: FreeTong 時間: 2009-10-22 09:27
554.12M o播
作者: AhRay 時間: 2009-10-22 09:49
唔知點解我download 左 3s 個file 只有8 k.
作者: AhRay 時間: 2009-10-22 09:50
use BT to share is a good method.
作者: eric09236 時間: 2009-10-22 13:51
UWANTS有人整左, 我用100MB左右個個版本都足夠
作者: kei_swift 時間: 2009-10-22 14:16
多謝樓主!!!好有用
作者: mkywong 時間: 2009-10-22 22:59
thx very much
作者: FreeTong 時間: 2009-10-22 23:18
優化 TrekBuddy_Atlas_Creator 下載要求...
在 start.cmd 文件內, 把 -Xmx512M 改為 -Xmx1024M,
(如果有 2G 以上記憶體, 可以設定 heap size 更多到 1024M)
在 Setting 內設定 Network 同時下載連線, 由 4 改到 8, 或是更多.
(我用 8M ADSL, 設定為 8 較為合適, 如果頻寛更多, 可定為 15)
設定 Proxy 為 "Use application properties" 發現有較好效果
[ 本帖最後由 FreeTong 於 2009-10-22 23:26 編輯 ]
作者: mkywong 時間: 2009-10-23 08:53
我用 donut 1.6 都用到 rmap offline map
作者: AhRay 時間: 2009-10-23 14:25
今天得左,現在轉緊。可能係跟 FreeTong兄所說的有關。我把 -Xmx1024M 改為 2046。
作者: rfdingo 時間: 2009-10-24 20:52
原帖由 FreeTong 於 2009-10-21 23:47 發表
有呀, 叫做 POI
在地圖上長按, 會彈出對話匣 [Add POI]
記錄後, MENU > POI > 長按相關記錄 > Go to POI
禁幾耐到?......我禁左好耐都無反應
加上禁住個mon成日震震下唔定
好難先禁住定一陣
作者: FreeTong 時間: 2009-10-24 22:05
秒半到2秒左右, 自動彈出
現時的版本是 RMaps v.0.7.4.2
作者: rfdingo 時間: 2009-10-25 09:47
原來我之前用緊0.6.x
裝左新版有了
唔該哂師兄
作者: nanyou 時間: 2009-10-25 13:14
不如分享你整好果個啦^^
作者: FreeTong 時間: 2009-10-25 22:30
分享一個由 zoom levels 12~19 的香港地圖啦
Download Link :
http://cn.ziddu.com/download/410 ... aps.7z.001.zip.html
http://cn.ziddu.com/download/410 ... aps.7z.002.zip.html
http://cn.ziddu.com/download/410 ... aps.7z.003.zip.html
http://cn.ziddu.com/download/410 ... aps.7z.004.zip.html
先用 ZIP 解成 HK_BigPlanet_maps.7z.001 ~ 004,
再用 7z 合成及解壓成 HK_BigPlanet_maps.sqlitedb
作者: ryan_cheung 時間: 2009-10-26 00:01
師兄
一create 'BigPlanetSQLite' format 就出error...
請問點解決
error 次料如下
Error - SQLite not available
Unable to find the SQLite libraies. These are required for BigPlanet output format.
Thanks
作者: FreeTong 時間: 2009-10-26 00:12
原帖由 ryan_cheung 於 2009-10-26 00:01 發表
師兄
一create 'BigPlanetSQLite' format 就出error...
請問點解決
error 次料如下
Error - SQLite not available
Unable to find the SQLite libraies. These are required for BigPlanet output format.
Thanks
你講o緊o係邊道 create 'BigPlanetSQLite'
作者: ryan_cheung 時間: 2009-10-26 00:24
請睇下面附圖
唔知咩事
Thanks
作者: ryan_cheung 時間: 2009-10-26 00:29
請睇下面附圖
唔知咩事
Thanks
作者: FreeTong 時間: 2009-10-26 00:52
原來是在 PC 那裡,
你應該是一下載了 TrekBuddy_Atlas_Creator_1.6 beta 6.zip,
用它解壓到一個資料夾當中,
一般都用回它的名字 e.g. TrekBuddy_Atlas_Creator_1.6 beta 6
在這個資料夾內有一個子資料夾 "lib",
裡面有 3 個文件 sqlite-3.6.18.so sqlite.jar sqlite_jni.dll
這些便是你所講的 SQLite libraies,
可能解壓時花了, 再解一次試試.
作者: ryan_cheung 時間: 2009-10-26 01:04
原帖由 FreeTong 於 2009-10-26 00:52 發表
原來是在 PC 那裡,
你應該是一下載了 TrekBuddy_Atlas_Creator_1.6 beta 6.zip,
用它解壓到一個資料夾當中,
一般都用回它的名字 e.g. TrekBuddy_Atlas_Creator_1.6 beta 6
在這個資料夾內有一個子資料夾 "lib",
...
Hi brother,
Just try to re-download the zip file from the site you provide on page 1
But it's still not working...
Not the folder call LIB
And the version not beta, is RC1
Please check the attached cap photo and the file on below.
TrekBuddy_Atlas_Creator_1.6 beta 6.zip
http://code.google.com/p/robertprojects/downloads/list
Thanks

作者: ryan_cheung 時間: 2009-10-26 01:13
It's ok now, I download the lib by myself.
Thanks ~~~
作者: FreeTong 時間: 2009-10-26 01:24
我剛準備好, 你已經搞定, 好.
把這個 LIB 也放到這裡, 方法日後便用.
http://www.ziddu.com/download/7070371/lib.zip.html
[ 本帖最後由 FreeTong 於 2009-10-26 01:25 編輯 ]
作者: schmike 時間: 2009-10-26 05:55
有無朋友做到zoom17既世界地圖呀
我用香港寛頻都好耐先得幾十mb
有無用可以整個bt呀?
作者: FreeTong 時間: 2009-10-26 08:40
唔好講笑喇
世界地圖 @ zoom 17, 一共有 17180131329 張 256x256, zoom17 大小的圖片需要下載.
就算做得到, 手機都冇位放.
[ 本帖最後由 FreeTong 於 2009-10-26 09:13 編輯 ]
作者: rfdingo 時間: 2009-10-26 09:43
唔駛整咁大
之前我整過台灣+hk 5百MB 已經load 唔到出黎.........
而家台北 1xxMB + HK 100MB左右 先ok
作者: ryan_cheung 時間: 2009-10-26 14:42
原帖由 FreeTong 於 2009-10-26 01:24 發表
我剛準備好, 你已經搞定, 好.
把這個 LIB 也放到這裡, 方法日後便用.![]()
http://www.ziddu.com/download/7070371/lib.zip.html
Anyway, thanks for your help~~
作者: joef 時間: 2010-8-14 01:16
剛接觸遲到這個軟件,學習一下,謝啦!
作者: ISSASO 時間: 2010-8-14 02:44
正到無朋友,離線地圖load都唔洗load
作者: adrianmak 時間: 2010-8-14 06:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hfkwong 時間: 2010-9-5 21:32
多謝先,我都試用緊呢個 off line software。
作者: nissin 時間: 2010-9-5 23:05
做咩推舊post
作者: 正宗球迷 時間: 2010-9-5 23:21
個GPS同google maps 4.4,好似唔夠準,個位置差左一兩條街.
rmaps 呢家個版本仲準唔準?
作者: vigorcycling 時間: 2011-6-13 08:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hfkwong 時間: 2011-7-1 21:15
FreeTong: 真係要多謝你,今次真是第一次可以成功整地圖。中間有好多野做唔到,因為:
1. 原來 lib 是需要搬入去 TrekBuddy_Atlas_Creator_1.6.1 呢個 folder 里面。我只看到你 26# 出圖,我先解決呢個問題。
2. 一開個 TrekBuddy_Atlas_Creator_1.6.1 就是香港地圖,我點 mouse 左 click,都只是選地圖,根本沒有法子去其他地方,就算縮細、放大,中心點都只是香港。原來是要右 click 黎推個地圖 (我地通常是左 click 去推地圖)。
依家成功整緊第一張地圖,要一個鐘。一個鐘後就知成續了。
再次多謝 FreeTong。

