作者: WingC 時間: 2012-5-26 23:39 標題: RAZR MAXX分享- Apps Drawer按Search鍵會FC解決方案
本帖最後由 WingC 於 2012-6-14 16:29 編輯
速報!!! 大家千其唔好將部機放水度!!! 我身先士卒幫大家試左, 換黎ge係power button, vol up button not function & can't connect PC!!!!=[
以下N篇文係我月頭寫的, 已經先後post左係自己個blog, mobile01 ge moto版, 同埋香討度, 見呢度咁多MAXX友, 我又唔差在post埋過黎XDD
Motorola RAZR MAXX Open Box! (part 1)
本文同步發佈於Wing's Workshop - Motorola RAZR MAXX Unboxing!

自從Verzion版的RAZR MAXX樣機流出後我就一直幻想著在不久的將來我可以擁有這台擁有怪獸級電量的手機。
直到5月4日, Motorola HK宣佈RAZR MAXX即日在港上市, 4天後的5月8日, 我趕頭香敗一台回來了。
Open Box

最外層的包裝跟RAZR幾乎一模一樣, 就只是多了個MAXX字。

內盒跟RAZR的包裝也沒差太多, 只是圖樣換成RAZR MAXX, 產品名稱變了RAZR MAXX, 完全沒像之前DEFY一樣會在盒上打上它的特性 (e.g. 防水, 防刮等)

咦? 機呢? 其實我一早拿出來用了, 因為用了舊手機去做Trade in, 不馬上把RAZR MAXX拿出來用的話我就一整個晚上都沒手機用啦~_~

裡頭的配件跟我之前買DEFY時一模一樣, 就只有充電器, USB線, 難聽到不行的免提 (千萬別拿來聽高音歌, 會想死的= =) , 還有一中英文說明書各兩本 (多送張32GB microSD嘛 =&)。

這台機很有型男feel對吧? 它像iPhone嗎? 不; 它像Samsung機嗎? 不; 它像HTC機嗎? 不; 它像Moto機嗎? 不, 它是!
只能說Moto RAZR MAXX在完全不會讓人覺得有任何地方抄襲時還保持了Moto一貫剛強的風格, 讓人一看就知道「噢! 這是台Moto機!」。

右邊有Power Button, Vol Up & Vol Down, 沒有快門鍵。
再看看這厚度, 如果沒人事先告訴你的話應該沒人會覺得它有3300mAh這種怪獸級電量吧? 畢竟GS2也才這厚度, 但電量連2000mAh都沒有。

機頂由左至由則是3.5mm Audio Port, micro USB, micro HDMI (我剛剛還腦殘以為是Mini HDMI= =)。

然後是被兩張貼紙醜化了的美背, 大的那張印有機身編號, 買機時請核對機身編號與盒上的是否相同。

如果看到或摸到機背的那片KEVLAR高強度纖維有氣泡的話先別失望, 背面的類Carbon花紋不是貼紙貼上去的, 只是還有一層膠膜黏在上面, 把它撕走就會得到一塊造工滿分的美背啦^^。

800萬像的相機, 可以拍1080P的影片, 旁邊還有高階機必備的閃光燈 (我一直都是這樣認為的) , 在實際試過RAZR MAXX的相機後我只能說Moto的相機比起DEFY那時進步超多, 最上面開盒的那4張照片都是用RAZR MAXX在0 LUX下開它的閃光燈拍的, 要是拿DEFY拍的話我還真的不敢放上網@__@。

最後看有沒有漏光之類的。只可以說這次RAZR MAXX的造工真的很好, 我之前的DEFY新機買回來就已經有漏光, 這次完全沒有類似情況, 我滿足了。
小結
這次的RAZR MAXX無論是在價格上還是硬件上都90%符合我的要求 (採用TI OMAP 4系, 特大電池, 4.3"mon, 可以插microSD, 後鏡組800萬像, 可以拍1080p) , 唯一可惜的是mon方面是採用比較容易出烙印而且有偏色問題 (RAZR MAXX在低光度下看白色會明顯看到偏黃, 高光則些微偏暖色) 的Super Amoled Advanced而非色準度高的IPS, 而且採用Pentile排列而非Real RGB, 令實際ppi非常低, 在觀感方面沒有iPhone來得細膩, 仔細去看還是會看到一點點的pixel, 在現今搭配720p mon的手機大行其道的世代下, 還能否接受qHD因人而異, 建議有心想買RAZR MAXX的朋友還是去拿實機試比較好 (PS: 別拿模型機試, 跟實機手感差很遠)。
PS: 軟體方面明天再補拍影片介紹, 後續還有root機等資料會寫, 大家耐心等我一兩天吧, 今晚很累了~~
作者: WingC 時間: 2012-5-26 23:39 標題: Razr Maxx Open Box (part 2)
本帖最後由 WingC 於 2012-5-26 23:41 編輯
界面篇


RAZR MAXX目前原廠rom雖然不是4.0, 但Lock Screen的部分跟Ice Cream Sandwich的十分相似, 一樣是中間有個圓圈, 可以拉左快速啟動相機, 拉右解鎖, 而且比Google原生的4.0多了一個快速靜音的按鈕, 有比較貼心。


Launcher介面為 4(橫) x 5(直) 排列, 不能調整, 過版特效則帶有3D效果 (話說這跟ICS上的特效超像, 難不成ICS的特效就是從Moto拿過去的?)。


Apps Drawer是橫拉的 (同樣有3D特效, 跟桌面的一樣), 跟iOS和ICS的一樣。另外支援分類功能, 可以自行新增不同的群組為apps作分類以便快速搜尋各種apps。
原廠的apps還有設定等等就不在這介紹了, 畢竟網絡上已經有很多體驗會後感之類的文章有詳細寫它各種原廠功能, 所以這部分就省下了 (小聲: Moto原廠的......大家明白的, 自己去抓些好用的apps回來吧~~)。
實際續航力測試


上面兩張圖就是5月9一整天的電力記錄。從100%放電到10%, 一直猛操也要16小時的說。
我是昨天早上5點拔除電源, 然後待機去睡覺, 睡到早上9點, 電量剩98%才正式開始用。整天下來都在不停的上網上網再上網, 到只剩10%時大約都已經上了8~10小時網, 而且都是連續1~3小時, 算是當了一天重使用者。
沒有測3G, 因為我3G的那張sim卡沒通話分鐘, 只能用作上網, 唯有靠Pocket Wifi將3G轉成Wifi訊號給RAZR MAXX用, 所以今次測試因為用的訊號是Wifi + 2.75G (上網90%都是靠Wifi), 所以有跟大家直接用3G上網和接電話的粍電量不同的可能, 而且這次還只是第一次放電, 電池可能還未完全沒激活, 數據有可能會跟激活後有明顯的差距, 這點要大家留意。
總結
RAZR MAXX我期待很久了, 現在終於拿在手上, 真的超高興。操了一整天, 連續上了很多很多個小時的網站, 就為了完成第一次的深度放電, 卻沒想到被我這麼猛操也要16個小時才完成, 只能說Moto這次在電量方面實在很給力, 相信RAZR MAXX很有可能會是自Defy後又一台令Moto在港台地區聲望回升的機種。
不過正如我在文中所說, 採用Pentile而非Real RGB mon是個十分可惜的地方, 採用Pentile令它的實際PPI比Samsung的SII還要低 (SII雖然解像度只有800x480, 但它是Real RGB的關係, 所以實際PPI比起qHD的RAZR MAXX會高些少) , 在螢幕細膩度上比不上SII, 一定會被別家打手針對這點來攻擊, 實在是個敗筆, 會令不少準買家猶豫。
另外從沒電充到滿電需時還挺久的, 用原廠充電器大約也要3個半小時, 用USB線接電腦充更是要5個多小時, 真的是電大, 充電也有夠久, 如果早上起來才發現電池用得差不多的話一定來不及充電 (我的TF101還有之前的Defy充滿電才1.5小時左右)。
最後就是目前RAZR MAXX的配件實在很少, 我想看看有沒有機殼可以買也完全找不到, 甚至是那些官方的配件 (跟RAZR共用的配件如Laptop Dock, HD Dock等) 也完全沒貨, 代理連完全沒進貨, 只說可以幫我從US的Moto訂回來。現在就只好看看淘寶會不會有副廠的HD Dock可以買到, 個人是比較想玩玩它的Webtop Mode看看旅行能不能代替小筆電的說, 不過RAZR MAXX入手了兩天都完全沒機會玩它的Webtop Mode, 有機會的話一定要試試看。
作者: WingC 時間: 2012-5-26 23:39 標題: Motorola RARZ MAXX實用篇 1 - 傻瓜Root/Unroot法 (Mac及Linux同樣適用)
本帖最後由 WingC 於 2012-5-26 23:42 編輯
本文同步發佈於Wing's Workshop -Motorola RARZ MAXX實用篇 1 - 傻瓜Root/Unroot法 (Mac及Linux同樣適用)

新機入手第一時間要做什麼? 當然是把舊手機的資料還有Apps都過到新手機中, 但逐個app從Play Store中下載回來又廢時失事, 而且之前的app data都不能轉移, 非常麻煩。
想快速還原舊手機的資料到新機裡? 用Titanium Backup吧, 不過前題是 - 請先Root機 (還有請先在舊機上用Titanium Backup把Apps和Data備份起來)。
這次我們會用到Motofail作Root機之用 (RAZR及RAZR MAXX適用), 至於SuperOneClick就不用想了, 已經確定不能用來Root RAZR MAXX了。
至於Unroot就會用到DooMLoRD UNROOTING Script v1.0 (只限Windows可用) , XDA上的用家說可行, 但我還未測試過, 因此不敢保證可行, 如果有朋友測試過可行的話請告知本人, 感恩。
XDA上的Root教學: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1586570
XDA上的Unroot教學: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1350307
Motofail下載地址: http://www.mediafire.com/?avv218z0gv941bs
*執行Motofail需要Java, 如未安裝Java請先到以下網址下載並安裝最新版Java
Latest Version of Java: http://www.java.com/en/download/inst...tect=jre&try=1
DooMLoRD UNROOTING Script v1.0下載地址:
http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=785139&d=1321507259
實作時間 - Root
Step 1.


進入 "設定" > "應用程式設置" > 勾選 "未知的來源" > "開發" > 勾選 "USB偵錯"
Step 2.

將RAZR或RAZR MAXX用USB連接電腦, 並開啟剛剛下載的Motofail (File Name: CASUAL-PublicBeta4)。聽到Device Connected後選擇 "Root with Motofail Exploit" , 然後按 "Do It!"。
期間手機會Reboot數次, 大約數分鐘左右就會Root好。
實作時間 - Unroot
Step 1.
將剛剛下載回來的 "DooMLoRD_v1_UNROOTING.zip" 解壓縮
Step 2.
確定手機已勾選 "未知的來源" 及 "USB偵錯" , 然後去 "顯示" 將 "螢幕待機" 的時間調為 "10分鐘"
Step 3.

將手機以USB連接電腦, USB模式選擇 "無"
Step 4.

執行 "runme-UNROOT.bat" > 按任意鍵繼續 (請務必保持手機螢幕開啟而且沒進Lock Screen) > 手機上出現Superuser的Root權限請求的話按 "允許 (Allow)"
Step 5.

Unroot完成後你就會得到類似上圖的畫面, 這樣就可以拿去維修站保修了。
PS: Root及Unroot均有風險, 所以請各位Try with your own risk
作者: WingC 時間: 2012-5-26 23:39 標題: Motorola RAZR MAXX實用篇 2 - CWM Recovery刷入及移除
本帖最後由 WingC 於 2012-5-26 23:42 編輯
本文同步發佈於Wing's Workshop - Motorola RAZR MAXX實用篇 2 - CWM Recovery刷入及移除

對於進階的Android用家來說, 要在自己的Android裝置上刷甚麼都好, CWM Recovery都是必不可少的東西。對我同樣也是, 所以今天就來教大家為RAZR or RAZR MAXX刷入CWM Recovery。
這次會用到一個叫 "Razr Bootstrapper" 的app, 操作方法十分簡單, 步驟不超過5個, 簡單到就算小孩都懂得刷入, 不過就移除比較麻煩, 要手動刪除System裡的檔案。
DroidRazr.com上的原文:
http://www.droidrzr.com/index.php/topic/66-recovery-droid-razr-bootstrap-recovery/#entry345
XDA上的Post:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1347767
Razr Bootstrapper下載地址: mirror 1
mirror 2
實作時間 - 刷入篇
Step 1.


裝好Razr Bootstrapper後按 "Bootstrap Recovery" , 等Superuser的請求彈出後按 "允許" (記得勾選 "記住" )。
Step 2.


等出現 "Success" 字樣後就可以接下 "Reboot Recovery" 進Recovery, 手機這時會自動Reboot, 不過是進CWM Recovery, 不是進OS, 之後想進CWM Recovery也是在這Apps中按 "Reboot Recovery" 進去。
實作時間 - 刪除篇
刪除方面我們需要一個可以取得root權限在系統檔中進行刪除動作的檔案管理員, 個人推薦root explorer, 不過因為版權問題就不在此發佈下載連結, 建議大家還是去Play Store買吧。
Step 1.
解除安裝Razr Bootstrapper。
Step 2.
打開root explorer, 進入system > bin, 然後點左上方的r/w取得讀寫權限。
Step 3.
將 "hijack" 及 "longwrapper" 刪除, 並將 "longwrapper.bin" 重新命名為 "longwrapper" 。
Step 4.
Reboot, 完成。
作者: WingC 時間: 2012-5-26 23:40 標題: Motorola RAZR MAXX一星期使用心得 (評測?)
本帖最後由 WingC 於 2012-5-26 23:43 編輯
本文同步發佈於Wing's Workshop - Motorola RAZR MAXX一星期使用心得 (評測?)

15小時後, 電池還剩62%
不經不覺, 入手RAZR MAXX已經一個星期了。自從我發開箱文之後一直都有很多朋友問很多關於MAXX的問題 (很多都是已經有人問過的問題= =), 今天就一次過把問題總匯, 寫成心得吧。
Q1. 有FM嗎?
沒有, 只好聽網絡電台。不過目前應該沒太多人還會聽FM吧? 之前的DEFY有FM我也從來沒用過的說。
Q2. 可以換電嗎?
不可以。這台可不可以換電其實都沒分別吧, 我用了一星期, 每天電池使用都接近20小時, 都還沒有試過電池只剩少於30%。就像今天, 到目前為止電池都已經用17小時了, 電池還有60%呢, 這樣還需要換電嗎?
Q3. 充電要充很久嗎?
嗯, 這個要看你用什麼去充, 用USB的話可以跟你說充電時間會是非常長 (就像拿電腦的USB為iPad充電一樣慢) , 用充電器充的話10%開始充, 充到滿大約要3.5小時 (這樣推算的話用USB充大約要5小時, 基本上我都不會接USB充電, 電壓太低)。
Q4. 拍照質素如何?
對比起之前的Moto機, RAZR MAXX在相機方面有很大的進步, 不過相對起其他廠牌還是有點弱, 特別是對上以相機作主打的Sony就更顯得Moto的相機無力。
以下有些樣本可以供大家參考, 全部沒有後製, 只有resize成最大像素=2000 (按下可看大圖)

不好意思這是新買的腳架, 只是想秀一下拍文字類的照片

不知怎的, 拍綠色的話檔案會比一般的肥1倍左右



有人要玩Diablo_


最後這張是要秀RAZR MAXX在暗位的對焦能力。剛剛拍這張的時候完全沒開燈, 光源就只有ThinkPad上的小夜燈, 只有2 Lux也能成功一次就對好焦, 而且對焦速度就跟平常比沒慢太多, 大約要1秒 (平常對焦半秒)。
以上相片全部都是用原生的相機拍, 沒有用別的apps拍, noise比較多, 但不是放大100%來看的話是可以接受的。另外拍照後不用半秒就可以馬上拍下一張相片, 流暢感比起以住的Moto機要好很多, 看來Moto的確有在相機這方面下過功夫。
PS: 如果想要比較好的相片質素的話可以試一下用Camera360或UCam, 兩款都可以從Play Store下載。
Q5. 接收能力如何? 仍然有XT910上wifi較弱的問題嗎?
接收能力跟Moto以住的表現一樣, 保持了以住的質素, 一星期下來都沒有試過突然斷線什麼的。至於XT910上wifi較弱的問題仍然存在 (廢話, 這台也是XT910呀! 除了電池外硬件甚至Rom都一樣的呀!) , 不過仍然比別廠的手機要好, 只是比我之前用的Defy差一點, 大家對其wifi連線的穩定度可以放心。
Q6. Super Amoled Advanced能接受嗎?
正如我之前所說, 這機唯一的敗筆就在用了採用Pentile排列的Super Amoled Advanced, 在實際PPI上會比Samsung的S2少點, 細膩比S2差一點, 而且在全黑環境下開黑色圖看就會發現所有Amoled面板的通病 - "黑班"。
不過話雖如此, 在日常使用上是沒什麼問題的, 老實說沒多少人會把手機拿到十分近來看吧 (那些叫嗅手機!) , 正常距離下拿來看的話分別其實不大 (當然, 別拿來跟LG True HD LTE比, 那台主打超細膩螢幕, 完全不可比的) , 而且用上Super Amoled Advanced的話在看電影時顏色有比較討喜, 不過這也多得Moto沒把這塊面板調到像Samsung機那樣偏綠偏藍, 那樣的話看電影顏色也絕不討喜。
Q7. 聞說Moto機的通話質素很好, 真的嗎?
這個我可以十分肯定的回答大家, 真的。雖然現在新出的Moto機都沒有再標示帶Crystal Talk, 但根據外國網友歸納出來的經驗指出目前Moto機仍然有CT, 只是沒有了軟體上控制CT強弱的選項, 但負責CT的硬件仍然存在。而根據我使用RAZR MAXX的經驗, 降噪方面跟有標CT出來的Defy比絕不遜色, 甚至比Defy更好。
到底是怎樣好法? 我剛才做了一個小實驗, 就是在房用mini-HiFi播歌, 大約是70~80dB左右 (有圖為證) , 用家裡的電話打去我的RAZR MAXX, 接通後把RAZR MAXX直接放房裡的枱上 (就在mini-HiFi前面) , 自己就拿著家裡的電話去聽不到房間傳出的音樂的地方, 直接聽RAZR MAXX那邊傳過來的聲音。

有圖為證, 的確是70~80dB
結果十分驚人, 我只能從家裡的電話聽到非常微弱的音樂, 甚至是完全聽不到, 難怪有大大就在乘地鐵時跟別人講電話, 對方會問他是不是在家 (本來我還不信, 現在我真的信了, 難怪我上一份工作的老闆在打電話來時會問我到底有沒有出去工作, 怎麼背景音這麼靜@__@)。
Q8. 效能如何? 會Lag嗎?
效能方面雙核1.2GHz配上1GB ram絕對夠各位日常使用, 甚至是玩各大作亦不成問題。
雖然RAZR MAXX在跑分方面成績並不突出, 但操作上十分順暢, 原生的介面已十分夠用, 並且流暢, 沒有像Defy那時的原生介面一樣頓頓的, 沒裝Go或ADW的必要, 唯一就是如果玩Fruit Nija Free的話一定要將電源管理調成 "Performance" (也就是將CPU設定為長期以最高時脈跑) 才不會卡卡的, 不過就只有Fruit Nija會這樣, 其他遊戲都不會, 相信不是RAZR MAXX的問題。
Q9. 怎樣root, root完可以unroot嗎?
這個請參考Motorola RARZ MAXX實用篇 1 - 傻瓜Root/Unroot法 (Mac及Linux同樣適用)
Q10. 這台好像說有納米塗層可以防水, 真的嗎?
可以防水的納米塗層是有, RAZR也有, 但要修正一點是防潑水而非完全防水, 這台不像Defy有IP67認證, 只是避免了大家手機一遇水就88的情況, 千萬別拿去用水洗, 甚至浸水呀!!!
總結
除了螢幕不是Real RGB排列, 不是720p是個敗筆外, 強勁的電量, 超班的通話質素, 剛勁的外型, RAZR MAXX在我眼中已經是一台完美的手機了, 畢竟手機製造出來的原意就是要方便大家, 電力不足一天的用量要帶外置充電器還算什麼方便? 通話質素差還算什麼手提 "電話" ? (這裡明指Samsung Galaxy SII, 每次跟用Samsung機, 特別是用S2的朋友講電話都是一種痛苦, 很難才聽得清他們在說什麼, 背景音收超多, 真不明白為什麼那些死忠居然可以說S2的通話質素比得上SE的Arc, 甚至是Moto機, 我呸!)
當然, 要是Moto的相機可以再做好一點就好了, 最好能追上Sony的相機啦XDD
作者: WingC 時間: 2012-5-26 23:44 標題: Motorola RAZR MAXX - Apps Drawer按Search鍵會FC解決方案
本帖最後由 WingC 於 2012-6-14 18:18 編輯
本文同步發佈於Wing's Workshop - Motorola RAZR MAXX - Apps Drawer按Search鍵會FC解決方案

手上有港台版Razr或Razr Maxx的朋友應該都試過在Apps Drawer按下Search鍵後出現FC的情況, 其實這是原生UI的一個bug, 最近得Mobile 01上的大大告知解決方案, 特此分享。
解決方案十分簡單, 就是解除安裝Google搜尋的更新, 再沒別的。


進入 "設定" -> "應用程式" -> "管理應用程式" , 找到 "Google 搜尋" , 然後按 "解除安裝更新" , 之後一直按 "確定" 就可以了。

解除安裝 "Google 搜尋" 的更新後就可以正常在Apps Drawer中按下Search鍵而不FC啦。
PS: 解除安裝更新後請勿再次為 "Goolge 搜尋" 進行更新, 否則將會打回原形, 繼續FC。
作者: Ps1995 時間: 2012-5-26 23:48
咩厚顏無恥?
作者: WingC 時間: 2012-5-26 23:50
因為篇文係月頭寫, 月頭post, 不過今日先post過黎博流量


作者: cklee19810419 時間: 2012-5-26 23:51
仲以為你篇文俾人POST左TIM
原來自己轉POST過來
GOOD
作者: WingC 時間: 2012-5-26 23:53
我見呢度好似多D ching用MAXX or對MAXX有興趣咁, 香討又咁多***打手, 咪係度開多個鬥law
作者: Ps1995 時間: 2012-5-26 23:53
回復 8# WingC
比多D人睇米仲好

作者: takata 時間: 2012-5-26 23:58
早前係01睇過,估唔到你呢邊都有玩喎~
MOTO既通話質素絕對令好多對電話認識不多的人感到非常驚訝!
作者: WingC 時間: 2012-5-27 00:00
我係估唔到我係房開住hifi聽歌, 放部電話係枱面接通屋企部電話, 自己拎住行到遠一遠, 居然完全係屋企電話聽唔到部MAXX有任何背景音咁滯, 呢樣我覺得變態左D~~
作者: takata 時間: 2012-5-27 00:02
回復 13# WingC
係嫁,所以你一路講電話一路聽歌都得
MOTO既技術太強,相信好多廠都做唔到
小弟用RAZR都經常比人問我係咪收左線~
作者: WingC 時間: 2012-5-27 00:04
不過就因為咁, 搞到之前做外賣仔果陣, 老板次次打黎都問我, 你到底有冇出去返工..........................................
明明我就係條街度.............
作者: takata 時間: 2012-5-27 00:06
回復 15# WingC
你叫老細入返部MOTO囉,哈哈
再唔係叫佢裝個GPS係你身上囉,咁唔信你><
作者: WingC 時間: 2012-5-27 00:07
佢成日問我仲乜背景音咁靜, 問我係咪係屋企, 跟手我答佢, moto有CT~_~
btw, 都轉左工多耐啦, 自從用左moto之後份工愈做愈正XDDD
作者: takata 時間: 2012-5-27 00:08
回復 17# WingC
乜用MOTO可以幫你升職?哈哈@@
作者: 三穿七 時間: 2012-5-27 00:09
一POST多用 豈有此理
改小小 調一調D排位當新POST都唔做
一個好行貨既RAZA MAXX用家
從新打一篇啦
作者: WingC 時間: 2012-5-27 00:10
而家份工hea過之前果幾份好多, 但係人工都高好多, 爽皮XDD
之前係香討有ching話佢女友嫌moto個名唔老黎唔比佢買MAXX, 我即刻同佢講我自從用左moto之後愈做愈掂
作者: WingC 時間: 2012-5-27 00:12
又寫多篇分享@__@
唔通今次寫一個月使用心得???
真係唔知寫乜好wow一個月, 又唔係拍拖一個月=3=
作者: takata 時間: 2012-5-27 00:12
回復 20# WingC
估唔到依家D後生都咁保守,哈哈,我用左幾年都OK喎,唔會無得撈,哈哈
男友用MOTO機唔係被投訴太靜去左邊都唔知咩,哈哈
作者: WingC 時間: 2012-5-27 00:13
回復 22# takata
其實..........................我仲好後生嫁炸, 三穿七佢地都知我連書都未讀完XDD
作者: 三穿七 時間: 2012-5-27 00:29
WING仲好細個!
成日係街望住人地個心口 仲未戒奶
唔好話年青人 我身邊既成年朋友 都唔太接受MOTO
好似當MOTO垃圾咁 全部都係用*** 喪力
一提MOTO 就會轉問***S衫好唔好
由外型到功能 防水.血多.通話質素好 就香港比較多人用既牌子唔計日水機
***.喪力.R豬.生果都冇呢D野
呢D功能真係一無是處咩?防水血多唔係皇道
WING仔你身邊D朋友唔覺得你用MOTO怪既咩?
作者: WingC 時間: 2012-5-27 00:35
會唔會係咁呀?? 唔係人地望住我心口咩? 我出街見好多唔好話女仔, 就算女人都唔高得去邊炸wow~_~
btw, 我真係未戒奶, 冬天未戒熱維他奶XDDD
我用moto身邊D朋友最多問我點解唔買***, 佢地見得多都慣晒, 知我係個一定唔用*** ge人黎
作者: Carson35 時間: 2012-5-27 00:41
WingC Ching,同你揮個手先,又係我香討位同名巴打呀。
作者: WingC 時間: 2012-5-27 00:42
乜原來你地一早過晒檔來呢邊~~
作者: Carson35 時間: 2012-5-27 00:46
我四圍走架,uuuwants都有去,不過就好少Post。
作者: WingC 時間: 2012-5-27 00:47
uwants我冇上去睇好多年lu
作者: takata 時間: 2012-5-27 00:58
回復 25# WingC
最後果句我都係咁既情況,哈哈
作者: takata 時間: 2012-5-27 00:59
回復 24# 三穿七
完全中晒!算啦,好野向來都唔多人識欣賞!
作者: sammykin125 時間: 2012-5-27 01:00
多謝師兄分享~
今次個通話質素真係好掂~
係馬路邊講野, 係MTR傾緊都好清~
作者: khokk2005 時間: 2012-5-27 01:16
作為moto愛用者, 我要講聲多謝樓主!

作者: khokk2005 時間: 2012-5-27 01:17

相中兩個阿叔咁似樣既?!!
作者: takata 時間: 2012-5-27 01:19
回復 34# khokk2005
應該係制服黎。。。咁O岩身型同樣都似@@
作者: WingC 時間: 2012-5-27 01:27
我保証我冇PS過~_~
作者: JLV1818 時間: 2012-5-27 01:49
多謝樓主再分享
不過我部用電量,沒有你所講咁多,一般使用,12小時只剩45%
作者: WingC 時間: 2012-5-27 01:54
其實主要係因為我仲有部tablet, 返工玩tab多過玩手機好多, 多數手機係係條街度or答車or whatsapp果陣用
作者: keiya345 時間: 2012-5-27 02:10
揮手相認
我一般用只係用到咁耐咋..

都係WHATSAPP多,
間中FB,HKG,上下網
作者: homode 時間: 2012-5-27 02:28
樓主請問插耳機(不是原裝耳機)聽歌的音效正嗎?
作者: WingC 時間: 2012-5-27 02:36
你都未用到紅色XDD
我用到40個鐘係變紅色嫁右上角個電池
作者: antony 時間: 2012-5-27 02:36
MOTO 打手向樓主致敬
作者: philip0309 時間: 2012-5-27 02:39
我都係鐘意RAZR個BACK多D~XDD
雖然3300mah既電真係勁tempting...
作者: WingC 時間: 2012-5-27 02:39
正呀, moto機推耳機一向好好推的, 不過千其千其唔好用原裝耳機聽完就話差, cheapcheap地都起碼整返對中價耳機
我自己就用緊對soundmagic PL50, 換左comply TX100耳綿, 成set around $400左右, 係高登黃金買的 (就係我icon果對) , 中高頻唔錯, 低頻就少左D (動鐵耳機來), 不過低頻插落MAXX度聽都出到夠聲夠和音 (我諗配D重Bass耳機一定死緊, 我呢對已經出名少bass嫁啦~~), 係中頻插MAXX果陣有少少悶 (插DEFY同TF101果陣又唔會)
作者: WingC 時間: 2012-5-27 02:40
MOTO打手+1

(佢真係請我就好lawXDD)
作者: takata 時間: 2012-5-27 02:42
回復 45# WingC
+2
XDDDD
作者: WingC 時間: 2012-5-27 02:45
無可否認RAZR係側面望埋去咁薄真係好正, 不過為左電量, 我決定犠牲果1.x mm~~
作者: takata 時間: 2012-5-27 02:48
回復 47# WingC
如果唔打算買TAB果D師兄,梗係考慮MAXX,如果好似我咁,手機最多拎黎聽歌同SMS,RAZR都夠用,但依家個價都係MAXX抵!除非你要個薄度
作者: philip0309 時間: 2012-5-27 02:50
但maxx條curve我覺得薯左少少

作者: WingC 時間: 2012-5-27 02:51
我自己都有部tab可以用成日, 不過唔想係又帶, 唔係又帶姐, 唔重ge咩~~
你見我有tab都買MAXX你就知佢有幾吸引我啦, 我要佢黎去旅行就真係一流, 唔洗擔心冇電, 可以長期開GPS睇地圖搵路都仲得
最緊要係, 唔洗我帶多部MP3去聽歌都夠我聽幾日唔洗差電^^ (我聽歌用電仲多過上網orz............)
作者: WingC 時間: 2012-5-27 02:53
咁又冇乜人係側面睇, 多數望底面, 如果佢本身冇部razr你都唔覺佢薯啦係咪?
同埋我部MAXX預左去旅行用, 電大緊要過外型, 而家兩樣同時比到我當然very good啦^^
作者: takata 時間: 2012-5-27 02:54
回復 50# WingC
小弟幾日出親街都帶TAB7+,最幾重講真,但我又唔係成日玩,哈哈
咁電呢樣野無人嫌多,你依家比我買我都買MAXX啦
作者: antony 時間: 2012-5-27 02:55
http://youtu.be/RJDUZhmkl_A
作者: WingC 時間: 2012-5-27 02:56
最麻煩係, 帶tab出街好多時都要帶埋袋, 褲袋唔會袋得落, 我出去同fd打街機唔通又帶咁大個袋咩, 打灣岸果D有個袋係度好唔方便嫁嘛
作者: takata 時間: 2012-5-27 02:57
回復 54# WingC
10吋平板難搞D喇真係~
我個PORTER剛剛好放到TAB7+
作者: WingC 時間: 2012-5-27 03:00
所以我都諗係咪10"換7.7"好, 但我又唔想要***野, 一陣壞左有咩事又要上去搞鬼死咁耐, 仲要唔知整唔整
同埋7.7"好似又同手機唔差得幾多咁, 論畫面都係10"睇得爽D, 我係睇下幾時有閒錢換部new ipad ge姐
作者: takata 時間: 2012-5-27 03:42
回復 56# WingC
好彩我部7+無野事。。。用得都幾開心,都好夠用
ASUS都有出7吋平板WOR~係唔知香港有無賣啫@@
作者: Carson35 時間: 2012-5-27 03:50
係買7”平板我會等Google部Nexus Tablet(Asus代工),不過我已經有3部平板了(三星的7.7,10.1,同Toshiba AT200)。
作者: WingC 時間: 2012-5-27 03:58
回復 57# takata
佢之前係台灣出果部7"好貴啦, 完全唔值
作者: WingC 時間: 2012-5-27 03:59
回復 58# Carson35
我都等緊佢部nexus tab, 睇下下個月有冇
作者: takata 時間: 2012-5-27 04:59
回復 60# WingC
呢部係重頭戲,希望係正野!
作者: jpcjpc 時間: 2012-5-27 09:16
哈哈~
樓主好詳細...
前日我都出咗兩部...
真係好正...
唔會好似DEFY 咁...咁快無電...
送2000MAH...外置電...都無用過...
整體用上呢...好順....昨日開咗成日WIFI, 打GAME...
D電真係用得好長=]
電池有咩問題直接去廠...唔係內置電係唔係都係一年保

作者: Wah On 時間: 2012-5-27 09:28
very detail
thanks
作者: ivanyip15 時間: 2012-5-27 09:30
好似好抵, 大吸引中~!
作者: WingC 時間: 2012-5-27 11:54
不過佢之前一路都傳係6月, 但差唔多到6月, 又冇聲冇氣咁= =
作者: WingC 時間: 2012-5-27 11:55
唯一可惜就係佢唔係720p mon同埋冇4G, 如果有埋紅色版MAXX就好 (好似defy 1果陣隻紅色咁, 幾型XDD)
作者: WingC 時間: 2012-5-27 11:56
唔係好似, 係真係好抵, 快D入手啦, 手快有手慢冇XDD
作者: jpcjpc 時間: 2012-5-27 12:13
紅色一定SHARP
^^" 你有冇用保護蓋?
作者: WingC 時間: 2012-5-27 12:14
明顯就冇啦, 佢個背咁型, 用咪晒晒?? (事實係, 成個月都買唔到殼= =)
作者: keiya345 時間: 2012-5-27 14:03
差唔多嫁啦
作者: keiya345 時間: 2012-5-27 14:05
我淘寶買左個番黎用
發覺都係唔用最正
作者: KennyCKL1822 時間: 2012-5-27 14:24
果位師兄既女朋友驚佢出Moto機既話有藉口話CT隔走晒燥音
咁就難分真假
作者: pwct 時間: 2012-5-27 14:54
5點拔除電源, 然後待機去睡覺, 睡到早上9點, 電量剩98%才正式開始用
想問是否off了2g/wifi/背景資料等等?
作者: py120 時間: 2012-5-27 14:59
回復 52# takata
我都用緊7 plus, 各方面都滿意, 除左舊電, 初頭都諗住用尿袋黎安慰下自己, 希望用返一年半載唔好再諗其他野, 點知呢部MAXX 出左黎, 個電量好吸引 (加埋通話點都係MO 記正好多), 但見到個開價係4千幾, 都諗住算數, 唔好咁心多......點知人仔落價去到3280 重有COUPON又差電, 就比佢攪到心大心細, 玩死人 @@
作者: WingC 時間: 2012-5-27 15:02
wifi照開,乜都冇off到
作者: pwct 時間: 2012-5-27 15:05
係咪一開始新機D電量會唔stable?
我昨日9h無用 無左1x%
之後off哂D野 7H無用 無左3%
之後開左2g同背景 only 5H無用 無左3%
見你開哂都係1h = 0.5%既
作者: WingC 時間: 2012-5-27 15:20
正常新機都要充放幾次先會active得晒粒電嫁啦
作者: WingC 時間: 2012-5-27 15:22
咁你仲唔快d去出返部?xdd
作者: pwct 時間: 2012-5-27 15:40
係咪隨時充都得
e.g. 60%充到100%
70%充到100%
驚佢個充電個life cycle
作者: keiya345 時間: 2012-5-27 15:43
最好低過20%先叉電
作者: ncwken 時間: 2012-5-27 15:51
如果你係打手,比起其他打手都算勤力,有來有回
作者: WingC 時間: 2012-5-27 17:01
深度充放就係咁做,平時用女似你咁教ge粒電仲快打柴
鋰電池唔同以前果d咁有記憶要用晒先差,反而係最好唔好用到得返女少電先差,電池廠甚至建議係有得差就差
作者: WingC 時間: 2012-5-27 17:03
比你地搞到我好想入moto做part time打手,邊個有門路介紹我入去
作者: keiya345 時間: 2012-5-27 17:24
係?!
少研究少研究
作者: peterhin1 時間: 2012-5-27 18:06
真係想去taobao買maxx 電+蓋,將部razr改做razr maxx,但真係驚粒maxx 電係流野
作者: WingC 時間: 2012-5-27 18:24
唔會流掛。。。。。。
作者: peterhin1 時間: 2012-5-27 18:27
難講,大陸有好多野山寨ga ma
作者: WingC 時間: 2012-5-27 18:53
但係我見佢係大陸前前後後都出左好多貨,係流ge話應該已經出左事?
作者: takata 時間: 2012-5-27 20:06
回復 74# py120
部7+又真係倒水咁,已經無用SIM+飛行MODE,可能大MON始終食電,因為一開MON唔係上網就打機。。。
作者: takata 時間: 2012-5-27 20:06
回復 80# keiya345
有D人又話唔係咁,其實點先O岩嫁><
作者: vicente504 時間: 2012-5-27 20:26
好詳細呀 c兄
作者: py120 時間: 2012-5-27 20:50
回復 78# WingC
唉, 而家想出都冇用, 全線冇貨
作者: py120 時間: 2012-5-27 20:54
回復 89# takata
尋日見到人出POST 果張用電圗, 用左10幾個鐘重剩返40%, 我望下自己部4個鐘就得返26%, 果下真係好無奈
不過7寸SCREEN 又係我既情意結 唉...
其實我真係唔介意用7寸講電話(學人話齋, 夠霸氣), 但舊電我真係....(我放棄我部MS2都係呢個原因)
作者: KennyCKL1822 時間: 2012-5-27 21:00
但啲人又話舊電會有上限充電次數既

作者: takata 時間: 2012-5-27 21:08
回復 93# py120
咩機先?
我到依家都未試過講電話,因為無3G SIM
作者: antony 時間: 2012-5-27 21:44
Send E-mail 去自薦
跟住介紹埋小弟
作者: 新遺失戰艦 時間: 2012-5-27 21:47
乜野差電都有充電次數~
同埋差電唔係計次數, 係計cycle
作者: peterhin1 時間: 2012-5-27 21:47
MS2 最多buy多粒電
7+就.......
作者: boyfriend0366 時間: 2012-5-27 22:36
部機入左手2日,做工絕對一流,揸上手好有質感,加上變態的電量!令人愛不惜手
作者: py120 時間: 2012-5-27 22:41
回復 95# takata
我用緊果部咪係 *** 7PLUS

